Szkolenia rozwój osobisty managera i pracowników są przeznaczone dla wszystkich firm, instytucji i organizacji chcących inwestować w podnoszenie kompetencji osobistych managerów, specjalistów i pracowników. W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przygotowaliśmy bogatą i ciekawą ofertę szkoleń i warsztatów rozwijających umiejętności osobiste niezależnie od zajmowanego stanowiska.
Udział w profesjonalnych warsztatach z kategorii "Szkolenia rozwój osobisty managera i pracowników" organizowanych przez B&O NAVIGATOR to opłacalna inwestycja dla każdej firmy, organizacji czy instytucji. Rozwój kompetencji osobistych managerów i pracowników, to obok szkoleń zawodowych, metoda podnoszenia efektywność, która w efekcie usprawnia funkcjonowanie firmy i sprawia, że osiąga ona lepsze wyniki. Szkolenia z rozwoju osobistego podnoszą również motywację managerów i pracowników do pracy oraz ogólny poziom zadowolenia z życia zawodowego.
Zespół doświadczonych i profesjonalnych trenerów B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa służy wsparciem w rozwijaniu kompetencji osobistych managerów i pracowników Państwa firmy. Nasi trenerzy, to managerowie, praktycy biznesu, posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z tematyką prowadzonych szkoleń i warsztatów.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania o szkolenia z rozwoju osobistego.
DOBIERZ SZKOLENIA Z ROZWOJU OSOBISTEGO
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Szkolenia rozwój osobisty managera i pracowników
Autoprezentacja, to Twoja kluczowa kompetencja. Dlaczego? To proste, nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i świadomie zbudować wokół siebie efekt aureoli (anielski efekt halo).
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkowniku, posiadając możliwość testowania hipotez oraz pracując w interdyscyplinarnych zespołach, powstaje proces wspierający budowanie rozwiązań, z których użytkownicy będą korzystali.
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły" informacji zwrotnej.
Każdy manager i specjalista komunikuje się pisemnie ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, klientami i bardzo często z urzędami. Codziennie piszemy e-maile, przygotowujemy dokumenty, oferty, listy, odpowiedzi na pisma... Robimy to najczęściej w języku polskim lub angielskim.
Coachingowy styl zarządzania Twoim zespołem pracowniczym, jeżeli rozważasz jego zastosowanie, nie musi koniecznie wymagać ukończenia "szkoły coachów". Narzędzia coachingowe i techniki coachingowe, to umiejętności, które można wykształcić poprzez szkolenie coachingowe.
Szkolenie "Rozwiązywanie konfliktów w zespole" to kompleksowy program skierowany do managerów, mający na celu rozwój ich umiejętności w zarządzaniu konfliktami w środowisku pracy.
Umiejętność efektywnego zarządzania stresem jest kluczowa zarówno dla zdrowia osobistego, jak i profesjonalnego sukcesu. Nasz trening antystresowy i szkolenie zarządzania stresem są specjalnie zaprojektowane, aby nauczyć Cię, jak skutecznie radzić sobie z presją i wyzwaniami zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
Trening asertywności polecamy wszystkim osobom, które chcą nabyć lub doskonalić umiejętności związane bezpośrednio z zachowaniami asertywnymi. Asertywność, zachowania asertywne to sposób budowania relacji z własnym otoczeniem (zawodowym i prywatnym) umożliwiający nam wyrażenie własnych poglądów i emocji z poszanowaniem praw drugiej osoby.
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań.
Artykuły naszych trenerów rozwoju osobistego
Wyobraź sobie, że jesteś na skraju przełomowej umowy, a każdy Twój ruch może zadecydować o jej powodzeniu lub fiasku. Twoje umiejętności negocjacyjne są jak tajna broń - im lepiej je opanujesz, tym większe masz szanse na sukces. Ale jak to zrobić, gdy druga strona wydaje się nieugięta, a presja rośnie z każdą minutą? ...
