Szkolenia z obsługi klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B) poprawiają jakość i efektywność obsługi klientów. Obsługa klienta jest czynnikiem wpływającym na wizerunek firmy czy instytucji. Tylko zadowolony, z jakości obsługi klient może zostać stałym odbiorcą (konsumentem) produktów i usług i rekomendować dalej firmę, markę czy produkt.
Jak prawidłowo obsługiwać klientów? Jak podnosić ich zadowolenie? Jak budować wizerunek firmy dbającej o potrzeby i oczekiwania klientów? Na te i wiele innych pytań odpowiadają szkolenia z jakości obsługi klienta organizowane przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
Szkolenia z zakresu obsługi klienta kierujemy przede wszystkim do managerów, specjalistów oraz pracowników działów obsługi klienta, których codzienne obowiązki opierają się na kontakcie z klientami. Osobom, które chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta, dostarczamy unikalnej wiedzy i umiejętności w rozpoznawaniu i rozumieniu ich potrzeb.
Celem szkolenia obsługi klienta jest przygotowanie managerów, specjalistów i pracowników do umiejętnej obsługi klienta, rozwijanie umiejętności zdobywania informacji o potrzebach klienta, przekazywanie wiedzy o technikach i narzędziach stosowanych w obsłudze klienta, rozwinięcie umiejętności budowania dobrego kontaktu z klientem i nauka budowania relacji z klientem opierających się na zrozumieniu jego potrzeb.
Korzyści dla firm biorących udział w szkoleniach z obsługi klienta to między innymi podniesienie jakości obsługi klientów, zmniejszenie liczby reklamacji, wzmocnienie postawy proklienckiej oraz wzrost lojalności klientów. Dodatkowo, szkolenia z obsługi klienta dostarczają uczestnikom cennych umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z klientem i skutecznego reagowania w kontakcie z trudnymi klientami.
Szkolenia z obsługi klienta dostarczają niezbędnej wiedzy o zasadach i standardach zapewniających najwyższą jakość i profesjonalną obsługę klienta. W trakcie szkoleń z obsługi klienta rozwijane są kompetencje i umiejętności pracowników zajmujących się obsługą klientów indywidualnych i biznesowych. Obsługa klienta wymaga przede wszystkim umiejętności komunikacyjnych, dlatego też szkolenia prowadzone przez trenerów B&O NAVIGATOR mają charakter warsztatowy, angażujący poprzez ćwiczenia i scenki uczestników zajęć. Szczególną uwagę podczas szkoleń zwracamy na wykształcenie i utrwalenie właściwej proklienckiej postawy.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące szkoleń z obsługi klienta.
DOBIERZ SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Szkolenia obsługa klienta
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad procesowego podejścia do obsługi Klienta jako logicznego połączenia procesu logistycznego, sprzedażowego i bezpośredniego customer service.
Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne. W ogromniej mierze procesy obsługi klienta są procesami zdalnymi, w których narzędziami obsługi klientów stają się telefoniczna obsługa klienta (infolinia, call center, call back, sms), e-mail bądź chat firmowy (tzw. zdalna obsługa klienta) oraz obsługa klientów w mediach społecznościowych (social media).
Szkolenie "Obsługa reklamacji" uczy profesjonalnego podejścia w kontaktach z klientem, który daje wyraz niezadowolenia z usługi, produktu lub jakości obsługi. Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje.
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy sytuacje, kiedy słowa krytyki, które wypowiedział lub napisał trudny klient były skierowane bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź też klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.
Profesjonalna obsługa klienta, to szkolenie, które kształci i podnosi kompetencje managerów, specjalistów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Profesjonalna obsługa klienta powinna być celem i standardem rynkowych każdej firmy i organizacji. Pamiętajmy, że główny potencjał każdej firmy to jej zadowoleni klienci.
Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta. Jak się do przygotować do prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta przez telefon oraz jak połączyć ją z innymi narzędziami pracy zdalnej dla handlowców online, o tym dowiesz się podczas webinaru "Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon".
Standardy obsługi klienta (biznesowego i indywidualnego), to zbiór zasad, reguł i dobrych praktyk, które odpowiadają na z pozoru proste pytanie. Jaka powinna być obsługa klienta w naszej firmie czy organizacji? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia ze standardów obsługi klienta B2B czy B2C.
Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da się rozmawiać w ten sam sposób. Z jednymi komunikacja układa się bardzo dobrze, klient i sprzedawca doskonale rozumieją się, mogą rozmawiać godzinami...
