drukuj

b_form
 @ 1,995.00
b_form

PRICING. STRATEGIE CENOWE I POLITYKA CENOWA. Praktyczne zarządzanie cenami


O szkoleniu


Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie?

Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży? Proponowane szkolenie pozwoli przyjrzeć się w sposób kompleksowy tematyce cen, uwzględniając aspekty sprzedażowo - marketingowe oraz zachowania klientów początkowej fazie ustalania ceny i na etapie kiedy pracujemy na narzuconym modelu cenowym.

Cele szkolenia


W trakcie szkolenia "Pricing. Strategie cenowe i polityka cenowa. Praktyczne zarządzanie cenami":

  • Pokażę Ci, że cena to wypadkowa wielu elementów i celów a Ty zdecydujesz, które są naprawdę ważne w Twoim biznesie.
  • Dowiesz się, że na odbiór ceny przez otoczenie wpływa wiele czynników, nauczysz się je identyfikować i poznasz narzędzia, które sprawią, że nawet wyższa cena stanie się akceptowalna.
  • Poznasz różne podejścia do ustalania cen oraz doboru strategii cenowych - w jakich okolicznościach sprawdzają się te rozwiązania i jakie mogą być konsekwencje podejmowanych decyzji.
  • Przećwiczysz różne metody zarządzania cenami, nauczysz się jak reagować w różnych sytuacjach i jak zwiększać sprzedaż bez ciągłego pogłębiania rabatów.
  • Rozwiążesz wiele case’ów biznesowych co wzmocni Twoją pewność siebie i przygotuje Cię do podejmowania właściwych decyzji w zakresie cen z poziomu zarządzania produktem, kategorią produktową czy biznesem.
  • Na praktycznych przykładach nauczysz się jakich błędów unikać w przyszłości i jakie rozwiązania przynoszą efekty.

Metoda prowadzenia szkolenia z pricingu:

  •  Szkolenie ma charakter warsztatowy a nie wykładowy. Podczas szkolenia stosowane są różnego rodzaju metody pracy z uczestnikami: analiza case studies, zadania indywidualne, zadania w grupach, dyskusja, burza mózgów. Podczas dwudniowej pracy jako uzupełnienie wykorzystuję prezentację i materiały filmowe.
  • Przypadki, które są omawiane dotyczą różnych branż (m.in. motoryzacyjna, odzieżowa, farmaceutyczna, zoologiczna, kosmetyczna, spożywcza, dziecięca, wydawnicza, AGD, energetyczna, hotelarska, itp), różnych kanałów sprzedaży (rynek tradycyjny, nowoczesny i on-line), różnych grup docelowych (B2B i B2C) oraz biznesów o różnej skali działania i pochodzenia kapitału.

Adresaci szkolenia ze strategii cenowych:

  • Szkolenie "Pricing. Strategie cenowe i polityka cenowa. Praktyczne zarządzanie cenami" przeznaczone jest dla managerów sprzedaży i marketingu, managerów odpowiedzialnych za rozwój biznesu.
  • Szkolenie kierowane jest do osób, które angażują się w proces kształtowania cen i kreowanie polityki cenowej lub są ogniwem komunikującym cenę do otoczenia. Zrozumienie procesów towarzyszących kreowaniu ceny jest jednym z elementów sukcesu i ułatwia w znaczący sposób komunikację z klientami.

Trzy wygodne formy realizacji szkolenia z pricingu:

Szkolenie "Pricing. Strategie cenowe i polityka cenowa. Praktyczne zarządzanie cenami" możesz odbyć w trzech wygodnych formach:

  • Szkolenie otwarte. Rekomendowane dla pojedynczych osób lub małych 2/4 osobowych grup. Terminy, miejsca szkolenia, cenę i formularz zgłoszenia znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte. Polecane dla grup 5-12 osób. Termin, miejsce szkolenia są ustalane z indywidualnie z Klientem. Zaletą szkolenia zamkniętego jest to, że jego jest ono realizowane w oparciu o dedykowany program szkolenia przygotowany pod kątem zamawiającego Klienta. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
  • Szkolenie online. Profesjonalny webinar / szkolenie online dla Twojego zespołu / firmy.

Opinie o szkoleniu "Pricing. Strategie cenowe i polityka cenowa. Praktyczne zarządzanie cenami"

Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest aby poznać opinie i oceny osób, które już uczestniczyły w szkoleniu z pricingu. Poniżej przedstawiamy opinię uczestników szkolenia zrealizowanego w dniach 29-30 sierpnia. Średnia ocen 5,00 na 5,00 możliwych.

"Bardzo dużo się nauczyłem. Świetne przekazywanie informacji".
"Praca na przykładach".
"Warsztatowe podejście - praca na case studies".

Przeczytaj pełną treść informacji zwrotnej ze szkolenia "Pricing. Jak zarządzać cenami". Wystarczy kliknąć.

Program szkolenia


1. WPROWADZENIE DO PRICINGU

  • Cena jako komunikat rynkowy
  • Sposoby badania cen

2. CZYNNIKI KSZTAŁTOWANIA CEN

  • Co wpływa na cenę z perspektywy konsumenta (B2C), klienta B2B, detalisty i firmy
  • Wrażliwość cenowa

3. TEST DIAGNOSTYCZNY WŁASNYCH DZIAŁAŃ CENOWYCH

  • Identyfikacja i ocena obszarów, które mają wpływ na politykę cenową
  • Sposoby na ograniczenie słabych stron
  • Inteligentne polityki cenowe – case studies

4. KSZTAŁTOWANIE CEN i ETAPY ICH USTALANIA

  • Metoda wartości postrzeganej
  • Ustalanie ceny dla konkretnych produktów
  • Elementy budujące wartość produktu/marki
  • Różnice pomiędzy marżą a narzutem
  • Kto w firmie powinien być odpowiedzialny za kształtowanie cen

5. STRATEGIE CENOWE

  • Strategie w oparciu o klienta (m.in. penetracyjna, cen linii produktów, produktu uzupełniającego)
  • Strategie w oparciu o konkurencję (m.in. naśladowcza, rabunkowa)
  • Dobór strategii cenowych do konkretnych sytuacji
  • Case studies z rynku polskiego i rynków zagranicznych

6. KRAJOBRAZ CEN I MACIERZ CENOWO - JAKOŚCIOWA – NARZĘDZIA DO PRZEWIDYWANIA RUCHÓW CENOWYCH i ICH KONSEKWENCJI NA RYNKU

  • Przyczyny i konsekwencje ruchów cenowych
  • Sposoby na uniknięcie wojny cenowej
  • Zarządzanie markami z różnych półek cenowych
  • Rozszerzanie marki czy tworzenie nowej marki – strategie zarządzania marką z perspektywy ceny

7. STRATEGIE ZARZĄDZANIA CENĄ W CZASACH KRYZYSU I INFLACJI

  • Sposoby na poprawę zyskowności
  • Rozwiązania pozwalające na zachowanie stabilnej ceny w oczach kupującego

8. ZARZĄDZANIE CENAMI, m.in.

  • Strategia penetracyjno - promocyjna wprowadzona w trakcie życia marki
  • Zarządzanie ceną na rynku schyłkowym
  • Zakup „używanej” marki i przyjęcie nowej strategii cenowej przez nowego właściciela
  • Rabaty – strategiczne obniżki cen a regularne rabatowanie

9. TECHNIKI OBRONY CENY

  • Jak rozmawiać z klientami o cenie
  • Rozwiewanie obiekcji i zastrzeżeń
  • Obrona Ceny – sposoby argumentacji

10. CZYNNIKI PSYCHOLOGICZNE W KSZTAŁTOWANIU CEN, m.in.

  • Kotwice cenowe
  • Magia środka
  • Limity zakupowe
  • Sposób prezentowania oferty

Szkolenie "Pricing. Strategie cenowe i polityka cenowa. Praktyczne zarządzanie cenami" poprowadzi

Szkolenie otwarte
24.04 - 25.04.2025
 Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1995 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % rabatu dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób – odkryj nasze szkolenia i oszczędzaj!!
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,995.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "PRICING. STRATEGIE CENOWE I POLITYKA CENOWA. Praktyczne zarządzanie cenami", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2025"

1.000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!