drukuj

b_form
 @ 1,740.00
b_form

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I STRATEGIE SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B


O szkoleniu


Budowanie strategii sprzedaży, opracowywanie nowych rozwiązań i weryfikacja już wdrożonych – działania te są podstawą funkcjonowania działów sprzedaży także w segmencie B2B. Podobnie jak właściwe projektowanie samego działu sprzedaży. Managerowie, odpowiedzialni za budowę zespołów i zarządzanie zasobami ludzkimi, uczestnicząc w szkoleniu „Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B” mogą nie tylko utrwalić fundamentalne zasady sprzedaży B2B, ale także poznać nowe narzędzia i rozwiązania praktyczne, przydatne w tego typu działalności sprzedażowej i usługowej.

Zarówno mniejsze firmy i start-up-y, jak i działy handlowe w dużych przedsiębiorstwach i korporacjach potrzebują wyszkolonej kadry managerskiej i wykwalifikowanych pracowników, którzy potrafią skutecznie opracować i budować strategię sprzedaży oraz nią zarządzać. Szkolenie ze sprzedaży B2B, z zarządzania działem sprzedaży i samą sprzedażą pozwoli marce efektywnie kierować ofertę do wybranej grupy docelowej klientów i kontrahentów.

Warsztat o charakterze otwartym lub zamkniętym, prowadzony przez trenera praktyka zarządzania sprzedażą B2B, porusza m.in. wspomniane zagadnienia strategii sprzedaży, zarządzania sprzedażą, projektowania i zarządzania działem sprzedaży, opracowywania i budowania strategii sprzedaży. Poruszone kwestie dotyczą zarówno problemów teoretycznych, jak i praktycznych. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym opisem szkolenia poniżej.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" zdobędziesz wiedzę i rozwiniesz swoje kompetencje i umiejętności, które są potrzebne do profesjonalnego przygotowania strategii sprzedaży w sektorze B2B oraz operacyjnego zarządzania sprzedażą B2B.

Podczas szkolenia ze strategii i zarządzania sprzedażą B2B:

  • Nauczysz się zasad przygotowania profesjonalnej strategii sprzedaży produktów bądź usług w segmencie B2B.
  • Zdobędziesz wiedzę o zasadach i rozwiniesz umiejętność projektowania działu handlowego zajmującego się sprzedażą B2B.
  • Dowiesz się jak należy projektować i organizować proces sprzedaży w branży B2B.
  • Poznasz metody i zasady operacyjnego zarządzania działem sprzedaży B2B.
  • Nauczysz się praktycznych metod reaktywacji sprzedaży B2B.

Grupa docelowa szkolenia "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B":

Od ponad 17 lat aktywnie wspieramy rozwój kompetencji zawodowych managerów sprzedaży. Nasze doświadczenie pozwala zarekomendować, to szkolenie:

  • Dyrektorom handlowym / sprzedaży firm działających w branżach B2B. Szkolenie będzie bardzo przydatne niezależnie od tego, czy ich handlowcy sprzedają produkty, usługi, proste bądź złożone.
  • Kierownikom sprzedaży B2B zaangażowanym w proces projektowania i realizacji strategii sprzedaży oraz operacyjne zarządzanie sprzedażą w branżach B2B.
  • Managerom marketingu przedsiębiorstw B2B, którym w obszarze kompetencyjnym i strukturze organizacyjnej podlegają działy sprzedaży.
  • Przedsiębiorcom zakładającym firmy (start-up-y) w sektorze B2B chcącym profesjonalnie zorganizować działy i procesy sprzedażowe.

Forma realizacji szkolenia "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B":

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 1 - 4 / 5 osób. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla managerów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 – 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. Dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" może być prowadzone, w formie zamkniętej i "1 na 1", również w języku angielskim.

Opinie i oceny uczestników szkolenia "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B"

Doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważne, przy wyborze szkolenia, są opinie osób, które brały w nim już udział.

Poniżej prezentujemy informację zwrotną ze szkolenia przeprowadzonego w dniach 2-3 lutego. Średnia ocena szkolenia wyniosła 4,78 na 5,00. Uczestnicy m.in tak uzasadniali swoje oceny:

"Praktyczna wiedza przedstawiona w prosty, zrozumiały sposób"
"Życiowe przykłady – doświadczenie zawodowe"
"Ciekawe prowadzenie zajęć, wymiana poglądów i dyskusja"

Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią informacji zwrotnej "Strategia sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą".

