drukuj

b_form
 @ 1,980.00
b_form

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych


O szkoleniu


Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. Dowiesz się, dlaczego social media to także idealne miejsce do komunikowania się ze stałą grupą odbiorców i budowania więzi między marką a klientem.

Szkolenie "Social media w marketingu" obejmuje marketing i sprzedaż obejmuje swoim zakres następujące media społecznościowe:

Facebook

Facebook jest obecnie największym serwisem społecznościowym, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników. Warto wiedzieć, jak dotrzeć do takiej ilości osób, pośród których na pewno są Twoi klienci!
Facebook pozwala na dotarcie do nich poprzez system reklamowy Facebook Ads. Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie komunikować I tworzyć reklamy na Facebooku. Poznasz etapy tworzenia reklam budujących wizerunek Twojej marki I sprzedających produkty lub usługi.

Instagram

Na Instagramie ludzie dzielą się zdjęciami i filmikami z każdej przyjemnej chwili swojego życia. Śniadania, wyjazdy, czas ze znajomymi. Jest to portal bardziej intymny niż Facebook, na którym ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni". Stąd właśnie Instagram jest idealnym miejscem dla firm, marek, czy organizacji na pokazanie swojej działalności z innej, perspektywy, "od środka". Stanowi to świetne uzupełnienie historii jaką opowiada marka. Na szkoleniu dowiesz się, jak być autentyczną i profesjonalną marką na Instagramie, którą pokochają odbiorcy.

Linkedin

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej. Podczas naszego szkolenia poznasz odpowiedzi na pytania, takie jak:

  • Dlaczego powinieneś uwzględnić Linkedina w strategii marketingowej swojej firmy?
  • Jak określić cele działalności na Linkedinie?
  • Jak prawidłowo ocenić potencjał Twoich odbiorców - klientów?
  • Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników, którzy są często wizytówką firmy?

Twitter

Jeżeli zastanawiasz się na której platformie społecznościowej poza powyższymi można jeszcze skutecznie promować swój biznes, to powinien Cię zainteresować Twitter.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak na Twitterze:

  • Budować silną pozycję marki Mocnej - dzięki działaniom komunikacyjnym.
  • Zdobywać nowych klientów.
  • Sprzedawać produkty i usługi Twojej firmy - efektywna reklama.

Cele szkolenia


Biorąc aktywny udział w szkoleniu "SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych":

  • Poznasz charakterystykę marketingową serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne).
  • Nauczysz się jak wykorzystywać je w biznesie.
  • Dowiesz dlaczego media społecznościowe są tak popularne i poznasz aktualne dane statystyczne (ile ludzi korzysta z platform social media, reklamy, budżety, formy komunikacji).
  • Poznasz zasady skutecznego content marketingu w social media.
  • Dowiesz się, dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki. Jaką formę wybrać (artykuły, filmy, podcasty)?
  • Poznasz inspirujące case study - przykłady marek w social media i marek, które dobrze wykorzystują content marketing.
  • Dowiesz się czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych.
  • Nauczysz się wykorzystać kanały social media zgodnie z ich charakterystyką
  • Podniesiesz swoje kompetencje w wykorzystaniu narzędzi dostępnych w poszczególnych serwisach.
  • Nauczysz się mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych i określać grupę docelową.
  • Opanujesz zasady komunikacji marki w social media (jak to robić, jak często, case study ’s i przykłady marek, różnice pomiędzy komunikacją w poszczególnych serwisach).

 

SZKOLENIE "SOCIAL MEDIA MARKETING" POLECAMY

Od ponad 19 lat skutecznie wspieramy rozwój polskich marketerów. Udział w szkoleniu z marketingu w mediach społecznościowych rekomendujemy managerom i specjalistom działów marketingu / e-marketingu / digital marketingu / e-commerce, którzy:

  • zarządzają wizerunkiem firmy w internecie,
  • zarządzają sprzedażą w internecie,
  • poszukują i obsługują klientów w mediach społecznościowych,
  • zajmują się marketingiem firmy,
  • projektują i monitorują reklamy na Facebooku,
  • budują społeczność wokół marki,
  • poszukują nowych partnerów do współpracy z ich marką.