WięcejCzy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "czy może wywierać?". Tylko w jak dużym stopniu wywiera? Jak silna może być reguła społecznego dowodu słuszności? Społeczny dowód słuszności jest jedną z sześciu reguł wywierania wpływu, czy też jak kto woli, perswazji, zbadanych a następnie opisanych przez ame...
WięcejJak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowem? Dlaczego na skutek pewnego mechanizmu psychologicznego zwanego efektem halo, niektórym osobom przypisujemy więcej pozytywnych cech i zachowań (efekt aureoli / anielski efekt halo) a innym ludziom więcej cech negatywnych niż mają w rzeczywistości (efekt Golema / szata...
WięcejCzy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia. Nieistotne też wydawały się nam szkolenia z zakresu zarządzania czasem, bo przecież skoro wszystko jakoś idzie, to po co? W zależności od rodzaju naszej pracy albo sami planujem...
WięcejTrochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Oto czołowa piątka. Otwiera ją na miejscu 5 taktyka "Bezlitosny partner". ...
WięcejDoskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szkoleniach. Więc można stwierdzić, że wiesz, co robić kiedy jej użycie odnosi skutek odwrotny od zamierzonego? Dlaczego więc podejmować po raz kolejny temat parafrazy? Ponieważ jest niezwykle istotny element komunikacji w sytuacjach biznesowych. Banalnie proste, takie pierwsz...
WięcejNajprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych biegunach stosują różne techniki negocjacyjne, wysuwają argumenty tak by na koniec osiągnąć zamierzony przez siebie cel. Niektórzy są skłonni osiągać cel bazując na kompromisie, inni zadowolą się tylko całościowym zwycięstwem, osiągając to, co pierwotnie s...
WięcejUczestników szkoleń, jakie prowadzę, łączy jedno: wszyscy narzekają na nieustanny brak czasu i przytłoczenie ilością obowiązków! Kilka lat temu sama również byłam w miejscu, w którym "nie wiedziałam, a co ręce włożyć", nie mogłam z niczym zdążyć i często "uciekały mi" istotne szczegóły. Brak czasu na posiłki w pracy, praca po godzinach, zabieranie laptopa do domu był...
WięcejZarządzanie czasem jest jedną z kluczowych umiejętności, które decydują o sukcesie lub porażce na stanowisku managera. Przy czym w przypadku managerów mam tu na myśli dwa aspekty: podejmowanie właściwych decyzji we właściwym czasie oraz wykonywanie właściwych działań we właściwym czasie. Są to w moim przekonaniu kluczowe składniki efektywnego zarządzania. Równocześnie, jako trener wew...
WięcejBiologiczny mechanizm „walki lub ucieczki” został wykształcony w toku ewolucji, aby chronić nas m.in. przed atakiem dzikich zwierząt, napaścią wrogich plemion, zagrożeniami środowiskowymi jak przykładowo burza czy powódź oraz innymi zagrożeniami. Natychmiastowa mobilizacja organizmu umożliwiająca naszym przodkom przeżycie w sytuacji czyhających ze wszech stron niebezpieczeństw obecnie w najw...
WięcejOsoby wędrujące po górach miały być może okazję, aby zaobserwować tzw. widmo Brockenu czyli własny cień na chmurze poniżej wędrowca. Niejednokrotnie zdarza się, ze cień ten otaczają tęczowe pierścienie przypominające aureolę okalającą głowy świętych. Jaki jest związek tego zjawiska z procesami biznesowymi? O tym w dalszej części artykułu. ...
WięcejPierwsze 15 sekund spotkania to często najważniejsze sekundy, podczas których wszystko się rozgrywa i decyduje: sukces lub porażka. Eksperci twierdzą, że w 90% nieudanych transakcji o niepowodzeniach decyduje właśnie pierwsze wrażenie. Podczas nawiązania pierwszego kontaktu najważniejsze wobec tego jest: ...
WięcejPierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla opisania dynamiki współczesnych przemian gospodarczych i społecznych, aktualna jest dziś również w biznesie. Problem dostosowania menedżera do przemian jest poważny, a zasoby informacji do przetworzenia coraz większe. ...
