drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B


O szkoleniu


Budowanie strategii sprzedaży, opracowywanie nowych rozwiązań i weryfikacja już wdrożonych – działania te są podstawą funkcjonowania działów sprzedaży także w segmencie B2B. Podobnie jak właściwe projektowanie samego działu sprzedaży. Managerowie, odpowiedzialni za budowę zespołów i zarządzanie zasobami ludzkimi, uczestnicząc w szkoleniu „Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B” mogą nie tylko utrwalić fundamentalne zasady sprzedaży B2B, ale także poznać nowe narzędzia i rozwiązania praktyczne, przydatne w tego typu działalności sprzedażowej i usługowej.

Zarówno mniejsze firmy i start-up-y, jak i działy handlowe w dużych przedsiębiorstwach i korporacjach potrzebują wyszkolonej kadry managerskiej i wykwalifikowanych pracowników, którzy potrafią skutecznie opracować i budować strategię sprzedaży oraz nią zarządzać. Szkolenie ze sprzedaży B2B, z zarządzania działem sprzedaży i samą sprzedażą pozwoli marce efektywnie kierować ofertę do wybranej grupy docelowej klientów i kontrahentów.

Warsztat o charakterze otwartym lub zamkniętym, prowadzony przez trenera praktyka zarządzania sprzedażą B2B, porusza m.in. wspomniane zagadnienia strategii sprzedaży, zarządzania sprzedażą, projektowania i zarządzania działem sprzedaży, opracowywania i budowania strategii sprzedaży. Poruszone kwestie dotyczą zarówno problemów teoretycznych, jak i praktycznych. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym opisem szkolenia poniżej.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" zdobędziesz wiedzę i rozwiniesz swoje kompetencje i umiejętności, które są potrzebne do profesjonalnego przygotowania strategii sprzedaży w sektorze B2B oraz operacyjnego zarządzania sprzedażą B2B.

Podczas szkolenia ze strategii i zarządzania sprzedażą B2B:

  • Nauczysz się zasad przygotowania profesjonalnej strategii sprzedaży produktów bądź usług w segmencie B2B.
  • Zdobędziesz wiedzę o zasadach i rozwiniesz umiejętność projektowania działu handlowego zajmującego się sprzedażą B2B.
  • Dowiesz się jak należy projektować i organizować proces sprzedaży w branży B2B.
  • Poznasz metody i zasady operacyjnego zarządzania działem sprzedaży B2B.
  • Nauczysz się praktycznych metod reaktywacji sprzedaży B2B.

Grupa docelowa szkolenia "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B":

Od ponad 17 lat aktywnie wspieramy rozwój kompetencji zawodowych managerów sprzedaży. Nasze doświadczenie pozwala zarekomendować, to szkolenie:

  • Dyrektorom handlowym / sprzedaży firm działających w branżach B2B. Szkolenie będzie bardzo przydatne niezależnie od tego, czy ich handlowcy sprzedają produkty, usługi, proste bądź złożone.
  • Kierownikom sprzedaży B2B zaangażowanym w proces projektowania i realizacji strategii sprzedaży oraz operacyjne zarządzanie sprzedażą w branżach B2B.
  • Managerom marketingu przedsiębiorstw B2B, którym w obszarze kompetencyjnym i strukturze organizacyjnej podlegają działy sprzedaży.
  • Przedsiębiorcom zakładającym firmy (start-up-y) w sektorze B2B chcącym profesjonalnie zorganizować działy i procesy sprzedażowe.

Forma realizacji szkolenia "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B":

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 1 - 4 / 5 osób. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla managerów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 – 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. Dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" może być prowadzone, w formie zamkniętej i "1 na 1", również w języku angielskim.

Opinie i oceny uczestników szkolenia "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B"

Doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważne, przy wyborze szkolenia, są opinie osób, które brały w nim już udział.

Poniżej prezentujemy informację zwrotną ze szkolenia przeprowadzonego w dniach 2-3 lutego. Średnia ocena szkolenia wyniosła 4,78 na 5,00. Uczestnicy m.in tak uzasadniali swoje oceny:

"Praktyczna wiedza przedstawiona w prosty, zrozumiały sposób"
"Życiowe przykłady – doświadczenie zawodowe"
"Ciekawe prowadzenie zajęć, wymiana poglądów i dyskusja"

Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią informacji zwrotnej "Strategia sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą".

Program szkolenia


1. STRATEGIA SPRZEDAŻY W BRANŻY B2B

  • Czym dysponujemy (produkty, usługi, wyrafinowane technicznie, proste, ...), albo jaką widzimy potrzebę na rynku (startujemy od zera)
  • O co nam chodzi: zysk, wzrost, status quo?
  • Do kogo chcemy dotrzeć?
  • Kto / co będzie problemem? (konkurencja, regulacje, opinia, …)
  • Jakimi kanałami chcemy dotrzeć do rynku? (bezpośrednio, hurtownie, specjaliści, projektanci, EPC, ...)
  • Jak rozkładamy cele w czasie? (dynamika vs. obrona)

2. PROCES PROJEKTOWANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY B2B

  • Na co nas stać? (inwestycja w dział sprzedaży: wielkość działu, kanały sprzedaży a koszty, wyposażenie)
  • Jaki sprzedawca do czego - orły, sokoły, bażanty…
  • Świat w 3D - struktura terytorialna / kanałowa / produktowa
  • Kto za co odpowiada i kto jakie ma cele - wojna domowa albo drużyna
  • Wsparcie sprzedaży - organizacja działu

3. ORGANIZOWANIE PROCESU SPRZEDAŻY W SEKTORZE B2B

  • Dopasowanie procesu do ludzi, czy odwrotnie?
  • Jak wypełnić matrycę 3D?
  • Jak utrzymać tych, na których nam zależy (dialog/słuchanie/motywacja/reaktywność), jak się pozbyć tych, których nie chcemy (bardzo ważna rzecz w warstwie komunikacyjnej do zespołu)
  • Jak i skąd brać nowych handlowców B2B (źródła pozyskiwania, promocja wewnętrzna, wewnętrzny system poleceń)

4. ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY B2B

  • Po co szkolimy (umiejętności, docenienie, motywacja, rozwój)
  • Analiza efektywności - wnioski, obszary do poprawy, programy naprawcze
  • Segmentacja A, B, C - narzędzia, procedury działania
  • Rejestracja i rozdział zamówień
  • Cele i plany indywidualne, monitoring działań, narzędzia projektowe
  • Konstrukcja systemu motywacyjnego - cele vs strategia
  • Oceny okresowe: cele twarde i miękkie

5. WYBRANE PRAKTYCZNE METODY REAKTYWACJI SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B

  • Cross selling, up selling, pakiety (oceny EPC vs EU)
  • Programy lojalnościowe (usługi, audyty, gwarancje)
  • Systemy motywacyjne dla partnerów

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" poprowadzi:

Szkolenie otwarte
Cena zgłoszenia biznesowego

zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % rabatu dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób – odkryj nasze szkolenia i oszczędzaj!!

 @ 0.00

Cena zawiera:


Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!