Szkolenia marketingowe

Szkolenia marketingowe rozwijają kompetencje managerów i specjalistów ds. marketingu. Współczesny marketing to wyjątkowo dynamiczny obszar biznesu. Rozwój nowych technologii związanych z internetem, pojawienie się nowych mediów pod postacią platform społecznościowych, które stworzyły nieznane do tej pory możliwości komunikacji z klientem i konsumentem, to tylko część zjawisk, które wymuszają na kadrze działów marketingu ciągle doskonalenie swoich kompetencji. Doskonałym narzędziem umożliwiającym zdobywanie i poszerzanie wiedzy o nowoczesnym marketingu są szkolenia marketingowe. Prowadzenie kampanii marketingowych, zarządzanie marką, zarządzanie produktem, marketing w social media nie byłyby możliwe bez stałego i systematycznego rozszerzania o podnoszenia umiejętności, których są szkolenia marketingowe.

Szkolenia marketingowe - główne zakresy tematyczne

Marketing i co za tym idzie szkolenia marketingowe, jest bardzo pojemnym pojęciem. W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa podzieliśmy szkolenia marketingowe na następujące kategorie:

Szkolenia marketingowe

Główna kategoria szkoleń z marketingu. Obejmuje szkolenia z całego spectrum kompetencji managera i specjalisty ds. marketingu, koncentrując się na tradycyjnym marketingu offline Zawiera również szkolenia z zakresu badań marketingowych, product managementu, brand managementu, pricingu i trade marketingu.

Szkolenia z marketingu internetowego

Pakiet szkoleń z zakresy prowadzenia działań marketingowych w internecie. Obejmuje tematy związane z marketingiem internetowym, e-commerce, promocją w internecie, content marketingiem.

Szkolenia marketingowe z social media

Kategoria szkoleń dedykowana wszystkich, którzy planują działania marketingowe w mediach społecznościowych (social media). Szkolenia marketingowe w tej kategorii obejmują najpopularniejsze platformy społecznościowe takie jak m.in. Facebook, Instagram czy Linkedin.

Kto prowadzi szkolenia marketingowe?

W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkolenia marketingowe prowadzą przez trenerzy praktycy marketingu. Do współpracy przy szkoleniach zaprosiliśmy doświadczonych managerów, ekspertów w swoich dziedzinach, mających na koncie wiele sukcesów biznesowych. Podczas warsztatów nasi trenerzy przekazują aktualną wiedzę o marketingu, podnoszą i kształcą umiejętności marketingowe uczestników oraz co bardzo istotne dzielą się swoim, często unikalnym i wyjątkowym, doświadczeniem biznesowym. Dzięki formule "trenera praktyka marketingu" nasze szkolenia marketingowe są skoncentrowane na rzeczywistych problemach i realnych zagadnieniach występujących w pracy managera i specjalistów ds. marketingu.

Szkolenia marketingowe - kontakt

Zapraszamy do kontaktu w kwestiach związanych ze szkoleniami z marketingu.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Tak. Na udział w naszych szkoleniach marketingowych można składać wnioski o dofinansowanie ze środków KFS. Nasi pracownicy pomogą w uzupełnieniu dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku.
Tak. Pod zakończeniu wybranego szkolenia otrzymasz certyfikat jego ukończenia.
Największym zainteresowaniem cieszą się szkolenia z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, zarządzania marką (brand management), strategii cenowych (pricingu) oraz product managementu.
Tak. Każde szkolenie zamknięte jest prowadzone w oparciu o dedykowany program merytoryczny uwzględniający potrzeby i zgłoszone oczekiwania klienta.
Szkolenia otwarte prowadzimy w Warszawie bądź online. Szkolenia zamknięte w miejscu wskazanym przez Klienta np. w jego siedzibie lub online. Dla szkoleń 1 na 1 rekomendujemy formę zdalną (online).
W wypadku szkolenia otwartego wejdź na stronę szkolenia. W prawej kolumnie znajduje się zielony przycisk - formularz zgłoszenia. Skan wypełnionego szkolenia należy przesłać na e-mail bok@bonavigator.pl. W wypadku szkolenia zamkniętego lub szkolenia 1 na 1 prosimy o kontakt.

SZKOLENIA MARKETINGOWE
ZNAJDŹ DLA SIEBIE

Szkolenia marketingowe

Artykuły naszych trenerów praktyków marketingu

TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?

Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie". W życiu codziennym jest podobnie. Uwielbiamy podsuwać gotowe rozwiązania, udzielać rad rodzinie i przyjaciołom ...

Więcej
PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI

Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest brak możliwości obejrzenia i dotknięcia produktu. Tak to prawda. Teraz wystarczy przekuć to na szansę i mamy gotową wskazówkę do działania. Skoro mój potencjalny klient nie może obejrzeć produktu, to muszę produkt dobrze zaprezentować i opisać w przyjazn...

Więcej
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego. I chociaż cały czas mówimy o marketingu handlowym, to jednak zmiana kanału dystrybucji jest ogromnym wyzwaniem dla firm i zmienia kierunki działania. ...

Więcej
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]

Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział. Nie trzeba było zbierać paragonów, nie trzeba było się nigdzie rejestrować, nie było konieczności organizowania wyjścia do urzędu pocztowego. ...

Więcej
BUDOWANIE CENY PRODUKTU [VIDEO]

Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesowej i rynkowej funkcjonuje co najmniej kilka strategii ustalania ceny produktu (budowania ceny) oraz usystematyzowanych narzędzi pomagających Product Managerowi ustalić optymalną dla wybranej strategii cenę oraz nią zarządzać. ...

Więcej
35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt. ...

Więcej
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii... ...

Więcej
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. To oznacza, że strategia ta świetnie sprawdza się przy produktach często kupowanych, przy których widać powtarzalność zakup...

Więcej
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Was zachęcić do pobudzenia wyobraźni i kreatywności, aby Wasze rozwiązania przynosiły długofalowe efekty i żebyście z zachwytem stwierdzili , że sukces można osiągnąć też bez ciągłego obniżania cen. Czy jest to możliwe? Moim najlepszym przykładem obejścia obniżk...

Więcej
Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. Kiedy porównywane są wyniki sprzedaży zdecydowanym zwycięzcą jest Coca-Cola? Jak to możliwe, że napój, którego walory smakowe i parametry organoleptyczne oceniane są wyżej nie jest liderem rynkowym? Mimo posiadanej wiedzy w tym z...

Więcej
QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przedwcześnie wielu z nich spisało to narzędzie na straty. Rozwój bankowości mobilnej może upowszechnić wiedzę o kodach QR i dać im nowe życie w zastosowaniach marketingowych. ...

Więcej
Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny asortyment wydawał się kluczem do sukcesu. Co chwila klienci i konsumenci byli zaskakiwani nowościami. Marka była znana i rozpoznawalna. Produkty szeroko dostępne - wykorzystano potencjał dostępnych kanałów dystrybucji, no może z wyjątkiem jednego, ale przynajmniej wiadom...

Więcej
Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem szeregu błędów w procesie konstruowania przekazu reklamowego w tak wymagającej dziedzinie, jaką jest reklama społeczna. ...

Więcej
Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż pojawiają się innowacyjne zastosowania podstawowych przewag internetu. Powstają zupełnie nowe rodzaje działań: Viral Marketing, Social Media Marketing, Search Engine Marketing i wiele, wiele innych. Dla osób pracujących w branży interactive ogrom możliwości z pewnością...

Więcej

Szkolenia marketingowe - opinie uczestników

Marketing social media

Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem. Social media (media społecznościowe) stały się obowiązkowym i niezbędnym kanałem do prowadzenia przez działy marketingu i sprzedaży działań mających na celu budowanie wizerunku marek, sprzedaż produktów i usług i komunikację z klientami i konsumentami. ...

Więcej
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). Każdy brand manager chce, aby jego marka była wyjątkowa, odróżniająca się od innych konkurencyjnych brandów, rozpoznawalna przez klientów i konsumentów i pozytywnie przez nich odbiera. ...

Więcej
Działania marketingowe wspierające sprzedaż

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade marketing, jak pisze ekspert marketingowych strategii wsparcia sprzedaży - Izabela Bohdan - Talmont to: ...

Więcej
Product Manager. Zadanie - analiza rynku

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie oraz znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi do jej prowadzenia. ...

Więcej
Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). ...

Więcej
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży produktu lub grupy produktowej. ...

Więcej
Strategie category management

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów. ...

Więcej
Strategie cenowe i praktyki cenowa w zarządzaniu produktem

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera. ...

Więcej
Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. Przekładając tą nieco akademicką definicję na język praktyki rynkowej możemy ...

Więcej
Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprzedaży, dzięki różnorodności wykorzystywanych narzędzi służy budowaniu i podtrzymaniu relacji z odbiorcami działań - odbiorcami ostatecznymi (B2C) i pośrednikami (B2B). Trade marketing dostarcza również rozwiązań poza cenowych i jest nośnikiem przyjętej stra...

Więcej
Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalistów marketingu, lecz również managerów sprzedaży czy członków zarządów i właścicieli przedsiębiorstw. Zagadnienia pricingu i zarządzania cenami, to również obszar kompetencyjny, w którym można zdobywać nową wiedzę (cały czas powstają ...

