Szkolenia sprzedaż B2B i B2C

Szkolenia sprzedaż B2B i B2C, to cała kategoria programów szkoleń i warsztatów, które B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa oferuje handlowcom i managerom sprzedaży pracującym w branżach B2B i B2C. Nasze ponad 20 letnie doświadczenie w rozwoju i podnoszeniu kompetencji sił sprzedaży pozwala stwierdzić, że doskonale wiemy bowiem czego wymaga od handlowca klient biznesowy lub indywidualny. Poznaj nasze propozycje w kategorii "Szkolenia Sprzedaż".

Szkolenia sprzedaż - dostarczamy skutecznych technik i metod sprzedaży B2B i B2C

Każdy sprzedawca, który chce skutecznie działać na rynku i odnosić sukcesy, potrzebuje narzędzi i techniki pozwalających zbadać potrzeby klienta, prowadzić prawidłową komunikację, odpowiednio przedstawić ofertę, zbić obiekcje i wreszcie domknąć sprzedaż. Programy warsztatów z kategorii "Szkolenia Sprzedaż B2B i B2C" przekazują wiele cennych i skutecznych technik i metod oraz przedstawiają narzędzia niezbędne w prowadzeniu procesu sprzedaży do klienta biznesowego i klienta indywidualnego.

Szkolenia sprzedaż B2B i B2C - formy

Tematy szkoleń z kategorii "Szkolenia Sprzedaż B2B i B2C" są dostępne dwóch wygodnych formach:

Szkolenia otwarte ze sprzedaży B2B i B2C

Szkolenie otwarte w kategorii "Szkolenia Sprzedaż" ma wyznaczony przez nas termin i miejsce i zoptymalizowany przez trenera program. Jest to idealne rozwiązanie dla osób indywidualnych i małych grup 2/4 osób. Programy dostępne w formie otwartej znajdziesz poniżej. Są one oznaczone pomarańczowym prostokątem z napisem "dostępne w formie otwartej".

Szkolenia zamknięte ze sprzedaży B2B i B2C

Programy z kategorii "Szkolenia Sprzedaż" w formie zamkniętej są realizowane w siedzibie Klienta lub innym wskazanym miejscu w Polsce. Przeznaczone są dla grup liczących 4/5 - 12 osób. Termin szkolenia jest ustalany wspólnie z Klientem. Najistotniejszą korzyścią zamkniętego szkolenia ze sprzedaży jest dedykowany program zajęć, który powstaje w wyniku procesu RAPS (Rozpoznanie i Analiza Potrzeb Szkoleniowych) i odpowiada na potrzeby szkoleniowe organizacji i uczestników szkolenia.

Jak przebiegają szkolenia sprzedaż B2B i B2C?

Aktywne warsztaty, angażujące do pracy uczestników, to najkrótsza charakterystyka sposobu realizacji programów z kategorii "Szkolenia Sprzedaż B2B i B2C". Dzięki takiej formie w efektywny sposób podnosimy umiejętności związane z procesem sprzedaży. Biorąc udział w szkoleniu sprzedażowym możesz spodziewać się udziału w ćwiczeniach zespołowych i indywidualnych, scenkach, grach, rozwiązywania testów i case study, dyskusjach, pracy na przypadkach z firm uczestników. Podsumowaniem zadań i ćwiczeń są, mini-prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.

Kontakt

Masz pytania związane ze szkoleniami sprzedaż B2B i B2C? Zadzwoń lub napisz.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Tak. Na nasze szkolenia sprzedaż B2C i B2B można składać wnioski o dofinansowanie ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy). Nasi pracownicy pomogą w uzupełnieniu dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku.
Tak. Pod zakończeniu wybranego szkolenia ze sprzedaży B2B lub B2C otrzymasz certyfikat jego ukończenia.
Proponujemy do wyboru trzy wygodne formy. Szkolenie otwarte w terminach i miejscach ustalonych przez nas lub prowadzone online. Szkolenie zamknięte dla grupy managerów / handlowców z Twojej firmy. Termin i miejsce do ustalenia.
Szkolenia otwarte prowadzimy w Warszawie i online. Szkolenia zamknięte w miejscu wskazanym przez Klienta np. w jego siedzibie.
W wypadku szkolenia otwartego lub online wejdź na stronę szkolenia. W prawej kolumnie znajduje się zielony przycisk - formularz zgłoszenia. Skan wypełnionego szkolenia należy przesłać na e-mail bok@bonavigator.pl. W wypadku szkolenia zamkniętego lub szkolenia 1 na 1 prosimy o kontakt.

DOBIERZ SZKOLENIA SPRZEDAŻ B2B i B2C
DO SWOICH OCZEKIWAŃ

Szkolenia sprzedaż B2B i B2C

Artykuły o sprzedaży B2B i B2C

TECHNIKI SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ. Bardzo praktyczny poradnik

Sprzedaż bezpośrednia to coś więcej niż tylko transakcja - to sztuka nawiązywania relacji, zrozumienia potrzeb klienta i pokazania mu, że Twoja oferta jest dokładnie tym, czego szuka. W końcu, kto z nas nie lubi, gdy ktoś nas naprawdę słucha i stara się pomóc? ...

Więcej
Jak skutecznie negocjować cenę podczas transakcji handlowej?

Negocjacje cenowe to sztuka i nauka zarazem, wymagająca od managerów oraz specjalistów ds. sprzedaży nie tylko dogłębnej wiedzy o produkcie i rynku, ale również wyrafinowanych umiejętności interpersonalnych. Zrozumienie, jak skutecznie prowadzić te negocjacje, jest niezbędne do maksymalizowania zysków i budowania długoterminowych relacji z klientami. ...

Więcej
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. ...

Więcej
Proces sprzedaży - etapy, definicja, schemat. Skuteczne strategie w praktyce

Proces sprzedaży odgrywa kluczową rolę w każdym biznesie. Bez skutecznego procesu sprzedaży firmy mogą napotykać trudności w dotarciu do klientów, zdobywaniu nowych kontraktów i zwiększaniu sprzedaży. Dlatego ważne jest, aby zrozumieć, jakie są etapy i elementy tego procesu, jakie są różnice między sprzedażą B2B a B2C oraz jakie są najlepsze praktyki, aby osiągnąć sukces w sprzedaży...

Więcej
Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać

Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. ...

Więcej
JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY

Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie. Jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładna koszule i przystojnie w niej wygląda, do komplementu dołączymy zaletę koszuli, którą ma na sobie. Ale jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładną koszulę i z pewnością będzie dziś w niej gwiazdą imprezy i b...

Więcej
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA? JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM?

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". Nikt nie lubi, kiedy ktoś na niego krzyczy, nikt nie lubi być obrażany. Ale czy ktokolwiek z nas w takiej niekomfortowej sytuacji zadał sobie pytan...

Więcej
A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami. W firmie usłyszałam od szefa, że czas zainteresować się sklepami internetowymi, bo jest to szansa dla rozwoju biznesu. Miałam zatem zadanie do wykonania. Umówiłam się i pojechałam. Przed wizytą zorientowałam się, że mój wybór padł na najtrudniejszego ...

Więcej
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON, CZYLI DZWONIĘ DO PANI TYLKO PO CO?

Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami, jakby specjalnie już na początku starają się zniechęcić nas do rozmowy z nimi? ...

Więcej
ZASADY NETWORKINGU - TYLKO 6 OSÓB DZIELI NAS OD...

Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących przeszkolić swoich pracowników i zrobić z nich networkingowych ekspertów, sypia się jak z rękawa. Moda czy faktyczna potrzeba? Cudowny sposób na zwiększenie sprzedaży czy tylko kolejny trend mający zamydlić oczy Szefom? I w ogóle co to jest ten ne...

Więcej
ZNIENAWIDZONE MUSZĘ W SPRZEDAŻY

Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na rozmowę", "muszę", "muszę", "muszę" ... Słowo "muszę" słyszane przez nas samych wywołuje uczucie niechęci i buntu wewnętrznego. Bo właściwie, dlaczego musimy iść do pracy? Przecież możemy zostać w domu i przestać zarabiać. Leżeć w szlafroku na kanapie i wc...

Więcej
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY

Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na wszystko ciężko zapracować? I wreszcie, dlaczego niektórzy mają wokół siebie mnóstwo przyjaciół i uśmiech nie schodzi z ust, natomiast inni starzeją się w samotności i z nosem na tzw. kwintę? Odpowiedź jest jedna.  To nie szczęście, to nas...

