Eszkolenia (szkolenia online) i blended learning są nowoczesnymi i skutecznymi metodami zdalnego nauczania. Zapraszamy do zapoznania z propozycjami B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
Eszkolenia (szkolenia online) są rozwiązaniem edukacyjnym pozwalającym prowadzić procesy rozwojowe managerów i pracowników w sposób elastyczny, efektywny i bezpieczny.
Blended learning jest formą mieszaną łączącą zalety zdalnego eszkolenia i klasycznego szkolenia zamkniętego prowadzonego na sali szkoleniowej. Modelowy proces blended learning obejmuje w pierwszej kolejności przeprowadzenie zdalnego szkolenia online a następnie w uzgodnionym terminie klasycznego szkolenia będącego najczęściej praktycznym warsztatem odnoszącym się do wiedzy i umiejętności przekazanych podczas eszkolenia.
Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania dotyczące szkoleń online i projektów blended learning.
ESZKOLENIA
ZNAJDŹ DLA SIEBIE
Eszkolenia i szkolenia online
Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych.
AI nie jest już przyszłością HR - to rzeczywistość, która redefiniuje sposób, w jaki rekrutujemy, zarządzamy talentami i budujemy wizerunek pracodawcy. Aby nadążyć za zmianami, warto nie tylko rozumieć AI, ale przede wszystkim umieć z niej korzystać.
AI w sprzedaży staje się kluczowym elementem sukcesu w nowoczesnym biznesie. Nasze szkolenie AI (Sztuczna Inteligencja) w sprzedaży B2B i B2C zostało zaprojektowane, aby pomóc handlowcom i managerom sprzedaży maksymalnie wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w codziennych procesach sprzedażowych.
Szkolenie "Dokumentacja medyczna i elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM)" ma na celu zapoznanie personelu medycznego z aktualnie obowiązującymi zasadami prowadzenia dokumentacji medycznej i wskazanie obszarów problemowych najbardziej narażonych na błędy.
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników.
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie. Platformie bardzo specyficznej i intymnej, na której ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni".
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej.
Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne. W ogromniej mierze procesy obsługi klienta są procesami zdalnymi, w których narzędziami obsługi klientów stają się telefoniczna obsługa klienta (infolinia, call center, call back, sms), e-mail bądź chat firmowy (tzw. zdalna obsługa klienta) oraz obsługa klientów w mediach społecznościowych (social media).
Szkolenie "Obsługa reklamacji" uczy profesjonalnego podejścia w kontaktach z klientem, który daje wyraz niezadowolenia z usługi, produktu lub jakości obsługi. Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie? Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje.
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy sytuacje, kiedy słowa krytyki, które wypowiedział lub napisał trudny klient były skierowane bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź też klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych na liczne wyzwania związane z interpretacją i przestrzeganiem praw pacjenta.
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
Profesjonalna obsługa klienta, to szkolenie, które kształci i podnosi kompetencje managerów, specjalistów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Profesjonalna obsługa klienta powinna być celem i standardem rynkowych każdej firmy i organizacji. Pamiętajmy, że główny potencjał każdej firmy to jej zadowoleni klienci.
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przejęciem.
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny".
Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta nakłada na placówki medyczne nowe wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością w placówce medycznej, obowiązek autoryzacji placówki medycznej, dobrowolność akredytacji, konieczność tworzenia systemu świadczeń kompensacyjnych (Fundusz Kompensacyjny Zdarzeń Medycznych).
Zamykanie sprzedaży (domknięcie klienta), to kluczowe zadanie, które stoi przed handlowcem prowadzącym proces sprzedaży w relacji B2B i B2B. Nie zawsze jednak możemy liczyć na to, że dojdzie do finalizacji sprzedaży.
Szkolenie "Zarządzanie projektem B+R (R&D)" to kompleksowy program, który odpowiada na potrzeby współczesnych managerów i specjalistów ds. badań i rozwoju, działających w dynamicznym środowisku innowacji.
"Zarządzanie Zespołem Produkcyjnym" to szkolenie zaprojektowane z myślą o liderach, którzy chcą nadać nową jakość swojej pracy i skuteczniej wspierać zespoły w osiąganiu celów produkcyjnych.
Zarządzanie zespołem złożonym z przedstawicieli pokoleń Baby Boomers, X, Y (Millenialsi) i Z to wyzwanie, które może przekształcić się w ogromną szansę na rozwój firmy. Różne wartości, podejścia do pracy i motywacje mogą być źródłem konfliktów, ale również fundamentem innowacji i współpracy.