drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY


O szkoleniu


Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z nich. Klient rozumie wartość jako zespół korzyści otrzymanych za zapłaconą cenę, firma zaś rozpatruje to pojęcie z punktu widzenia własnej rentowności.
Szkolenie opiera się o doświadczeniach i konkretnych przypadkach, które zostaną omawiane i rozpracowane wspólnie z uczestnikami, w celu poznania i zastosowania metod i narzędzi analitycznych przedstawionych podczas warsztatów.

Szkolenie przeznaczone dla kadry menedżerskiej, menedżerów handlowych, menedżerów marketingu, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, etc.

Cele szkolenia


  • Zapoznanie uczestników szkolenia z narzędziami i metodami zastosowanymi w budowie strategii zarządzania wartością oferty handlowej, klienta i firmy.
  • Zmiana perspektywy uczestnika szkolenia z "produktowej" do "proklienckiej”, gdzie klient jest celem rozważań, a nie sam produkt.
  • Przekazywanie umiejętności tworzenia oferty przekazującej więcej wartości klientowi firmy.
  • Budowa strategii marketingowej i sprzedaży opartej na kliencie jako generatorze rentowności i wartości dla firmy.

Program szkolenia


1. DEFINICJE WARTOŚCI

  • Dla klienta
  • Dla firmy
  • Oferta wartości dla klienta a wysoka rentowność firmy
  • Formułowanie oferty wartości
  • Uzasadnianie oferty wartości
  • Oferta dostosowana do klienta

2. KLIENT JAKO WARTOŚĆ DLA FIRMY

  • Wprowadzenie koncepcji "wartości życiowej klienta"
  • Sposoby kalkulacji wartości życiowej klienta
  • Nowe podejście do zarządzania klientami - liczy się ostateczna wartość generowana, nie wolumen zakupów

3. RENTOWNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI A ZWIĘKSZENIE WARTOŚCI FIRMY

  • Omówienie wyników programów lojalnościowych.
  • Pomiar lojalności klientów
  • Budowanie i utrzymanie lojalności
  • Kiedy należy przestać inwestować w klienta
  • Zmiany w programach lojalnościowych

4. NARZĘDZIA KLASYFIKACJI KLIENTÓW ZASTOSOWANE PRZEZ FIRMĘ

  • Wskaźniki tradycyjne, korzystające z danych historycznych
  • Wskaźniki nowoczesne, korzystające z prognoz i analiz rozwoju relacji z klientami
  • Wybór klientów

5. ZARZĄDZANIE RENTOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

  • Omówienie przypadków dla różnych branż rynków B2B i B2C
  • Właściwa alokacja zasobów
  • Właściwa oferta we właściwym czasie
  • Sprzedaż wiązana a rentowność

6. POZYSKANIE I UTRZYMANIE RENTOWNYCH KLIENTÓW

  • Równoważenie procesów pozyskania i utrzymania
  • Strategia maksymalizacji zysku

7. WDROŻENIE ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ W FIRMIE

  • Przeprogramowanie firmy
  • Przeprogramowanie działu sprzedaży i sprzedawców
  • Jak przezwyciężyć trudności związane z przeprowadzonymi zmianami

Szkolenie "Zarządzanie wartością klienta i firmy" poprowadzi

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!