Szkolenia zamknięte (nazywane również szkoleniami in company lub szkoleniami wewnętrznymi) są skuteczną metodą podnoszenia kompetencji całych zespołów managerskich i pracowniczych w przedsiębiorstwach, instytucjach i organizacjach.
Szkolenia zamknięte organizowane przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa mają charakter procesu składającego się z trzech zasadniczych elementów:
Doskonałą formą utrwalenia i wzmocnienia osiągniętych efektów jest przeprowadzenie po szkoleniu zamkniętych takich działań jak follow-up czy sesji coachingowych z uczestnikami zajęć.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną szkoleń zamkniętych organizowanych przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
DOBIERZ SZKOLENIE
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy. Podczas spotkania pokażę Wam różne mechanizmy, case studies i eksperymenty, które przeprowadzono w tym zakresie.
Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty, wyczerpały się utarte formuły, na rynku pojawiają się nowi gracze, a Ty tracisz swoją pozycję, to zdecydowanie nadszedł czas zmian i podejmowania odważnych decyzji.
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Through Quality", którego II część nosiła nazwę Benchmarking.
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkowniku, posiadając możliwość testowania hipotez oraz pracując w interdyscyplinarnych zespołach, powstaje proces wspierający budowanie rozwiązań, z których użytkownicy będą korzystali.
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników.
Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przedsiębiorstwa. Widocznym efektem tego, w organizacji panuje kultura innowacji a procesy i projekty R&D są zarządzane profesjonalnie jest m.in: stworzenie nowego produktu...
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie. Platformie bardzo specyficznej i intymnej, na której ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni".
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej.
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywając sobie z roku na rok coraz większe uznanie konsumentów. Obecnie mało który producent może pozwolić sobie na nieuwzględnienie w swoich planach zjawiska marki własnej.
Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji. Korzystając z wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia "Matematyka handlowa.
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów? Co zadecyduje o sukcesie nowego produktu?
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej.
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej.
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych.
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie. Zmiany w marce wymusza szybko zmieniający się rynek, ewoluujące potrzeby klientów lub zmiana ich sposobu myślenia, zachowań, czy metod komunikowania się. Zapraszamy na jedyne w Polsce szkolenie w całości poświęcone kształceniu praktycznych umiejętności związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.
Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce.
Właściwie dobrana do produktu strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe sprawiają, że trade marketing staje się jednym z najciekawszych obszarów aktywności marketingowej.
Strategie category management, to szkolenie online, podczas którego przygotujemy Cię do zbudowania strategii zarządzania kategorią produktów. Podczas szkolenia nasz trener praktyk odpowie na kluczowe z punktu widzenia category managera pytania.
Dobór właściwej strategii cenowej dla produktu i profesjonalne zarządzanie jego ceną jest jedną z kluczowych kompetencji product managera. Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" pozwolą Ci dobrać odpowiednia strategię cenową dla produktu (grupy produktowej), którą zarządzasz.
To nieprawda, że zastosowanie niskiej ceny zawsze jest takie samo. Strategii niskocenowych jest co najmniej kilka. W obecnych, dość trudnych czasach te strategie mogą szczególnie powrócić do łask. Warto zatem wiedzieć, co się za nimi kryje, jak się do nich przygotować, do czego mogą doprowadzić i czy na pewno każda marka może sobie na nie pozwolić.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji. NPD marketing wymaga od osób zaangażowanych w projekt wprowadzenia produktu na rynek wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji zawodowych. Szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego przygotowania i wprowadzenia produktów na rynek, a także pokaże najczęściej popełniane błędy przez firmy.
Zarządzanie eksportem , to szkolenie, które umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać klientem eksportowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt. Szkolenie pozwoli również prawidłowo zaplanować większość działań związanych z biznesowymi celami eksportowymi jak analiza opłacalności, poszukiwanie kontrahentów, marketing związany z eksportem, bieżąca współpraca z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz organizacyjnych. Pozwoli to zmniejszyć ryzyko biznesowe.
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera, to szkolenie online, podczas którego poznasz taktyk i nauczysz się korzystać z narzędzi Product Managera wpływających na sprzedaż produktów / grup produktowych.