4 wygodne sposoby udziału w szkoleniu z marketingu w social media

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie lub twojego zespołu / firmy formę udziału w szkoleniu:

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla jednej osoby bądź małej grupy 2 - 4/5 osób. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 do 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.
  • Szkolenie online. Dedykowany webinar dla Ciebie indywidualnie lub Twojej firmy / zespołu.

Program szkolenia


1. SOCIAL MEDIA - WPROWADZENIE

  • Social media w liczbach - przedstawienie najważniejszych danych
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki nim
  • Podstawowe różnice między różnymi serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Przydatne pojęcia

2. STRATEGIA W SOCIAL MEDIA

  • Cele i odpowiednie kanały
  • Spójna komunikacja - omnichannel
  • Systematyczność i elastyczność
  • “Mów głosem odbiorców”
  • Harmonogram działań
  • Pomysły na treści i realizacja

3. FACEBOOK

  • Użytkownicy
  • Algorytm
  • Przykłady działań firm na Facebooku
  • Z czego składa się dobry fanpage na FB
  • Co publikować na FB
  • Formaty postów
  • Grupy, wydarzenia, konkursy
  • Planowanie komunikacji, jak to robić?
  • FB Business i Ads Manager
  • Jakie reklamy można tworzyć na FB
  • Co robić, by reklamy były skuteczne
  • Banki zdjęć a social media

4. INSTAGRAM

  • Użytkownicy IG
  • Specyfika serwisu
  • Formaty publikacji
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w opisie profilu
  • Statystyki, gdzie szukać i na co zwracać uwagę
  • Interakcje
  • Reklamy

5. LINKEDIN

  • Użytkownicy, specyfika serwisu, trendy
  • Przykłady komunikacji - dobre praktyki
  • Profil osobowy
  • Profil firmowy
  • Co i kiedy publikować?
  • Social selling
  • Budowanie biznesowej sieci kontaktów
  • Reklamy - rodzaje, targetowanie
  • Jak analizować statystyki na Linkedinie

6. POZOSTAŁE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Youtube
  • Twitter
  • Snapchat
  • Pinterest

7. 5 RZECZY, O KTÓRYCH WARTO JESZCZE PAMIĘTAĆ

  • Współpraca z influencerami
  • Udane kampanie reklamowe
  • Kryzysy w mediach społecznościowych
  • User Generated Content - jak go pozyskać i dlaczego jest tak ważny
  • Media społecznościowe jako biuro obsługi klienta

8. INTERAKCJE Z UŻYTKOWNIKAMI - REAKCJE NA KOMENTARZE, TAKŻE TE NEGATYWNE

  • Oceny w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja działań - narzędzia
  • Chatboty

9. PODSUMOWANIE - PYTANIA I ODPOWIEDZI, KONSULTACJE

Szkolenia otwarte
26.10 - 27.10.2020
Warszawa
07.12 - 08.12.2020
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1980 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,980.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2020"

1.000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
Facebook marketing [szkolenie online]
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie sp...

Czytaj więcej

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie [szkolenie online]
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych ...

Czytaj więcej

Linkedin marketing [szkolenie online]
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linked...

Czytaj więcej

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN
Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkow...

Czytaj więcej

Trenerzy
Michał Pawlik
Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, f...

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Artykuły
BUDOWANIE CENY PRODUKTU [VIDEO]

Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesow...

Czytaj więcej

E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów

E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Manager&oac...

Czytaj więcej

Strategie category management

Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management....

Czytaj więcej

Strategie cenowe w zarządzaniu produktem

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu wid...

Czytaj więcej

Category management. Szkolenie na 5

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produkt&oac...

Czytaj więcej

Na czym polega trade marketing?

Trade Marketing, to obszar marketingu w organizacji, który może pełnić różne funkcje. Może wspierać i rozwijać wzrost sprze...

Czytaj więcej

Pricing. Jak zarządzać cenami?

Pricing, polityka cenowa, marketing ceny i strategie cenowe stanowią obszar zainteresowania nie tylko managerów i specjalist&oacut...

Czytaj więcej

35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodyc...

Czytaj więcej

Jak zarządzać produktem?

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Sz...

Czytaj więcej

6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia...

Czytaj więcej

STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobyci...

Czytaj więcej

Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek

24 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing&...

Czytaj więcej

Jak zarządzać marką?

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Man...

Czytaj więcej

Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru

3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -