Szkolenia negocjacje

Szkolenia negocjacje, to kategoria warsztatów i szkoleń skierowanych są do wszystkich osób uczestniczących w nawiązywaniu współpracy, kooperacji, negocjacjach i renegocjacjach warunków sprzedaży, zakupu i innego rodzaju umów. Szkolenia z negocjacji, to unikalna wiedza i umiejętności korzystania z najskuteczniejszych metod zaawansowanych negocjacji i wywierania wpływu, dbania o relacje z partnerami biznesowymi, konsekwentnego realizowanie założeń negocjacji i nie tylko.

Szkolenia z negocjacji są skoncentrowane na praktyce

Warsztaty z kategorii "Szkolenia Negocjacje" proponowane przez firmę szkoleniową B&O NAVIGATOR koncentrują się na podnoszeniu praktycznych umiejętności w dziedzinie negocjacji biznesowych, zakupowych i sprzedażowych. Nieodłącznym punktem szkoleń z negocjacji są ćwiczenia i symulacje, dzięki którym uczestnicy poznają i opanowują taktyki i metody negocjacji, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy.

Szkolenia negocjacje - obszary kompetencyjne

Negocjacje są niezastąpioną i w wielu przypadkach kluczową kompetencją osobistą i biznesową. Szkolenia z negocjacji podzieliśmy na trzy obszary kompetencyjne, w których negocjacje najczęściej znajdują swoje zastosowanie:

Szkolenia negocjacje - kontakt (h3)

Masz pytania dotyczące organizacji szkoleń z negocjacji? Zadzwoń lub napisz.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Tak. Na nasze szkolenia i warsztaty z kategorii Szkolenia Negocjacje można składać wnioski o dofinansowanie ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy). Nasi pracownicy pomogą w uzupełnieniu dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku.
Tak. Pod zakończeniu wybranego szkolenia z negocjacji otrzymasz certyfikat jego ukończenia.
Proponujemy do wyboru dwie wygodne formy. Szkolenie otwarte w terminach i miejscach ustalonych przez nas lub prowadzone online. Szkolenie zamknięte dla managerów, specjalistów, pracowników Twojej firmy. Termin i miejsce do ustalenia.
Szkolenia otwarte prowadzimy w Warszawie. Szkolenia zamknięte w miejscu wskazanym przez Klienta np. w jego siedzibie.
W wypadku szkolenia otwartego lub online wejdź na stronę szkolenia. W prawej kolumnie znajduje się zielony przycisk - formularz zgłoszenia. Skan wypełnionego szkolenia należy przesłać na e-mail bok@bonavigator.pl. W wypadku szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt.

DOBIERZ SZKOLENIA Z NEGOCJACJI
DO SWOICH OCZEKIWAŃ

Szkolenia negocjacje

Artykuły naszych trenerów negocjacji

TECHNIKI NEGOCJACJI. 4 kluczowe, które trzeba znać

Wyobraź sobie, że jesteś na skraju przełomowej umowy, a każdy Twój ruch może zadecydować o jej powodzeniu lub fiasku. Twoje umiejętności negocjacyjne są jak tajna broń - im lepiej je opanujesz, tym większe masz szanse na sukces. Ale jak to zrobić, gdy druga strona wydaje się nieugięta, a presja rośnie z każdą minutą? ...

Więcej
SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI

Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "czy może wywierać?". Tylko w jak dużym stopniu wywiera? Jak silna może być reguła społecznego dowodu słuszności? Społeczny dowód słuszności jest jedną z sześciu reguł wywierania wpływu, czy też jak kto woli, perswazji, zbadanych a następnie opisanych przez ame...

Więcej
PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowem? Dlaczego na skutek pewnego mechanizmu psychologicznego zwanego efektem halo, niektórym osobom przypisujemy więcej pozytywnych cech i zachowań (efekt aureoli / anielski efekt halo) a innym ludziom więcej cech negatywnych niż mają w rzeczywistości (efekt Golema / szata...

Więcej
Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym, ile czasu zajmują nam wykonywane w pracy czynności i nad tym, ile ich wykonujemy w ciągu dnia. Nieistotne też wydawały się nam szkolenia z zakresu zarządzania czasem, bo przecież skoro wszystko jakoś idzie, to po co? W zależności od rodzaju naszej pracy albo sami planujem...

