Szkolenia dla firm, to działania mające na celu rozwój kompetencji zawodowych i osobistych managerów i pracowników potrzebnych do realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa. Szkolenia dla firm mogą być realizowane w formie szkoleń otwartych lub szkoleń zamkniętych.
Sprawne i skuteczne realizowanie procesów szkoleniowych w firmie jest kompetencją działów personalnych (HR), które w tym obszarze powinny współpracować z managerami jednostek organizacyjnych (działy, departamenty) i managerami zespołów pracowniczych.
Kiedy należy pomyśleć o zorganizowaniu szkolenia w firmie? W zasadzie w każdej sytuacji, kiedy personel (również managerowie) potrzebuje zmiany w trzech podstawowych obszarach związanych z jego kompetencjami, czyli:
Zadzwoń do nas lub napisz. Odpowiemy na twoje pytania o szkolenia dla firm.
Szkolenia otwarte - Biuro Obsługi Klienta e-mail: bok@bonavigator.pl, tel. 784 010 774, 22 877 38 43.
Szkolenia zamknięte - e-mail: firma@bonavigator.pl, tel. 784 010 775; 22 877 38 44, 22 877 38 47.
DOBIERZ SZKOLENIE
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenie "Zarządzanie projektem B+R (R&D)" to kompleksowy program, który odpowiada na potrzeby współczesnych managerów i specjalistów ds. badań i rozwoju, działających w dynamicznym środowisku innowacji.
"Zarządzanie Zespołem Produkcyjnym" to szkolenie zaprojektowane z myślą o liderach, którzy chcą nadać nową jakość swojej pracy i skuteczniej wspierać zespoły w osiąganiu celów produkcyjnych.
Zarządzanie zespołem złożonym z przedstawicieli pokoleń Baby Boomers, X, Y (Millenialsi) i Z to wyzwanie, które może przekształcić się w ogromną szansę na rozwój firmy. Różne wartości, podejścia do pracy i motywacje mogą być źródłem konfliktów, ale również fundamentem innowacji i współpracy.
Gospodarka magazynowa (logistyka magazynowa) i w związane z tym zarządzanie magazynem, to elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa, który jest jedną z podstaw sprawnego, konkurencyjnego i rozwijającego się przedsiębiorstwa. Bardzo często kluczową kwestią dla logistyki przedsiębiorstwa jest wydajna, nowocześnie zorganizowana gospodarka magazynowa.
Szkolenie Zarządzanie Łańcuchem Dostaw to wyjątkowa okazja, aby zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci efektywnie zarządzać złożonymi procesami w nowoczesnych łańcuchach dostaw.