Więcej
Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produ...

Więcej
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing”. Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Szkolenie z wprowadzenia produktów na rynek było prowadzone w formule "praktycy dla praktyków" i koncentrowało się...

Więcej
Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. 18 i 19 października w Warszawie odbyło się organizowane przez B&O NAVIGATOR szkolenie otwarte "Zarządzanie marką (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów", podc...

Więcej
Emarketing. Szkolenie merytoryczne, rzeczowe, elastyczne

Prowadzenie regularnych i profesjonalnych działań marketingowych w internecie jest koniecznością przed, którą stoją działy marketingu i zatrudnieni w nich managerowie i specjaliści ds. marketingu. Trudno wyobrazić sobie firmę, która nie wykorzystuje ogromnego potencjału emarketingu, reklamy internetowej, content marketingu czy też mediów społecznościowych lub marketingu mobilnego. W dniach 1...

Więcej
Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru

3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny". Uczestnicy szkolenia przez dwa dni, w sposób warsztatowy, zdobywali wiedzę i podnosili swoje umiejętności wykorzystania potencjału tkwiącego w internecie do promocji i sprzedaży produ...

Więcej
Lubię to, czyli szkolenie z social media

Lubimy tak zaczynać sezon szkoleń otwartych. Pierwszym zaplanowanym i zrealizowanym w 2016 roku przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkoleniem otwartym był warsztat "Social Media w Marketingu" prowadzony przez trenera praktyka Pana Marcina Kozioła. Nie zawiedliśmy oczekiwań uczestników. W ankiecie podsumowującej zajęcia nasz trener otrzymał maksymalną możliwą notę - 5,00 za wszystkie trzy oceni...

Więcej
Marketing w internecie - szkolenie dla nietechnicznych

Nietechniczne i holistyczne ujęcie tematyki marketingu internetowego jest główną wartością szkolenia Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, Content marketing, SEO, Social media, Marketing mobilny. Wiedzę i umiejętności związane z e-marketingiem zdobywają i doskonalą na tym szkoleniu menedżerowie i specjaliści ds. marketingu nieposiadający specjalistycznej wiedzy informatycznej czy te...

Więcej
Szkolenie e-marketing

Udanie zadebiutował w roli trenera p. Marcin Kozioł prowadząc 10 i 11 lutego swoje autorskie szkolenie z e-marketingu. Uczestnicy szkolenia poproszeni o ocenę szkolenia przyznali mu notę 4,78 w skali 1-5 (1 to ocena najniższa a 5 najwyższa). Bardzo dobrze wypadły oceny cząstkowe trenera: wiadomości - 4,33, przygotowanie do szkolenia - 5,00 i sposób prowadzenia zajęć - 5,00. ...

Więcej
Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie

Celem szkolenia "Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie" jest zapoznanie uczestników z merchandisingiem i jego rolą w sprzedaży produktów. Uczestnicy poznają zagadnienia związane z pozycjonowaniem produktów i marek w dystrybucji, zasadami wystawiennictwa, rolą zapachu i muzyki w pobudzaniu klienta do zakupu. ...

Więcej
Pod skrzydłami eksperta. Szkolenie z social media

Kolejne szkolenie, które przeprowadziliśmy zakończone sukcesem! Trener Krzysztof Beniowski, specjalista od marketingu internetowego, wprowadził zainteresowanych w świat social marketingu. Nasi klienci mieli okazję zagłębić się w świat mediów społecznościowych i poznać tajniki jak najlepszego ich wykorzystania w marketingu. ...

Więcej
Reklama wizerunkowa w internecie. Modele rozliczeniowe kampanii brand advertising i performance marketing

Kiedy już manager marketingu wybierze odpowiednią do strategii formę kampanii w internecie (brand advertising lub kampania typu performace) powinien przyjąć odpowiedni dla niej model rozliczeniowy z dostawcą usług reklamowych. ...

Więcej
Brand advertising vs. performance marketing oraz szkolenia z reklamy w internecie

Reklama wizerunkowa czy marketing efektywnościowy? Przed takim pytanie staje wielu managerów i specjalistów ds. marketingu planujących działania reklamowe w internecie. Zalety i wady działań brand advertising a performance marketing omawia nasz na trener w swoim artykule. ...

Więcej
Jak podnieść sprzedaż o 400 procent - konkursy i loteria jako forma wsparcia sprzedaży

Jak podnieść szybko sprzedaż? To proste pytanie - należy zorganizować promocję. A jak podnieść sprzedaż o 400%? - no właśnie ... są tacy, którym to udało się. Tajemnica ich sukcesu tkwiła w doborze specyficznej formy wsparcia sprzedaży, jaką jest konkurs. ...

Więcej