Więcej
5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Oto czołowa piątka. Otwiera ją na miejscu 5 taktyka "Bezlitosny partner". ...

Więcej
Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szkoleniach. Więc można stwierdzić, że wiesz, co robić kiedy jej użycie odnosi skutek odwrotny od zamierzonego? Dlaczego więc podejmować po raz kolejny temat parafrazy? Ponieważ jest niezwykle istotny element komunikacji w sytuacjach biznesowych. Banalnie proste, takie pierwsz...

Więcej
Style negocjacyjne

Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych biegunach stosują różne techniki negocjacyjne, wysuwają argumenty tak by na koniec osiągnąć zamierzony przez siebie cel. Niektórzy są skłonni osiągać cel bazując na kompromisie, inni zadowolą się tylko całościowym zwycięstwem, osiągając to, co pierwotnie s...

Więcej
Jak być mniej zestresowanym i skuteczniejszym managerem?

Uczestników szkoleń, jakie prowadzę, łączy jedno: wszyscy narzekają na nieustanny brak czasu i przytłoczenie ilością obowiązków! Kilka lat temu sama również byłam w miejscu, w którym "nie wiedziałam, a co ręce włożyć", nie mogłam z niczym zdążyć i często "uciekały mi" istotne szczegóły. Brak czasu na posiłki w pracy, praca po godzinach, zabieranie laptopa do domu był...

Więcej
Poskromić czas, ... czyli innowacyjne techniki zarządzania czasem dla managerów

Zarządzanie czasem jest jedną z kluczowych umiejętności, które decydują o sukcesie lub porażce na stanowisku managera. Przy czym w przypadku managerów mam tu na myśli dwa aspekty: podejmowanie właściwych decyzji we właściwym czasie oraz wykonywanie właściwych działań we właściwym czasie. Są to w moim przekonaniu kluczowe składniki efektywnego zarządzania. Równocześnie, jako trener wew...

Więcej
Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem

Biologiczny mechanizm „walki lub ucieczki” został wykształcony w toku ewolucji, aby chronić nas m.in. przed atakiem dzikich zwierząt, napaścią wrogich plemion, zagrożeniami środowiskowymi jak przykładowo burza czy powódź oraz innymi zagrożeniami. Natychmiastowa mobilizacja organizmu umożliwiająca naszym przodkom przeżycie w sytuacji czyhających ze wszech stron niebezpieczeństw obecnie w najw...

Więcej
Efekt halo a pierwsze wrażenie

Osoby wędrujące po górach miały być może okazję, aby zaobserwować tzw. widmo Brockenu czyli własny cień na chmurze poniżej wędrowca. Niejednokrotnie zdarza się, ze cień ten otaczają tęczowe pierścienie przypominające aureolę okalającą głowy świętych. Jaki jest związek tego zjawiska z procesami biznesowymi? O tym w dalszej części artykułu. ...

Więcej
Jak wywołać dobre pierwsze wrażenie?

Pierwsze 15 sekund spotkania to często najważniejsze sekundy, podczas których wszystko się rozgrywa i decyduje: sukces lub porażka. Eksperci twierdzą, że w 90% nieudanych transakcji o niepowodzeniach decyduje właśnie pierwsze wrażenie. Podczas nawiązania pierwszego kontaktu najważniejsze wobec tego jest: ...

Więcej
Negocjacje 1001 nocy

Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla opisania dynamiki współczesnych przemian gospodarczych i społecznych, aktualna jest dziś również w biznesie. Problem dostosowania menedżera do przemian jest poważny, a zasoby informacji do przetworzenia coraz większe. ...

Więcej
Sztuka prezentacji jest umiejętnością - można się jej nauczyć!

Z naszego doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień. Tylko taka forma pracy szkoleniowej pozwala na uzyskanie świadomość autoprezentacyjnej, a bez samoświadomości nie jest możliwa korekta złych nawyków. ...

Więcej
Podstawy radzenia sobie ze stresem

W dzisiejszych czasach żyjemy pod ogromnym napięciem… Tak zwykle zaczyna się większość artykułów, książek i naszych rozmów na temat naszych czasów i stresu jako zjawiska na tyle powszechnego, że już zobojętniałego. I kiwamy głowami: „tak tak, tak jest, coś trzeba z tym zrobić” i na tym kiwaniu głową całe nasze robienie się kończy. ...

Więcej

Referencje ze szkoleń

Rettig Heating Sp. z o.o.

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o .o. w dniu 30 września 2016r. w Kołobrzegu przeprowadziła szkolenie "Trening Antystresowy i Zarządzanie Stresem" dla łącznie 6 osób. Pani Olga Bojarska - po raz kolejny dobrała dla naszych pracowników szkolenie odpowiednie merytorycznie i praktycznie oraz wskazała odpowiedniego trenera. Dodatkowo szkolenie dostosował trener dzięki czemu było prowadzone na...

Więcej
Optomer Sp.j.

W dniach 23-24 lutego 2015 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. przeprowadziła dla menedżerów OPTOMER Zdzisław Rzetelski Julian Meller Sp.J. szkolenie zamknięte z tematu "Zaawansowane Negocjacje Biznesowe". Trenerem prowadzącym warsztat był Pan Paweł Wojciechowski. Pragniemy wyrazić swoje zadowolenie wynikające z profesjonalnego przygotowania i prowadzenia szkolenia, które w pełni spełn...

Więcej
Urząd Miejski w Gdańsku

Niniejszym potwierdzam, że w listopadzie 2013 r. B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. zorganizowała i przeprowadziła cykl szkoleń pt. "Prezentacje i wystąpienia publiczne z wykorzystaniem Power Point". W zajęciach udział wzięło łącznie 41 pracowników Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Powierzona obsługa została wykonana bez zastrzeżeń zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym...

Więcej
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w Poznaniu

W dniach 17-18 września 2012 roku trenerka Joanna Szeluga dla Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych w Poznaniu przeprowadziła szkolenie "Asertywność w życiu zawodowym". ...

Więcej
Bumar Elektronika S.A.

Z przekonaniem i prawdziwą satysfakcją rekomendujemy współpracę z firma B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. pod której patronatem w ramach wspólnego projektu odbywały się dla pracowników Bumar Elektronika S.A. następujące szkolenia: "Szkolenie dla Kobiet Liderek" - prowadzone przez Panią Magdalenę Nowakowska, "Asertywny Kupiec i Negocjacje Zakupowe z Firmami o Silnej Pozycji na...

Więcej
Bumar Elektronika S.A.

Projekt szkoleniowy dla Bumar Elektronika S.A. zakończony. Wraz z końcem marca z sukcesem zakończył się projekt cyklu szkoleń specjalnie przygotowanych na zlecenie firmy Bumar Elektronika S.A. Projekt obejmował przeprowadzenie przez naszych trenerów-praktyków pięciu szkoleń o tematyce zakupowej oraz rozwijające wiedzę z dziedziny szeroko pojętego zarządzania i negocjacji. Szkolenia przebiegały w ba...

Więcej
Bank Gospodarstwa Krajowego

Bank Gospodarstwa Krajowego jest instytucją o dużej wiarygodności. Specjalizuje się w obsłudze sektora finansów publicznych. Jedną z niezbędnych kompetencji pracowniczych jest umiejętność wystąpień publicznych. Firma Szkoleniowa B&O Navigator Sp. z o.o. przeprowadziła szkolenie wewnętrzne dla pracowników Bank Gospodarstwa Krajowego na temat "Wystąpienia publiczne - trening dla nieśmiałych i ...

Więcej
Zarząd Transportu Miejskiego

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie rozpoczął współprace z Firmą Szkoleniową B&O Navigator. Zakres współpracy obejmował 3 projekty szkoleniowe związane z technikami radzenia sobie ze stresem. Firma B&O Navigator rekomendowała do projektu trenera praktyka, psychologa Panią Joanne Szelugę. ...

Więcej
SANHA POLSKA Sp. z o.o.

Dbałość o efektywny rozwój zawodowy pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego do przeprowadzenia szkolenia z zakresu telewindykacji wybraliśmy program szkoleniowy oferowany przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa z siedzibą w Warszawie. ...