Budowanie i zarządzanie zespołami sprzedaży w branży finansowej, to szkolenie dedykowane managerom zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów i usługi finansowych skierowanych do klienta indywidualnego i biznesowego (konta, lokaty, kredyty, leasing, factoring, ubezpieczenia itd.). Autorem programu merytorycznego i trenerem prowadzącym szkolenie jest Pan Krystian Zadura. Doświadczony i aktywny zawodowo manager sprzedaży branży finansowej.
Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z klientem. Wiedza i umiejętności, które przekazuje Trener znajdą bezpośrednie przełożenie na efektywność odbytych spotkań handlowych.
Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, przedstawicieli terenowych. W trakcie webinaru "Jak organizować zdalną Przedstawicieli Handlowych" dostarczy uczestnikom praktycznych porad i wskazówek jak organizować, planować i kierować zespołami sprzedażowymi w formule pracy zdalnej.
Język korzyści! Kto z nas nie spotkał się z twierdzeniem, że klienci nie kupują produktu i jego cech, a jedynie tylko korzyści, które dadzą im produkt i usługa oferowana przez handlowca? Rzeczywiście, klienci uwielbiają kupować korzyści.
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci: na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu, budowaniu wyniku sprzedażowego przez Twój zespół. To dobrym rozwiązaniem jest coachingowy styl zarządzania handlowcami . Podczas naszego szkolenia przygotujemy Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu zespołem handlowym i pracy nad jego wynikami.
Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji. Korzystając z wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia "Matematyka handlowa.
Z negocjacjami handlowymi jest jak ze sportem. Nawet mistrz świata nie zawsze wygrywa i ciągle doskonali swoje umiejętności. Stosowanie tych samych rozwiązań powoduje, że wpadamy w rutynę i trudno nam spojrzeć na swoje zachowania z dystansu, przez co stajemy się mniej skuteczni.
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzedaż usług wymaga wyjątkowo wysoko rozwiniętych kompetencji i umiejętności handlowych.
Negocjacje z sieciami handlowymi reprezentowanymi najczęściej przez Kupców, to istotny element funkcjonowania zespołów handlowych przedsiębiorstw dla których, sprzedaż produktów w sklepach, super i hipermarketach, hurtowniach należących do sieci handlowych jest bardzo ważnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Tylko gruntownie przygotowany od strony strategii i taktyki negocjacyjnej manager sprzedaży, KAM (Key Account Manager Manager) czy przedstawiciel handlowy jest równoprawnym partnerem dla Kupca reprezentującego sieć handlową. Posiadając wiedzę i umiejętności negocjowania z sieciami handlowymi przedstawiciel Dostawcy jest w stanie, w trakcie procesu negocjowania warunków z Kupcem, osiągnąć zakładane cele biznesowe, takie jak na przykład wprowadzenie produktów do sprzedaży w sieci handlowej, czy ustalenie nowych warunków w trakcie negocjacji okresowych lub renegocjacji kontraktu z siecią handlową.
Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów np. biznesowych. Ze względu na swój relacyjny charakter networking staje się niezwykle ważnych, wręcz nie zastąpionym, narzędziem pozyskiwania klientów.
Perswazja, wpływ społeczny, manipulacja - całe nasze życie to nieustanny proces przekonywania. Przekonujemy dzieci aby poszły wcześnie spać, używamy argumentów aby przekonać żonę, że zakup harleya jest niezbędny dla komfortu rodziny.
Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane przez firmę produkty lub usługi). Właściwe planowanie sprzedaży pozwala na wywołanie trwałej zmiany zachowań, przyzwyczajeń i sposobów pracy handlowców oraz kanałów sprzedaży.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych.
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przejęciem.
Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozumieć zachowania, potrzeby i motywacje twoich klientów.
Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta. Jak się do przygotować do prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta przez telefon oraz jak połączyć ją z innymi narzędziami pracy zdalnej dla handlowców online, o tym dowiesz się podczas webinaru "Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon".
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce.
Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży, psychologii i typologii klienta.
Storytelling jest nowoczesną i niebanalną metodą sprzedaży, której opanowanie i stosowanie wpływa na zwiększenie skuteczności działań prowadzonych przez handlowca wobec klientów.
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych. Wadliwie skonstruowany model wynagradzania handlowców działa na nich demotywująco uniemożliwiając managerom sprzedaży realizację zakładanych celów. Szkolenie, na które zapraszamy Cię, dostarczy wiedzy i umiejętności pozwalających na zbudowanie (lub restrukturyzację istniejącego) nowoczesnego i wydajnego systemy wynagradzania zespołów handlowych.
Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży. Dzięki technikom sprzedaży, które opanujesz w trakcie szkolenia, Twoja sprzedaż i rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne.
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny".
Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów. Sprzedaż marek, produktów i usług luksusowych boryka się z jednym podstawowym błędem handlowców.
Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i testerów, kupując bluzkę czy buty możesz je przymierzyć.
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Z drugiej strony jest to narzędzie często niedoceniane lub traktowane po macoszemu.
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Z drugiej strony jest to narzędzie często niedoceniane lub traktowane po macoszemu.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar.
Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da się rozmawiać w ten sam sposób. Z jednymi komunikacja układa się bardzo dobrze, klient i sprzedawca doskonale rozumieją się, mogą rozmawiać godzinami...
Zamykanie sprzedaży (domknięcie klienta), to kluczowe zadanie, które stoi przed handlowcem prowadzącym proces sprzedaży w relacji B2B i B2B. Nie zawsze jednak możemy liczyć na to, że dojdzie do finalizacji sprzedaży.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami kierowania. Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami. Biorąc udział w szkoleniu rozwiniesz pakiet kluczowych kompetencji potrzebnych do efektywnego zarządzania Twoim handlowcami i pracy nad wynikiem sprzedażowym zespołu. Nasze wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu sił sprzedaży wyraźnie pokazuje, że sukces i skuteczność zespołów handlowych zależą w dużej mierze od profesjonalizmu ich managera w zarządzaniu i kierowaniu.
W czasie szkolenia "Analiza biznesowa. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK" przedstawione zostaną założenia i "wspólny język" analizy biznesowej. Przedstawiane w programie szkolenia rozwiązania spełniają idee Business Analysis Body of Knowledge BABOK
Budowanie i zarządzanie zespołami sprzedaży w branży finansowej, to szkolenie dedykowane managerom zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów i usługi finansowych skierowanych do klienta indywidualnego i biznesowego (konta, lokaty, kredyty, leasing, factoring, ubezpieczenia itd.). Autorem programu merytorycznego i trenerem prowadzącym szkolenie jest Pan Krystian Zadura. Doświadczony i aktywny zawodowo manager sprzedaży branży finansowej.
Gospodarka magazynowa (logistyka magazynowa) i w związane z tym zarządzanie magazynem, to elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa, który jest jedną z podstaw sprawnego, konkurencyjnego i rozwijającego się przedsiębiorstwa. Bardzo często kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. Jak zapewnić jak największą efektywność zarządzania magazynem? Jak powinna być zorganizowana logistyka magazynowa? Jakie narzędzia wybrać do zarządzania magazynem? Na to i na inne pytania odpowiedzi znajdziecie Państwo podczas szkolenia "Gospodarka Magazynowa. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa".
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły" informacji zwrotnej. Feedback udzielany przez przełożonego podwładnym jest niezbędnym składnikiem procesu osiągania celów indywidualnych i zespołowych, które manager stawia przed swoim pracownikami.
Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przedsiębiorstwa. Widocznym efektem tego, w organizacji panuje kultura innowacji a procesy i projekty R&D są zarządzane profesjonalnie jest m.in: stworzenie nowego produktu...
Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.
Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, przedstawicieli terenowych. W trakcie webinaru "Jak organizować zdalną Przedstawicieli Handlowych" dostarczy uczestnikom praktycznych porad i wskazówek jak organizować, planować i kierować zespołami sprzedażowymi w formule pracy zdalnej.
Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi. Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności managerskich i pogłębienie wiedzy z obszaru czterech kluczowych kompetencji w zarządzaniu zespołem.
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizacji, oraz nawyki komunikacyjne pracowników wpływają na efekty współpracy w zespołach. Świadomość własnych nawyków komunikacyjnych, umiejętność pokonywania barier komunikacyjnych, konfliktów, jak też umiejętność budowania dialogu poprzez inspirowanie się różnicami i indywidualizmem to potencjał nowoczesnej organizacji - kultury adhokracji. Taka organizacja jest w stanie zaakceptować swoją własną zmienność i dostosować się do zmian w otoczeniu.
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci: na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu, budowaniu wyniku sprzedażowego przez Twój zespół. To dobrym rozwiązaniem jest coachingowy styl zarządzania handlowcami . Podczas naszego szkolenia przygotujemy Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu zespołem handlowym i pracy nad jego wynikami.
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji. Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół. Udział w szkoleniu "Manager Zespołu Coachem" przygotuje Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu pracownikami. Czym jest coaching i dlaczego pozwala managerowi "wrzucić wyższy bieg" w zarządzaniu pracownikami - o tym już na szkoleniu.
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracowników decyduje o tym, czy zadania i cele, które postawił przed nimi ich przełożony (manager) zostaną wykonane i zrealizowane.Z pewnością możemy stwierdzić, że skuteczny manager to manager motywujący pracowników. Motywujący profesjonalnie, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych metod i techniki motywowania.
Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane przez firmę produkty lub usługi). Właściwe planowanie sprzedaży pozwala na wywołanie trwałej zmiany zachowań, przyzwyczajeń i sposobów pracy handlowców oraz kanałów sprzedaży.
Problem solving jest usystematyzowanym procesem rozwiązywania problemów występujących w procesach produkcyjnych zorganizowanych w środowisku lean manufacturing / management. Podstawową korzyścią z płynąca z zastosowania tej metody jest rozwiązanie problemu produkcyjnego poprzez określenie a następnie wyeliminowanie jego przyczyny. Zastosowanie "problem solving" do rozwiązywania problemów produkcyjnym jest pozwala zmniejszyć ilość błędów w pracy a tym samym zwiększyć jej efektywność.
Przywództwo (leadership) jest jednym z nowoczesnych modeli managerskich uzupełniających a czasami nawet wypierających tradycyjne standardy zarządzania. Przywództwo zazwyczaj jest kojarzone z kierowaniem zespołem pracowników, jednak z powodzeniem jest stosowane również na poziomie organizacji (przedsiębiorstwo, piony organizacyjne). Przywództwo w praktyce pozwala na osiąganie ambitnych celów w sposób wyjątkowo skuteczny. Jest to możliwe dzięki efektywnemu i elastycznemu wykorzystaniu potencjału zespołu pracowniczego, firmy jako organizacji i kadry managerskiej. Podczas prowadzenia spotkań firmowych, przekazywania i podejmowania decyzji, prowadzenia rozmów z zespołem, a także po to, żeby motywować ludzi, może przydać się - jak to się mówi: "naturalne przywództwo", czyli umiejętności kierowania trudnymi spotkaniami i rozwiązywania konfliktów, praktyczne narzędzia mediacji, odwaga i pewność w relacjach interpersonalnych.
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do rozwiązania konfliktu to umiejętności społeczne, które posiada menedżer który stoi przed trudną sytuacją.
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych. Wadliwie skonstruowany model wynagradzania handlowców działa na nich demotywująco uniemożliwiając managerom sprzedaży realizację zakładanych celów. Szkolenie, na które zapraszamy Cię, dostarczy wiedzy i umiejętności pozwalających na zbudowanie (lub restrukturyzację istniejącego) nowoczesnego i wydajnego systemy wynagradzania zespołów handlowych.
Zapraszamy na szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem - umiejętności motywowania pracowników.
Szkolenie "Trend, Foresight, Innowacja" dostarczy wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania innowacjami, analizy otoczenia biznesowego i tworzenia oraz wdrażania strategii rozwoju firm. Szkolenie pomoże także zrozumieć, jak ważną rolę pełnią w dzisiejszym świecie innowacje i ich odbiorcy oraz co należy wziąć pod uwagę projektując innowacje, by finalnie przyniosły one zysk.
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań. Często jest to właśnie kwestia zarządzania sobą w czasie, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Dziś zamiast skupiać się na właściwym robieniu rzeczy należy skoncentrować się na robieniu właściwych rzeczy. Efektywne zarządzanie czasem to dodatkowo robienie rzeczy we właściwej kolejności. Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.
Zarządzanie eksportem , to szkolenie, które umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać klientem eksportowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt. Szkolenie pozwoli również prawidłowo zaplanować większość działań związanych z biznesowymi celami eksportowymi jak analiza opłacalności, poszukiwanie kontrahentów, marketing związany z eksportem, bieżąca współpraca z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz organizacyjnych. Pozwoli to zmniejszyć ryzyko biznesowe.
W dzisiejszym rozwoju organizacji kluczowa jest identyfikacja "słabych ogniw" i przejście z myślenia subopytmalizacyjnego (działowego) na przekrojowe / procesowe, czyli od planowania produktu i R&D , do zakupów, produkcji na sprzedaży i dystrybucji kończąc. Oczywiście z wykorzystaniem najlepszych rozwiązań własnych i outsourcingowych (logistyka czy produkcja kontraktowa)
Logistyka dystrybucji to wyjątkowe i unikalne na polskim rynku szkolenie przeznaczone dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawny i profesjonalny przebieg procesu dystrybucji produktów.
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji współpracy w oparciu o logistykę czy produkcję kontraktową (delegowanie, outsourcing). Dzięki temu pozwoli wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać podwykonawcą kontraktowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt.
Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowym procesem w każdym przedsiębiorstwie. Oczekiwania i wymagania klienta cały czas rosną. Wraz z nimi powinny być doskonalone procesy obsługi klientów.
Zarządzanie produkcją, to szkolenie przygotowane dla managerów zarządzających produkcją i zespołami produkcyjnymi. Nowoczesne zarządzanie produkcją, to przede wszystkim walka o konkurencyjność, czyli efektywność procesu produkcyjnego. Wymóg efektywności w produkcji oznacza, z punktu widzenia managera produkcji, konieczność stałego podnoszenia kompetencji zawodowych związanych z zarządzaniem produkcją i kierowaniem zespołami produkcyjnymi. Szkolenie "Zarządzanie produkcją" dostarcza wiedzy o nowoczesnych i efektywnych formach organizowania i zarządzania produkcją. Rozwija kompetencje managerów produkcji. Bardzo istotnym elementem szkolenia z zarządzania produkcją jest jego wymiar praktyczny. Trener prowadzący szkolenie (Pan Dariusz Misztal) jest managerem wyższego szczebla posiadającym ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją. Podczas zajęć w dużej mierze skupimy się na praktycznym zastosowaniu omawianych rozwiązań produkcyjnych w firmach uczestników.
Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Manager wykorzystujący w swojej pracy zarządzanie przez cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ustalania i realizacji celów. Wymaga to od managera umiejętności motywowania i rozbudzania innowacyjności swoich podwładnych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o funkcjonowaniu zapasów, umiejętności i odpowiednich narzędzi (analizy, wskaźniki) oraz ... doświadczenia.
Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. Wśród wielu umiejętności niezbędnych managerowi do zarządzania zespołem, a które rozwijamy na szkoleniu, znajdują się określenie własnego stylu zarządzania, rekrutacja pracowników, planowanie i wyznaczanie celów dla zespołu, budowanie i rozwijanie zespołu, motywowanie pracowników, kontrolowanie realizacji celów i rozwiązywanie konfliktów.
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami kierowania. Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami. Biorąc udział w szkoleniu rozwiniesz pakiet kluczowych kompetencji potrzebnych do efektywnego zarządzania Twoim handlowcami i pracy nad wynikiem sprzedażowym zespołu. Nasze wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu sił sprzedaży wyraźnie pokazuje, że sukces i skuteczność zespołów handlowych zależą w dużej mierze od profesjonalizmu ich managera w zarządzaniu i kierowaniu.
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjonalnego i efektywnego kierowania pracownikami produkcji na każdym szczeblu zarządzania. Dodatkową wartością szkolenia jest zapoznanie uczestników z ideą i narzędziami lean manufacturing ich wpływem na wydajność pracy zespołów produkcyjnych.
Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw. Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.
Uczestnicy symulacji / gry, produkując, kupując i sprzedając piwo, wymieniają się niezbędnymi informacjami dla realizacji postawionego przed nimi zadania, które w praktyce okazuje się trudniejsze niż z pozoru wygląda. Bo w prezentowanej grze nie chodzi tylko o to, aby sprzedać piwo, ale żeby jeszcze na kolejnych transakcjach kupna-sprzedaży zarobić, lub przynajmniej racjonalizować koszty prowadzonego biznesu.
Gospodarka magazynowa (logistyka magazynowa) i w związane z tym zarządzanie magazynem, to elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa, który jest jedną z podstaw sprawnego, konkurencyjnego i rozwijającego się przedsiębiorstwa. Bardzo często kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. Jak zapewnić jak największą efektywność zarządzania magazynem? Jak powinna być zorganizowana logistyka magazynowa? Jakie narzędzia wybrać do zarządzania magazynem? Na to i na inne pytania odpowiedzi znajdziecie Państwo podczas szkolenia "Gospodarka Magazynowa. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa".
INCOTERMS 2020 zastąpił obowiązujące prawie dekadę reguły INCOTERMS 2010. Profesjonalny handel międzynarodowy nie może być realizowany bez zasad wynikających z reguł INCOTERMS. Czy zmiany, które przyniósł INCOTERMS 2020 są ewolucyjne, czy też rewolucyjne i czy nie budzą kontrowersji? Warto wiedzieć jak znaleźć optymalną formułę uwzględniając cenę, ryzyko czy przejęcie odpowiedzialności?
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad procesowego podejścia do obsługi Klienta jako logicznego połączenia procesu logistycznego, sprzedażowego i bezpośredniego customer service.
Szkolenie "Magazyn konsygnacyjny (Skład Konsygnacyjny). Zarządzanie, zalety i wady" usystematyzuje wiedzę każdej osoby, która spotyka się z zagadnieniami współpracy z partnerem zagranicznym w zakresie eksportu lub importu w oparciu o magazyn konsygnacyjny (skład konsygnacyjny) oraz miejsce uznane Urzędu Celnego. W praktyce najmniejsze zagrożenie, to bariera językowa choć wiele aspektów opiera się o procedury celne i VAT-owskie. W czasie szkolenia przedstawione zostaną w przystępny sposób podstawowe zagadnienia w organizacji procesu zakupu (import) oraz sprzedaży (eksport) w zakresie przepływów przez magazyn konsygnacyjny. Pozwoli to uczestnikom szkolenia zwiększyć efektywność firmy poprzez analizę rozwiązań zarówno krajowych jak i zagranicznych. Czas i zrozumienie różnic oraz właściwe szacowanie ryzyka to często "być albo nie być" w działaniach handlowych (zakupy, sprzedaż). Celem szkolenia jest również pokazanie jak najwłaściwiej wykorzystać potencjał oraz możliwości i dostępność alternatywnych rozwiązań w przyjęciu i wydaniach z/za granicę. W szkoleniu również zostaną pokazane zasady dokumentowania współpracy (kontrakty, zamówienia, podsumowania itp.) aby optymalizować (czas, pieniądz) ryzyko.
Prawo transportowe dla logistyków i spedytorów, to szkolenie, które w bardzo praktyczny i przystępny sposób dostarcza wiedzy o aktualnym stanie regulacji prawnych dotyczących organizacji transportu krajowego i międzynarodowego. Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw.
Szkolenie umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub używać palet jednorazowych. Jak opisać i wdrażać procedury oraz współpracę w łańcuchu dostaw i poszczególnych działach w procesie?
Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę wymaga się sprawnego zarządzania kosztami procesów logistycznych obejmującego identyfikację kosztów ich kontrolę i optymalizację. Szkolenie "ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI" jest praktycznym kompendium wiedzy i umiejętności dla wszystkich, którzy zawodowo zajmują się zarządzaniem logistyką.
W dzisiejszym rozwoju organizacji kluczowa jest identyfikacja "słabych ogniw" i przejście z myślenia subopytmalizacyjnego (działowego) na przekrojowe / procesowe, czyli od planowania produktu i R&D , do zakupów, produkcji na sprzedaży i dystrybucji kończąc. Oczywiście z wykorzystaniem najlepszych rozwiązań własnych i outsourcingowych (logistyka czy produkcja kontraktowa)
Logistyka dystrybucji to wyjątkowe i unikalne na polskim rynku szkolenie przeznaczone dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawny i profesjonalny przebieg procesu dystrybucji produktów.
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji współpracy w oparciu o logistykę czy produkcję kontraktową (delegowanie, outsourcing). Dzięki temu pozwoli wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać podwykonawcą kontraktowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt.
Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o funkcjonowaniu zapasów, umiejętności i odpowiednich narzędzi (analizy, wskaźniki) oraz ... doświadczenia.
Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw. Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.
Szkolenie "5S - system organizacji miejsca pracy, jako element lean manufacturing" pozwala uczestnikom zdobyć niezbędną wiedzę i rozwinąć umiejętności pozwalające korzystać z narzędzi, jakie oferuje system 5S osobom zarządzającym procesami produkcji.
Szkolenie "KAIZEN - 5S, PVM, Gniazda Produkcyjne i OPF, KANBAN, SMED, TPM - nowoczesne narzędzia zarządzania produkcją" ma dostarczyć jego uczestnikom wiedzy i nowoczesnych narzędzi przydatnych w kierowaniu procesami produkcyjnymi w ich firmach.
Problem solving jest usystematyzowanym procesem rozwiązywania problemów występujących w procesach produkcyjnych zorganizowanych w środowisku lean manufacturing / management. Podstawową korzyścią z płynąca z zastosowania tej metody jest rozwiązanie problemu produkcyjnego poprzez określenie a następnie wyeliminowanie jego przyczyny. Zastosowanie "problem solving" do rozwiązywania problemów produkcyjnym jest pozwala zmniejszyć ilość błędów w pracy a tym samym zwiększyć jej efektywność.
Czas przezbrajania maszyn wpływa na elastyczność całej linii produkcyjnej. Im jest krótszy, tym ponosimy mniejsze straty związane z przygotowaniem produkcji i oczekiwaniem na uzbrojenie urządzeń. Wchodzące w skład lean manufacturing narzędzia i techniki SMED (Single Minute Exchange of Die) pozwalają skrócić czas przezbrojeń do niezbędnego minimum.
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji współpracy w oparciu o logistykę czy produkcję kontraktową (delegowanie, outsourcing). Dzięki temu pozwoli wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać podwykonawcą kontraktowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt.
Zarządzanie produkcją, to szkolenie przygotowane dla managerów zarządzających produkcją i zespołami produkcyjnymi. Nowoczesne zarządzanie produkcją, to przede wszystkim walka o konkurencyjność, czyli efektywność procesu produkcyjnego. Wymóg efektywności w produkcji oznacza, z punktu widzenia managera produkcji, konieczność stałego podnoszenia kompetencji zawodowych związanych z zarządzaniem produkcją i kierowaniem zespołami produkcyjnymi. Szkolenie "Zarządzanie produkcją" dostarcza wiedzy o nowoczesnych i efektywnych formach organizowania i zarządzania produkcją. Rozwija kompetencje managerów produkcji. Bardzo istotnym elementem szkolenia z zarządzania produkcją jest jego wymiar praktyczny. Trener prowadzący szkolenie (Pan Dariusz Misztal) jest managerem wyższego szczebla posiadającym ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją. Podczas zajęć w dużej mierze skupimy się na praktycznym zastosowaniu omawianych rozwiązań produkcyjnych w firmach uczestników.
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjonalnego i efektywnego kierowania pracownikami produkcji na każdym szczeblu zarządzania. Dodatkową wartością szkolenia jest zapoznanie uczestników z ideą i narzędziami lean manufacturing ich wpływem na wydajność pracy zespołów produkcyjnych.
Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo). Być może już wiesz, być może domyślasz się, że ludzie budują swoją opinię o Tobie na podstawie pierwszego wrażenia, które wywołasz w nich swoją gestami, ubiorem (komunikacja niewerbalna) i tym, co powiesz (komunikacja werbalna) - jednym słowem swoją autoprezentacją. Masz tylko pierwszych 11 sekund, aby w nowym towarzystwie, podczas spotkania z klientem, negocjacji, na rozmowie w sprawie pracy, czy pierwszej randki zrobić takie pierwsze wrażenie na jakim ci zależy. W ciągu 11 sekund, dzięki psychologicznemu mechanizmowi pierwszego zostaną ci przypisane cechy i zachowania, które posiadasz lub nie. Zawsze, podkreślam zawsze wywołasz tzw. "efekt halo". Może być on dwojaki. Powstanie wokół ciebie "efekt aureoli". Pokrótce nowo poznana osoba przypisze ci same pozytywne cechy, będzie chciała utrzymywać z Tobą kontakt, obdarzy cię zaufaniem, będzie chciała z pracować itd. Lub. Pierwsze wrażenie zmieni się w "efekt Golema". Zostaną Ci wtedy przypisane negatywne cechy charakteru i zachowania (choć wcale ich nie masz!). Twoje ewentualne "wpadki" będą wyolbrzymiane i publicznie wytykane. Sam sobie odpowiedz, którą opcję wolisz. Być w relacjach z ludźmi otoczony "efektem aureoli" czy "efektem Golema" ?
