drukuj

b_form
 @ 1,980.00
b_form

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami


O szkoleniu


Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie?

Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży? Proponowane szkolenie pozwoli przyjrzeć się w sposób kompleksowy tematyce cen, uwzględniając aspekty sprzedażowo - marketingowe oraz zachowania klientów początkowej fazie ustalania ceny i na etapie kiedy pracujemy na narzuconym modelu cenowym.

Cele szkolenia


W trakcie szkolenia "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami":

  • Pokażę Ci, że cena to wypadkowa wielu elementów i celów a Ty zdecydujesz, które są naprawdę ważne w Twoim biznesie.
  • Dowiesz się, że na odbiór ceny przez otoczenie wpływa wiele czynników, nauczysz się je identyfikować i poznasz narzędzia, które sprawią, że nawet wyższa cena stanie się akceptowalna.
  • Poznasz różne podejścia do ustalania cen oraz doboru strategii cenowych - w jakich okolicznościach sprawdzają się te rozwiązania i jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji.
  • Przećwiczysz różne metody zarządzania cenami, nauczysz się jak reagować w różnych sytuacjach i jak zwiększać sprzedaż bez ciągłego pogłębiania rabatów.
  • Rozwiążesz wiele case’ów biznesowych co wzmocni Twoją pewność siebie i przygotuje Cię do podejmowania właściwych decyzji w zakresie cen z poziomu zarządzania produktem, kategorią produktową czy biznesem.
  • Na praktycznych przykładach nauczysz się jakich błędów unikać w przyszłości i jakie rozwiązania przynoszą efekty.

Metoda prowadzenia szkolenia z pricingu:

 

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy a nie wykładowy. Podczas szkolenia stosowane są różnego rodzaju metody pracy z uczestnikami: analiza case studies, zadania indywidualne, zadania w grupach, dyskusja, burza mózgów. Podczas dwudniowej pracy jako uzupełnienie wykorzystuję prezentację i materiały filmowe.
  • Przypadki, które są omawiane dotyczą różnych branż (m.in. motoryzacyjna, odzieżowa, farmaceutyczna, zoologiczna, kosmetyczna, spożywcza, dziecięca, wydawnicza, AGD, energetyczna, hotelarska, itp), różnych kanałów sprzedaży (rynek tradycyjny, nowoczesny i on-line), różnych grup docelowych (B2B i B2C) oraz biznesów o różnej skali działania i pochodzenia kapitału.

Adresaci szkolenia z zarządzania cenami:

  • Szkolenie "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami" przeznaczone jest dla managerów sprzedaży i marketingu, managerów odpowiedzialnych za rozwój biznesu.
  • Szkolenie kierowane jest do osób, które angażują się w proces kształtowania cen i kreowanie polityki cenowej lub są ogniwem komunikującym cenę do otoczenia. Zrozumienie procesów towarzyszących kreowaniu ceny jest jednym z elementów sukcesu i ułatwia w znaczący sposób komunikację z klientami.

Program szkolenia


1. WPROWADZENIE DO TEMATYKI PRICINGU

  • Cena z punktu widzenia biznesu, klienta i otoczenia
  • Ile jesteś przygotowany za to zapłacić?

2. CO SPRAWIA, ŻE MOŻEMY MÓWIĆ O DOBRZE SPRECYZOWANEJ POLITYCE CENOWEJ

  • Fundamenty polityki cenowej
  • Kreatorzy polityki cenowej
  • Etapy ustalania polityki cenowej

3. CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA CEN

 

  • Klasyfikacja w oparciu o biznes, klienta i otoczenie
  • Żonglowanie czynnikami w zależności od specyfiki biznesu
  • Niedoceniana wrażliwość cenowa

4. METODY USTALANIA CEN I STRATEGIE CENOWE W OPARCIU O OTOCZENIE RYNKOWE, M.IN.:

  • Metoda naśladownictwa
  • Metoda rabunkowa
  • Strategia zbierania śmietanki
  • Strategia ustalania cen według wartości (wykorzystanie narzędzi w postaci macierzy cenowej i krajobrazu cen)

5. ZARZĄDZANIE CENAMI, M.IN.:

  • Ceny dynamiczne - różnicowanie cen
  • Rabaty, upusty - jak z nich wyjść i jakie rozwiązania wdrażać, aby uniknąć ciągłego rabatowania
  • Rabaty, upusty - jak je stosować, aby były skuteczne
  • Kiedy kupujesz markę i tworzysz nową wizję cenową

6. WOJNY CENOWE

  • Czym jest wojna cenowa
  • Sposoby postępowania podczas wojny cenowej
  • Skutki wojen cenowych

7. CZYNNIKI PSYCHOLOGICZNE W KSZTAŁTOWANIU CEN

Szkolenia otwarte
19.11 - 20.11.2018
Warszawa
21.02 - 22.02.2019
Warszawa
16.05 - 17.05.2019
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1980 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,980.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Pricing. Polityka cenowa i marketing ceny. Praktyczne metody zarządzania cenami", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2018"

1000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i zapoznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.

 



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Artykuły
A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -