Szkolenia dla sprzedawców są nieodłącznym elementem zarządzania zespołem handlowym. Profesjonalnie przygotowane i przeprowadzone szkolenia dla sprzedawców podnoszą ich kompetencje dostarczając niezbędną i aktualną wiedzę o nowoczesnych technikach sprzedaży, z których mogą korzystać handlowcy pracujący w segmentach B2B i B2C.
Dobrze wyszkolony handlowiec korzystający z osiągnięć psychologii sprzedaży i psychologii klienta staje się elementem przewagi konkurencyjnej firmy.
W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkolenia dla sprzedawców prowadzą trenerzy praktycy sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Nasi eksperci to managerowie sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w relacjach B2B i B2C, popartym sukcesami rynkowymi.
Zadzwoń do nas lub napisz. Odpowiemy na twoje pytania o szkolenia dla sprzedawców.
SZKOLENIA DLA SPRZEDAWCÓW
ZNAJDŹ DLA SIEBIE
Szkolenia dla sprzedawców
AI w sprzedaży staje się kluczowym elementem sukcesu w nowoczesnym biznesie. Nasze szkolenie AI (Sztuczna Inteligencja) w sprzedaży B2B i B2C zostało zaprojektowane, aby pomóc handlowcom i managerom sprzedaży maksymalnie wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w codziennych procesach sprzedażowych.
Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji. Korzystając z wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia "Matematyka handlowa.
Szkolenie z negocjacji handlowych to kompleksowy program, który ma na celu wyposażenie Cię w zaawansowane umiejętności negocjacyjne, niezbędne do skutecznego prowadzenia rozmów handlowych.
Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna), to wyjątkowe szkolenie w całości poświęcone kształceniu i podnoszeniu umiejętności handlowców i managerów sprzedaży w świadomym korzystaniu z technik, metod i narzędzi perswazji i wywierania wpływu w sprzedaży produktów i usług na rynkach B2B i B2C.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami.
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przejęciem.
Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozumieć zachowania, potrzeby i motywacje twoich klientów.
Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta. Jak się do przygotować do prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta przez telefon oraz jak połączyć ją z innymi narzędziami pracy zdalnej dla handlowców online, o tym dowiesz się podczas webinaru "Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon".
Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży, psychologii i typologii klienta.
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny".
Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów. Sprzedaż marek, produktów i usług luksusowych boryka się z jednym podstawowym błędem handlowców.
Szkolenie 'Techniki Sprzedaży. Profesjonalne szkolenie sprzedażowe" stanowi profesjonalne i intensywne wprowadzenie do zaawansowanych metod sprzedaży, które są kluczowe w osiąganiu wysokiej skuteczności w tej dziedzinie.
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Z drugiej strony jest to narzędzie często niedoceniane lub traktowane po macoszemu.
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Z drugiej strony jest to narzędzie często niedoceniane lub traktowane po macoszemu.
Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da się rozmawiać w ten sam sposób. Z jednymi komunikacja układa się bardzo dobrze, klient i sprzedawca doskonale rozumieją się, mogą rozmawiać godzinami...
Zamykanie sprzedaży (domknięcie klienta), to kluczowe zadanie, które stoi przed handlowcem prowadzącym proces sprzedaży w relacji B2B i B2B. Nie zawsze jednak możemy liczyć na to, że dojdzie do finalizacji sprzedaży.