Program szkolenia


1. STRATEGIA SPRZEDAŻY W BRANŻY B2B

  • Czym dysponujemy (produkty, usługi, wyrafinowane technicznie, proste, ...), albo jaką widzimy potrzebę na rynku (startujemy od zera)
  • O co nam chodzi: zysk, wzrost, status quo?
  • Do kogo chcemy dotrzeć?
  • Kto / co będzie problemem? (konkurencja, regulacje, opinia, …)
  • Jakimi kanałami chcemy dotrzeć do rynku? (bezpośrednio, hurtownie, specjaliści, projektanci, EPC, ...)
  • Jak rozkładamy cele w czasie? (dynamika vs. obrona)

2. PROCES PROJEKTOWANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY B2B

  • Na co nas stać? (inwestycja w dział sprzedaży: wielkość działu, kanały sprzedaży a koszty, wyposażenie)
  • Jaki sprzedawca do czego - orły, sokoły, bażanty…
  • Świat w 3D - struktura terytorialna / kanałowa / produktowa
  • Kto za co odpowiada i kto jakie ma cele - wojna domowa albo drużyna
  • Wsparcie sprzedaży - organizacja działu

3. ORGANIZOWANIE PROCESU SPRZEDAŻY W SEKTORZE B2B

  • Dopasowanie procesu do ludzi, czy odwrotnie?
  • Jak wypełnić matrycę 3D?
  • Jak utrzymać tych, na których nam zależy (dialog/słuchanie/motywacja/reaktywność), jak się pozbyć tych, których nie chcemy (bardzo ważna rzecz w warstwie komunikacyjnej do zespołu)
  • Jak i skąd brać nowych handlowców B2B (źródła pozyskiwania, promocja wewnętrzna, wewnętrzny system poleceń)

4. ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY B2B

  • Po co szkolimy (umiejętności, docenienie, motywacja, rozwój)
  • Analiza efektywności - wnioski, obszary do poprawy, programy naprawcze
  • Segmentacja A, B, C - narzędzia, procedury działania
  • Rejestracja i rozdział zamówień
  • Cele i plany indywidualne, monitoring działań, narzędzia projektowe
  • Konstrukcja systemu motywacyjnego - cele vs strategia
  • Oceny okresowe: cele twarde i miękkie

5. WYBRANE PRAKTYCZNE METODY REAKTYWACJI SPRZEDAŻY W SEGMENCIE B2B

  • Cross selling, up selling, pakiety (oceny EPC vs EU)
  • Programy lojalnościowe (usługi, audyty, gwarancje)
  • Systemy motywacyjne dla partnerów

Zaproszenie na szkolenie "Zarządzanie Sprzedażą i Strategie Sprzedaży w Segmencie B2B"

Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" poprowadzi:

Szkolenia otwarte
26.10 - 27.10.2023
 Warszawa
14.12 - 15.12.2023
 Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1740 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,740.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2023"

1.000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
Zarządzanie zespołem rozproszonym, to szkolenie, które jest odpowiedzią na powszechną obecnie potrzebę zapewnienia menedżerom wszystk...

Czytaj więcej

Jak manager powinien radzić sobie ze stresem własnym i pracowników? [szkolenie online]
Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przy...

Czytaj więcej

Jak zorganizować pracę zdalną Przedstawicieli Handlowych [szkolenie online]
Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, prze...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profe...

Czytaj więcej

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracow...

Czytaj więcej

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM W SEGMENCIE B2B. Szkolenie dla kierowników sprzedaży
Zbudowanie zgranego i wysoko wydajnego zespołu sprzedażowego jest celem każdego managera sprzedaży. "Zarządzanie zespołem sprzedażowym. Szko...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjon...

Czytaj więcej

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizac...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracownikó...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do ro...

Czytaj więcej

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działó...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marek Pieńkowski
Trener praktyk biznesu. Ekspert z ponad 26-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem i firmami na rynku B2B. Karierę zawo...

Czytaj więcej

Artykuły
Jak zarządzać zespołem?

Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...

Czytaj więcej

EXPOSE SZEFA

Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...

Czytaj więcej

PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...

Czytaj więcej

Zasada Pareto w biznesie i nie tylko

Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...

Czytaj więcej

Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...

Czytaj więcej

Jak udzielić pracownikowi informacji zwrotnej?

Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...

Czytaj więcej

Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem

W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...

Czytaj więcej

System ocen pracowniczych - zmiany są koniecznie i nieuniknione

Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...

Czytaj więcej

SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

Decyzje menedżerskie, czyli piramida strachu

W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...

Czytaj więcej

5 Zasad kierowania zespołem

Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...

Czytaj więcej

Skuteczna motywacja pracowników

Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...

Czytaj więcej

Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć

Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...

Czytaj więcej

Zarządzanie pracownikami. Łatwo, prosto i przyjemnie? Przegląd stylów kierowania dla menedżerów

Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...

Czytaj więcej

Udane i praktyczne szkolenie z zarządzania zespołem sprzedażowym

Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...

Czytaj więcej

Dylematy współczesnego lidera

Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Porozmawiaj z nią... Menedżerskie style zarządzania

Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...

Czytaj więcej

Wirtualny Menedżer - czy nim jesteś?

Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...

Czytaj więcej

Wyznaczanie celów z zespołem

Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...

Czytaj więcej

Planowanie strategiczne - kto pyta... ten Strategic Quest Questions™ (SQQ)

Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...

Czytaj więcej

Czego pracownicy oczekują od lidera?

Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...

Czytaj więcej

Konflikt w zespole - rozpoznanie sytuacji

Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...

Czytaj więcej

Jak budować zaufanie w zespole?

Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...

Czytaj więcej

Key Performance Indicators (KPI) w rozwoju strategicznym

KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -