W XXI wieku zarządza się wszystkim. Zespołem, czasem, procesami, logistyką... wymieniać można jeszcze długo. Pojęcie "zarządzania" zrobiło zawrotną karierę i stało się słowem „wytrychem” opisującym złożoną i dynamiczną rzeczywistość biznesową.
Konieczność szybkiego podejmowania decyzji i "wielowymiarowość" funkcjonowania współczesnego managera powoduje, że manager "jest skazany" na ciągłe podnoszenie i doskonalenie swoich kompetencji głównie poprzez szkolenia z zarządzania.
Komplementarność "twardych" i "miękkich" umiejętności managerskich jest, w naszym przekonaniu, jednym ze źródeł efektywności managerskiej. Dlatego też, zbudowaliśmy duży i profesjonalny zespół ekspertów i trenerów praktyków z różnych obszarów zarządzania. Przygotowane przez nich szkolenia z zarządzania dotyczą zarówno "twardych" i wymiernych aspektów zarządzania jak i elementów "miękkich" oraz interpersonalnych. Jesteśmy przekonani, że oba rodzaje szkoleń z zarządzania tworzą tworzą razem spójną i wzajemnie uzupełniającą się całość kompetencji niezbędnych każdemu skutecznemu managerowi.
Szkolenia z zarządzania proponowane przez B&O NAVIGATOR mają dodatkowy atut w postaci trenerów praktyków biznesu, z których każdy to manager wyższego szczebla z kilkunastu lub kilkudziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym i biznesowym. Nasi trenerzy i eksperci w trakcie szkoleń z zarządzania nie tylko przekażą wiedzę i będą kształcić umiejętności uczestników zajęć ale również podzielą się swoim doświadczeniem zawodowym.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną szkoleń z zarządzania.
Szkolenia
W czasie szkolenia "Analiza biznesowa. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK" przedstawione zostaną założenia i "wspólny język" analizy biznesowej. Przedstawiane w programie szkolenia rozwiązania spełniają idee Business Analysis Body of Knowledge BABOK
Gospodarka magazynowa (logistyka magazynowa) i w związane z tym zarządzanie magazynem, to elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa, który jest jedną z podstaw sprawnego, konkurencyjnego i rozwijającego się przedsiębiorstwa. Bardzo często kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa. Jak zapewnić jak największą efektywność zarządzania magazynem? Jak powinna być zorganizowana logistyka magazynowa? Jakie narzędzia wybrać do zarządzania magazynem? Na to i na inne pytania odpowiedzi znajdziecie Państwo podczas szkolenia "Gospodarka Magazynowa. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa".
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły" informacji zwrotnej. Feedback udzielany przez przełożonego podwładnym jest niezbędnym składnikiem procesu osiągania celów indywidualnych i zespołowych, które manager stawia przed swoim pracownikami.
Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przedsiębiorstwa. Widocznym efektem tego, w organizacji panuje kultura innowacji a procesy i projekty R&D są zarządzane profesjonalnie jest m.in: stworzenie nowego produktu...
Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.
Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, przedstawicieli terenowych. W trakcie webinaru "Jak organizować zdalną Przedstawicieli Handlowych" dostarczy uczestnikom praktycznych porad i wskazówek jak organizować, planować i kierować zespołami sprzedażowymi w formule pracy zdalnej.
"Kierowanie zespołem" to szkolenie, które stanowi kompendium aktualnej, fachowej i praktycznej wiedzy dla przyszłych i początkujących menedżerów, jak również dla tych wszystkich osób, które pragną, w profesjonalny sposób, przygotować się do pełnienia roli kierowniczej w organizacji.
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizacji, oraz nawyki komunikacyjne pracowników wpływają na efekty współpracy w zespołach. Świadomość własnych nawyków komunikacyjnych, umiejętność pokonywania barier komunikacyjnych, konfliktów, jak też umiejętność budowania dialogu poprzez inspirowanie się różnicami i indywidualizmem to potencjał nowoczesnej organizacji - kultury adhokracji. Taka organizacja jest w stanie zaakceptować swoją własną zmienność i dostosować się do zmian w otoczeniu.
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci: na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu, budowaniu wyniku sprzedażowego przez Twój zespół. To dobrym rozwiązaniem jest coachingowy styl zarządzania handlowcami . Podczas naszego szkolenia przygotujemy Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu zespołem handlowym i pracy nad jego wynikami.
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji. Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół. Udział w szkoleniu "Manager Zespołu Coachem" przygotuje Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu pracownikami. Czym jest coaching i dlaczego pozwala managerowi "wrzucić wyższy bieg" w zarządzaniu pracownikami - o tym już na szkoleniu.
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracowników decyduje o tym, czy zadania i cele, które postawił przed nimi ich przełożony (manager) zostaną wykonane i zrealizowane.Z pewnością możemy stwierdzić, że skuteczny manager to manager motywujący pracowników. Motywujący profesjonalnie, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych metod i techniki motywowania.
Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane przez firmę produkty lub usługi). Właściwe planowanie sprzedaży pozwala na wywołanie trwałej zmiany zachowań, przyzwyczajeń i sposobów pracy handlowców oraz kanałów sprzedaży.
Problem solving jest usystematyzowanym procesem rozwiązywania problemów występujących w procesach produkcyjnych zorganizowanych w środowisku lean manufacturing / management. Podstawową korzyścią z płynąca z zastosowania tej metody jest rozwiązanie problemu produkcyjnego poprzez określenie a następnie wyeliminowanie jego przyczyny. Zastosowanie "problem solving" do rozwiązywania problemów produkcyjnym jest pozwala zmniejszyć ilość błędów w pracy a tym samym zwiększyć jej efektywność.
Przywództwo (leadership) jest jednym z nowoczesnych modeli managerskich uzupełniających a czasami nawet wypierających tradycyjne standardy zarządzania. Przywództwo zazwyczaj jest kojarzone z kierowaniem zespołem pracowników, jednak z powodzeniem jest stosowane również na poziomie organizacji (przedsiębiorstwo, piony organizacyjne). Przywództwo w praktyce pozwala na osiąganie ambitnych celów w sposób wyjątkowo skuteczny. Jest to możliwe dzięki efektywnemu i elastycznemu wykorzystaniu potencjału zespołu pracowniczego, firmy jako organizacji i kadry managerskiej. Podczas prowadzenia spotkań firmowych, przekazywania i podejmowania decyzji, prowadzenia rozmów z zespołem, a także po to, żeby motywować ludzi, może przydać się - jak to się mówi: "naturalne przywództwo", czyli umiejętności kierowania trudnymi spotkaniami i rozwiązywania konfliktów, praktyczne narzędzia mediacji, odwaga i pewność w relacjach interpersonalnych.
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do rozwiązania konfliktu to umiejętności społeczne, które posiada menedżer który stoi przed trudną sytuacją.
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych. Wadliwie skonstruowany model wynagradzania handlowców działa na nich demotywująco uniemożliwiając managerom sprzedaży realizację zakładanych celów. Szkolenie, na które zapraszamy Cię, dostarczy wiedzy i umiejętności pozwalających na zbudowanie (lub restrukturyzację istniejącego) nowoczesnego i wydajnego systemy wynagradzania zespołów handlowych.
Zapraszamy na szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem - umiejętności motywowania pracowników.
Szkolenie "Trend, Foresight, Innowacja" dostarczy wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania innowacjami, analizy otoczenia biznesowego i tworzenia oraz wdrażania strategii rozwoju firm. Szkolenie pomoże także zrozumieć, jak ważną rolę pełnią w dzisiejszym świecie innowacje i ich odbiorcy oraz co należy wziąć pod uwagę projektując innowacje, by finalnie przyniosły one zysk.
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań. Często jest to właśnie kwestia zarządzania sobą w czasie, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Dziś zamiast skupiać się na właściwym robieniu rzeczy należy skoncentrować się na robieniu właściwych rzeczy. Efektywne zarządzanie czasem to dodatkowo robienie rzeczy we właściwej kolejności. Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.
Zarządzanie eksportem , to szkolenie, które umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać klientem eksportowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt. Szkolenie pozwoli również prawidłowo zaplanować większość działań związanych z biznesowymi celami eksportowymi jak analiza opłacalności, poszukiwanie kontrahentów, marketing związany z eksportem, bieżąca współpraca z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz organizacyjnych. Pozwoli to zmniejszyć ryzyko biznesowe.
W dzisiejszym rozwoju organizacji kluczowa jest identyfikacja "słabych ogniw" i przejście z myślenia subopytmalizacyjnego (działowego) na przekrojowe / procesowe, czyli od planowania produktu i R&D , do zakupów, produkcji na sprzedaży i dystrybucji kończąc. Oczywiście z wykorzystaniem najlepszych rozwiązań własnych i outsourcingowych (logistyka czy produkcja kontraktowa)
Logistyka dystrybucji to wyjątkowe i unikalne na polskim rynku szkolenie przeznaczone dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawny i profesjonalny przebieg procesu dystrybucji produktów.
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji współpracy w oparciu o logistykę czy produkcję kontraktową (delegowanie, outsourcing). Dzięki temu pozwoli wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać podwykonawcą kontraktowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt.
Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowym procesem w każdym przedsiębiorstwie. Oczekiwania i wymagania klienta cały czas rosną. Wraz z nimi powinny być doskonalone procesy obsługi klientów.
Zarządzanie produkcją, to szkolenie przygotowane dla managerów zarządzających produkcją i zespołami produkcyjnymi. Nowoczesne zarządzanie produkcją, to przede wszystkim walka o konkurencyjność, czyli efektywność procesu produkcyjnego. Wymóg efektywności w produkcji oznacza, z punktu widzenia managera produkcji, konieczność stałego podnoszenia kompetencji zawodowych związanych z zarządzaniem produkcją i kierowaniem zespołami produkcyjnymi. Szkolenie "Zarządzanie produkcją" dostarcza wiedzy o nowoczesnych i efektywnych formach organizowania i zarządzania produkcją. Rozwija kompetencje managerów produkcji. Bardzo istotnym elementem szkolenia z zarządzania produkcją jest jego wymiar praktyczny. Trener prowadzący szkolenie (Pan Dariusz Misztal) jest managerem wyższego szczebla posiadającym ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją. Podczas zajęć w dużej mierze skupimy się na praktycznym zastosowaniu omawianych rozwiązań produkcyjnych w firmach uczestników.
"Zarządzanie projektem krok po kroku" to szkolenie, które zapewnia aktualną, fachową i praktyczną wiedzę o fundamentach metodologii zarządzania projektami, niezbędną dla przyszłych oraz początkujących kierowników, którzy pragną kończyć swoje projekty sukcesem.
Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Manager wykorzystujący w swojej pracy zarządzanie przez cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ustalania i realizacji celów. Wymaga to od managera umiejętności motywowania i rozbudzania innowacyjności swoich podwładnych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Od menedżera zarządzającego zapasami wymaga się, w dużym uproszczeniu, aby zapewnił ciągłość dostaw przy minimalnym koszcie utrzymania zapasów. Zrealizowanie tego celu wymaga przynajmniej trzech podstawowych rzeczy: wiedzy ekonomicznej o funkcjonowaniu zapasów, umiejętności i odpowiednich narzędzi (analizy, wskaźniki) oraz ... doświadczenia.
Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. Wśród wielu umiejętności niezbędnych managerowi do zarządzania zespołem, a które rozwijamy na szkoleniu, znajdują się określenie własnego stylu zarządzania, rekrutacja pracowników, planowanie i wyznaczanie celów dla zespołu, budowanie i rozwijanie zespołu, motywowanie pracowników, kontrolowanie realizacji celów i rozwiązywanie konfliktów.
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami kierowania. Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami. Biorąc udział w szkoleniu rozwiniesz pakiet kluczowych kompetencji potrzebnych do efektywnego zarządzania Twoim handlowcami i pracy nad wynikiem sprzedażowym zespołu. Nasze wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu sił sprzedaży wyraźnie pokazuje, że sukces i skuteczność zespołów handlowych zależą w dużej mierze od profesjonalizmu ich managera w zarządzaniu i kierowaniu.
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjonalnego i efektywnego kierowania pracownikami produkcji na każdym szczeblu zarządzania. Dodatkową wartością szkolenia jest zapoznanie uczestników z ideą i narzędziami lean manufacturing ich wpływem na wydajność pracy zespołów produkcyjnych.
Zarządzanie zespołem rozproszonym, to szkolenie, które jest odpowiedzią na powszechną obecnie potrzebę zapewnienia menedżerom wszystkich szczebli zarządzania aktualnej i fachowej wiedzy w zakresie zasad, metod i narzędzi efektywnej organizacji własnej pracy zdalnej oraz podległego zespołu pracowników.
Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie poświęcone tworzeniu i zarządzaniu łańcuchami dostaw. Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich menedżerów i specjalistów związanych z zarządzaniem logistyką, planowaniem produkcji, organizacją przepływu materiałów, zaopatrzeniem i logistyką magazynową.
