Marketing to obszar funkcjonowania przedsiębiorstwa, który podlega bardzo szybkim zmianom. Rozwój technologii informacyjnych, zmiany zachowań klientów i konsumentów to zjawiska, z którymi musi się liczyć każdy marketer na każdym poziomie organizacyjnym.
Efektywność zaplanowanych i podjętych działań marketingowych jest bardzo często wynikiem poziomu kompetencji poszczególnych członków zespołu marketingowego. Szkolenia z marketingu proponowane przez ekspertów B&O NAVIGATOR skutecznie rozwijają i podnoszą kompetencje managerów i specjalistów marketingu. W trakcie szkoleń marketingowych dostarczamy również aktualnej wiedzy ze wszystkich obszarów nowoczesnego marketingu.
Za przygotowanie programów szkoleń z marketingu w B&O NAVIGATOR odpowiada zespół trenerów praktyków, ekspertów w zakresie różnych aspektów marketingu. Nasi trenerzy to managerowie marketingu z wieloletnim (kilkunastu i kilkudziesięcioletnim) doświadczeniem zawodowym i biznesowym. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, w której szkolenie z marketingu prowadziłbym trener teoretyk marketingu.
Wysoką jakość i efektywność szkoleń z marketingu realizowanych przez B&O NAVIGATOR gwarantuje połączenie praktyki i doświadczenia zawodowego trenerów z warsztatowym modelem prowadzenia szkoleń. W trakcie szkoleń z marketingu uczestnicy są angażowani do aktywnego udziału w szkoleniu. Cele szkoleń koncentrują się nie tylko wokół wiedzy ale w dużej mierze na zdobywaniu przez uczestników nowych bądź podnoszeniu już posiadanych umiejętności.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną szkoleń marketingowych B&O NAVIGATOR.
Szkolenia
Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy. Podczas spotkania pokażę Wam różne mechanizmy, case studies i eksperymenty, które przeprowadzono w tym zakresie.
Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty, wyczerpały się utarte formuły, na rynku pojawiają się nowi gracze, a Ty tracisz swoją pozycję, to zdecydowanie nadszedł czas zmian i podejmowania odważnych decyzji.
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Through Quality", którego II część nosiła nazwę Benchmarking.
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkowniku, posiadając możliwość testowania hipotez oraz pracując w interdyscyplinarnych zespołach, powstaje proces wspierający budowanie rozwiązań, z których użytkownicy będą korzystali.
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników.
Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przedsiębiorstwa. Widocznym efektem tego, w organizacji panuje kultura innowacji a procesy i projekty R&D są zarządzane profesjonalnie jest m.in: stworzenie nowego produktu...
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie. Platformie bardzo specyficznej i intymnej, na której ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni".
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej.
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywając sobie z roku na rok coraz większe uznanie konsumentów. Obecnie mało który producent może pozwolić sobie na nieuwzględnienie w swoich planach zjawiska marki własnej.
Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszarze handlu, sprzedaży, negocjacji. Korzystając z wiedzy i umiejętności nabytych podczas szkolenia "Matematyka handlowa.
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów? Co zadecyduje o sukcesie nowego produktu?
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej.
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej.
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych.
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie. Zmiany w marce wymusza szybko zmieniający się rynek, ewoluujące potrzeby klientów lub zmiana ich sposobu myślenia, zachowań, czy metod komunikowania się. Zapraszamy na jedyne w Polsce szkolenie w całości poświęcone kształceniu praktycznych umiejętności związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.
Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce.
Właściwie dobrana do produktu strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe sprawiają, że trade marketing staje się jednym z najciekawszych obszarów aktywności marketingowej.
Strategie category management, to szkolenie online, podczas którego przygotujemy Cię do zbudowania strategii zarządzania kategorią produktów. Podczas szkolenia nasz trener praktyk odpowie na kluczowe z punktu widzenia category managera pytania.
Dobór właściwej strategii cenowej dla produktu i profesjonalne zarządzanie jego ceną jest jedną z kluczowych kompetencji product managera. Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" pozwolą Ci dobrać odpowiednia strategię cenową dla produktu (grupy produktowej), którą zarządzasz.
To nieprawda, że zastosowanie niskiej ceny zawsze jest takie samo. Strategii niskocenowych jest co najmniej kilka. W obecnych, dość trudnych czasach te strategie mogą szczególnie powrócić do łask. Warto zatem wiedzieć, co się za nimi kryje, jak się do nich przygotować, do czego mogą doprowadzić i czy na pewno każda marka może sobie na nie pozwolić.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji. NPD marketing wymaga od osób zaangażowanych w projekt wprowadzenia produktu na rynek wysokiego poziomu wiedzy i kompetencji zawodowych. Szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing)" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego przygotowania i wprowadzenia produktów na rynek, a także pokaże najczęściej popełniane błędy przez firmy.
Zarządzanie eksportem , to szkolenie, które umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać klientem eksportowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt. Szkolenie pozwoli również prawidłowo zaplanować większość działań związanych z biznesowymi celami eksportowymi jak analiza opłacalności, poszukiwanie kontrahentów, marketing związany z eksportem, bieżąca współpraca z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz organizacyjnych. Pozwoli to zmniejszyć ryzyko biznesowe.
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera, to szkolenie online, podczas którego poznasz taktyk i nauczysz się korzystać z narzędzi Product Managera wpływających na sprzedaż produktów / grup produktowych.
Artykuły
Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział. Nie trzeba było zbierać paragonów, nie trzeba było się nigdzie rejestrować, nie było konieczności organizowania wyjścia do urzędu pocztowego. ...
WięcejBudowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesowej i rynkowej funkcjonuje co najmniej kilka strategii ustalania ceny produktu (budowania ceny) oraz usystematyzowanych narzędzi pomagających Product Managerowi ustalić optymalną dla wybranej strategii cenę oraz nią zarządzać. ...
WięcejCzy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt. ...
WięcejCzy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii... ...
WięcejStrategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. To oznacza, że strategia ta świetnie sprawdza się przy produktach często kupowanych, przy których widać powtarzalność zakup...
WięcejPiszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Was zachęcić do pobudzenia wyobraźni i kreatywności, aby Wasze rozwiązania przynosiły długofalowe efekty i żebyście z zachwytem stwierdzili , że sukces można osiągnąć też bez ciągłego obniżania cen. Czy jest to możliwe? Moim najlepszym przykładem obejścia obniżk...
WięcejOd lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. Kiedy porównywane są wyniki sprzedaży zdecydowanym zwycięzcą jest Coca-Cola? Jak to możliwe, że napój, którego walory smakowe i parametry organoleptyczne oceniane są wyżej nie jest liderem rynkowym? Mimo posiadanej wiedzy w tym z...
WięcejSkuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przedwcześnie wielu z nich spisało to narzędzie na straty. Rozwój bankowości mobilnej może upowszechnić wiedzę o kodach QR i dać im nowe życie w zastosowaniach marketingowych. ...
WięcejFirma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny asortyment wydawał się kluczem do sukcesu. Co chwila klienci i konsumenci byli zaskakiwani nowościami. Marka była znana i rozpoznawalna. Produkty szeroko dostępne - wykorzystano potencjał dostępnych kanałów dystrybucji, no może z wyjątkiem jednego, ale przynajmniej wiadom...
WięcejBrak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem szeregu błędów w procesie konstruowania przekazu reklamowego w tak wymagającej dziedzinie, jaką jest reklama społeczna. ...
WięcejW ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż pojawiają się innowacyjne zastosowania podstawowych przewag internetu. Powstają zupełnie nowe rodzaje działań: Viral Marketing, Social Media Marketing, Search Engine Marketing i wiele, wiele innych. Dla osób pracujących w branży interactive ogrom możliwości z pewnością...
WięcejReferencje