Szkolenia dla firm, to działania mające na celu rozwój kompetencji zawodowych i osobistych managerów i pracowników potrzebnych do realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa. Szkolenia dla firm mogą być realizowane w formie szkoleń otwartych lub szkoleń zamkniętych.
Sprawne i skuteczne realizowanie procesów szkoleniowych w firmie jest kompetencją działów personalnych (HR), które w tym obszarze powinny współpracować z managerami jednostek organizacyjnych (działy, departamenty) i managerami zespołów pracowniczych.
Kiedy należy pomyśleć o zorganizowaniu szkolenia w firmie? W zasadzie w każdej sytuacji, kiedy personel (również managerowie) potrzebuje zmiany w trzech podstawowych obszarach związanych z jego kompetencjami, czyli:
Zadzwoń do nas lub napisz. Odpowiemy na twoje pytania o szkolenia dla firm.
Szkolenia otwarte - Biuro Obsługi Klienta e-mail: bok@bonavigator.pl, tel. 784 010 774, 22 877 38 43.
Szkolenia zamknięte - e-mail: firma@bonavigator.pl, tel. 784 010 775; 22 877 38 44, 22 877 38 47.
DOBIERZ SZKOLENIE
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty, wyczerpały się utarte formuły, na rynku pojawiają się nowi gracze, a Ty tracisz swoją pozycję, to zdecydowanie nadszedł czas zmian i podejmowania odważnych decyzji.
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
E-commerce i w efekcie trade marketing w internecie zyskały na znaczeniu. Do szybkiego rozwoju tej części marketingu w sieci przyczyniła się niewątpliwie pandemia. Sprawne projektowanie działań w tym kanale zależy od dobrej znajomości kanału dystrybucji, specyfiki sklepów i umiejętnego wykorzystania dostępnych narzędzi trade marketingowych...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
AI w sprzedaży staje się kluczowym elementem sukcesu w nowoczesnym biznesie. Nasze szkolenie AI (Sztuczna Inteligencja) w sprzedaży B2B i B2C zostało zaprojektowane, aby pomóc handlowcom i managerom sprzedaży maksymalnie wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w codziennych procesach sprzedażowych.
Chcesz zamieniać każdą rozmowę sprzedażową w sukces? Szkolenie z finalizacji sprzedaży (technik zamykania sprzedaży) da Ci wszystko, czego potrzebujesz, by osiągać lepsze wyniki i budować lojalność klientów. Zyskasz umiejętność tworzenia zaufania, które sprawi, że klienci będą widzieć w Tobie partnera, a nie tylko sprzedawcę. Dzięki temu otworzysz sobie drzwi do większej liczby transakcji.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami.
Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów. Sprzedaż marek, produktów i usług luksusowych boryka się z jednym podstawowym błędem handlowców.
Szkolenie 'Techniki Sprzedaży. Profesjonalne szkolenie sprzedażowe" stanowi profesjonalne i intensywne wprowadzenie do zaawansowanych metod sprzedaży, które są kluczowe w osiąganiu wysokiej skuteczności w tej dziedzinie.
Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych.
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa, bez względu na to jak dużą firmą czy też zespołem kieruje.
Szkolenie Lean Manufacturing to praktyczny kurs dla firm produkcyjnych, które chcą wdrożyć lub uporządkować podejście Lean w swoich procesach. Ten intensywny kurs Lean Manufacturing został zaprojektowany z myślą o organizacjach dążących do zwiększenia efektywności, poprawy jakości, eliminacji marnotrawstwa i budowy kultury ciągłego doskonalenia.
Szkolenie "Zarządzanie projektem B+R (R&D)" to kompleksowy program, który odpowiada na potrzeby współczesnych managerów i specjalistów ds. badań i rozwoju, działających w dynamicznym środowisku innowacji.
Szkolenie "Zarządzanie zespołem sprzedażowym" to wyjątkowa okazja, aby znacząco podnieść swoje umiejętności menedżerskie i osiągnąć lepsze wyniki w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi.