drukuj

b_form
 @ 1,995.00
b_form

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży


O szkoleniu


"Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu" - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce.

Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.

Kiedy dostrzegasz, że Twoje działania przekładają się na sprzedaż, wówczas zyskujesz motor do dalszego działania i poszukiwania coraz to nowszych i ciekawszych rozwiązań. Wiele marek buduje swoje pozycje rynkowe przez pryzmat tych właśnie działań, dlatego warto przyjrzeć się trade marketingowi z bliska.

Zapraszam na szkolenie z nowoczesnego trade marketingu.
Izabela Bohdan - Talmont

Cele szkolenia


W trakcie szkolenia z trade marketingu:

  • Na podstawie wielu case'ów biznesowych zdiagnozujesz potrzeby marek, grup produktowych w zakresie wsparcia sprzedaży i przećwiczysz definiowanie celów trade marketingowych.
  • Nauczysz się dobierać techniki promocyjne do stawianych celów.
  • Poznasz wiele inspirujących przykładów z rynku, z dużych i średnich organizacji z kraju i zagranicy.
  • Dowiesz się kiedy naprawdę warto użyć ceny do wsparcia sprzedaży.
  • W specjalnym module zdobędziesz umiejętność oceny potencjału sklepu internetowego i poznasz narzędzia trade marketingowe jakie możesz wykorzystać do wsparcia sprzedaży w kanale on-line.
  • Pobudzisz wyobraźnię i uwolnisz swoją kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań wspierających sprzedaż.
  • Zaprojektujesz działania promocyjne i sprawdzisz czy jest w nich potencjał.

Grupa docelowa szkolenia "TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży":

Kierując naszym wieloletnim doświadczeniem, na szkolenie z trade marketingu zapraszamy przede wszystkim specjalistów i managerów odpowiadających za aktywności marketingowe (Brand Manager, Product Manager, Trade Marketing Manager, Specjalista ds. Trade Marketingu) i / lub sprzedaż.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy również osoby odpowiadające za rozwój klientów internetowych, którzy chcą dowiedzieć się więcej jak pracować z kanałem on-line i jakie narzędzia są możliwe do wykorzystania przy wsparciu sprzedaży.

3 wygodne formy realizacji szkolenia "Trade marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z trade marketingu:

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla uczestników indywidualnych lub małych grup 2/3 osoby. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla managerów i specjalistów trade marketingu. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie online. Profesjonalne eszkolenie / webinar dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzony o dedykowany program szkolenia.

Opinie uczestników szkolenia "Trade Marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży"

Szkolenie z trade marketingu - edycja 26-27 września

Zdajemy sobie sprawę jak ważne przy wyborze szkolenia są opinie i oceny osób, które już brały w nim udział. Prosimy o zapoznanie z opiniami uczestników szkolenia przeprowadzonego 26 i 27 września. Średnia ocen 5,00 na 5,00 możliwych.

"Przystępny sposób przekazywania wiedzy, przykłady z „życia wzięte”, ćwiczenia, studia przypadków, dokładnie omawiane zagadnienia".
"Omawianie zagadnień na codziennych przykładach, odniesienia do różnych branż".

Pełna treść opinii i ocen znajduje się w informacji zwrotnej "Na czym polega trade marketing". Wystarczy kliknąć.

Szkolenie z trade marketingu - edycja 18-19 marca

Średnia ocen - 5,00. Opinie o szkoleniu:

Szkolenie i trener w pełni spełnia oczekiwania do warsztatów :)
Praktyczne ćwiczenia, konkretne przypadki, dobrze opisane - takich na szkoleniach brakuje.
Pełen profesjonalizm.
Szkolenie nie było przegadane o niczym, ale o konkretach, super!

Pełna treść opinii i oceny ze szkolenia znajdziecie w informacji zwrotnej "Działania marketingowe wspierające sprzedaż".

Program szkolenia


1. WPROWADZENIE DO TRADE MARKETINGU

  • Zdefiniowanie pojęcia i funkcji trade marketingu
  • Kto wspiera sprzedaż - marketing czy sprzedaż
  • Narzędzia trade marketingowe

2. JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROJEKTOWANIA DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

  • Analiza rynku
  • Warstwy produktu - model Levitta
  • Rozpoznanie potrzeb, motywacji i zachowań konsumentów - stworzenie Buyer Persony
  • Symulacja badania jakościowego
  • Poszukiwanie insightów konsumenckich
  • Pozycja marki na rynku

3. DEFINIOWANIE CELÓW W TRADE MARKETINGU I MECHANIZMY PROMOCYJNE

  • Mechanizmy typu: cross-sell, friend-sell, re-sell, itp.
  • Dobór narzędzi trade marketingowych do mechanizmów
  • Case studies

4. CENA JAKO PODSTAWOWE NARZĘDZIE WSPARCIA SPRZEDAŻY

  • Strategie cenowe
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny, czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka była skuteczna
  • Case studies

5. PROJEKTOWANIE AKTYWNOŚCI TRADE MARKETINGOWYCH

  • Case study - zaplanowanie aktywności trade marketingowych w oparciu o trendy rynkowe, znajomość klienta detalicznego, strategie cenowe i potrzeby konsumentów
  • Wykorzystanie matematyki handlowej w trade marketingu (szacowanie sprzedaży, analiza obrotu, itp.)
  • Przygotowanie argumentów dla klienta, aby móc przeprowadzić aktywność w jego placówce detalicznej

6. JAK DOBRZE SPRZEDAĆ PROMOCJĘ, CZYLI O BUDOWANIU KOMUNIKATÓW W TRADE MARKETINGU

  • Komunikaty, które sprzedają
  • Aspekty psychologiczne w trade marketingu

7. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA - JAK SKUTECZNIE PRZEKONAĆ DZIAŁ SPRZEDAŻY DO AKCJI TRADE MARKETINGOWEJ

  • Prezentacja trade marketingowa - jak ją zbudować
  • Na jakich etapach angażować dział sprzedaży, aby stał się częścią projektu i uwierzył w projekt

8. INTERNET - KANAŁ SPRZEDAŻY I PRZESTRZEŃ DO DZIAŁAŃ TRADE MARKETINGOWYCH

  • Narzędzia trade marketingowe online
  • Merchandising w sklepie internetowym
  • Określanie potencjału sklepu internetowego

9. POMIAR DZIAŁAŃ I OCENA EFEKTYWNOŚCI TRADE MARKETINGU

Szkolenie "Trade marketing. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży" poprowadzi:

Szkolenia otwarte
29.05 - 30.05.2025
 Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1995 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % rabatu dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób – odkryj nasze szkolenia i oszczędzaj!!
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,995.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2025"

1.000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!