drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH


O szkoleniu


Przypomnij sobie kilka ostatnich sytuacji, w których targowałeś się o cenę swojego produktu czy o warunki umowy z kontrahentem.

Gdybyś mógł osiągnąć jedną, tylko jedną rzecz, która zapewniła by Ci pożądany wynik ... co by to było?

Chciałbym ich przekonać do swojej propozycji.

Przekonać ich bardziej, niż oni przekonywali mnie. Żeby przyznali mi rację i żeby "stanęło na moim!"

Jak tego dokonać - o tym już na szkoleniu!

Grupa docelowa szkolenia:

Szkolenie Wywieranie wpływu w negocjacjach rekomendujemy:

  • Managerom średniego i wyższego szczebla zarządzania prowadzącym negocjacje biznesowe z kontrahentami, klientami i dostawcami.
  • Managerom handlowym odpowiedzialnym za wyniki negocjacji handlowych.
  • Specjalistom ds. sprzedaży, Key Account Managerom, Przedstawicielom Handlowym negocjującym z klientami.
  • Wszystkim, którzy chcą zwiększyć swoją siłę negocjacyjną i podnieść kompetencje negocjacyjne, szczególnie w zakresie wywierania wpływu.

Cele szkolenia


Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Wzmocnić swoją siłę negocjacyjną, dzięki znajomości technik wywierania wpływu.
  • Konstruktywnie budować porozumienie w negocjacjach, nie zapominając o korzyściach.
  • Stosować taktyki wywierania wpływu omawiane w trakcie szkolenia.
  • Rozpoznawać i bronić się przed metodami wywierania wpływu stosowanymi przez drugą stronę.
  • Umiejętnie ustępować podczas prowadzonych negocjacji.

Sposób prowadzenia szkolenia Wywieranie wpływu:

Szkolenie prowadzone jest zgodnie ze sztuką uczenia się dorosłych, czyli poprzez doświadczenie. Stosując metody interaktywne takie jak ćwiczenia, gry, dyskusje w podgrupach i na forum wspólnie wypracowuje się efektywne metody zachowania się i reagowania w różnych sytuacjach.

Program szkolenia


1. SIŁA NEGOCJATORA

  • Trudne sytuacje w kontakcie z Klientami
  • Klient wywierający wpływ a Twoja reakcja
  • Twoja pozycja w negocjacjach
  • BATNA jej wpływ na siłę w negocjacjach
  • Inne czynniki siły (siła aktorów, tajemnicze zaplecze, siła referencyjna i inne)
  • Dostępne środki zwiększenia BATNA w negocjacjach

2. KONFLIKT A DOSTĘPNE STRATEGIE NEGOCJACYJNE

  • Twoja metoda rozwiązywania konfliktów
  • Podejście integracyjne, uległe, adaptacyjne, kompromisowe i agresywne
  • Słabe i mocne strony różnych sposobów rozwiązywania konfliktów
  • Szczególne znaczenie podejścia integracyjnego i zastosowanie go w praktyce
  • Definiowanie problemu negocjacyjnego
  • Poszukiwanie opcji rozwiązań

3. ARSENAŁ NEGOCJATORA - TAKTYKI NEGOCJACYJNE

  •  Etapy przebiegu negocjacji
  • Praca zespołu negocjacyjnego
  • Arkusze przygotowań do negocjacji
  • Twoje taktyki wywierania wpływu
  • Umiejętność rozpoznawania określonych taktyk

Stosowanie wybranych taktyk negocjatorów, m.in:

  • Balon próbny
  • Rosyjski front
  • Nagroda w raju
  • Zdechła ryba
  • Rzut na taśmę / ostatnie życzenie
  • Salami
  • Eskalacja żądań i blef
  • Gra w eksperta
  • Sposoby obrony przed wybranymi taktykami

4. SPOSÓB USTĘPOWANIA I ASERTYWNOŚĆ NEGOCJATORA

  • Stosowane w negocjacjach sposoby ustępowania
  • Utrzymanie stanowiska negocjacyjnego
  • Wymuszenie ustępstw na drugiej stronie
  • Technika asertywnej odmowy stosowana w negocjacjach
  • Taktyki obrony przed atakiem
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
NEGOCJACJE HANDLOWE
Z negocjacjami handlowymi jest jak ze sportem. Nawet mistrz świata nie zawsze wygrywa i ciągle doskonali swoje umiejętności. Stosowanie tyc...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE W BIZNESIE
Coraz częściej spotykasz podczas rozmów biznesowych osoby doskonale wyszkolone i przygotowane, znające tajniki taktyk negocjacyjnych....

Czytaj więcej

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane
Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. To w trakcie negocjacji decyduje "być albo nie być" kontraktów handlowych, projekt&oacu...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo w...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, p...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Mielniczuk
Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie zawodowe w...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Andrzej Zdanowski
Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów...

Czytaj więcej

Artykuły
5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...

Czytaj więcej

Negocjacje 1001 nocy

Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...

Czytaj więcej

Negocjacje kupieckie – doświadczenia praktyka

Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...

Czytaj więcej

Style negocjacyjne

Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -