Szkolenia sprzedażowe

W dobie coraz większej konkurencji, w większości branż sprzedaż produktów lub usług staje się nie lada wyzwaniem. Bez odpowiedniej wiedzy, znajomości technik sprzedaży i postaw w budowaniu relacji handlowej, osiągnięcie sukcesu może być trudne. Dlatego też kluczowe znaczenie ma nauka oraz czerpanie z doświadczeń biznesowych wybitnych specjalistów.

B&O Navigator oferuje szkolenia dla handlowców, które pozwalają poszerzyć swoją wiedzę i działać skuteczniej. Oferujemy szkolenia sprzedażowe zarówno dla osób i firm zajmujących się klientami indywidualnymi, jak i działających w sektorze B2B. Doskonale wiemy bowiem czego wymaga klient biznesowy. Nasza wiedza pozwoli ci osiągnąć sukces i poprawić wyniki sprzedażowe w twojej firmie.

Sprzedawcy potrzebują skutecznych metod i narzędzi do prowadzenia procesu sprzedaży

Każdy sprzedawca, który chce skutecznie działać na rynku i odnosić sukcesy, potrzebuje wiedzy dotyczącej potrzeb klienta, prowadzenia prawidłowej komunikacji, odpowiedniego przedstawiania swojej oferty czy rozwiewania wątpliwości jakie może mieć klient. Wiedza ta jest niezbędna do prowadzenia skutecznych relacji handlowych.

Wiemy o tym, dlatego też nasze szkolenia dla handlowców przekazują wiele cennych metod oraz przedstawiają narzędzia niezbędne w prowadzeniu procesu sprzedaży. Pokazujemy, z jakich rozwiązań warto korzystać, a co może okazać się całkowicie nieprzydatne podczas budowania relacji z klientem. To ważne dane, które pomogły wielu uczestnikom naszych szkoleń odnieść sukces w handlu.

Oferowane szkolenia sprzedażowe zostały opracowane w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu psychologii biznesu i psychologii społecznej

Handel to dziedzina, która dynamicznie się zmienia. Prowadzenie procesu sprzedażowego musi być dopasowane do potrzeb klientów, którzy jak wiadomo, stają się coraz bardziej wymagający. Dlatego też jest to branża, w której nie wystarczy raz nauczyć się jak powinna wyglądać prawidłowa relacja z klientem. Dobry handlowiec to osoba, która cały czas uczy się nowych rzeczy.

Wiemy o tym, dlatego też trzymamy rękę na pulsie. Nasze szkolenia to nowoczesne kursy, które opierają się na najnowszej wiedzy z zakresu psychologii biznesu oraz psychologii społecznej. Śledzimy wyniki badań, dbamy o to, by poszerzać wiedzę, którą dzielimy się później z uczestnikami naszych szkoleń. Dzięki temu nasze kursy to realna pomoc dla handlowców.

Szkolenia z zakresu sprzedaży prowadzi zespół trenerów - praktyków składający się doświadczonych managerów handlowych

Szkolenia oferowane przez B&O Navigator prowadzone są przez doświadczonych specjalistów. Zależy nam bowiem na tym, by wiedzą dzielili się ci, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie praktyczne. Tylko tacy trenerzy doskonale rozumieją potrzeby osób uczestniczących w szkoleniu i są w stanie zaproponować skuteczne rozwiązania, dzięki którym budowanie relacji handlowej jest możliwe.

Nasz zespół stanowią menedżerowie handlowi, którzy posiadają wieloletnie, praktyczne doświadczenie w pracy z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Dzięki temu, że znają realia pracy handlowca, są w stanie podpowiedzieć uczestnikom naszych szkoleń sprawdzone metody sprzedażowe oraz rozwiązać problemy, z którymi borykają się na co dzień. To realne wsparcie, które bardzo pomaga.

