Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" ma na celu kompleksowe przygotowanie osób udzielających świadczeń zdrowotnych na liczne wyzwania związane z interpretacją i przestrzeganiem praw pacjenta.
Prawa pacjenta stanowią fundament dla skutecznego funkcjonowania ochrony zdrowia. Ich przestrzeganie jest podstawą polityki zarządzania jakością każdej placówki medycznej. Brak respektowania praw pacjenta przez personel lub nieuwzględnienie ich przestrzegania w systemie wewnętrznych procedur może nas narazić na problematyczne postępowanie skargowe i dotkliwe sankcje pokontrolne.
Biorąc udział w szkoleniu "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" zdobędziesz praktyczną i aktualną wiedzę o prawach pacjenta, sposobach ich przestrzegania oraz metodach zapobiegania ich naruszeniom.
Szkolenie "Prawa Pacjenta. Praktyczne aspekty przestrzegania praw pacjenta i odpowiedzialność prawna personelu medycznego i placówek służby zdrowia" jest realizowany w przyjaznej i praktycznej formie "prawo dla nie prawników".
Podczas szkolenia oprócz prezentacji i prelekcji trenera zostaną wykorzystane aktywne metody pracy takie jak dyskusja moderowana, case study związane z prawami pacjenta. W czasie zajęć został przewidziany specjalny moduł na omówienie i dyskusję nad problemami zgłaszanymi przez uczestników. Każda z osób biorących udział w zajęciach otrzyma możliwość bezpłatnej, e-mailowej konsultacji z trenerem wybranego problemu dotyczącego praw pacjenta.
995 zł netto
10 % rabatu dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób – odkryj nasze szkolenia i oszczędzaj!!
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
Cena zawiera:
uczestnictwo w szkoleniu, e-materiały szkoleniowe, e-certyfikat ukończenia szkolenia.
jak powyżej.
Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.
Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.
Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.
Lista uczestników jest zamykana na 7 dni przed terminem szkolenia. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.
Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.
Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43
Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47
Zapraszamy do kontaktu!