Wszyscy uczestnicy szkolenia (bez wyjątku) byli bardzo zadowoleni z jego przebiegu i podkreślali profesjonalizm trenera i Jego bardzo dobre merytoryczne przygotowanie. Szkolenie miało formę intensywnych warsztatów i nie pozwalało nawet na chwilę "nudy". Odzwierciedleniem pozytywnych opinii uczestników szkolenia były wyniki ankiety oceniającej szkolenie.
Z pełnym przekonaniem polecamy firmę B&O Navigator.
Kierownik Zespołu
Jacek Skibniewski
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "c...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...
Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistó...
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...
Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...