Szkolenie "Zarządzanie Eksportem. Strategie i najlepsze praktyki" umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać klientem eksportowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt. Szkolenie pozwoli również prawidłowo zaplanować większość działań związanych z biznesowymi celami eksportowymi jak analiza opłacalności, poszukiwanie kontrahentów, marketing związany z eksportem, bieżąca współpraca z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz organizacyjnych. Pozwoli to zmniejszyć ryzyko biznesowe.
Szkolenie z zarządzania eksportem adresowane jest do wszystkich osób prowadzących lub planujących działania eksportowe. Szczególnie zatrudnionych na poziomie operacyjnym "medium level". Szkolenie w sposób praktyczny ma poszerzyć wiedzę pracowników odpowiadających i zarządzających funkcjonowaniem przepływu produktu na eksport oraz informacją z tym związaną tzn. planowanie produktu, obsługę klienta, organizację dostaw oraz rozwiązania dotyczące finansów.
Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów i ćwiczeń, które mają na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu objętego szkoleniem. Zostaną wykorzystane następujące metody przeprowadzenia szkolenia:
Ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywania case study mające na celu interaktywne przyswojenie zagadnień przez uczestników szkolenia - 70%. Wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej - 30%.
Celem szkolenia Zarządzanie eksportem. Strategie i najlepsze praktyki jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do profesjonalnego zarządzania działania eksportowymi produktów i usług.
Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.
Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.
Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43
Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47
Zapraszamy do kontaktu!