drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON (Techniki Sprzedaży Telefonicznej)


O szkoleniu


Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpośrednie spotkanie z klientem wymaga od handlowca odpowiedniego przygotowania, znajomości technik sprzedaży, psychologii i typologii klienta.

Telefon w rękach profesjonalnie wyszkolonego handlowca to doskonałe narzędzie do:

  • Pozyskiwania nowych klientów.
  • Umawiania spotkań handlowych z klientem.
  • Sprzedaży, w tym cross i upsellingowej, do istniejącej bazy klientów.
  • Obsługi klientów biznesowych i indywidualnych.

Szkolenie "Sprzedaż przez telefon" jest doskonałym warsztatem, dzięki któremu uczestnicy podnoszę swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia skutecznych, czyli zakończonych sprzedażą, rozmów telefonicznych z klientami.

Grupa docelowa szkolenia "Sprzedaż przez telefon":

Kierując się naszym wieloletnim doświadczeniem w rozwoju kompetencji handlowych rekomendujemy szkolenie ze sprzedaży telefonicznej:

  • Handlowcom prowadzącym sprzedaż na rynkach B2B i B2C wykorzystującym telefon do realizacji celów sprzedażowych (pozyskiwanie, sprzedaż, obsługa).
  • Managerom klientów kluczowych (KAM) obsługujących swoich klientów również przez telefon.
  • Managerom zespołów handlowych, przede wszystkim niższego i średniego szczebla, których handlowcy sprzedają, obsługują, pozyskują klienta przez telefon.

Metoda prowadzenia szkolenia:

Szkolenie z metod i technik sprzedaży przez telefon ma charakter aktywnego warsztatu. Podczas szkolenia weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych, zadaniach i innych formach aktywizujących i podnoszących Twoje kompetencje. Podzielisz się swoim i skorzystasz z doświadczenia pozostałych uczestników szkolenia. Dzięki podsumowaniom i mini-wykładom trenera zdobędziesz nową wiedzę.

Cele szkolenia


Biorąc aktywny udział w szkoleniu "Sprzedaż przez telefon" rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowej rozmowy telefonicznej z klientem.

Nauczysz się i dowiesz się:

  • Jakie są elementy wzorcowej komunikacji z klientem w rozmowie telefonicznej?
  • Jak wykorzystać NLP w sprzedaży przez telefon?
  • Które reguły perswazji i wywierania wpływu możesz stosować rozmawiając z klientem przez telefon?
  • Co trzeba wiedzieć o psychologii i typologii klienta, żeby skutecznie sprzedawać przez telefon?
  • Jaka powinna być struktura rozmowy telefonicznej z klientem?
  • Jak przygotować scenariusz / skrypt rozmowy z klientem, aby ten chciał z Tobą rozmawiać?
  • Jak poradzić sobie przez telefon z "trudnym klientem"?

3 wygodne formy realizacji szkolenia ze sprzedaży przez telefon:

Szkolenie "Sprzedaż przez telefon" możesz odbyć w czterech wygodnych formach:
  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 do 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.
  • Szkolenie online. Dedykowane szkolenie online dla Twojej firmy / zespołu.
 

Program szkolenia


1.KOMUNIKACJA Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON, CZYM JEST I DO CZEGO SŁUŻY?

  • Co wpływa na wzajemnie rozumienie się?
  • Rodzaje komunikacji
  • Techniki komunikacji
  • Spójność w komunikacji

2. ELEMENTY KOMUNIKACJI NLP W SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

  • Kanały przetwarzania
  • Predykaty słowne

3. WYWIERANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO – WG CIALDINIEGO

  • Do czego potrzebna jest preswazja
  • „Klik -wrr” czyli techniki skutecznego wpływu społecznego i kiedy je stosować:

– wzbudzanie winy,
– przeszkadzanie,
– w potrzasku autorytetu,
– społeczny dowód słuszności,
– zasada wzajemności,
– niedostępność,
– zaangażowanie.

4. PSYCHOLOGICZNE PODSTAWY ZACHOWAŃ KLIENTÓW PRZYDATNE W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ

  • Potrzeby, motywy, postrzeganie, osobowość etc.
  • Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystywać?

5. TYPOLOGIA KLIENTA WG RÓŻNYCH KONCEPCJI

  • Introwertycy, ekstrawertycy, sposoby komunikacji
  • Nastawienie na cel, nastawieni na relacje - sposoby komunikacji
  • Egoiści, altruiści - sposoby komunikacji
  • Potulni, nieprzytomni, agresywni - sposoby komunikacji

6. CZYM RÓŻNI SIĘ SPRZEDAŻ OD SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON?

  • Trudniej czy łatwiej?
  • "Znajdź 7 różnic w obrazku"

7. PIERWSZA ROZMOWA TELEFONICZNA Z KLIENTEM

  • Cold call i "nigdy nie będziesz mieć drugiej szansy, by wywrzeć dobre pierwsze wrażenie"
  • Dobre nastawienie = dobry nastrój
  • Poznaj rozmówce
  • Przemyśl każde słowo
  • Sekretarka to przyjaciel, nie wróg
  • Musisz mieć cel
  • Jego obiekcje to nasza okazja
  • Najczęstsze błędy
  • Co dalej z zimnym kontaktem?

8. SKRYPT SPRZEDAŻOWY, CZYLI JAK NIE UDAWAĆ AUTOMATU?

  • Szczegółowy czy ogólny?
  • Czytać czy powiedzieć?
  • Jak uniknąć automatyzacji?
  • Przykładowe elementy skryptu i przykładowe zwroty (Wstęp, Przedstawienie oferty, Domykanie sprzedaży i odpowiednie zwroty, Wahania, obiekcje etc., Zakończenie rozmowy)

9. TECHNIKI RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

  • Diagnoza sytuacji konfliktowej
  • Ochrona własnych emocji przed agresją z elementami NLP
  • Niewerbalne metody wyciszania agresora w oparciu o techniki NLP
  • Zmiana percepcji w zaistniałej sytuacji - wypracowanie nowej ścieżki neuronalnej.
  • Najskuteczniejsze metody asertywności

Zapraszamy na szkolenie "Sprzedaż przez telefon (techniki sprzedaży telefonicznej)"

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!