Więcej
6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. To właśnie do niego trafiają klienci z pytaniami. To właśnie do niego trafiają klienci z wątpliwościami i zast...

Więcej
Nowoczesne techniki sprzedaży

Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwania. Umiejętność odpowiedniego dotarcia do klienta jest bardzo cenną zdolnością, która może przełożyć się na ogromny zysk. Dlatego tak ważna jest nauka nowoczesnych technik sprzedaży. Dobranie odpowiednich, skutecznych metod to cecha, jaką powinien posiadać każdy...

Więcej
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. W firmach, pracownicy obsługą reklamacji zajmują się jakby za karę. Często są adresatami pretensji klienta, który został narażony na dodatkowy kłopot bo przecież kupi...

Więcej
Storytelling i jego zastosowanie w sprzedaży

Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreowania marki i produktu, jako dodatek do maksymalizacji celów. Wystarczy bliżej przyjrzeć się historiom reklam w mediach. Opowiadanie ma jednak dużo szerszy kontekst i praktyczną możliwość zastosowania go w biznesie. ...

Więcej
Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik sprzedaży, można z powodzeniem określić potrzeby oraz oczekiwan...

Więcej
Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Czy rzeczywiście tak jest? Czy tylko ludzie asertywni mają szanse na rynku? Warto bliżej przyjrzeć się temu zagadnieniu i ocenić jak naprawdę prezentuje się zagadka asertywności. ...

Więcej
Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna. ...

Więcej
Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna strategia sprzedaży zorientowana na klienta, to wspólne budowanie wartości, przyjęcie postaw integrujących, a nie tworzenie sytuacji wygrany – przegrany. Oto przykłady strategii opartych na integracji: rzepa, agrafka i zamek błyskawiczny. Poniżej kilka informacji o ...

Więcej
Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. Lenny Kharitonov, prezes Unlimited Furniture Group na Brooklynie w Nowym Jorku, zachęca rozglądających się kl...

Więcej
Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. ...

Więcej
Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu próbujemy wybrnąć z kłopotów, być profesjonalni, sprawować jak najlepiej nasze obowiązki w myśl zasad obowiązujących w organizacji. Jednak to nie zawsze skutkuje… Nie zawsze też mamy okazję zastanawiać się skąd wzięła się trudna relacja. ...

Więcej

Referencje ze szkoleń sprzedaż B2B i B2C

Speedmail Sp. z o.o. Szkolenie zamknięte

W dniach 12 i 13 grudnia 2019 roku na zlecenie naszego Klienta firmy Speedmail przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy szkolenie zamknięte "Obsługa trudnego klienta". Trenerem odpowiedzialnym za przygotowanie dedykowanego programu szkolenia oraz jego realizację była Pani Anna Ritter. Z satysfakcją chcemy poinformować, że w badaniu ankietowym uczestników szkolenia szkolenie i prowadzący je trener uzyskali najwyżs...

Więcej
L.Leclerc w Gdańsku. Projekt szkoleniowy z zakresu obsługi reklamacji

Z satysfakcją prezentujemy treść opinii o projekcie szkoleniowym z zakresu obsługi reklamacji, który zrealizowaliśmy dla L.Leclerc w Gdańsku. Z satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenia przeprowadzone przez Panią Beatę J. Grabiańską z B&O NAVIGATOR były jednymi z najlepszych i najskuteczniejszych, które odbyły się w L.Leclerc Gdańsk. Pani Beata doskonale sprawdziła się w roli trenera p...

Więcej
PARTNER TELE.COM Sp. z o.o. Sp.K.

Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników oraz organizatora. Duża wiedza i kompetencje trenera oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na efektywność zajęć. Uczestnicy nie tylko wyrażali swój entuzjazm i zadowolenie bezpośrednio po szkoleniu, ale również kilka osób miało już okazję korzystać ze zdobytej wiedzy i umiejętności na wyjazdach ...

Więcej
Spółdzielnia Usługowa ODRA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 23 września 2016r. we Wrocławiu przeprowadziła szkolenie „Pozyskiwanie i Przejmowanie Klientów Konkurencji dla grupy 8 osobowego zespołu. Pani Olga Bojarska - opiekun szkolenia, wykazała się ogromną otwartością, uprzejmością oraz bardzo dużym zaangażowaniem w wybór odpowiedniego szkolenia dla naszych pracowników. Szkolenie dostosowa...

