drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych


O szkoleniu


Repozycjowanie marki i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie. Zmiany w marce wymusza szybko zmieniający się rynek, ewoluujące potrzeby klientów lub zmiana ich sposobu myślenia, zachowań, czy metod komunikowania się.

Zapraszamy na jedyne w Polsce szkolenie w całości poświęcone kształceniu praktycznych umiejętności związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.

Adresaci szkolenia "Repozycjonowanie marki i rebranding. Zarządzanie marką dla zaawansowanych"

Szkolenie z rebrandingu i repozycjonowania marek skierowane jest do Dyrektorów Marketingu i Brand Managerów oraz pozostałych managerów i specjalistów działu marketingu, którzy posiadają doświadczenie w kierowaniu marką i rozważają lub są w trakcie planowania zmian w marce / brandzie i jej pozycjonowania na rynku.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu zostaniesz przygotowany do przeprowadzenia działań związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.

Uczestnicząc w szkoleniu "Repozycjonowanie marki i rebranding. Zarządzanie marką dla zaawansowanych":

  • Usystematyzujesz wiedzę dotyczącą marki i prowadzonych w jej ramach działań.
  • Dowiesz się czym jest repozycjonowanie i rebranding, kiedy i w jakim celu przeprowadza się te działania.
  • Poznasz praktyczne zastosowania strategii zmian.
  • Nabędziesz umiejętność oceny kondycji marki i określenia kierunku zmian.
  • Poznasz zasady towarzyszące przeprowadzaniu zmian w marce.

3 wygodne formy realizacji szkolenia z rebrandingu i repozycjonowania marek

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału:

  • Szkolenie zamknięte dla managerów / specjalistów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 3/4 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie online. Dedykowany szkolenie online dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzone według dostosowanego do potrzeb i specyfiki i programu.
  • Szkolenie "1 na 1". Indywidualne szkolenie tylko dla Ciebie. Termin i miejsce do ustalenia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.

Program szkolenia


1. REPOZYCJONOWANIE A REBRANDING - STRATEGIE ZMIAN MARKI

  • Wyjaśnienie pojęć i zdefiniowanie różnic
  • Cel i znaczenie zmian
  • Zakres i głębokość możliwych zmian
  • Wyniki badań przeprowadzonych w polskich firmach w zakresie rebrandingu
  • Praktyczne przykłady repozycjonowania i rebrandingu

2. DIAGNOZA SYTUACJI - PIERWSZY KROK PROCESU REBRANDINGU

  • Diagnoza stanu wyjściowego
  • Metody badawcze stosowane w rebrandingu
  • Określenie kierunku zmian
  • Co trzeba wiedzieć o odbiorcy produktów/usług

3. ZASADY TOWARZYSZĄCE PROCESOM WPROWADZANIA ZMIAN W MARCE

  • Role, zaangażowanie oraz odpowiedzialność poszczególnych komórek w firmie i agencji
  • Wprowadzanie zmian w czasie

4. CELE W REBRANDINGU

  • Definiowanie celów SMART

5. STRATEGIE REBRANDINGU i REPOZYCJONOWANIA, m.in.:

  • Repozycjonowanie na zasadzie pierwszeństwa
  • Repozycjonowanie konkurencji
  • Repozycjonowanie w odniesieniu do klientów
  • Repozycjonowanie atrybutowe
  • Zmiana grafiki, logo, opakowania
  • Rebranding wizerunku
  • Czas jako element strategii rebrandingu
  • Case studies

6. NARZĘDZIA MARKETINGOWE W PROCESIE REBRANDINGU

  • Dobór narzędzi zgodnych z celem repozycjonowania / rebrandingu
  • Proces poszukiwania nowej nazwy i wartości marki
  • Wybór nowego logo

7. WPROWADZANIE ZMIAN W MARCE - SAMODZIELNIE CZY Z AGENCJĄ

  • Wady i zalety możliwych rozwiązań
  • Jak wybrać agencję
  • Zasady współpracy z agencją

8. JAK SKUTECZNIE PRZEPROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ WPROWADZANYCH ZMIAN

  • Rodzaj i kolejność wykorzystywanych narzędzi
  • Akcja uderzeniowa czy systematyczna kampania
  • Nowoczesne przykłady komunikacji - case studies

9. EFEKTY ZMIAN - CZYLI JAK SPRAWDZIĆ, ŻE PROCES BYŁ UDANY

Szkolenie z repozycjonowania marki i rebrandingu prowadzi:

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!