drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych


O szkoleniu


Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie. Zmiany w marce wymusza szybko zmieniający się rynek, ewoluujące potrzeby klientów lub zmiana ich sposobu myślenia, zachowań, czy metod komunikowania się.

Zapraszamy na jedyne w Polsce szkolenie w całości poświęcone kształceniu praktycznych umiejętności związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie kierowane jest do Dyrektorów Marketingu i Brand Managerów oraz pozostałych managerów i specjalistó działu marketingu, którzy posiadają doświadczenie w kierowaniu marką i rozważają lub są w trakcie planowania zmian brandu i jego pozycjonowania na rynku.

 

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu zostaniesz przygotowany do przeprowadzenia działań związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.

Uczestnicząc w naszym szkoleniu:

  • Usystematyzujesz wiedzę dotyczącą marki i prowadzonych w jej ramach działań.
  • Dowiesz się czym jest repozycjonowanie i rebranding, kiedy i w jakim celu przeprowadza się te działania.
  • Poznasz praktyczne zastosowania strategii zmian.
  • Nabędziesz umiejętność oceny kondycji marki i określenia kierunku zmian.
  • Poznasz zasady towarzyszące przeprowadzaniu zmian w marce.
 

Program szkolenia


1. CZYM JEST MARKA?

  • Pojęcie marki i jej poziomy
  • Relacja marka - produkt
  • Cykl życia marki
  • Siła i wartość marki
  • Podstawowe działania prowadzone w ramach marki
  • Strategie marek

2. REPOZYCJONOWANIE A REBRANDING - STRATEGIE ZMIAN MARKI

  • Wyjaśnienie pojęć
  • Cel i znaczenie zmian
  • Zakres i głębokość możliwych zmian
  • Koszty i korzyści zmian
  • Praktyczne przykłady repozycjonowania i rebrandingu

3. CZY I JAK REPOZYCJONOWAĆ - PROCES REPOZYCJONOWANIA

  • Diagnoza stanu marki - metody badania marki
  • Określenie kierunku zmian

4. ELEMENTY PODLEGAJĄCE ZMIANOM I STOSOWANE STRATEGIE

  • Wizerunek marki i komunikacja
  • Elementy marketingu mix
  • Grupa docelowa
  • Strategia wyróżniania się na tle konkurencji
  • Relacje pomiędzy poszczególnym elementami

5. WPROWADZANIE ZMIAN W MARCE - SAMODZIELNIE CZY Z AGENCJĄ

  • Wady i zalety możliwych rozwiązań
  • Jak wybrać agencję
  • Jak przygotować dobry brief
  • Zasady współpracy z agencją

6. ZASADY TOWARZYSZĄCE PROCESOM WPROWADZANIA ZMIAN W MARCE

  • Role, zaangażowanie oraz odpowiedzialność poszczególnych komórek w firmie i agencji
  • Wprowadzanie zmian w czasie

7. JAK SKUTECZNIE PRZEPROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ WPROWADZANYCH ZMIAN

  • Rodzaj i kolejność wykorzystywanych narzędzi
  • Akcja uderzeniowa czy systematyczna kampania

8. EFEKTY ZMIAN - CZYLI JAK SPRAWDZIĆ, ŻE PROCES BYŁ UDANY

  • Badania
  • Wewnętrzne źrodła
  • Reakcje rynku
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Artykuły
Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -