Eszkolenia (szkolenia online) i blended learning są nowoczesnymi i skutecznymi metodami zdalnego nauczania. Zapraszamy do zapoznania z propozycjami B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.
Eszkolenia (szkolenia online) są rozwiązaniem edukacyjnym pozwalającym prowadzić procesy rozwojowe managerów i pracowników w sposób elastyczny, efektywny i bezpieczny.
Blended learning jest formą mieszaną łączącą zalety zdalnego eszkolenia i klasycznego szkolenia zamkniętego prowadzonego na sali szkoleniowej. Modelowy proces blended learning obejmuje w pierwszej kolejności przeprowadzenie zdalnego szkolenia online a następnie w uzgodnionym terminie klasycznego szkolenia będącego najczęściej praktycznym warsztatem odnoszącym się do wiedzy i umiejętności przekazanych podczas eszkolenia.
Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania dotyczące szkoleń online i projektów blended learning.
ESZKOLENIA
ZNAJDŹ DLA SIEBIE
Eszkolenia i szkolenia online
Triki psychologiczne zawsze wywołują wiele emocji. Często jako odbiorcy komunikatów cenowych nie jesteśmy nawet świadomi, że im ulegamy. Podczas spotkania pokażę Wam różne mechanizmy, case studies i eksperymenty, które przeprowadzono w tym zakresie.
Podczas szkolenia online "Analiza rynku dla Product Managera" poznasz kluczowe aspekty rynkowe, jakie należy przeanalizować , aby skutecznie zarządzać produktem / grupą produktów oraz przygotować i wdrażać skuteczne strategie produktowe.
Szkolenie "Dokumentacja medyczna i elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM)" ma na celu zapoznanie personelu medycznego z aktualnie obowiązującymi zasadami prowadzenia dokumentacji medycznej i wskazanie obszarów problemowych najbardziej narażonych na błędy.
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników.
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie. Platformie bardzo specyficznej i intymnej, na której ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni".
Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.
Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, przedstawicieli terenowych. W trakcie webinaru "Jak organizować zdalną Przedstawicieli Handlowych" dostarczy uczestnikom praktycznych porad i wskazówek jak organizować, planować i kierować zespołami sprzedażowymi w formule pracy zdalnej.
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej.
Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne. W ogromniej mierze procesy obsługi klienta są procesami zdalnymi, w których narzędziami obsługi klientów stają się telefoniczna obsługa klienta (infolinia, call center, call back, sms), e-mail bądź chat firmowy (tzw. zdalna obsługa klienta) oraz obsługa klientów w mediach społecznościowych (social media).
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy sytuacje, kiedy słowa krytyki, które wypowiedział lub napisał trudny klient były skierowane bezpośrednio na naszą osobę lub firmę bądź też klient wymagał od nas rzeczy nierealnych do zrealizowania.
Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych na liczne wyzwania związane z interpretacją i przestrzeganiem praw pacjenta.
Jak w czasie kryzysu i po nim sprawnie i skutecznie wprowadzić produkt na rynek? To pytanie, przed którym staną managerowie marketingu. Jak zmienią się oczekiwania i potrzeby konsumentów i klientów? Co zadecyduje o sukcesie nowego produktu?
Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta. Jak się do przygotować do prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta przez telefon oraz jak połączyć ją z innymi narzędziami pracy zdalnej dla handlowców online, o tym dowiesz się podczas webinaru "Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon".
Właściwie dobrana do produktu strategia trade marketingowa i narzędzia trade marketingowe sprawiają, że trade marketing staje się jednym z najciekawszych obszarów aktywności marketingowej.
Strategie category management, to szkolenie online, podczas którego przygotujemy Cię do zbudowania strategii zarządzania kategorią produktów. Podczas szkolenia nasz trener praktyk odpowie na kluczowe z punktu widzenia category managera pytania.
Dobór właściwej strategii cenowej dla produktu i profesjonalne zarządzanie jego ceną jest jedną z kluczowych kompetencji product managera. Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia online "Strategie cenowe i zarządzanie ceną w zarządzaniu produktem" pozwolą Ci dobrać odpowiednia strategię cenową dla produktu (grupy produktowej), którą zarządzasz.
To nieprawda, że zastosowanie niskiej ceny zawsze jest takie samo. Strategii niskocenowych jest co najmniej kilka. W obecnych, dość trudnych czasach te strategie mogą szczególnie powrócić do łask. Warto zatem wiedzieć, co się za nimi kryje, jak się do nich przygotować, do czego mogą doprowadzić i czy na pewno każda marka może sobie na nie pozwolić.
Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managera, to szkolenie online, podczas którego poznasz taktyk i nauczysz się korzystać z narzędzi Product Managera wpływających na sprzedaż produktów / grup produktowych.