Szkolenia otwarte są bardzo skuteczną i wygodną formą rozwoju kompetencji kadry managerskiej, specjalistów i pracowników liniowych. Udział w szkoleniu otwartym pozwala zdobyć nową wiedzę z interesującej nas tematyki i podnieść posiadane lub nabyć nowe umiejętności potrzebne do realizacji celów osobistych, zawodowych i biznesowych.
Szkolenia otwarte to:
Programy szkoleń otwartych i same szkolenia prowadzą trenerzy praktycy biznesu. Eksperci z wieloletnim doświadczeniem managerskim związanym z tematyką szkoleń, które prowadzą.
Większość szkoleń otwartych jest prowadzona w formie aktywnych warsztatów angażujących do pracy uczestników. Możesz spodziewać się udziału w ćwiczeniach zespołowych i indywidualnych, grach, rozwiązywania testów i case study, dyskusjach, pracy na przypadkach z firm uczestników. Podsumowaniem zadań i ćwiczeń są, mini-prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.
Stosujemy dwie zasadnicze formy promocji cenowych:
Promocje za względu na liczbę zgłoszonych osób. Już przy 2 osobach udzielamy, nowym Klientom 10 rabatu, stałym Klientom 25% rabatu od ceny netto szkolenia. Stali Klienci mogą liczyć na 20% rabatu już przy zgłoszeniu 1 osoby. Rabaty. Za zgłoszenie się na szkolenie na 40 dni przed datą jego rozpoczęcia można otrzymać 100 zł rabatu. Za dokonanie płatności na 20 dni przed datą jego rozpoczęcia można otrzymać kolejne 100 zł rabatu. Rabaty i promocje łączą się ze sobą.
Pod koniec każdego szkolenia przeprowadzamy wśród uczestników krótką ankietę oceny. Wyniki ankiet zawieramy w informacjach zwrotnych dostępnych w sekcji Aktualności.
Pytania związane ze szkoleniami otwartymi prosimy kierować do: Biuro Obsługi Klienta e-mail: bok@bonavigator.pl, tel. 784 010 774, 22 877 38 43.
DOBIERZ SZKOLENIE
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenie "Zarządzanie projektem B+R (R&D)" to kompleksowy program, który odpowiada na potrzeby współczesnych managerów i specjalistów ds. badań i rozwoju, działających w dynamicznym środowisku innowacji.
"Zarządzanie Zespołem Produkcyjnym" to szkolenie zaprojektowane z myślą o liderach, którzy chcą nadać nową jakość swojej pracy i skuteczniej wspierać zespoły w osiąganiu celów produkcyjnych.
Zarządzanie zespołem złożonym z przedstawicieli pokoleń Baby Boomers, X, Y (Millenialsi) i Z to wyzwanie, które może przekształcić się w ogromną szansę na rozwój firmy. Różne wartości, podejścia do pracy i motywacje mogą być źródłem konfliktów, ale również fundamentem innowacji i współpracy.
Gospodarka magazynowa (logistyka magazynowa) i w związane z tym zarządzanie magazynem, to elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa, który jest jedną z podstaw sprawnego, konkurencyjnego i rozwijającego się przedsiębiorstwa. Bardzo często kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.
Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw to wyjątkowa okazja, aby zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci efektywnie zarządzać złożonymi procesami w nowoczesnych łańcuchach dostaw.