B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Czarnocińska 31, w 2014 roku zrealizowała szkolenie dla 5 pracowników Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na temat: ”Zaawansowane Techniki Negocjacji”.
Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone zgodnie z naszymi oczekiwaniami, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym, a warunki zawartej umowy zostały w pełni zrealizowane. Uczestnicy szkolenia otrzymali profesjonalnie opracowane materiały szkoleniowe, które będą dla nich wsparciem w późniejszej pracy.
Uczestnicy bardzo wysoko ocenili szkolenie, w szczególności program oraz profesjonalizm prowadzącego pana Pawła Wojciechowskiego, który w trakcie szkolenia stosował różne techniki przekazywania wiedzy w zależności od omawianego zagadnienia. Trener wykazał się dużą wiedzą merytoryczną i praktyczną oraz umiejętnościami jej przekazywania w sposób ciekawy i zrozumiały, zadbał także o przyjazną atmosferę w trakcie zajęć.
Na etapie przygotowania szkolenia pani Olga Bojarska przedstawicielka B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. była pomocna i otwarta na nasze sugestie, a także z wielkim zaangażowaniem współpracowała przy ustalaniu kwestii organizacyjnych.
Rekomenduję B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o. jako rzetelnego wykonawcę szkoleń. Doskonale wykonywana praca zgodnie ze zleceniami oraz profesjonalne podejście do uczestników pozwala na bardzo pozytywną ocenę dotychczasowej współpracy.
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "c...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...
Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistó...
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...
Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...