Szkolenia dla firm, to działania mające na celu rozwój kompetencji zawodowych i osobistych managerów i pracowników potrzebnych do realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa. Szkolenia dla firm mogą być realizowane w formie szkoleń otwartych lub szkoleń zamkniętych.
Sprawne i skuteczne realizowanie procesów szkoleniowych w firmie jest kompetencją działów personalnych (HR), które w tym obszarze powinny współpracować z managerami jednostek organizacyjnych (działy, departamenty) i managerami zespołów pracowniczych.
Kiedy należy pomyśleć o zorganizowaniu szkolenia w firmie? W zasadzie w każdej sytuacji, kiedy personel (również managerowie) potrzebuje zmiany w trzech podstawowych obszarach związanych z jego kompetencjami, czyli:
Zadzwoń do nas lub napisz. Odpowiemy na twoje pytania o szkolenia dla firm.
Szkolenia otwarte - Biuro Obsługi Klienta e-mail: bok@bonavigator.pl, tel. 784 010 774, 22 877 38 43.
Szkolenia zamknięte - e-mail: firma@bonavigator.pl, tel. 784 010 775; 22 877 38 44, 22 877 38 47.
DOBIERZ SZKOLENIE
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Odkryj przyszłość e-Commerce z AI! Zapraszamy na przełomowe szkolenie "AI w eCommerce: Kurs wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu sklepów internetowych", które otworzy przed Tobą nowe możliwości w świecie cyfrowego handlu.
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Czy jesteś gotów na ekscytującą podróż przez świat narzędzi marketingu internetowego? Jeśli marzysz o zdobyciu wiedzy i umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu jako e-Marketing Manager lub Specjalista ds. E-marketingu, to nasze szkolenie "Narzędzia marketingu internetowego w praktyce" jest dokładnie tym, czego potrzebujesz!
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
Odkryj tajniki SEO dla e-commerce i przetransformuj swój sklep internetowy! W dobie cyfrowej rewolucji, pozycjonowanie sklepu internetowego stało się kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w e-commerce.
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa, bez względu na to jak dużą firmą czy też zespołem kieruje.