drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

ZARZĄDZANIE EKSPORTEM. Strategie i najlepsze praktyki


O szkoleniu


Szkolenie "Zarządzanie Eksportem. Strategie i najlepsze praktyki" umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać klientem eksportowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt. Szkolenie pozwoli również prawidłowo zaplanować większość działań związanych z biznesowymi celami eksportowymi jak analiza opłacalności, poszukiwanie kontrahentów, marketing związany z eksportem, bieżąca współpraca z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz organizacyjnych. Pozwoli to zmniejszyć ryzyko biznesowe.

Adresaci szkolenia Zarządzanie eksportem. Strategie i najlepsze praktyki:

Szkolenie z zarządzania eksportem adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządzających funkcjonowaniem przepływu produktu na eksport oraz informacją z tym związaną tzn. planowanie produktu, obsługę klienta, organizację dostaw oraz rozwiązania dotyczące finansów.

Metoda prowadzenia szkolenia "Zarządzanie eksportem. Strategie i najlepsze praktyki":

Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów i ćwiczeń, które mają na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu objętego szkoleniem. Zostaną wykorzystane następujące metody przeprowadzenia szkolenia:

  • Metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty - praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy.
  • Moderowanie dyskusji w celu znalezienia ogólnych problemów występujących w organizacji oraz znalezienie optymalnych rozwiązań.
  • Wykład - wprowadzenie i prezentacja podstaw teoretycznych omawianych zagadnień.

Ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywania case study mające na celu interaktywne przyswojenie zagadnień przez uczestników szkolenia - 70%. Wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej - 30%.

Cele szkolenia


Celem szkolenia Zarządzanie eksportem. Strategie i najlepsze praktyki jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do profesjonalnego zarządzania działania eksportowymi produktów i usług.

Uczestnicy szkolenia "Zarządzanie eksportem. Strategie i najlepsze praktyki" nabędą następujące umiejętności:

  • umiejętność planowania i wyboru optymalnych rozwiązań (planowanie, produktu marketing, dystrybucja),
  • polepszenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w działalności eksportowej,
  • wybór właściwych i najbardziej optymalnych rozwiązań dla różnych rynków,
  • umiejętność wymiernej oceny działań eksportowych,
  • umiejętność doboru personelu dla działań eksportowych.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę dotyczącą:

  • prawidłowych zasad organizacji eksportu w przedsiębiorstwie, ale również roli sprzedaży vs organizacja dostaw,
  • zasad planowania, realizacji działań eksportowych wg potrzeb organizacji oraz wymagań poziomu obsługi klienta,
  • zasad optymalizacji zamówień klienta minimum dostaw w celu optymalizacji współpracy,
  • zasad prawidłowego przepływu informacji w zakresie eksportu pomiędzy różnymi podmiotami organizacji (produkcja, dystrybucja, marketing, customer service),
  • zasad oceny i wartościowania efektu dla organizacji w dziedzinie eksportu.

Program szkolenia


1. ORGANIZACJA EFEKTYWNYCH DZIAŁAŃ EKSPORTOWYCH

  • Działania eksportowe - cel, struktura, model biznesowy
  • Rynki i port folio eksportowe - identyfikacja rynku i klienta
  • Dobór rynków eksportowych - badania rynku, strategia cenowa i dystrybucyjna, bariery w eksporcie
  • Analiza przewagi konkurencyjnej na wybranym rynku.
  • Podstawowe metody wspierania sprzedaży eksportowej
  • Personel w działalności eksportowej
  • Wymogi prawne dla produktu w eksporcie certyfikaty, rejestracje itp.
  • Model finansowy w działalności eksportowej

2. ZARZĄDZANIE EKSPORTEM W ORGANIZACJI

  • Organizacja rynków eksportowych z punktu widzenia ich efektywności
  • Pozyskiwania klientów na poszczególnych poziomach dystrybucji
  • Umowy handlowe w eksporcie najczęściej popełniane błędy
  • Budowa długofalowych relacji z klientami eksportowymi rozwiązywanie spraw spornych
  • Wsparcie sprzedaży , marketing w eksporcie - synergia kosztów i efektów
  • Reakcja na zmiany w przepisach prawnych i finansowych
  • Finansowanie i płatności w działaniach eksportowych oraz ich zabezpieczenie
  • Prawo w eksporcie cła podatki

3. ROZWÓJ EKSPORTU KIERUNKI, ROZWIĄZANIA, MOŻLIWOŚCI

  • Potencjał eksportowy, nowe kierunki i klienci
  • Specyfika i organizacja negocjacji handlowych w eksporcie
  • Wykorzystanie nowoczesnych kanałów marketingowych
  • Restrukturyzacja obecnych działań eksportowych
  • Innowacyjność w działaniach eksportowych
  • Pomoc instytucjonalna w organizacji działań eksportowych

4. STUDIA PRZYPADKÓW JAKO, NAJLEPSZA METODA ANALIZY MOŻLIWOŚCI DZIAŁAŃ EKSPORTOWYCH

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!