Praktyczny warsztat umiejętności handlowych to nasza specjalność

Oferowane przez nas szkolenia z technik sprzedaży to coś więcej niż teoretyczne informacje, które nie zawsze znajdują zastosowanie w życiu codziennym. W trakcie procesu szkoleniowego duży nacisk kładziemy bowiem na zdobywanie praktycznego doświadczenia. Dzięki temu osoby, które biorą udział w naszych warsztatach, dogłębnie poznają praktyczne i skuteczne techniki sprzedaży.

NEWSLETTER


g -

Szkolenia

Artykuły

ZNIENAWIDZONE MUSZĘ W SPRZEDAŻY

Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na rozmowę", "muszę", "muszę", "muszę" ... Słowo "muszę" słyszane przez nas samych wywołuje uczucie niechęci i buntu wewnętrznego. Bo właściwie, dlaczego musimy iść do pracy? Przecież możemy zostać w domu i przestać zarabiać. Leżeć w szlafroku na kanapie i wc...

Więcej
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY

Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na wszystko ciężko zapracować? I wreszcie, dlaczego niektórzy mają wokół siebie mnóstwo przyjaciół i uśmiech nie schodzi z ust, natomiast inni starzeją się w samotności i z nosem na tzw. kwintę? Odpowiedź jest jedna.  To nie szczęście, to nas...

Więcej
6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. To właśnie do niego trafiają klienci z pytaniami. To właśnie do niego trafiają klienci z wątpliwościami i zast...

Więcej
Nowoczesne techniki sprzedaży

Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwania. Umiejętność odpowiedniego dotarcia do klienta jest bardzo cenną zdolnością, która może przełożyć się na ogromny zysk. Dlatego tak ważna jest nauka nowoczesnych technik sprzedaży. Dobranie odpowiednich, skutecznych metod to cecha, jaką powinien posiadać każdy...

Więcej
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. W firmach, pracownicy obsługą reklamacji zajmują się jakby za karę. Często są adresatami pretensji klienta, który został narażony na dodatkowy kłopot bo przecież kupi...

Więcej
Storytelling i jego zastosowanie w sprzedaży

Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreowania marki i produktu, jako dodatek do maksymalizacji celów. Wystarczy bliżej przyjrzeć się historiom reklam w mediach. Opowiadanie ma jednak dużo szerszy kontekst i praktyczną możliwość zastosowania go w biznesie. ...

Więcej
Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik sprzedaży, można z powodzeniem określić potrzeby oraz oczekiwan...

Więcej
Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Czy rzeczywiście tak jest? Czy tylko ludzie asertywni mają szanse na rynku? Warto bliżej przyjrzeć się temu zagadnieniu i ocenić jak naprawdę prezentuje się zagadka asertywności. ...

Więcej
Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna. ...

Więcej
Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna strategia sprzedaży zorientowana na klienta, to wspólne budowanie wartości, przyjęcie postaw integrujących, a nie tworzenie sytuacji wygrany – przegrany. Oto przykłady strategii opartych na integracji: rzepa, agrafka i zamek błyskawiczny. Poniżej kilka informacji o ...

Więcej
Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. Lenny Kharitonov, prezes Unlimited Furniture Group na Brooklynie w Nowym Jorku, zachęca rozglądających się kl...

Więcej
Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. ...

Więcej
Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu próbujemy wybrnąć z kłopotów, być profesjonalni, sprawować jak najlepiej nasze obowiązki w myśl zasad obowiązujących w organizacji. Jednak to nie zawsze skutkuje… Nie zawsze też mamy okazję zastanawiać się skąd wzięła się trudna relacja. ...

Więcej

Referencje

PARTNER TELE.COM Sp. z o.o. Sp.K.

Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników oraz organizatora. Duża wiedza i kompetencje trenera oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na efektywność zajęć. Uczestnicy nie tylko wyrażali swój entuzjazm i zadowolenie bezpośrednio po szkoleniu, ale również kilka osób miało już okazję korzystać ze zdobytej wiedzy i umiejętności na wyjazdach ...

Więcej
Spółdzielnia Usługowa ODRA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 23 września 2016r. we Wrocławiu przeprowadziła szkolenie „Pozyskiwanie i Przejmowanie Klientów Konkurencji dla grupy 8 osobowego zespołu. Pani Olga Bojarska - opiekun szkolenia, wykazała się ogromną otwartością, uprzejmością oraz bardzo dużym zaangażowaniem w wybór odpowiedniego szkolenia dla naszych pracowników. Szkolenie dostosowa...

Więcej
ALSTOM Power Sp. z o.o.

Szkolenie "Psychologia Sprzedaży" zorganizowane i przeprowadzone przez firmę B&O NAVIGATOR dla ALSTOM Power Sp. z o.o. było przygotowane i wykonane w sposób profesjonalny zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. ...

Więcej
Athena Marmor Polska Sp. z o.o.

W ankietach oceniających szkolenie nasi pracownicy z uznaniem wyrażali się o "solidnym przygotowaniu od strony merytorycznej i praktycznej", "jasnym i obrazowym sposobie przekazania informacji" oraz "niezwykle sympatycznym i profesjonalnym sposobie prowadzenia zajęć. ...

Więcej
Auto - Boss

[...] współpracujemy tylko z taką firmą szkoleniową, która spełnia nie tylko najwyższe standardy jakości oferowanych szkoleń ale przede wszystkim obsługuje nas tak, jak my staramy się obsługiwać Naszych Klientów. Dlatego w roku 2002 rozpoczęliśmy współpracę z Firmą Szkoleniową B&O Navigator. ...

Więcej
PPHU Centrum Klima Sp. z o.o.

Uważamy szkolenie za bardzo dobrze przygotowane i trafione w bieżące potrzeby. ...

Więcej
Mac Edukacja S.A.

Doceniając pełne zaangażowanie i zrozumienie naszych potrzeb jako klienta, pragniemy polecić firmę B&O Navigator, jako profesjonalną firmę szkoleniową. ...

Więcej
Metalchem - Warszawa S.A.

Mamy więc przyjemność rekomendować firmę B&O Navigator jako rzetelnego i profesjonalnego organizatora szkoleń. ...

Więcej
RMC Beton Śląsk Sp. z o.o.

Z pełnym przekonaniem rekomendujemy firmom, chcącym inwestować w rozwój swoich pracowników, Firmę Szkoleniową B&O Navigator. ...

Więcej
M.S. Spinex

Możemy polecić firmę B&O NAVIGATOR jako rzetelną firmę szkoleniową, otwartą na najbardziej wyrafinowane potrzeby firm, które dbają o podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. ...

Więcej
Przedsiębiorstywo Zbożowo-Młynarskie PZZ w Stoisławiu

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło oczekiwania merytoryczne naszych pracowników, umiejętności i wiedza zdobyta na szkoleniu znajdą zastosowanie w pracy naszych pracowników. ...

Więcej
TBD S.A.

Zadowoleni z dotychczasowej współpracy z przyjemnością rekomendujemy szkolenia firmy B&O Navigator. ...

Więcej
Tikkurila Coatings Sp. z o.o.

Niewątpliwie możemy polecić innym firmom B&O Navigator Firmę Szkoleniową jako solidnego partnera w biznesie ...

Więcej
Hormann Polska Sp. z o.o.

Trener-praktyk, to ktoś więcej niż tylko wykładowca, to także autorytet dla uczestników, który rozumie ich potrzeby i potrafi podzielić się swoim bogatym doświadczeniem zawodowym. ...

Więcej
DLH Drewno Sp. z o.o.

Firma B&O Navigator zdobyła nasze zaufanie, jest wiarygodna, solidna, jest fachowa. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy B&O Navigator, jako profesjonalnego dostawcę usług w zakresie szkoleń. ...

Więcej
Siódemka Sp. z o.o.

Ponieważ kolejny raz mieliśmy okazję przekonać się o wysokiej jakości szkoleń firmy B&O Navigator, szczerze polecamy jej usługi kolejnym Klientom! ...

Więcej
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Wysoka ocena szkolenia zdecydowała o dalszej wspólpracy z B&O NAVIGATOR. ...

