Szkolenia marketing

Marketing to obszar funkcjonowania przedsiębiorstwa, który podlega bardzo szybkim zmianom. Rozwój technologii informacyjnych, zmiany zachowań klientów i konsumentów to zjawiska, z którymi musi się liczyć każdy marketer na każdym poziomie organizacyjnym.

Efektywność zaplanowanych i podjętych działań marketingowych jest bardzo często wynikiem poziomu kompetencji poszczególnych członków zespołu marketingowego. Szkolenia z marketingu proponowane przez ekspertów B&O NAVIGATOR skutecznie rozwijają i podnoszą kompetencje managerów i specjalistów marketingu. W trakcie szkoleń marketingowych dostarczamy również aktualnej wiedzy ze wszystkich obszarów nowoczesnego marketingu.

Za przygotowanie programów szkoleń z marketingu w B&O NAVIGATOR odpowiada zespół trenerów praktyków, ekspertów w zakresie różnych aspektów marketingu. Nasi trenerzy to managerowie marketingu z wieloletnim (kilkunastu i kilkudziesięcioletnim) doświadczeniem zawodowym i biznesowym. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, w której szkolenie z marketingu prowadziłbym trener teoretyk marketingu.

Wysoką jakość i efektywność szkoleń z marketingu realizowanych przez B&O NAVIGATOR gwarantuje połączenie praktyki i doświadczenia zawodowego trenerów z warsztatowym modelem prowadzenia szkoleń. W trakcie szkoleń z marketingu uczestnicy są angażowani do aktywnego udziału w szkoleniu. Cele szkoleń koncentrują się nie tylko wokół wiedzy ale w dużej mierze na zdobywaniu przez uczestników nowych bądź podnoszeniu już posiadanych umiejętności.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną szkoleń marketingowych B&O NAVIGATOR.

 

 

NEWSLETTER


g -

Szkolenia

Artykuły

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii... ...

Więcej
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. To oznacza, że strategia ta świetnie sprawdza się przy produktach często kupowanych, przy których widać powtarzalność zakup...

Więcej
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Was zachęcić do pobudzenia wyobraźni i kreatywności, aby Wasze rozwiązania przynosiły długofalowe efekty i żebyście z zachwytem stwierdzili , że sukces można osiągnąć też bez ciągłego obniżania cen. Czy jest to możliwe? Moim najlepszym przykładem obejścia obniżk...

Więcej
Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. Kiedy porównywane są wyniki sprzedaży zdecydowanym zwycięzcą jest Coca-Cola? Jak to możliwe, że napój, którego walory smakowe i parametry organoleptyczne oceniane są wyżej nie jest liderem rynkowym? Mimo posiadanej wiedzy w tym z...

Więcej
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przedwcześnie wielu z nich spisało to narzędzie na straty. Rozwój bankowości mobilnej może upowszechnić wiedzę o kodach QR i dać im nowe życie w zastosowaniach marketingowych. ...

Więcej
Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny asortyment wydawał się kluczem do sukcesu. Co chwila klienci i konsumenci byli zaskakiwani nowościami. Marka była znana i rozpoznawalna. Produkty szeroko dostępne - wykorzystano potencjał dostępnych kanałów dystrybucji, no może z wyjątkiem jednego, ale przynajmniej wiadom...

Więcej
Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem szeregu błędów w procesie konstruowania przekazu reklamowego w tak wymagającej dziedzinie, jaką jest reklama społeczna. ...

Więcej
Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż pojawiają się innowacyjne zastosowania podstawowych przewag internetu. Powstają zupełnie nowe rodzaje działań: Viral Marketing, Social Media Marketing, Search Engine Marketing i wiele, wiele innych. Dla osób pracujących w branży interactive ogrom możliwości z pewnością...

Więcej

Referencje