Więcej
SKOK im. Mikołaja Kopernika

W trosce o rozwój naszych pracowników zaprosiliśmy firmę B&O Navigator do organizacji szkolenia wewnętrznego dla naszego działu windykacji. Szkolenie pt. "Negocjacje w windykacji należności" odbyło się w dniach 6-7 września w Ornontowicach. Szkolenie przekazywało interesujące treści a uczestnikom najbardziej przypadła do gustu jego warsztatowa forma: ćwiczenia w grupach, testy oraz scenki. ...

Więcej
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie POLISA ŻYCIE S.A.

Szkolenie cechowała duża ilość ćwiczeń i praktyczne podejście do tematu. Dodatkowym atutem szkolenia była jego interaktywna forma. Program został przedstawiony w sposób oryginalny i zmuszający do kreatywnego myślenia. ...

Więcej
Stowarzyszenie Producentów Wag w Polsce

Szkolenie jak też i materiały dydaktyczne opracowane dla potrzeb Stowarzyszenia spełniły nasze życzenia. Polecamy B&O NAVIGATOR Firmę Szkoleniową Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pragnącym rozwijać kompetencje własne lub współpracowników na profesjonalnie przeprowadzonych szkoleniach. ...

Więcej
Polkomtel S.A.

Wszyscy uczestnicy szkolenia (bez wyjątku) byli bardzo zadowoleni z jego przebiegu i podkreślali profesjonalizm trenera i Jego bardzo dobre merytoryczne przygotowanie. Szkolenie miało formę intensywnych warsztatów i nie pozwalało nawet na chwilę "nudy". Odzwierciedleniem pozytywnych opinii uczestników szkolenia były wyniki ankiety oceniającej szkolenie. ...

Więcej
KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o.

Dotychczasowa dwuletnia współpraca układa się w sposób satysfakcjonujący a poziom świadczonych usług oceniamy bardzo wysoko. [...] Udział w szkoleniach naszych pracowników z windykacji, negocjacji doprowadził do efektywniejszej i bardziej profesjonalnej pracy. ...

Więcej
Telekomunikacja Dębicka S.A.

Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło oczekiwania naszych pracowników a przekazane przez trenera - Pana Grzegorza Skrzypczaka - umiejętności i wiedza znajdą zastosowanie w pracy naszych specjalistów ds. windykacji oraz pracowników Biura Obsługi Klienta. ...

Więcej
Electus S.A.

Electus S.A. pragnie podziękować firmie szkoleniowej B&O Navigator za zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch szkoleń dla naszych pracowników, które odbyły się 16 października 2004. Szkolenia zostały bardzo dobrze przyjęte przez obydwie grupy. ...

Więcej
Siódemka Sp. z o.o.

Szkolenie: "WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW" poruszało trudne, prawnicze zagadnienia. Mimo tego, temat został przedstawiony w bardzo przystępny sposób: trener podawał wiele przykładów ze swojej praktyki, nawiązywał do pracy Działu Windykacji naszej firmy. ...

Więcej
PPH Gąsior Sp. z o.o.

Szczególnie pragnę podkreślić zaangażowanie pracowników firmy szkoleniowej w przygotowanie oferty dopasowanej do struktury organizacyjnej naszej firmy i jej aktualnych potrzeb szkoleniowych. ...

Więcej
Kronopol Sp. z o.o.

Trenerzy firmy B&O Navigator wykazali się starannym przygotowaniem, profesjonalizmem oraz znajomością prezentowanego tematu. Współpraca z firmą szkoleniową B&O Navigator układała się przez cały czas znakomicie, a jej efektem jest zadowolenie uczestników szkolenia, co zachęca nas do nawiązania współpracy przy realizacji kolejnych projektów szkoleniowych dla naszych pracownik&oac...

Więcej
JC Auto S.A.

Dostosowanie programu szkolenia do poziomu kompetencji pracowników pozwoliło na pominięcie wielu podstawowych kwestii i uczyniło je zaawansowanym kursem negocjacji i promocji na rynkach wschodnich. Poziom szkolenia oceniony został bardzo wysoko, cechował się dobrym przygotowaniem zarówno od strony organizacyjnej jak i merytorycznej. ...

Więcej
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Czarnocińska 31, w 2014 roku zrealizowała szkolenie dla 5 pracowników Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na temat: ”Zaawansowane Techniki Negocjacji”. Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym, a warunki z...

Więcej