Szkolenia otwarte są bardzo skuteczną i wygodną formą rozwoju kompetencji kadry managerskiej, specjalistów i pracowników liniowych. Udział w szkoleniu otwartym pozwala zdobyć nową wiedzę z interesującej nas tematyki i podnieść posiadane lub nabyć nowe umiejętności potrzebne do realizacji celów osobistych, zawodowych i biznesowych.
Szkolenia otwarte to:
Programy szkoleń otwartych i same szkolenia prowadzą trenerzy praktycy biznesu. Eksperci z wieloletnim doświadczeniem managerskim związanym z tematyką szkoleń, które prowadzą.
Większość szkoleń otwartych jest prowadzona w formie aktywnych warsztatów angażujących do pracy uczestników. Możesz spodziewać się udziału w ćwiczeniach zespołowych i indywidualnych, grach, rozwiązywania testów i case study, dyskusjach, pracy na przypadkach z firm uczestników. Podsumowaniem zadań i ćwiczeń są, mini-prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.
Stosujemy dwie zasadnicze formy promocji cenowych:
Promocje za względu na liczbę zgłoszonych osób. Już przy 2 osobach udzielamy, nowym Klientom 10 rabatu, stałym Klientom 25% rabatu od ceny netto szkolenia. Stali Klienci mogą liczyć na 20% rabatu już przy zgłoszeniu 1 osoby. Rabaty. Za zgłoszenie się na szkolenie na 40 dni przed datą jego rozpoczęcia można otrzymać 100 zł rabatu. Za dokonanie płatności na 20 dni przed datą jego rozpoczęcia można otrzymać kolejne 100 zł rabatu. Rabaty i promocje łączą się ze sobą.
Pod koniec każdego szkolenia przeprowadzamy wśród uczestników krótką ankietę oceny. Wyniki ankiet zawieramy w informacjach zwrotnych dostępnych w sekcji Aktualności.
Pytania związane ze szkoleniami otwartymi prosimy kierować do: Biuro Obsługi Klienta e-mail: bok@bonavigator.pl, tel. 784 010 774, 22 877 38 43.
DOBIERZ SZKOLENIE
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Through Quality", którego II część nosiła nazwę Benchmarking.
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników.
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie. Platformie bardzo specyficznej i intymnej, na której ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni".
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej.
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego roku zwiększa się również wartość przychodów ze sprzedaży internetowej.
Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą.
Właściwie dobrana do produktu strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe sprawiają, że trade marketing staje się jednym z najciekawszych obszarów aktywności marketingowej.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przejęciem.
Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozumieć zachowania, potrzeby i motywacje twoich klientów.
Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży, psychologii i typologii klienta.
Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych technik sprzedaży. Dzięki technikom sprzedaży, które opanujesz w trakcie szkolenia, Twoja sprzedaż i rozmowy z klientami staną się skuteczniejsze i bardziej profesjonalne.
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny".
Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów. Sprzedaż marek, produktów i usług luksusowych boryka się z jednym podstawowym błędem handlowców.
Gospodarka magazynowa (logistyka magazynowa) i w związane z tym zarządzanie magazynem, to elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa, który jest jedną z podstaw sprawnego, konkurencyjnego i rozwijającego się przedsiębiorstwa. Bardzo często kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. Jak zapewnić jak największą efektywność zarządzania magazynem? Jak powinna być zorganizowana logistyka magazynowa? Jakie narzędzia wybrać do zarządzania magazynem? Na to i na inne pytania odpowiedzi znajdziecie Państwo podczas szkolenia "Gospodarka Magazynowa. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa".
Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.
"Kierowanie zespołem" to szkolenie, które stanowi kompendium aktualnej, fachowej i praktycznej wiedzy dla przyszłych i początkujących menedżerów, jak również dla tych wszystkich osób, które pragną, w profesjonalny sposób, przygotować się do pełnienia roli kierowniczej w organizacji.
"Leadership. Cyfrowe przywództwo. Nowoczesne narzędzia menedżera" to szkolenie, które skutecznie podniesie Twoje kompetencje przywódcze w kierowaniu zespołem.
"Zarządzanie projektem krok po kroku" to szkolenie, które zapewnia aktualną, fachową i praktyczną wiedzę o fundamentach metodologii zarządzania projektami, niezbędną dla przyszłych oraz początkujących kierowników, którzy pragną kończyć swoje projekty sukcesem.
Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o funkcjonowaniu zapasów, umiejętności i odpowiednich narzędzi (analizy, wskaźniki) oraz ... doświadczenia.
Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. Wśród wielu umiejętności niezbędnych managerowi do zarządzania zespołem, a które rozwijamy na szkoleniu, znajdują się określenie własnego stylu zarządzania, rekrutacja pracowników, planowanie i wyznaczanie celów dla zespołu, budowanie i rozwijanie zespołu, motywowanie pracowników, kontrolowanie realizacji celów i rozwiązywanie konfliktów.
Zarządzanie zespołem rozproszonym, to szkolenie, które jest odpowiedzią na powszechną obecnie potrzebę zapewnienia menedżerom wszystkich szczebli zarządzania aktualnej i fachowej wiedzy w zakresie zasad, metod i narzędzi efektywnej organizacji własnej pracy zdalnej oraz podległego zespołu pracowników.
INCOTERMS 2020 zastąpił obowiązujące prawie dekadę reguły INCOTERMS 2010. Profesjonalny handel międzynarodowy nie może być realizowany bez zasad wynikających z reguł INCOTERMS. Czy zmiany, które przyniósł INCOTERMS 2020 są ewolucyjne, czy też rewolucyjne i czy nie budzą kontrowersji? Warto wiedzieć jak znaleźć optymalną formułę uwzględniając cenę, ryzyko czy przejęcie odpowiedzialności?
Prawo transportowe dla logistyków i spedytorów, to szkolenie, które w bardzo praktyczny i przystępny sposób dostarcza wiedzy o aktualnym stanie regulacji prawnych dotyczących organizacji transportu krajowego i międzynarodowego. Współcześnie na rynku wygrywa się dysponując lepszymi łańcuchami dostaw.
"Supply chain management (SCM). Zarządzanie łańcuchem dostaw - nowoczesne narzędzia menedżera" to szkolenie, które zapewnienia menedżerom wszystkich szczebli zarządzania aktualną i fachową wiedzę oraz trening umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw.
Szkolenie umożliwia zdobycie wiedzy jak organizować gospodarkę paletową dla palet EPAL/EUR, kiedy wybrać rozwiązania alternatywne np. poole kolorowe (CHEP, LPR, IPP) lub używać palet jednorazowych. Jak opisać i wdrażać procedury oraz współpracę w łańcuchu dostaw i poszczególnych działach w procesie?
Koszty logistyki, w tym m.in. koszty magazynowania oraz koszty związane z utrzymaniem zapasów wpływają na wynik finansowy i bilans przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że od managerów i specjalistów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą logistykę wymaga się sprawnego zarządzania kosztami procesów logistycznych obejmującego identyfikację kosztów ich kontrolę i optymalizację. Szkolenie "ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOGISTYKI" jest praktycznym kompendium wiedzy i umiejętności dla wszystkich, którzy zawodowo zajmują się zarządzaniem logistyką.