O szkoleniu
Repozycjowanie marki i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie. Zmiany w marce wymusza szybko zmieniający się rynek, ewoluujące potrzeby klientów lub zmiana ich sposobu myślenia, zachowań, czy metod komunikowania się.
Zapraszamy na jedyne w Polsce szkolenie w całości poświęcone kształceniu praktycznych umiejętności związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.
Adresaci szkolenia "Repozycjonowanie marki i rebranding. Zarządzanie marką dla zaawansowanych"
Szkolenie z rebrandingu i repozycjonowania marek skierowane jest do Dyrektorów Marketingu i Brand Managerów oraz pozostałych managerów i specjalistów działu marketingu, którzy posiadają doświadczenie w kierowaniu marką i rozważają lub są w trakcie planowania zmian w marce / brandzie i jej pozycjonowania na rynku.
Cele szkolenia
Biorąc udział w szkoleniu zostaniesz przygotowany do przeprowadzenia działań związanych z repozycjonowaniem i rebrandingiem marki.
Uczestnicząc w szkoleniu "Repozycjonowanie marki i rebranding. Zarządzanie marką dla zaawansowanych":
- Usystematyzujesz wiedzę dotyczącą marki i prowadzonych w jej ramach działań.
- Dowiesz się czym jest repozycjonowanie i rebranding, kiedy i w jakim celu przeprowadza się te działania.
- Poznasz praktyczne zastosowania strategii zmian.
- Nabędziesz umiejętność oceny kondycji marki i określenia kierunku zmian.
- Poznasz zasady towarzyszące przeprowadzaniu zmian w marce.
3 wygodne formy realizacji szkolenia z rebrandingu i repozycjonowania marek
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału:
- Szkolenie zamknięte dla managerów / specjalistów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 3/4 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
- Szkolenie online. Dedykowany szkolenie online dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzone według dostosowanego do potrzeb i specyfiki i programu.
- Szkolenie "1 na 1". Indywidualne szkolenie tylko dla Ciebie. Termin i miejsce do ustalenia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.
Program szkolenia
1. REPOZYCJONOWANIE A REBRANDING - STRATEGIE ZMIAN MARKI
- Wyjaśnienie pojęć i zdefiniowanie różnic
- Cel i znaczenie zmian
- Zakres i głębokość możliwych zmian
- Wyniki badań przeprowadzonych w polskich firmach w zakresie rebrandingu
- Praktyczne przykłady repozycjonowania i rebrandingu
2. DIAGNOZA SYTUACJI - PIERWSZY KROK PROCESU REBRANDINGU
- Diagnoza stanu wyjściowego
- Metody badawcze stosowane w rebrandingu
- Określenie kierunku zmian
- Co trzeba wiedzieć o odbiorcy produktów/usług
3. ZASADY TOWARZYSZĄCE PROCESOM WPROWADZANIA ZMIAN W MARCE
- Role, zaangażowanie oraz odpowiedzialność poszczególnych komórek w firmie i agencji
- Wprowadzanie zmian w czasie
4. CELE W REBRANDINGU
5. STRATEGIE REBRANDINGU i REPOZYCJONOWANIA, m.in.:
- Repozycjonowanie na zasadzie pierwszeństwa
- Repozycjonowanie konkurencji
- Repozycjonowanie w odniesieniu do klientów
- Repozycjonowanie atrybutowe
- Zmiana grafiki, logo, opakowania
- Rebranding wizerunku
- Czas jako element strategii rebrandingu
- Case studies
6. NARZĘDZIA MARKETINGOWE W PROCESIE REBRANDINGU
- Dobór narzędzi zgodnych z celem repozycjonowania / rebrandingu
- Proces poszukiwania nowej nazwy i wartości marki
- Wybór nowego logo
7. WPROWADZANIE ZMIAN W MARCE - SAMODZIELNIE CZY Z AGENCJĄ
- Wady i zalety możliwych rozwiązań
- Jak wybrać agencję
- Zasady współpracy z agencją
8. JAK SKUTECZNIE PRZEPROWADZIĆ KOMUNIKACJĘ WPROWADZANYCH ZMIAN
- Rodzaj i kolejność wykorzystywanych narzędzi
- Akcja uderzeniowa czy systematyczna kampania
- Nowoczesne przykłady komunikacji - case studies
9. EFEKTY ZMIAN - CZYLI JAK SPRAWDZIĆ, ŻE PROCES BYŁ UDANY
Szkolenie z repozycjonowania marki i rebrandingu prowadzi: