Anna Ritter

Trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managerskim w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania zespołami pracowniczymi w branży farmaceutycznej i FMCG.

Karierę zawodową rozpoczęła w 1999 roku firmie Diageo Polska, gdzie w ciągu pięciu lat przeszła wszystkie szczeble kariery, zostając ostatecznie managerem średniego szczebla w dziale HoReCa, gdzie odpowiadała za pozyskiwanie i negocjowanie kontraktów ze strategicznymi klientami firmy oraz zarządzała zespołem przedstawicieli handlowych.

W 2008 roku rozpoczęła pracę w firmie Biofarm na stanowisku Przedstawiciela Medycznego w dziale RX, gdzie z czasem, już jako Kierownik Sprzedaży odpowiadała za opracowanie krótko i długoterminowych strategii sprzedaży leków ze specjalistycznej linii neurologiczno-psychiatrycznej. Zarządzając zespołem przedstawicieli medycznych wyznaczała i monitorowała realizację celów handlowych.

W latach 2013-2015 pracowała jako Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Farmacol SA. Była odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie działów sprzedaży oraz negocjacje umów handlowych z ogólnopolskimi sieciami aptek.

Do 2017 roku Dyrektor Generalny w firmie Pharma Vitae i jest odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie i rozwój firmy.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS) ze specjalizacją psychologia społeczna, podspecjalizacja psychologia biznesu. Swoją pracę magisterską poświęciła metodom wywierania wpływu badając determinaty przekazów merytorycznych do leków RX w oparciu o strukturę stylów zachowań społecznych D. Merill

Kontynuuje studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunkach Psychologia działań managerskich oraz psychologia transportu oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Za swój największy sukces zawodowy uważa nieustanny rozwój i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji – każdorazowo zmiana pracy dawała jej szansę wejścia na kolejny szczebel kariery.

Prywatnie entuzjastka nurkowania, jazdy na motocyklu i podróżniczka.

Szkolenia
trenera
POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedz...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientó...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klient&oacu...

Czytaj więcej

ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którz...

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. Psychologia Klienta
Zrozumienie motywacji klienta, jego zachowania, oraz umiejętność adekwatnego działania handlowca, wymaga poznania procesów psychologi...

Czytaj więcej

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Dzięki technikom, które opanujesz w trakcie szkolenia sprzedaż, Twoje rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesj...

Czytaj więcej

Referencje
trenera
Rettig Heating Sp. z o.o.
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 30 września 2016r. w Kołobrzegu przeprowadziła szkolenie "Trening Antystresowy i Zarz...

Czytaj więcej

Spółdzielnia Usługowa ODRA
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 23 września 2016r. we Wrocławiu przeprowadziła szkolenie „Pozyskiwanie i Przejm...

Czytaj więcej

Speedmail Sp. z o.o. Szkolenie zamknięte
W dniach 12 i 13 grudnia 2019 roku na zlecenie naszego Klienta firmy Speedmail przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy szkolenie zamknięte "Obsł...

Czytaj więcej

Artykuły
trenera