WięcejZ naszego doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień. Tylko taka forma pracy szkoleniowej pozwala na uzyskanie świadomość autoprezentacyjnej, a bez samoświadomości nie jest możliwa korekta złych nawyków. ...
WięcejW dzisiejszych czasach żyjemy pod ogromnym napięciem… Tak zwykle zaczyna się większość artykułów, książek i naszych rozmów na temat naszych czasów i stresu jako zjawiska na tyle powszechnego, że już zobojętniałego. I kiwamy głowami: „tak tak, tak jest, coś trzeba z tym zrobić” i na tym kiwaniu głową całe nasze robienie się kończy. ...
WięcejReferencje ze szkoleń
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 30 września 2016r. w Kołobrzegu przeprowadziła szkolenie "Trening Antystresowy i Zarządzanie Stresem" dla łącznie 6 osób. Pani Olga Bojarska - po raz kolejny dobrała dla naszych pracowników szkolenie odpowiednie merytorycznie i praktycznie oraz wskazała odpowiedniego trenera. Dodatkowo szkolenie dostosował trener dzięki czemu było prowadzone na...
WięcejW dniach 23-24 lutego 2015 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. przeprowadziła dla menedżerów OPTOMER Zdzisław Rzetelski Julian Meller Sp.J. szkolenie zamknięte z tematu "Zaawansowane Negocjacje Biznesowe". Trenerem prowadzącym warsztat był Pan Paweł Wojciechowski. Pragniemy wyrazić swoje zadowolenie wynikające z profesjonalnego przygotowania i prowadzenia szkolenia, które w pełni spełn...
WięcejNiniejszym potwierdzam, że w listopadzie 2013 r. B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. zorganizowała i przeprowadziła cykl szkoleń pt. "Prezentacje i wystąpienia publiczne z wykorzystaniem Power Point". W zajęciach udział wzięło łącznie 41 pracowników Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Powierzona obsługa została wykonana bez zastrzeżeń zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym...
WięcejW dniach 17-18 września 2012 roku trenerka Joanna Szeluga dla Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych w Poznaniu przeprowadziła szkolenie "Asertywność w życiu zawodowym". ...
WięcejZ przekonaniem i prawdziwą satysfakcją rekomendujemy współpracę z firma B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. pod której patronatem w ramach wspólnego projektu odbywały się dla pracowników Bumar Elektronika S.A. następujące szkolenia: "Szkolenie dla Kobiet Liderek" - prowadzone przez Panią Magdalenę Nowakowska, "Asertywny Kupiec i Negocjacje Zakupowe z Firmami o Silnej Pozycji na...
WięcejProjekt szkoleniowy dla Bumar Elektronika S.A. zakończony. Wraz z końcem marca z sukcesem zakończył się projekt cyklu szkoleń specjalnie przygotowanych na zlecenie firmy Bumar Elektronika S.A. Projekt obejmował przeprowadzenie przez naszych trenerów-praktyków pięciu szkoleń o tematyce zakupowej oraz rozwijające wiedzę z dziedziny szeroko pojętego zarządzania i negocjacji. Szkolenia przebiegały w ba...
WięcejBank Gospodarstwa Krajowego jest instytucją o dużej wiarygodności. Specjalizuje się w obsłudze sektora finansów publicznych. Jedną z niezbędnych kompetencji pracowniczych jest umiejętność wystąpień publicznych. Firma Szkoleniowa B&O Navigator Sp. z o.o. przeprowadziła szkolenie wewnętrzne dla pracowników Bank Gospodarstwa Krajowego na temat "Wystąpienia publiczne - trening dla nieśmiałych i ...
WięcejZarząd Transportu Miejskiego w Warszawie rozpoczął współprace z Firmą Szkoleniową B&O Navigator. Zakres współpracy obejmował 3 projekty szkoleniowe związane z technikami radzenia sobie ze stresem. Firma B&O Navigator rekomendowała do projektu trenera praktyka, psychologa Panią Joanne Szelugę. ...
WięcejDbałość o efektywny rozwój zawodowy pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego do przeprowadzenia szkolenia z zakresu telewindykacji wybraliśmy program szkoleniowy oferowany przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa z siedzibą w Warszawie. ...