Więcej
Thalgo Poland Sp. z o.o.

Szkolenia poprzedzone zostały przygotowaniem polegającym na badaniu potrzeb szkoleniowych metodą Mystery Shopper i prowadzone były w sposób warsztatowy: podawane informacje przeplatane były licznymi ćwiczeniami indywidualnymi i grupowymi. ...

Więcej
RR Serwis Sp. z o.o.

RR Serwis jest największym w Polsce Centrum Serwisowym Telefonów Komórkowych. [...] Celem tego szkolenia było przygotowanie naszych pracowników do skutecznego radzenia sobie w trudnym sytuacjach i profesjonalnej obsługi trudnych Klientów. ...

Więcej
Jutrzenka Przedsiębiorstwo Cukiernicze S.A.

W dniach 13 i 14 marca 2003r. firma B&O Navigator przeprowadziła szkolenie "Techniki Merchandisingu i Podstawy Negocjacji z Hipermarketami" dla handlowców Jutrzenka S.A. W zgodnej opinii uczestnicy stwierdzili, że zorganizowane i przeprowadzone przez firmę B&O Navigator szkolenie jest godne polecenia innym. ...

Więcej
Petrol - Haven S.J.

Nasi pracownicy uczestniczyli w szkoleniu wewnętrznym "Techniki Sprzedaży - Kurs Intensywny", prowadzonym przez Pana Marka Sylburskiego trenera B&O Navigator Firma Szkoleniowa. Celem tego szkolenia było przede wszystkim przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznej sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów (...). ...

Więcej
Bonus Eurotech Sp. z o.o.

W dniach 16-17 maja 2003r. w Łomiankach, w siedzibie naszej firmy, pracownicy uczestniczyli w szkoleniu wewnętrznym "Telefoniczne Pozyskiwanie Klientów i Skuteczne Umawianie Spotkań Handlowych". ...

Więcej
Helikon Centrum Jupiter S.A.

Wysoka jakość usług, zrozumienie specyfiki naszej branży, oczekiwań naszych Klientów i profesjonalizm w prowadzeniu zajęć zadecydowały o długofalowej współpracy Helikon z B&O NAVIGATOR. ...

Więcej
Industrial and Financial Systems Central and Eastern Europe Sp. z o.o.

Nasza współpraca układa się pomyślnie - programy szkoleń odzwierciedlają nasze oczekiwania i są dobrze dopasowane do naszych specyficznych potrzeb, jesteśmy zadowoleni z pomocy przy organizacji szkoleń, a uczestnicy szkoleń pozytywnie oceniają poziom szkoleń i ich przydatność w praktyce. ...

Więcej
Niezależny Operator Międzystrefowy Sp. z o.o.

Szkolenie zostało przeprowadzony w sposób profesjonalny, z wykorzystaniem technik warsztatowych. Warto zwrócić uwagę na kompetencje działań firmy B&O Navigator. Wyraziła się ona otwartością i elastycznością w dobraniu terminu, przygotowaniu umowy, jak i pozostałych przygotowaniach związanych z przeprowadzeniem szkolenia. ...

Więcej
Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o.

Wiosną 2007 wraz z firmą szkoleniową B&O NAVIGATOR zorganizowaliśmy dla naszych pracowników cykl trzech szkoleń z zakresu technik sprzedaży. Wszystkie szkolenia były prowadzone w profesjonalny i interesujący sposób. Uczestnikom szczególnie podobała się warsztatowa forma zajęć, aktywizująca szkolone osoby o czym świadczą oponie zawarte w ankietach wypełnianych na koniec szkolenia. ...

Więcej
Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

Podczas intensywnego treningu nauczyliśmy się zwracać większą uwagę na komunikację interpersonalną - tak bardzo istotną przy rozpoznawaniu potrzeb Klienta. Nauczyliśmy się, jak dostosować sposób prezentacji oferty do potrzeb Klienta, skutecznie reagować na obiekcje cenowe i rozmawiać używając języka korzyści. ...

Więcej
Salamander Polska Sp. z o.o.

