Budowanie strategii sprzedaży, opracowywanie nowych rozwiązań i weryfikacja już wdrożonych – działania te są podstawą funkcjonowania działów sprzedaży także w segmencie B2B. Podobnie jak właściwe projektowanie samego działu sprzedaży. Managerowie, odpowiedzialni za budowę zespołów i zarządzanie zasobami ludzkimi, uczestnicząc w szkoleniu „Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B” mogą nie tylko utrwalić fundamentalne zasady sprzedaży B2B, ale także poznać nowe narzędzia i rozwiązania praktyczne, przydatne w tego typu działalności sprzedażowej i usługowej.
Zarówno mniejsze firmy i start-up-y, jak i działy handlowe w dużych przedsiębiorstwach i korporacjach potrzebują wyszkolonej kadry managerskiej i wykwalifikowanych pracowników, którzy potrafią skutecznie opracować i budować strategię sprzedaży oraz nią zarządzać. Szkolenie ze sprzedaży B2B, z zarządzania działem sprzedaży i samą sprzedażą pozwoli marce efektywnie kierować ofertę do wybranej grupy docelowej klientów i kontrahentów.
Warsztat o charakterze otwartym lub zamkniętym, prowadzony przez trenera praktyka zarządzania sprzedażą B2B, porusza m.in. wspomniane zagadnienia strategii sprzedaży, zarządzania sprzedażą, projektowania i zarządzania działem sprzedaży, opracowywania i budowania strategii sprzedaży. Poruszone kwestie dotyczą zarówno problemów teoretycznych, jak i praktycznych. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym opisem szkolenia poniżej.
Biorąc udział w szkoleniu "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" zdobędziesz wiedzę i rozwiniesz swoje kompetencje i umiejętności, które są potrzebne do profesjonalnego przygotowania strategii sprzedaży w sektorze B2B oraz operacyjnego zarządzania sprzedażą B2B.
Od ponad 17 lat aktywnie wspieramy rozwój kompetencji zawodowych managerów sprzedaży. Nasze doświadczenie pozwala zarekomendować, to szkolenie:
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" może być prowadzone, w formie zamkniętej i "1 na 1", również w języku angielskim.
Doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważne, przy wyborze szkolenia, są opinie osób, które brały w nim już udział.
Poniżej prezentujemy informację zwrotną ze szkolenia przeprowadzonego w dniach 2-3 lutego. Średnia ocena szkolenia wyniosła 4,78 na 5,00. Uczestnicy m.in tak uzasadniali swoje oceny:
"Praktyczna wiedza przedstawiona w prosty, zrozumiały sposób"
"Życiowe przykłady – doświadczenie zawodowe"
"Ciekawe prowadzenie zajęć, wymiana poglądów i dyskusja"
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią informacji zwrotnej "Strategia sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą".
zł netto
10 % rabatu dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób – odkryj nasze szkolenia i oszczędzaj!!
Cena zawiera:
Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.
Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.
Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43
Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47
Zapraszamy do kontaktu!