O szkoleniu
Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna), to wyjątkowe szkolenie w całości poświęcone kształceniu i podnoszeniu umiejętności handlowców i managerów sprzedaży w świadomym korzystaniu z technik, metod i narzędzi perswazji i wywierania wpływu w sprzedaży produktów i usług na rynkach B2B i B2C.
Perswazja, wywieranie wpływu ma miejsce w całym procesie sprzedaży, począwszy od pierwszego wrażenia, które wywrzemy na kliencie (a klient na nas!) a zakończywszy na radzeniu sobie z obiekcjami i pozytywnym zamknięciu sprzedaży. Handlowcy są poddawani presji klientów (czasem nawet manipulacji), sami również stosują perswazję, aby osiągnąć cel jakim jest sprzedaż.
Pytanie brzmi - "Kto będzie skuteczniejszy w stosowaniu perswazji? Klient czy handlowiec?"
Grupa docelowa szkolenia "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)"
Od blisko 20 lat nasi eksperci i trenerzy - praktycy sprzedaży skutecznie wspierają wzrost kompetencji managerów i specjalistów sił sprzedaży. Nasze doświadczenie pozwala zarekomendować szkolenie "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)":
- Managerom zespołów handlowych, którzy chcą podnieść kompetencje swoje i podwładnych w zakresie stosowania technik perswazji w sprzedaży.
- Key Account Managerom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klientów kluczowych.
- Handlowcom, specjalistom ds. sprzedaży, przedstawicielom handlowym funkcjonującym na rynkach B2B i B2C.
Cele szkolenia
Szkolenie "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)" na celu rozwinięcie i podniesie kompetencji związanych ze znajomością i wykorzystaniem narzędzi perswazji i reguł wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klientów.
Uczestnicy szkolenia "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)"
- Nauczą się świadomie (i etycznie) korzystać z narzędzi i technik perswazji sprzedając produkty bądź usługi swojej firmy.
- Dowiedzą się jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami w procesie sprzedaży i negocjacji, a także w innych sytuacjach osobistych i zawodowych.
- Poznają i nauczą się stosować reguły wywierania wpływu. Będą to: reguła wzajemności, reguła zaangażowania i konsekwencji, reguła społecznego dowodu słuszności, reguła niedostępności.
- Dowiedzą się czym jest w perswazji: ingracjacja, reaktancja i symplifikacja i zdobędziesz umiejętności korzystania z nich.
- Przekonają się jak ważne jest pierwsze wrażenie oraz nauczą się skutecznego stosowania "efektu świeżości" i "efektu pierwszeństwa" w perswazji.
3 wygodne formy realizacji szkolenia "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)"
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)":
- Szkolenie zamknięte dla handlowców Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
- Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.
- Szkolenie online. Dedykowany webinar / e-szkolenie dla Twojej firmy / zespołu.
Program szkolenia
1. SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA
- Pojęcie perswazji
- Reguła wzajemności
- Zaangażowanie i konsekwencja
- Społeczny dowód słuszności - milion chińczyków nie może się mylić
- Reguła niedostępności
- Ingracjacja - jak być postrzeganym?
- Reaktancja - jak nie mówić, że chcemy i osiągnąć cel?
- Symplifikacja - porozumienie ponad podziałami
- Efekt Świeżości i Efekt Pierwszeństwa
2. NIEWERBALNE TECHNIKI ODDZIAŁYWANIA W SPRZEDAŻY
- Aranżacja przestrzeni w rozmowach biznesowych
- Siła perswazyjna efektu pierwszego wrażenia
- Możliwości wykorzystania emocji klienta
- Gesty, postawa, mimika, kontakt wzrokowy - czyli jak wykorzystać mowę ciała w perswazji sprzedażowej
3. SZTUKA FORMUŁOWANIA ARGUMENTÓW W PROCESIE PERSWAZJI
- Argumenty i kontrargumenty w procesie perswazji
- Słowa wzmacniające przekaz - słowa osłabiające przekaz
- Typowe błędy w argumentacji
- Kilka magicznych słów
4. WYKORZYSTANIE TAKTYK NEGOCJACYJNYCH W PERSWAZJI HANDLOWEJ
- Polityka spółki
- Próbny balon
- Śmieszne pieniądze
- Granie czasem i miejscem
- Nagroda w raju
- Technika salami
5. JAK SIĘ BRONIĆ PRZED MANIPULACJĄ W ROZMOWACH HANDLOWYCH?
- Atak personalny
- Szantaż
- Blef
- Gra w eksperta
- Rzut na taśmę
6. PERSWAZJA A BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
- Tworzenie dobrego klimatu
- Sterowanie własną tożsamością
- Dostosowanie się do rozmówcy
- Orientacja na rozwiązanie problemu
Szkolenie "Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna)" poprowadzi