Przeprowadzenie szkoleń zostało poprzedzone dokonaniem obserwacji i oceny umiejętności handlowych naszych pracowników. Na tej podstawie trenerzy firmy B&O Navigator opracowali i przeprowadzili szkolenia dokładnie odpowiadające naszym potrzebom. ...

Więcej
Auto - Boss

Współpracujemy tylko z taką firmą szkoleniową, która spełnia nie tylko najwyższe standardy jakości oferowanych szkoleń ale przede wszystkim obsługuje nas tak, jak my staramy się obsługiwać Naszych Klientów. Dlatego w roku 2002 rozpoczęliśmy współpracę z Firmą Szkoleniową B&O Navigator. ...

Więcej
HORPOL Sp. z o.o.

Szkolenie cechowała duża ilość ćwiczeń i praktyczne podejście do tematu. Dodatkowym atutem była jego interaktywna forma. Program został przedstawiony w sposób oryginalny i zmuszający do kreatywnego myślenia. ...

Więcej
Grupa Kapitałowa Energa - Zakład Energetyczny Płock - Dystrybucja Wschód sp. z o.o.

Zakład Energetyczny Płock-Dystrybucja Wschód Sp. z o.o. funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej ENERGA. Spółka działa na obszarze województwa mazowieckiego oraz warmińsko-mazurskiego. W ramach rozwoju kompetencji i zdobywania nowych umiejętności nasi pracownicy uczestniczyli w szkoleniu "Trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach" zorganizowanym przez firmę B&O Navigator w dniach 11 i 18 lut...

Więcej
Toyota Material Handling Polska

Dnia 12.12.2011r. firma B&O Navigator Firma Szkoleniowa sp. z o. o. przeprowadziła szkolenie zamknięte pt. „Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta”. Osobą prowadzącą szkolenie był Pan Paweł Wojciechowski. ...

Więcej
X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A

Uprzejmie informujemy, że B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. zrealizowała dla pracowników firmy X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A w lutym i marcu 2012 roku czterodniowy cykl szkoleń zamkniętych. ...

Więcej
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

Niniejszym listem pragnę udzielić referencji firmie B&O Navigator z siedzibą przy ul. Echa Leśne 27C w Warszawie za solidne i profesjonalne przeprowadzenie szkoleń w zakresie: - Profesjonalna Obsługa Klienta, - Techniki Efektywnej Windykacji. ...

Więcej
Mirox Sp. z o.o.

Firma Mirox sp. z o.o. producent wysokiej jakość Okien i Drzwi, rekomenduje Markę Szkoleń Dofinansowanych przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa sp. z o.o. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przeprowadzonego szkolenia w dniu 13.10-2012 r. w Poznaniu szkolenia "Psychologia Sprzedaży". Firma Mirox sp. z o.o. ...

Więcej
PKF Accounting Sp. z o.o.

"W dniach 30-31.10.2013 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez firmę B&O Navigator Firma szkoleniowa Sp. z o.o. Tematy szkoleń, czyli "Obsługa Trudnego Klienta" oraz " Techniki Obrony Ceny " nie są łatwe do zaprezentowania. Mimo to trenerzy stanęli na wysokości zadania. ...

Więcej
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta zostało przeprowadzone przez B&O Navigator Firmę Szkoleniową Sp. z o.o. w dniach 9-10 grudnia 2014r. w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ...

Więcej
ALSTOM Power Sp. z o.o.

Szkolenie "Psychologia Sprzedaży" zorganizowane i przeprowadzone przez firmę B&O NAVIGATOR dla ALSTOM Power Sp. z o.o. było przygotowane i wykonane w sposób profesjonalny zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.   ...

Więcej
Zeelandia Super Bake Sp. z o.o.

Uważamy szkolenie za bardzo dobrze przygotowane i trafione w bieżące potrzeby. Od początku naszej współpracy spotkaliśmy się z ogromnym zrozumieniem ze strony B&O Navigator. Doceniamy w szczególności wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych przeprowadzoną w formie audytu oraz trafny wybór trenera. Zajęcia przeprowadzone były w dużej mierze w formie ćwiczeń pozwalając na bieżąco reagow...

Więcej
Athena Marmor Polska Sp. z o.o.

W ankietach oceniających szkolenie nasi pracownicy z uznaniem wyrażali się o "solidnym przygotowaniu od strony merytorycznej i praktycznej", "jasnym i obrazowym sposobie przekazania informacji" oraz "niezwykle sympatycznym i profesjonalnym sposobie prowadzenia zajęć. ...

Więcej
PPHU Centrum Klima Sp. z o.o.

Szczególnie zadowoleni jesteśmy ze zwrócenia uwagi na kształtowanie postawy proklienckiej i posprzedażowej, umiejętność wykorzystania w sprzedaży efektu pierwszego wrażenia i właściwego odczytywania komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez klienta a także operowania językiem zalet i korzyści w rozmowach z klientami. ...

Więcej
Mac Edukacja S.A.

Ogromną zaletą, docenioną przez uczestników szkolenia, była elastyczność trenera, który na bieżąco reagował na nowo pojawiające się potrzeby uczestników oraz nie unikał odpowiedzi na trudne, stawiane przez grupę pytania. ...

Więcej
Metalchem - Warszawa S.A.

Dbając o rozwój naszych pracowników, w czerwcu br. razem z firmą B&O Navigator zorganizowaliśmy szkolenie Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji dla specjalistów z Działu Handlowego. Mamy więc przyjemność rekomendować firmę B&O Navigator jako rzetelnego i profesjonalnego organizatora szkoleń. ...

Więcej
Mondi Packaging Warszawa Sp. z o.o.

Z przyjemnością pragniemy rekomendować firmę B&O Navigator Sp. z o.o. jako sprawdzonego dostawcę usług szkoleniowych. Z firmą tą współpracujemy już od kilku lat, korzystając do tej pory ze szkoleń otwartych. ...

Więcej
RMC Beton Śląsk Sp. z o.o.

Współpraca z B&O Navigator to coś więcej niż tylko biznes, to przede wszystkim ludzie, z którymi łączą naszą firmę ciepłe relacje, a zaufanie, którym się darzymy, procentuje długofalową współpracą. ...

Więcej
M.S. Spinex

Żadne pytanie uczestników szkolenia, nie pozostało bez odpowiedzi. Niejednokrotnie zaskakująca odpowiedź trenera, uświadamiała naszym pracownikom, że rzekome bariery nie do przebycia, związane były ze stereotypami myślenia i działania, do których byli przyzwyczajeni. Uświadomienie tego faktu miało ogromne znaczenie przy kontaktach z klientami. ...

Więcej
Przedsiębiorstywo Zbożowo-Młynarskie PZZ w Stoisławiu

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło oczekiwania merytoryczne naszych pracowników, umiejętności i wiedza zdobyta na szkoleniu znajdą zastosowanie w pracy naszych pracowników. Doceniamy w szczególności przygotowany przez B&O Navigator raport poszkoleniowy, który dostarczył nam cennych informacji o potrzebach szkoleniowych naszych pracowników. ...

Więcej
TBD S.A.

Od dawna korzystamy ze szkoleń otwartych, organizowanych przez firmę szkoleniową B&O Navigator. W październiku 2005 roku pracownicy TBD SA wzięli udział w szkoleniu wewnętrznym pt.: "Obsługa Trudnego Klienta" specjalnie przygotowanym na potrzeby naszej firmy. Szkolenie zostało bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Świadczą o tym zarówno wysokie oceny jak i liczne pozytywne wypowiedzi. ...

Więcej
Tikkurila Coatings Sp. z o.o.

Szkolenie z tematu: "Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji" to pierwsze szkolenie przygotowane przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa na zlecenie Tikkurila Coatings Sp. z o.o. Zajęcia poprowadził trener B&O Navigator Pan Krzysztof Gwozdek, którego wiedza, przygotowanie do szkolenia oraz sposób prowadzenia zajęć zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników szkolenia. ...

Więcej
Hormann Polska Sp. z o.o.

Dwudniowy warsztat prowadzony był z dużym dynamizmem i zaangażowaniem prowadzącego. Mimo bogatego programu uczestnicy szkolenia nie odczuwali znużenia i zmęczenia, aktywnie uczestnicząc w zajęciach. Trener-praktyk, to ktoś więcej niż tylko wykładowca, to także autorytet dla uczestników, który rozumie ich potrzeby i potrafi podzielić się swoim bogatym doświadczeniem zawodowym. ...