Kluczowi klienci to 20% takich klientów, którzy dostarczają 80% zysków. Kluczowi klienci, to tacy którzy mają potencjał by zaliczać się do kategorii 20/80. Kluczowi klienci, to tacy których nie można zaliczyć do kategorii 20/80, ale prawdopodobieństwo ich pozyskania jest bardzo wysokie. Ale także…..
Artykuły o obsłudze klienta i sprzedaży
Proces sprzedaży odgrywa kluczową rolę w każdym biznesie. Bez skutecznego procesu sprzedaży firmy mogą napotykać trudności w dotarciu do klientów, zdobywaniu nowych kontraktów i zwiększaniu sprzedaży. Dlatego ważne jest, aby zrozumieć, jakie są etapy i elementy tego procesu, jakie są różnice między sprzedażą B2B a B2C oraz jakie są najlepsze praktyki, aby osiągnąć sukces w sprzedaży...
WięcejTechniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. ...
WięcejJeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie. Jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładna koszule i przystojnie w niej wygląda, do komplementu dołączymy zaletę koszuli, którą ma na sobie. Ale jeśli temu samemu znajomemu powiemy, że ma ładną koszulę i z pewnością będzie dziś w niej gwiazdą imprezy i b...
WięcejNie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". Nikt nie lubi, kiedy ktoś na niego krzyczy, nikt nie lubi być obrażany. Ale czy ktokolwiek z nas w takiej niekomfortowej sytuacji zadał sobie pytan...
WięcejWiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami. W firmie usłyszałam od szefa, że czas zainteresować się sklepami internetowymi, bo jest to szansa dla rozwoju biznesu. Miałam zatem zadanie do wykonania. Umówiłam się i pojechałam. Przed wizytą zorientowałam się, że mój wybór padł na najtrudniejszego ...
WięcejCzy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami, jakby specjalnie już na początku starają się zniechęcić nas do rozmowy z nimi? ...
WięcejRozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących przeszkolić swoich pracowników i zrobić z nich networkingowych ekspertów, sypia się jak z rękawa. Moda czy faktyczna potrzeba? Cudowny sposób na zwiększenie sprzedaży czy tylko kolejny trend mający zamydlić oczy Szefom? I w ogóle co to jest ten ne...
WięcejSłowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na rozmowę", "muszę", "muszę", "muszę" ... Słowo "muszę" słyszane przez nas samych wywołuje uczucie niechęci i buntu wewnętrznego. Bo właściwie, dlaczego musimy iść do pracy? Przecież możemy zostać w domu i przestać zarabiać. Leżeć w szlafroku na kanapie i wc...
WięcejCzy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na wszystko ciężko zapracować? I wreszcie, dlaczego niektórzy mają wokół siebie mnóstwo przyjaciół i uśmiech nie schodzi z ust, natomiast inni starzeją się w samotności i z nosem na tzw. kwintę? Odpowiedź jest jedna. To nie szczęście, to nas...
WięcejCzym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. To właśnie do niego trafiają klienci z pytaniami. To właśnie do niego trafiają klienci z wątpliwościami i zast...
WięcejOgromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwania. Umiejętność odpowiedniego dotarcia do klienta jest bardzo cenną zdolnością, która może przełożyć się na ogromny zysk. Dlatego tak ważna jest nauka nowoczesnych technik sprzedaży. Dobranie odpowiednich, skutecznych metod to cecha, jaką powinien posiadać każdy...
WięcejZazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. W firmach, pracownicy obsługą reklamacji zajmują się jakby za karę. Często są adresatami pretensji klienta, który został narażony na dodatkowy kłopot bo przecież kupi...
WięcejStorytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreowania marki i produktu, jako dodatek do maksymalizacji celów. Wystarczy bliżej przyjrzeć się historiom reklam w mediach. Opowiadanie ma jednak dużo szerszy kontekst i praktyczną możliwość zastosowania go w biznesie. ...
WięcejSprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik sprzedaży, można z powodzeniem określić potrzeby oraz oczekiwan...
WięcejO potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Czy rzeczywiście tak jest? Czy tylko ludzie asertywni mają szanse na rynku? Warto bliżej przyjrzeć się temu zagadnieniu i ocenić jak naprawdę prezentuje się zagadka asertywności. ...
WięcejKiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna. ...
WięcejObecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna strategia sprzedaży zorientowana na klienta, to wspólne budowanie wartości, przyjęcie postaw integrujących, a nie tworzenie sytuacji wygrany – przegrany. Oto przykłady strategii opartych na integracji: rzepa, agrafka i zamek błyskawiczny. Poniżej kilka informacji o ...
WięcejW sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. Lenny Kharitonov, prezes Unlimited Furniture Group na Brooklynie w Nowym Jorku, zachęca rozglądających się kl...
WięcejO tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem. ...
WięcejSpotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu próbujemy wybrnąć z kłopotów, być profesjonalni, sprawować jak najlepiej nasze obowiązki w myśl zasad obowiązujących w organizacji. Jednak to nie zawsze skutkuje… Nie zawsze też mamy okazję zastanawiać się skąd wzięła się trudna relacja. ...
WięcejReferencje szkoleń z obsługi klienta i sprzedaży
W dniach 12 i 13 grudnia 2019 roku na zlecenie naszego Klienta firmy Speedmail przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy szkolenie zamknięte "Obsługa trudnego klienta". Trenerem odpowiedzialnym za przygotowanie dedykowanego programu szkolenia oraz jego realizację była Pani Anna Ritter. Z satysfakcją chcemy poinformować, że w badaniu ankietowym uczestników szkolenia szkolenie i prowadzący je trener uzyskali najwyżs...
WięcejZ satysfakcją prezentujemy treść opinii o projekcie szkoleniowym z zakresu obsługi reklamacji, który zrealizowaliśmy dla L.Leclerc w Gdańsku. Z satysfakcją chcemy poinformować, że szkolenia przeprowadzone przez Panią Beatę J. Grabiańską z B&O NAVIGATOR były jednymi z najlepszych i najskuteczniejszych, które odbyły się w L.Leclerc Gdańsk. Pani Beata doskonale sprawdziła się w roli trenera p...
WięcejSzkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników oraz organizatora. Duża wiedza i kompetencje trenera oraz fachowo opracowane materiały dydaktyczne miały istotny wpływ na efektywność zajęć. Uczestnicy nie tylko wyrażali swój entuzjazm i zadowolenie bezpośrednio po szkoleniu, ale również kilka osób miało już okazję korzystać ze zdobytej wiedzy i umiejętności na wyjazdach ...
WięcejB&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 23 września 2016r. we Wrocławiu przeprowadziła szkolenie „Pozyskiwanie i Przejmowanie Klientów Konkurencji dla grupy 8 osobowego zespołu. Pani Olga Bojarska - opiekun szkolenia, wykazała się ogromną otwartością, uprzejmością oraz bardzo dużym zaangażowaniem w wybór odpowiedniego szkolenia dla naszych pracowników. Szkolenie dostosowa...
WięcejSzkolenia poprzedzone zostały przygotowaniem polegającym na badaniu potrzeb szkoleniowych metodą Mystery Shopper i prowadzone były w sposób warsztatowy: podawane informacje przeplatane były licznymi ćwiczeniami indywidualnymi i grupowymi. ...
WięcejRR Serwis jest największym w Polsce Centrum Serwisowym Telefonów Komórkowych. [...] Celem tego szkolenia było przygotowanie naszych pracowników do skutecznego radzenia sobie w trudnym sytuacjach i profesjonalnej obsługi trudnych Klientów. ...
WięcejW dniach 13 i 14 marca 2003r. firma B&O Navigator przeprowadziła szkolenie "Techniki Merchandisingu i Podstawy Negocjacji z Hipermarketami" dla handlowców Jutrzenka S.A. W zgodnej opinii uczestnicy stwierdzili, że zorganizowane i przeprowadzone przez firmę B&O Navigator szkolenie jest godne polecenia innym. ...
WięcejNasi pracownicy uczestniczyli w szkoleniu wewnętrznym "Techniki Sprzedaży - Kurs Intensywny", prowadzonym przez Pana Marka Sylburskiego trenera B&O Navigator Firma Szkoleniowa. Celem tego szkolenia było przede wszystkim przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznej sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów (...). ...
WięcejW dniach 16-17 maja 2003r. w Łomiankach, w siedzibie naszej firmy, pracownicy uczestniczyli w szkoleniu wewnętrznym "Telefoniczne Pozyskiwanie Klientów i Skuteczne Umawianie Spotkań Handlowych". ...