WięcejW trosce o rozwój naszych pracowników zaprosiliśmy firmę B&O Navigator do organizacji szkolenia wewnętrznego dla naszego działu windykacji. Szkolenie pt. "Negocjacje w windykacji należności" odbyło się w dniach 6-7 września w Ornontowicach. Szkolenie przekazywało interesujące treści a uczestnikom najbardziej przypadła do gustu jego warsztatowa forma: ćwiczenia w grupach, testy oraz scenki. ...
WięcejSzkolenie cechowała duża ilość ćwiczeń i praktyczne podejście do tematu. Dodatkowym atutem szkolenia była jego interaktywna forma. Program został przedstawiony w sposób oryginalny i zmuszający do kreatywnego myślenia. ...
WięcejSzkolenie jak też i materiały dydaktyczne opracowane dla potrzeb Stowarzyszenia spełniły nasze życzenia. Polecamy B&O NAVIGATOR Firmę Szkoleniową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pragnącym rozwijać kompetencje własne lub współpracowników na profesjonalnie przeprowadzonych szkoleniach. ...
WięcejWszyscy uczestnicy szkolenia (bez wyjątku) byli bardzo zadowoleni z jego przebiegu i podkreślali profesjonalizm trenera i Jego bardzo dobre merytoryczne przygotowanie. Szkolenie miało formę intensywnych warsztatów i nie pozwalało nawet na chwilę "nudy". Odzwierciedleniem pozytywnych opinii uczestników szkolenia były wyniki ankiety oceniającej szkolenie. ...
WięcejDotychczasowa dwuletnia współpraca układa się w sposób satysfakcjonujący a poziom świadczonych usług oceniamy bardzo wysoko. [...] Udział w szkoleniach naszych pracowników z windykacji, negocjacji doprowadził do efektywniejszej i bardziej profesjonalnej pracy. ...
WięcejZ satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło oczekiwania naszych pracowników a przekazane przez trenera - Pana Grzegorza Skrzypczaka - umiejętności i wiedza znajdą zastosowanie w pracy naszych specjalistów ds. windykacji oraz pracowników Biura Obsługi Klienta. ...
WięcejElectus S.A. pragnie podziękować firmie szkoleniowej B&O Navigator za zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch szkoleń dla naszych pracowników, które odbyły się 16 października 2004. Szkolenia zostały bardzo dobrze przyjęte przez obydwie grupy. ...
WięcejSzkolenie: "WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW" poruszało trudne, prawnicze zagadnienia. Mimo tego, temat został przedstawiony w bardzo przystępny sposób: trener podawał wiele przykładów ze swojej praktyki, nawiązywał do pracy Działu Windykacji naszej firmy. ...
WięcejSzczególnie pragnę podkreślić zaangażowanie pracowników firmy szkoleniowej w przygotowanie oferty dopasowanej do struktury organizacyjnej naszej firmy i jej aktualnych potrzeb szkoleniowych. ...
WięcejTrenerzy firmy B&O Navigator wykazali się starannym przygotowaniem, profesjonalizmem oraz znajomością prezentowanego tematu. Współpraca z firmą szkoleniową B&O Navigator układała się przez cały czas znakomicie, a jej efektem jest zadowolenie uczestników szkolenia, co zachęca nas do nawiązania współpracy przy realizacji kolejnych projektów szkoleniowych dla naszych pracownik&oac...
WięcejDostosowanie programu szkolenia do poziomu kompetencji pracowników pozwoliło na pominięcie wielu podstawowych kwestii i uczyniło je zaawansowanym kursem negocjacji i promocji na rynkach wschodnich. Poziom szkolenia oceniony został bardzo wysoko, cechował się dobrym przygotowaniem zarówno od strony organizacyjnej jak i merytorycznej. ...
WięcejB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Czarnocińska 31, w 2014 roku zrealizowała szkolenie dla 5 pracowników Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na temat: ”Zaawansowane Techniki Negocjacji”. Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym, a warunki z...
Więcej