Artykuły
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku przez amerykańskiego teoretyka zarządzania dotyczą a nawet determinują funkcjonowanie biznesu w XXI? Czy wpływają one również na nasze codzienne zachowania? Czy jest i jak działa zasada Pareto? Dlaczego podczas szkoleń dotyczących z pozoru bardzo odległych od siebie tema...
WięcejW praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez: bierność, spóźnienia do pracy, opóźnienia w wykonywaniu zadań, markowanie działań, niekonstruktywne dyskusje przy wykonywaniu założonych celów, krytykę firmy, menedżera wprost lub nie wpro...
WięcejOd dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miarę zmian pojawiających się na rynku pracy. W firmach pracę rozpoczynają pracownicy, którzy przyzwyczajeni są do korzystania z portalów społecznościowych, na których szybko udzielają informacji zwrotnej w postaci komentarzy, lajków lub innych form wy...
WięcejExpose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expose szefa? Otóż expose szefa to krótkie, zwięzłe i konkretne, podkreślam konkretne wystąpienie managera skierowane do swoich podwładnych, którego celem jest przekazanie pracownikom reguł i zasad, którymi będziesz się kierował zarządzając swoim zespo...
WięcejAby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potraktować i ocenić to hasło w kategorii celu, który postawił I sekretarz to efekt był zupełnie odwrotny do zamierzonego a właściwie zapowiedzianego. W niespełna 10 lat kraj ogarnął kryzys, niedostatek i bunt społeczny. ...
WięcejZnajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję telefony. Jak wejdę do firmy muszę przejść niecałe 100 metrów do gabinetu i w ciągu tych kilku minut, po drodze dostaję informacje, że ktoś dzwonił, że spotkanie jest przesunięte, że jedno opóźniło się a kolejna sprawa ruszyła z miejsca... pracy tyle, że ...
WięcejW świecie, w którym biznes przez długi czas był zdominowany przez mężczyzn coraz częściej słyszy się o tym, że kobiety obejmują stanowiska kierownicze czy decydują się na otwarcie własnej działalności. Jakim szefem jest kobieta? ...
WięcejW "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcale pojawiający się u ludzi lęk przed nieznaną przyszłością. Przewidywania socjologów, potwierdzają się; być może jesteśmy w momencie, kiedy nowe jeszcze nie nadeszło, a stare czasy i systemy postępowania odeszły już do lamusa. Nowe - dopiero musi być nazwane i...
WięcejZapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor takich programów szkoleń z zakresu zarządzania jak m.in.: "Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań". Udanej lektury. ...
WięcejMotywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmotywowani do pracy, tym zadania przez nich wykonywane są bardziej efektywne, a sama praca daje zatrudnionym w danej organizacji bardzo duże zadowolenie i satysfakcję zawodową, a dla pracodawcy jest sposobem na osiągnięcie sukcesu w biznesie. W jaki sposób skutecznie motywować...
WięcejPytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli pracownikami wie, że nie jest to łatwe. Aby zarządzanie było skuteczne należy wypracować odpowiednie postępowanie i sposoby komunikacji z podwładnymi. I warto skorzystać z lekcji, jakie udzielają najlepsi, czyli style zarządzania według - Daniela Golemana, Lewina Lipitta-Wh...
WięcejWielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje opór zespołu. Może spotkać się z sytuacją, kiedy ludzie zaczną mówić za jego plecami. Często rozmawiam z menedżerami, którzy uważają, że wiedzą, co jest najlepsze dla ich zespołów, jednak nie rozmawiają z nimi o tym. Po prostu to wiedzą - i...
WięcejPani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza praca, w której drugiego dnia usunąłem z komputera całe półroczne sprawozdanie z działalności firmy, a które to miało w ciągu dwóch tygodni trafić na ręce wojewody. Okazało się, że komputer to nie taka prosta zabawka jak mi się wydawało. ...
WięcejJakie problemy dotyczące motywowania pracowników najczęściej nurtują uczestników twoich szkoleń? Paweł Wojciechowski : Najczęściej spotykam się z wątpliwościami na temat skuteczności motywowania pozafinansowego. Często słyszę; „co można zrobić, jeśli wiele motywatorów zostało już wykorzystanych?” Pomimo wykorzystania wielu motywatorów, zespół nieraz pozo...
WięcejNiedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawiam z osobą pewną siebie. Rozmawialiśmy o jej własnych sposobach na kierowanie zespołem zadaniowym, który był świeżo przez nią powołany. Okazało się, że Anna sama również została niedawno powołana na stanowisko szefa. Nie pracowała wcześniej jako kierow...
WięcejSprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego biznesu, ma bardzo istotna wspólną cechę: wyzwanie związane z zarządzaniem ludźmi na odległość. ...
WięcejWłaściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu zrozumieją, w jaki sposób ich praca przyczynia się do sukcesu organizacyjnego, liderzy zespołów będą mogli łatwiej określić priorytety wśród zadań wyznaczanych dla zespołu, praca zespołów zostanie ukierunkowana na najważniejszych z punktu wi...
WięcejSztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co robił przez całe swoje życie, to zadawał sobie proste pytania. Ta zasada świetnie pasuje do dzisiejszego intuicyjnego modelu zarządzania strategicznego. Znacznie lepiej pozwala zrozumieć organizacje jak i określić wskaźniki pozwalające śledzić jej postępy w realizacj...
WięcejPrzed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Często oczekiwania naszych zespołów i ich pracowników to tylko i wyłącznie nasze domysły i przypuszczenia. Z oczekiwaniami pracowników jest podobnie jak z oczekiwaniami klientów - powinniśmy choć na moment "wejść w ich buty", żeby je zrozumieć. Poni...
WięcejRóżnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zdrowy poziom braku akceptacji dla pomysłów i opinii jest wymagany do zaszczepienia ducha innowacji, nowych pomysłów i ciągłego ulepszania. Jeżeli w zespole panowałaby atmosfera ogólnej akceptacji wówczas trudno było by zachęcić kogokolwiek do zmian. G...
WięcejSposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez zespół wyniki. Ponieważ zespoły wirtualne zwykle tworzą się i kończą wspólne działania szybko, zaufanie musi być zbudowane natychmiast. Bardzo istotna jest, jakość pierwszego kontaktu, który nadaje ton dalszej współpracy. Poziom zaufania zależy p...
WięcejKPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowego pomiaru bieżącej działalności organizacji i jej wyników (Performance Management). Istota KPI polega na wybraniu najważniejszych wskaźników, tak aby skonkretyzować i uprościć podejmowanie decyzji zwracając na strategicznie najważniejsze obszary organizacji.&nbs...
WięcejReferencje
Polecamy wszystkim zainteresowanym firmom usługi szkoleniowe firmy B&O Navigator, jako w pełni profesjonalne i dostosowane do potrzeb szkolonych osób. ...
WięcejWysoko oceniając współpracę z firmą polecamy ją jako profesjonalnego dostawcę zarówno otwartych jak i wewnętrznych szkoleń dla pracowników ...
WięcejThe course fulfilled our expectations and we are convinced that the course has helped us to be more effective in our future recruitments. We would like to recommend B&O Navigator to future clients of B&O Navigator. ...
WięcejNajlepszą rekomendacją, jakiej możemy udzielić firmie B&O Navigator niech będzie fakt, że już w tej chwili, po zakończeniu ostatniego szkolenia, planujemy rozpoczęcie kolejnych wspólnych projektów. ...
WięcejW dniach 27 - 28.03.2013 przeprowadziliśmy dla Cabinplant Sp. z o.o. szkolenie "Zarządzanie Projektem - Warsztaty Najlepszych Praktyk" . Warsztaty prowadził Mauricio Vargas Tapias . ...
WięcejFirma B&O Navigator zorganizowała dla naszych pracowników szkolenie "Zarządzanie Zmianą" Tematyka szkolenia została indywidualnie dopasowana do potrzeb naszych pracowników i specyfiki naszej firmy. Uczestnicy szkolenia zgodnie potwierdzają, że zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym. Podczas szkolenia prowadząca przekazała praktyczną wiedzę w sp...
WięcejW dniu 8 kwietnia 2013 r. firma B&O NAVIGATOR zorganizowała dla grupy naszych pracowników szkolenie dotyczące "Komunikacji wewnętrznej w zespole". Firma B&O NAVIGATOR dopasowała szkolenie do potrzeb naszych pracowników i przygotowała program odpowiadający naszym oczekiwaniom. Uczestnicy szkolenia zgodnie potwierdzają, że zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacy...
Więcej