Więcej
Euro Bank S.A.

Mimo zróżnicowanego charakteru pracy uczestników spotkania, firma wywiązała się z ustalonych wcześniej założeń w sposób profesjonalny i niebudzący zastrzeżeń. Obsługa ze strony firmy w zakresie przygotowania, diagnozy potrzeb oraz dopasowanie oferty szkolenia dla klienta jeszcze przed realizacją jego samego jest prowadzona bardzo rzetelnie i przy pomocy zróżnicowanych narzędzi. Gwara...

Więcej
DLH Drewno Sp. z o.o.

Cieszy nas świadomość współpracy z najlepszymi. Dlatego z przyjemnością możemy stwierdzić, iż firma B&O Navigator jest partnerem, który rozumie nasze potrzeby i wysokie wymagania, jakie stawiamy sobie, naszym pracownikom oraz naszym partnerom w biznesie. ...

Więcej
Centrala Farmaceutyczna CEFARM S.A.

Uczestnicy szkolenia wypowiadali się z uznaniem o firmie, podkreślali profesjonalizm wykładowcy, jego zaangażowanie i entuzjazm oraz wysoki poziom i rzetelność treści przekazywanych podczas szkolenia. ...

Więcej
Siódemka Sp. z o.o.

Rozwój kompetencji naszych pracowników powierzamy tylko profesjonalnym i sprawdzonym firmom szkoleniowym. Takim właśnie jak B&O Navigator. W dniach 26-27 lutego 2005r. firma szkoleniowa B&O Navigator, po raz kolejny, była organizatorem szkolenia dla naszej firmy. W szkoleniu "Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji" wzięli udział przedstawiciele handlowi naszej firmy. ...

Więcej
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Zarówno trafny wybór trenera w osobie Pana Adama Jaworskiego, jego solidne przygotowanie merytoryczne oraz materiały dydaktyczne pozwoliły uczestnikom szkolenia na dobre przyswojenie wiedzy [...]. Wysoka ocena szkolenia zdecydowała o dalszej współpracy z B&O NAVIGATOR. ...

Więcej
Zakłady Chemiczne ROKITA S.A.

Jesteśmy pod dużym wrażeniem sposobu prowadzenia zajęć, przygotowania trenera oraz profesjonalnych i estetycznych materiałów szkoleniowych. Duża ilość zajęć w grupach, ćwiczeń i testów pozwoliły nam polepszyć komunikację i współpracę w zespole, a także udoskonalić umiejętność obsługi klienta. Cały zespół zgodnie przyznaje, że szkolenie spełniło nasze oczekiwania. ...

Więcej
Zakłady Mięsne SKIBA Andrzej Skiba

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i spełniło oczekiwania naszych pracowników. Efektem naszego zadowolenia z usługi było kolejne szkolenie. Wysoka jakość dostarczanych usług, wiedza i umiejętności trenera będą podstawą do dalszej współpracy. ...

Więcej
Śląska Agencja Finansowa S.J.

Pracownicy Śląskiej Agencji Finansowej brali udział w dwudniowym szkoleniu nt. Techniki Telefonicznej Rozmowy Handlowej (...). Każdy z pracowników Śląskiej Agencji Finansowej uważa, że trener był świetnie przygotowany, ponadto zapoznał się szczegółowo z charakterem działalności swojego Klienta, aby móc dostosować profil szkolenia do jego potrzeb. Z całym przekonaniem możemy polecić wszy...

Więcej
Somfy Sp. z o.o.

Polecamy wszystkim, potencjalnym zainteresowanym usługi B&O Navigator, jako w pełni profesjonalne, dostosowane do potrzeb oraz nowatorskie w stosowanych metodach szkolenia. ...

Więcej
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy

B&O Navigator Firma Szkoleniowa w dniu 21 października 2013r. przeprowadziła w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy szkolenie zamknięte pt. „ Postawa asertywna w profesjonalnej obsłudze klienta”. Potwierdzam, że proces związany z organizacją i przebiegiem szkolenia spełnił nasze oczekiwania. Pani Dorota Dańczak – Król przeprowadził...

Więcej