WięcejWysoka jakość usług, zrozumienie specyfiki naszej branży, oczekiwań naszych Klientów i profesjonalizm w prowadzeniu zajęć zadecydowały o długofalowej współpracy Helikon z B&O NAVIGATOR. ...
WięcejNasza współpraca układa się pomyślnie - programy szkoleń odzwierciedlają nasze oczekiwania i są dobrze dopasowane do naszych specyficznych potrzeb, jesteśmy zadowoleni z pomocy przy organizacji szkoleń, a uczestnicy szkoleń pozytywnie oceniają poziom szkoleń i ich przydatność w praktyce. ...
WięcejSzkolenie zostało przeprowadzony w sposób profesjonalny, z wykorzystaniem technik warsztatowych. Warto zwrócić uwagę na kompetencje działań firmy B&O Navigator. Wyraziła się ona otwartością i elastycznością w dobraniu terminu, przygotowaniu umowy, jak i pozostałych przygotowaniach związanych z przeprowadzeniem szkolenia. ...
WięcejWiosną 2007 wraz z firmą szkoleniową B&O NAVIGATOR zorganizowaliśmy dla naszych pracowników cykl trzech szkoleń z zakresu technik sprzedaży. Wszystkie szkolenia były prowadzone w profesjonalny i interesujący sposób. Uczestnikom szczególnie podobała się warsztatowa forma zajęć, aktywizująca szkolone osoby o czym świadczą oponie zawarte w ankietach wypełnianych na koniec szkolenia. ...
WięcejPodczas intensywnego treningu nauczyliśmy się zwracać większą uwagę na komunikację interpersonalną - tak bardzo istotną przy rozpoznawaniu potrzeb Klienta. Nauczyliśmy się, jak dostosować sposób prezentacji oferty do potrzeb Klienta, skutecznie reagować na obiekcje cenowe i rozmawiać używając języka korzyści. ...
WięcejPrzeprowadzenie szkoleń zostało poprzedzone dokonaniem obserwacji i oceny umiejętności handlowych naszych pracowników. Na tej podstawie trenerzy firmy B&O Navigator opracowali i przeprowadzili szkolenia dokładnie odpowiadające naszym potrzebom. ...
WięcejWspółpracujemy tylko z taką firmą szkoleniową, która spełnia nie tylko najwyższe standardy jakości oferowanych szkoleń ale przede wszystkim obsługuje nas tak, jak my staramy się obsługiwać Naszych Klientów. Dlatego w roku 2002 rozpoczęliśmy współpracę z Firmą Szkoleniową B&O Navigator. ...
WięcejSzkolenie cechowała duża ilość ćwiczeń i praktyczne podejście do tematu. Dodatkowym atutem była jego interaktywna forma. Program został przedstawiony w sposób oryginalny i zmuszający do kreatywnego myślenia. ...
WięcejZakład Energetyczny Płock-Dystrybucja Wschód Sp. z o.o. funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej ENERGA. Spółka działa na obszarze województwa mazowieckiego oraz warmińsko-mazurskiego. W ramach rozwoju kompetencji i zdobywania nowych umiejętności nasi pracownicy uczestniczyli w szkoleniu "Trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach" zorganizowanym przez firmę B&O Navigator w dniach 11 i 18 lut...
WięcejDnia 12.12.2011r. firma B&O Navigator Firma Szkoleniowa sp. z o. o. przeprowadziła szkolenie zamknięte pt. „Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta”. Osobą prowadzącą szkolenie był Pan Paweł Wojciechowski. ...
WięcejUprzejmie informujemy, że B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. zrealizowała dla pracowników firmy X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A w lutym i marcu 2012 roku czterodniowy cykl szkoleń zamkniętych. ...
WięcejNiniejszym listem pragnę udzielić referencji firmie B&O Navigator z siedzibą przy ul. Echa Leśne 27C w Warszawie za solidne i profesjonalne przeprowadzenie szkoleń w zakresie: - Profesjonalna Obsługa Klienta, - Techniki Efektywnej Windykacji. ...
WięcejFirma Mirox sp. z o.o. producent wysokiej jakość Okien i Drzwi, rekomenduje Markę Szkoleń Dofinansowanych przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa sp. z o.o. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przeprowadzonego szkolenia w dniu 13.10-2012 r. w Poznaniu szkolenia "Psychologia Sprzedaży". Firma Mirox sp. z o.o. ...
Więcej"W dniach 30-31.10.2013 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez firmę B&O Navigator Firma szkoleniowa Sp. z o.o. Tematy szkoleń, czyli "Obsługa Trudnego Klienta" oraz " Techniki Obrony Ceny " nie są łatwe do zaprezentowania. Mimo to trenerzy stanęli na wysokości zadania. ...
WięcejSzkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta zostało przeprowadzone przez B&O Navigator Firmę Szkoleniową Sp. z o.o. w dniach 9-10 grudnia 2014r. w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ...
WięcejSzkolenie "Psychologia Sprzedaży" zorganizowane i przeprowadzone przez firmę B&O NAVIGATOR dla ALSTOM Power Sp. z o.o. było przygotowane i wykonane w sposób profesjonalny zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. ...
WięcejUważamy szkolenie za bardzo dobrze przygotowane i trafione w bieżące potrzeby. Od początku naszej współpracy spotkaliśmy się z ogromnym zrozumieniem ze strony B&O Navigator. Doceniamy w szczególności wnikliwą analizę potrzeb szkoleniowych przeprowadzoną w formie audytu oraz trafny wybór trenera. Zajęcia przeprowadzone były w dużej mierze w formie ćwiczeń pozwalając na bieżąco reagow...
WięcejW ankietach oceniających szkolenie nasi pracownicy z uznaniem wyrażali się o "solidnym przygotowaniu od strony merytorycznej i praktycznej", "jasnym i obrazowym sposobie przekazania informacji" oraz "niezwykle sympatycznym i profesjonalnym sposobie prowadzenia zajęć. ...
WięcejSzczególnie zadowoleni jesteśmy ze zwrócenia uwagi na kształtowanie postawy proklienckiej i posprzedażowej, umiejętność wykorzystania w sprzedaży efektu pierwszego wrażenia i właściwego odczytywania komunikatów niewerbalnych wysyłanych przez klienta a także operowania językiem zalet i korzyści w rozmowach z klientami. ...
WięcejOgromną zaletą, docenioną przez uczestników szkolenia, była elastyczność trenera, który na bieżąco reagował na nowo pojawiające się potrzeby uczestników oraz nie unikał odpowiedzi na trudne, stawiane przez grupę pytania. ...
WięcejDbając o rozwój naszych pracowników, w czerwcu br. razem z firmą B&O Navigator zorganizowaliśmy szkolenie Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji dla specjalistów z Działu Handlowego. Mamy więc przyjemność rekomendować firmę B&O Navigator jako rzetelnego i profesjonalnego organizatora szkoleń. ...
WięcejZ przyjemnością pragniemy rekomendować firmę B&O Navigator Sp. z o.o. jako sprawdzonego dostawcę usług szkoleniowych. Z firmą tą współpracujemy już od kilku lat, korzystając do tej pory ze szkoleń otwartych. ...
WięcejWspółpraca z B&O Navigator to coś więcej niż tylko biznes, to przede wszystkim ludzie, z którymi łączą naszą firmę ciepłe relacje, a zaufanie, którym się darzymy, procentuje długofalową współpracą. ...
WięcejŻadne pytanie uczestników szkolenia, nie pozostało bez odpowiedzi. Niejednokrotnie zaskakująca odpowiedź trenera, uświadamiała naszym pracownikom, że rzekome bariery nie do przebycia, związane były ze stereotypami myślenia i działania, do których byli przyzwyczajeni. Uświadomienie tego faktu miało ogromne znaczenie przy kontaktach z klientami. ...
WięcejZ satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło oczekiwania merytoryczne naszych pracowników, umiejętności i wiedza zdobyta na szkoleniu znajdą zastosowanie w pracy naszych pracowników. Doceniamy w szczególności przygotowany przez B&O Navigator raport poszkoleniowy, który dostarczył nam cennych informacji o potrzebach szkoleniowych naszych pracowników. ...
WięcejOd dawna korzystamy ze szkoleń otwartych, organizowanych przez firmę szkoleniową B&O Navigator. W październiku 2005 roku pracownicy TBD SA wzięli udział w szkoleniu wewnętrznym pt.: "Obsługa Trudnego Klienta" specjalnie przygotowanym na potrzeby naszej firmy. Szkolenie zostało bardzo dobrze przyjęte przez uczestników. Świadczą o tym zarówno wysokie oceny jak i liczne pozytywne wypowiedzi. ...
WięcejSzkolenie z tematu: "Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji" to pierwsze szkolenie przygotowane przez B&O Navigator Firma Szkoleniowa na zlecenie Tikkurila Coatings Sp. z o.o. Zajęcia poprowadził trener B&O Navigator Pan Krzysztof Gwozdek, którego wiedza, przygotowanie do szkolenia oraz sposób prowadzenia zajęć zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników szkolenia. ...
WięcejDwudniowy warsztat prowadzony był z dużym dynamizmem i zaangażowaniem prowadzącego. Mimo bogatego programu uczestnicy szkolenia nie odczuwali znużenia i zmęczenia, aktywnie uczestnicząc w zajęciach. Trener-praktyk, to ktoś więcej niż tylko wykładowca, to także autorytet dla uczestników, który rozumie ich potrzeby i potrafi podzielić się swoim bogatym doświadczeniem zawodowym. ...
WięcejMimo zróżnicowanego charakteru pracy uczestników spotkania, firma wywiązała się z ustalonych wcześniej założeń w sposób profesjonalny i niebudzący zastrzeżeń. Obsługa ze strony firmy w zakresie przygotowania, diagnozy potrzeb oraz dopasowanie oferty szkolenia dla klienta jeszcze przed realizacją jego samego jest prowadzona bardzo rzetelnie i przy pomocy zróżnicowanych narzędzi. Gwara...
WięcejCieszy nas świadomość współpracy z najlepszymi. Dlatego z przyjemnością możemy stwierdzić, iż firma B&O Navigator jest partnerem, który rozumie nasze potrzeby i wysokie wymagania, jakie stawiamy sobie, naszym pracownikom oraz naszym partnerom w biznesie. ...
WięcejUczestnicy szkolenia wypowiadali się z uznaniem o firmie, podkreślali profesjonalizm wykładowcy, jego zaangażowanie i entuzjazm oraz wysoki poziom i rzetelność treści przekazywanych podczas szkolenia. ...
WięcejRozwój kompetencji naszych pracowników powierzamy tylko profesjonalnym i sprawdzonym firmom szkoleniowym. Takim właśnie jak B&O Navigator. W dniach 26-27 lutego 2005r. firma szkoleniowa B&O Navigator, po raz kolejny, była organizatorem szkolenia dla naszej firmy. W szkoleniu "Techniki Przejmowania Klientów Konkurencji" wzięli udział przedstawiciele handlowi naszej firmy. ...
WięcejZarówno trafny wybór trenera w osobie Pana Adama Jaworskiego, jego solidne przygotowanie merytoryczne oraz materiały dydaktyczne pozwoliły uczestnikom szkolenia na dobre przyswojenie wiedzy [...]. Wysoka ocena szkolenia zdecydowała o dalszej współpracy z B&O NAVIGATOR. ...
WięcejJesteśmy pod dużym wrażeniem sposobu prowadzenia zajęć, przygotowania trenera oraz profesjonalnych i estetycznych materiałów szkoleniowych. Duża ilość zajęć w grupach, ćwiczeń i testów pozwoliły nam polepszyć komunikację i współpracę w zespole, a także udoskonalić umiejętność obsługi klienta. Cały zespół zgodnie przyznaje, że szkolenie spełniło nasze oczekiwania. ...
WięcejZ satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie i spełniło oczekiwania naszych pracowników. Efektem naszego zadowolenia z usługi było kolejne szkolenie. Wysoka jakość dostarczanych usług, wiedza i umiejętności trenera będą podstawą do dalszej współpracy. ...
WięcejPracownicy Śląskiej Agencji Finansowej brali udział w dwudniowym szkoleniu nt. Techniki Telefonicznej Rozmowy Handlowej (...). Każdy z pracowników Śląskiej Agencji Finansowej uważa, że trener był świetnie przygotowany, ponadto zapoznał się szczegółowo z charakterem działalności swojego Klienta, aby móc dostosować profil szkolenia do jego potrzeb. Z całym przekonaniem możemy polecić wszy...
WięcejPolecamy wszystkim, potencjalnym zainteresowanym usługi B&O Navigator, jako w pełni profesjonalne, dostosowane do potrzeb oraz nowatorskie w stosowanych metodach szkolenia. ...
WięcejB&O Navigator Firma Szkoleniowa w dniu 21 października 2013r. przeprowadziła w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy szkolenie zamknięte pt. „ Postawa asertywna w profesjonalnej obsłudze klienta”. Potwierdzam, że proces związany z organizacją i przebiegiem szkolenia spełnił nasze oczekiwania. Pani Dorota Dańczak – Król przeprowadził...
Więcej