Więcej
Zakłady Chemiczne ROKITA S.A.

Jesteśmy pod dużym wrażeniem sposobu prowadzenia zajęć, przygotowania trenera oraz profesjonalnych i estetycznych materiałów szkoleniowych. ...

Więcej
Zakłady Mięsne SKIBA Andrzej Skiba

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i spełniło oczekiwania naszych pracowników. Efektem naszgo zadowolenia z usługi było kolejne szkolenie. ...

Więcej
Śląska Agencja Finansowa S.J.

Z całym przekonaniem możemy polecić wszystkim przedsiebiorstwom współpracę z B&O NAVIGATOR, gdyż niewielu jest tak zaangażowanych i profesjonalnych trenerów. ...

Więcej
Zeelandia Super Bake Sp. z o.o.

Uważamy szkolenie za bardzo dobrze przygotowane i trafione w bieżące potrzeby. Od początku naszej współpracy spotkaliśmy się z ogromnym zrozumieniem ze strony B&O Navigator. Doceniamy w szczególności wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych przeprowadzoną w formie audytu oraz trafny wybór trenera. Zajęcia przeprowadzone były w dużej mierze w formie ćwiczeń pozwalając na bieżąco reago...

Więcej
Somfy Sp. z o.o.

Polecamy wszystkim, potencjalnym zainteresowanym usługi B&O Navigator, jako w pełni profesjonalne, dostosowane do potrzeb oraz nowatorskie w stosowanych metodach szkolenia. ...

Więcej
RR Serwis Sp. z o.o.

Spośród wielu firm szkoleniowych wybraliśmy B&O Navigator. W celu dostosowania szkolenia do naszych potrzeb zostało ono poprzedzone audytem umiejętności uczestników szkolenia. Z satysfakcją możemy stwierdzić, szkolenie spełniło zarówno powyższe kryteria jak i oczekiwania naszych pracowników. ...

Więcej
Jutrzenka Przedsiębiorstwo Cukiernicze S.A.

W zgodnej opinii uczestnicy stwierdzili, że zorganizowane i przeprowadzone przez firmę B&O Navigator szkolenie jest godne polecenia innym. ...

Więcej
Petrol - Haven S.J.

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło tak powyższe kryteria jak i oczekiwania naszych pracowników. Wyrazem tego są wysokie oceny wystawione w ankietach. ...

Więcej
Bonus Eurotech Sp. z o.o.

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło zarówno kryteria profesjonalnego prowadzenia zajęć jak i oczekiwania merytoryczne naszych pracowników. ...

Więcej
Helikon Centrum Jupiter S.A.

Wysoka jakość usług, zrozumienie specyfiki naszej branży, oczekiwań naszych Klientów i profesjonalizm w prowadzeniu zajęć zadecydowały o długofalowej współpracy Helikon z B&O NAVIGATOR. ...

Więcej
Industrial and Financial Systems Central and Eastern Europe Sp. z o.o.

Nasza współpraca układa się pomyślnie - programy szkoleń odzwierciedlają nasze oczekiwania i są dobrze dopasowane do naszych specyficznych potrzeb, jesteśmy zadowoleni z pomocy przy organizacji szkoleń, a uczestnicy szkoleń pozytywnie oceniają poziom szkoleń i ich przydatność w praktyce. ...

Więcej
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.

Z pełną odpowiedzialnością polecamy trenera, Pana Romana Kawszyn oraz firmę B&O Navigator jako kompetentnego i odpowiedzialnego partnera do współpracy. ...

Więcej
Polkomtel S.A.

Wszyscy uczestnicy szkolenia (bez wyjątku) byli bardzo zadowoleni z jego przebiegu i podkreślali profesjonalizm trenera i Jego bardzo dobre merytoryczne przygotowanie ...

Więcej
Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o.

Wszystkie szkolenia były prowadzone w profesjonalny i interesujący sposób. Uczestnikom szczególnie podobała się warsztatowa forma zajęć, aktywizująca szkolone osoby o czym świadczą oponie zawarte w ankietach wypełnianych na koniec szkolenia. ...

Więcej
Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

Podczas intensywnego treningu nauczyliśmy się zwracać większą uwagę na komunikację interpersonalną - tak bardzo istotną przy rozpoznawaniu potrzeb Klienta. Nauczyliśmy się, jak dostosować sposób prezentacji oferty do potrzeb Klienta, skutecznie reagować na obiekcje cenowe i rozmawiać używając języka korzyści. ...

Więcej
Salamander Polska Sp. z o.o.

Przeprowadzenie szkoleń zostało poprzedzone dokonaniem obserwacji i oceny umiejętności handlowych naszych pracowników. Na tej podstawie trenerzy firmy B&O Navigator opracowali i przeprowadzili szkolenia dokładnie odpowiadające naszym potrzebom. ...

Więcej
HORPOL Sp. z o.o.

Szkolenie cechowała duża ilość ćwiczeń i praktyczne podejście do tematu. Dodatkowym atutem była jego interaktywna forma. Program został przedstawiony w sposób oryginalny i zmuszający do kreatywnego myślenia.   ...

Więcej
Toyota Material Handling Polska

Dnia 12.12.2011r. firma „B&O Navigator Firma Szkoleniowa sp. z o. o.” przeprowadziła szkolenie zamknięte pt. „Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta”. Osobą prowadzącą szkolenie był Pan Paweł Wojciechowski. ...

Więcej
X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A

Uprzejmie informujemy, że B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. zrealizowała dla pracowników firmy X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A w lutym i marcu 2012 roku czterodniowy cykl szkoleń zamkniętych. ...

Więcej
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

Niniejszym listem pragnę udzielić referencji firmie B&O Navigator z siedzibą przy ul. Echa Leśne 27C w Warszawie za solidne i profesjonalne przeprowadzenie szkoleń w zakresie: - Profesjonalna Obsługa Klienta . - Techniki Efektywnej Windykacji . Dotychczasowa współpraca pozwala mi rekomendować firmę B&O Navigator jako partnera godnego zaufania, traktującego w sposób właściwy sw...

Więcej
Mirox Sp. z o.o.

Firma Mirox sp. z o.o. producent wysokiej jakość Okien i Drzwi, rekomenduje Markę Szkoleń Dofinansowanych przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa sp. z o.o. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przeprowadzonego szkolenia w dniu 13.10-2012 r. w Poznaniu szkolenia "Psychologia Sprzedaży". Polecam korzystanie ze szkoleń dofinansowanych wszystkim firmom, którym zalezy na rozwoju pracowników Joanna Kruszyńska...

Więcej
PKF Accounting Sp. z o.o.

W dniach 30-31.10.2013r. zorganizowaliśmy trzy szkolenia dla firmy PKF Accounting Sp. z o.o. Grupa Kapitałowa PKF Consult. "Tematy szkoleń, czyli "Obsługa Trudnego Klienta" oraz "Techniki Obrony Ceny" nie są łatwe do zaprezentowania. Mimo to trenerzy stanęli na wysokości zadania" "Dziękujemy Pani Dorocie Dańczak-Król, która przeprowadziła szkolenie bardzo profesjonalnie i z dużym zaanga...

Więcej
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Przed szkoleniem, Trener Pani Dorota Dańczak-Król, zrealizowała diagnozę potrzeb szkoleniowych poprzez przeprowadzenie ankiety. Umożliwiło jej to zapoznanie się ze specyfiką funkcjonowania naszej firmy i przygotowanie oraz przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia „szytego na miarę&rdquo...

Więcej
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy

B&O Navigator Firma Szkoleniowa w dniu 21 października 2013r. przeprowadziła w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy szkolenie zamknięte pt. „ Postawa asertywna w profesjonalnej obsłudze klienta”. Potwierdzam, że proces związany z organizacją i przebiegiem szkolenia spełnił nasze oczekiwania. Pani Dorota Dańczak – Król przeprowadził...

Więcej