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkowniku, posiadając możliwość testowania hipotez oraz pracując w interdyscyplinarnych zespołach, powstaje proces wspierający budowanie rozwiązań, z których użytkownicy będą korzystali.
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły" informacji zwrotnej. Feedback udzielany przez przełożonego podwładnym jest niezbędnym składnikiem procesu osiągania celów indywidualnych i zespołowych, które manager stawia przed swoim pracownikami.
Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.
Każdy manager i specjalista komunikuje się pisemnie ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, klientami i bardzo często z urzędami. Codziennie piszemy e-maile, przygotowujemy dokumenty, oferty, listy, odpowiedzi na pisma... Robimy to najczęściej w języku polskim lub angielskim. Przygotowanie i zredagowanie dowolnej korespondencji biznesowej powinno odbyć się zgodnie z przyjętymi standardami obejmującymi układ, wygląd, formę i treść. Każdy dokument i e-mail wysłany w sprawach firmowych ze służbowego konta świadczy o kulturze organizacyjnej firmy. Warto zadbać o to aby korespondencja tradycyjna i elektroniczna budowała pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy i jej pracowników.
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci: na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu, budowaniu wyniku sprzedażowego przez Twój zespół. To dobrym rozwiązaniem jest coachingowy styl zarządzania handlowcami . Podczas naszego szkolenia przygotujemy Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu zespołem handlowym i pracy nad jego wynikami.
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji. Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół. Udział w szkoleniu "Manager Zespołu Coachem" przygotuje Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu pracownikami. Czym jest coaching i dlaczego pozwala managerowi "wrzucić wyższy bieg" w zarządzaniu pracownikami - o tym już na szkoleniu.
Negocjacje z sieciami handlowymi reprezentowanymi najczęściej przez Kupców, to istotny element funkcjonowania zespołów handlowych przedsiębiorstw dla których, sprzedaż produktów w sklepach, super i hipermarketach, hurtowniach należących do sieci handlowych jest bardzo ważnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Tylko gruntownie przygotowany od strony strategii i taktyki negocjacyjnej manager sprzedaży, KAM (Key Account Manager Manager) czy przedstawiciel handlowy jest równoprawnym partnerem dla Kupca reprezentującego sieć handlową. Posiadając wiedzę i umiejętności negocjowania z sieciami handlowymi przedstawiciel Dostawcy jest w stanie, w trakcie procesu negocjowania warunków z Kupcem, osiągnąć zakładane cele biznesowe, takie jak na przykład wprowadzenie produktów do sprzedaży w sieci handlowej, czy ustalenie nowych warunków w trakcie negocjacji okresowych lub renegocjacji kontraktu z siecią handlową.
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do rozwiązania konfliktu to umiejętności społeczne, które posiada menedżer który stoi przed trudną sytuacją.
Trening antystresowy i zarządzanie stresem to propozycja szkolenia (treningu) przeznaczonego dla wszystkich, którzy są świadomi wpływu, jaki odgrywają czynniki stresogenne, na jakość pracy i życia prywatnego. W trakcie warsztatów nasz trener przekaże proste, a jednocześnie skuteczne metody pokonywania stresu i utrzymywania się w dobrej kondycji psychofizycznej.
Trening asertywności polecamy wszystkim osobom, które chcą nabyć lub doskonalić umiejętności związane bezpośrednio z zachowaniami asertywnymi. Asertywność, zachowania asertywne to sposób budowania relacji z własnym otoczeniem (zawodowym i prywatnym) umożliwiający nam wyrażenie własnych poglądów i emocji z poszanowaniem praw drugiej osoby.
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań. Często jest to właśnie kwestia zarządzania sobą w czasie, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Dziś zamiast skupiać się na właściwym robieniu rzeczy należy skoncentrować się na robieniu właściwych rzeczy. Efektywne zarządzanie czasem to dodatkowo robienie rzeczy we właściwej kolejności. Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.