drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

NEGOCJACJE W BIZNESIE i SPRZEDAŻY. Szkolenie zaawansowane


O szkoleniu


Szkolenie  jest przeznaczone dla doświadczonych managerów i specjalistów, którzy wykorzystują swoje kompetencje negocjacyjne w pracy zawodowej.

Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. To w trakcie negocjacji decyduje "być albo nie być" kontraktów handlowych, projektów czy też całych przedsiębiorstw. Do niedawna negocjacje były wiedzą dla "wtajemniczonych", dziś coraz częściej spotykasz siedzących po drugiej stronie stołu doskonale przygotowanych, opanowanych i twardych negocjatorów partnera.

Czy pomimo to chciałbyś negocjować ze świadomością, że już na starcie masz nad nimi przewagę?

Taką przewagę może zapewnić Ci znajomość zaawansowanych technik negocjacji i to, dlatego warto być uczestnikiem szkolenia negocjacje dla zaawansowanych.

Szkolenie ma charakter praktycznego warsztatu. W trakcie szkolenia rozwiniesz (i zdobędziesz nowe!) swoje umiejętności negocjacyjne biorąc udział w:ćwiczeniach w parach, rozwiązując studia przypadków z praktycznych i rzeczywistych doświadczeń uczestników (również Twoich), syndykatach, mini wykładach, dyskusjach moderowanych, burzy mózgów, prezentacjach multimedialnych, odgrywaniu scenek, obrazach i metaforach, ankietach autodiagnozy, grach integracyjne, energizerach, kwestionariuszach logarytmów zachowania, narracji fabularnej, procesie moderowanym, elementach treningu mentalnego, symulacjach sytuacji negocjacyjnych.

Cele szkolenia


Udział w szkoleniu pomoże Ci:

  • Znacząco podnieść swoją efektywność w osiąganiu celów negocjacji.
  • Poznać najbardziej skuteczne techniki i strategie negocjacyjne.
  • Nauczyć się rozpoznawać i adekwatnie reagować na różne style zachowań partnerów w negocjacjach.
  • Nauczyć się wyznaczać granicę obszarów negocjacyjnych i budować swoją siłę w negocjacjach.
  • Poznać skuteczne techniki komunikacji, perswazji i wpływu w negocjacjach.

Program szkolenia


1. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI ZAAWANSOWANYCH

  • Negocjacje jako proces
  • Profil skutecznego negocjatora
  • Ustal obszar negocjacji - ZOPA
  • Poznaj Twoją siłę - BATNA

2. STYLE NEGOCJACJI

  • