Obsługa klienta jest czynnikiem wpływającym na wizerunek firmy czy instytucji. Tylko zadowolony, z jakości obsługi klient może zostać stałym odbiorcą (konsumentem) produktów i usług i rekomendować dalej firmę, markę czy produkt.
Jak prawidłowo obsługiwać klientów? Jak podnosić ich zadowolenie? Jak budować wizerunek firmy dbającej o potrzeby i oczekiwania klientów? Pytania na te i wiele innych pytań otrzymują uczestnicy szkoleń z zakresu obsługi klienta. Profesjonalnie organizujemy je w firmie szkoleniowej B&O Navigator w Warszawie.
Szkolenia z zakresu obsługi klienta kierujemy przede wszystkim do pracowników działów, których codzienne obowiązki opierają się na kontakcie z klientem. Osobom, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta, dostarczamy unikalnej wiedzy i umiejętności w rozpoznawaniu i rozumieniu ich potrzeb.
Obsługa klienta wymaga przede wszystkim umiejętności komunikacyjnych, dlatego też szkolenia prowadzone przez trenerów B&O NAVIGATOR mają charakter warsztatowy, angażujący poprzez ćwiczenia i scenki uczestników zajęć.
Celem szkoleń z obsługi klienta jest przygotowanie pracowników do umiejętnej obsługi klienta, rozwijanie umiejętności zdobywania informacji o potrzebach klienta, przekazywanie wiedzy o technikach i narzędziach stosowanych w obsłudze klienta, rozwinięcie umiejętności budowania dobrego kontaktu z klientem i nauka budowania relacji z klientem opierających się na zrozumieniu jego potrzeb.
Korzyści dla firm biorących udział w szkoleniach z obsługi klienta to między innymi wzrost jakości obsługi klientów, zmniejszenie liczby reklamacji, wzmocnienie postawy proklienckiej oraz wzrost lojalności klientów. Dodatkowo, uczestniczący w szkoleniach z obsługi klienta pracownicy, zyskują cenne umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z klientem i skutecznego reagowania w kontakcie z trudnymi klientami.
Szkolenia z obsługi klienta dostarczają niezbędnej wiedzy o zasadach i standardach profesjonalnej obsługi klienta. W trakcie szkoleń z obsługi klienta rozwijane są kompetencje i umiejętności pracowników zajmujących się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych. Szczególną uwagę podczas szkoleń zwracamy na wykształcenie i utrwalenie właściwej proklienckiej postawy.
Organizowane przez firmę szkoleniową B&O Navigator w Warszawie szkolenia prowadzone są przez TRENERÓW-PRAKTYKÓW wyposażonych w unikalną wiedzę i wieloletnie doświadczenie. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym programem dostępnych szkoleń z zakresu obsługi klienta.
Szkolenia
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad procesowego podejścia do obsługi Klienta jako logicznego połączenia procesu logistycznego, sprzedażowego i bezpośredniego customer service.
Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne. W ogromniej mierze procesy obsługi klienta są procesami zdalnymi, w których narzędziami obsługi klientów stają się telefoniczna obsługa klienta (infolinia, call center, call back, sms), e-mail bądź chat firmowy (tzw. zdalna obsługa klienta) oraz obsługa klientów w mediach społecznościowych (social media).
Szkolenie "Obsługa reklamacji" uczy profesjonalnego podejścia w kontaktach z klientem, który daje wyraz niezadowolenia z usługi, produktu lub jakości obsługi. Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje.
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy sytuacje, kiedy słowa krytyki wypowiedziane lub napisane przez "trudnego klienta" były skierowane bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź też klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.
Profesjonalna obsługa klienta, to szkolenie, które kształci i podnosi kompetencje managerów, specjalistów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Profesjonalna obsługa klienta powinna być celem i standardem rynkowych każdej firmy i organizacji. Pamiętajmy, że główny potencjał każdej firmy to jej zadowoleni klienci.
Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta. Jak się do przygotować do prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta przez telefon oraz jak połączyć ją z innymi narzędziami pracy zdalnej dla handlowców online, o tym dowiesz się podczas webinaru "Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon".
Standardy obsługi klienta (biznesowego i indywidualnego), to zbiór zasad, reguł i dobrych praktyk, które odpowiadają na z pozoru proste pytanie. Jaka powinna być obsługa klienta w naszej firmie czy organizacji? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia ze standardów obsługi klienta B2B czy B2C.
Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da się rozmawiać w ten sam sposób. Z jednymi komunikacja układa się bardzo dobrze, klient i sprzedawca doskonale rozumieją się, mogą rozmawiać godzinami...
"Zarządzanie obsługą klienta - krok po kroku" to szkolenie, które zapewnia kompleksową wiedzę na temat sposobu profesjonalnej organizacji działu obsługi klienta oraz metod przeszkolenia i motywacji pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem technik obsługi tzw. "trudnych klientów".
Kluczowi klienci to 20% takich klientów, którzy dostarczają 80% zysków. Kluczowi klienci, to tacy którzy mają potencjał by zaliczać się do kategorii 20/80. Kluczowi klienci, to tacy których nie można zaliczyć do kategorii 20/80, ale prawdopodobieństwo ich pozyskania jest bardzo wysokie. Ale także…..