drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

Facebook marketing (szkolenie online)


O szkoleniu


Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie społecznościowym, jakim jest Facebook, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników. Warto wiedzieć, jak dotrzeć do takiej ilości osób, pośród których na pewno są Twoi klienci!

Facebook jest platformą społecznościową, która oferuje osobom prowadzącym na niej działania marketingowe bardzo rozbudowane możliwości i narzędzia pozwalające docierać do potencjalnych klientów (konsumentów) zarówno bezpłatnie, generując zasięg organiczny, jak i odpłatnie wykorzystując kampanie reklamowe. Wiedza i umiejętności wyniesione ze szkolenia online "Facebook marketing" pozwolą w pełni wykorzystać bezpłatne i płatne możliwości prowadzenia kampanii reklamowych i sprzedażowych na Facebook-u, niezależnie od tego czy reprezentujesz segment B2B czy B2C.

Cele szkolenia


Kurs online "Facebook marketing" dostarczy Ci praktycznych umiejętności i wiedzy, która pozwoli Ci prowadzić skuteczne i angażujące użytkowników kampanie marketingowe i sprzedażowe na Facebook-u.

W czasie szkolenia online "Facebook marketing"

  • Poznasz charakterystykę marketingową Facebooka i jego użytkowników.
  • Nauczysz się tworzyć profesjonalny firmowy fanpage.
  • Poznasz narzędzia, formy i formaty komunikacji z użytkownikami FB.
  • Dowiesz się, jak skutecznie komunikować i tworzyć reklamy na Facebooku.
  • Poznasz etapy tworzenia reklam budujących wizerunek Twojej marki i sprzedających produkty lub usługi.

Grupa docelowa szkolenia online "Facebook marketing"

E-szkolenie "Facebook marketing" jest przeznaczone dla managerów i specjalistów działów marketingu / e-marketingu / digital marketingu / e-commerce odpowiedzialnych za działania marketingowe na Facebook-u. Nasze szkolenie z Facebooka jest przeznaczone zarówno dla osób pracujących w segmencie B2B jak i B2C.

Szkolenie online "Facebook marketing" poprowadzi Michał Pawlik. Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, firmach Added Value Italy, Mind Progress Group, Kantar Media, Antal Poland. Ekspert w zakresie marketingu social media.

2 wygodne formy szkolenia z marketingu na Facebook-u

Szkolenie online "Facebook marketing" możesz odbyć w dwóch wygodnych formach:

Szkolenie zamknięte z marketingu na Facebook-u

  • Polecane dla grup 4/5-12 osób. Termin, miejsce szkolenia są ustalane z indywidualnie z Klientem. Zaletą szkolenia zamkniętego jest to, że jego jest ono realizowane w oparciu o dedykowany program szkolenia przygotowany pod kątem zamawiającego Klienta. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt - tel. 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl.

Indywidualne szkolenie (1na1) z Facebooka

Szkolenie online "Facebook marketing" może zostać przeprowadzone tylko dla Ciebie (1na1) w wybranym terminie. Jeżeli chcesz poznać cenę i dostępność trenera - napisz do nas bok@bonavigator.pl lub zadzwoń - 22 877 38 43 GSM 784 010 774.

Program szkolenia


1. Użytkownicy

2. Algorytm Facebooka

3. Przykłady działań firm na Facebook-u

4. Z czego składa się dobry fanpage na FB

5. Co publikować na Facebook-u

6. Formaty postów

7. Grupy, wydarzenia, konkursy

8. Planowanie komunikacji, jak to robić?

9. FB Business i Ads Manager Facebook-a

10. Jakie reklamy można tworzyć na FB

11. Co robić, by reklamy były skuteczne

12. Banki zdjęć a social media

Technologię szkolenia online "Facebook marketing" dostarcza clickmeeting.com. Nasz profil eszkolenia.clickmeeting.com.

Poznaj również pozostałe szkolenia z marketingu i sprzedaży w social media

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Instagramie. Platformie bardzo specyficznej i intymnej, na której ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni". Więcej

Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej. Więcej

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. Więcej

Szkolenie online "Facebook marketing" poprowadzi:

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Szkoliliśmy

Szkolenia
SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych
Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych kli...

Czytaj więcej

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie (szkolenie online)
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych ...

Czytaj więcej

Linkedin marketing [szkolenie online]
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linked...

Czytaj więcej

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkow...

Czytaj więcej

Trenerzy
Michał Pawlik
Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, f...

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Artykuły
Marketing social media

Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingie...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?

Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumen...

Czytaj więcej

PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI

Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest...

Czytaj więcej

Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand manag...

Czytaj więcej

Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...

Czytaj więcej

Działania marketingowe wspierające sprzedaż

Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade ma...

Czytaj więcej

Product Manager. Zadanie - analiza rynku

Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za któr...

Czytaj więcej

8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]

Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs b...

Czytaj więcej

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i um...

Czytaj więcej

BUDOWANIE CENY PRODUKTU [VIDEO]

Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...

Czytaj więcej

E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...

Czytaj więcej

Strategie category management

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....

Czytaj więcej

Strategie cenowe i praktyki cenowa w zarządzaniu produktem

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...

Czytaj więcej

Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...

Czytaj więcej

Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru

3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -