Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. Dowiesz się, dlaczego social media to także idealne miejsce do komunikowania się ze stałą grupą odbiorców i budowania więzi między marką a klientem.
Szkolenie "Social media w marketingu" obejmuje marketing i sprzedaż obejmuje swoim zakres następujące media społecznościowe:
Facebook jest obecnie największym serwisem społecznościowym, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników. Warto wiedzieć, jak dotrzeć do takiej ilości osób, pośród których na pewno są Twoi klienci!
Facebook pozwala na dotarcie do nich poprzez system reklamowy Facebook Ads. Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie komunikować I tworzyć reklamy na Facebooku. Poznasz etapy tworzenia reklam budujących wizerunek Twojej marki I sprzedających produkty lub usługi.
Na Instagramie ludzie dzielą się zdjęciami i filmikami z każdej przyjemnej chwili swojego życia. Śniadania, wyjazdy, czas ze znajomymi. Jest to portal bardziej intymny niż Facebook, na którym ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni". Stąd właśnie Instagram jest idealnym miejscem dla firm, marek, czy organizacji na pokazanie swojej działalności z innej, perspektywy, "od środka". Stanowi to świetne uzupełnienie historii jaką opowiada marka. Na szkoleniu dowiesz się, jak być autentyczną i profesjonalną marką na Instagramie, którą pokochają odbiorcy.
Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej. Podczas naszego szkolenia poznasz odpowiedzi na pytania, takie jak:
Jeżeli zastanawiasz się na której platformie społecznościowej poza powyższymi można jeszcze skutecznie promować swój biznes, to powinien Cię zainteresować Twitter.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak na Twitterze:
Biorąc aktywny udział w szkoleniu "SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych":
Od ponad 20 lat skutecznie wspieramy rozwój polskich marketerów. Udział w szkoleniu z marketingu w mediach społecznościowych rekomendujemy managerom i specjalistom działów marketingu / e-marketingu / digital marketingu / e-commerce, którzy:
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie lub twojego zespołu / firmy formę udziału w szkoleniu:
Doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważna jest, przy wyborze szkolenia, opinia osób, które już miały okazję wziąć w nim udział. Nie bez satysfakcji przedstawiamy informację zwrotną ze szkolenia otwartego "SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych", które zrealizowaliśmy w dniach 17-18 lutego. Szkolenie zostało ocenione na 4,89 (na 5,00 możliwą).
Więcej informacji i opinii znajduje się w informacji zwrotnej pt. "Marketing Social Media". Zapraszamy do lektury. Wystarczy kliknąć tytuł.
Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.
Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingie...
Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumen...
Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest...
Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand manag...
Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...
Przyjmuje się, że działania marketingowe wspierające sprzedaż, a przynajmniej ich część określa się mianem trade marketingu. Sam trade ma...
Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za któr...
Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs b...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i um...
Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...
Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...
Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...
Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...
Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...
Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...
Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...
Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...
Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...
24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...
Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...
3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...
Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...
Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...
Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...
Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...
W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...