Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie?
Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży? Proponowane szkolenie pozwoli przyjrzeć się w sposób kompleksowy tematyce cen, uwzględniając aspekty sprzedażowo - marketingowe oraz zachowania klientów początkowej fazie ustalania ceny i na etapie kiedy pracujemy na narzuconym modelu cenowym.
Szkolenie "Pricing. Strategie cenowe i polityka cenowa. Praktyczne zarządzanie cenami" możesz odbyć w trzech wygodnych formach:
Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest aby poznać opinie i oceny osób, które już uczestniczyły w szkoleniu z pricingu. Poniżej przedstawiamy opinię uczestników szkolenia zrealizowanego w dniach 29-30 sierpnia. Średnia ocen 5,00 na 5,00 możliwych.
"Bardzo dużo się nauczyłem. Świetne przekazywanie informacji".
"Praca na przykładach".
"Warsztatowe podejście - praca na case studies".
Przeczytaj pełną treść informacji zwrotnej ze szkolenia "Pricing. Jak zarządzać cenami". Wystarczy kliknąć.
1995 zł netto
10 % rabatu dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób – odkryj nasze szkolenia i oszczędzaj!!
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "PRICING. STRATEGIE CENOWE I POLITYKA CENOWA. Praktyczne zarządzanie cenami", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
jak powyżej.
Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.
Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.
Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.
Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.
Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.
Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43
Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47
Zapraszamy do kontaktu!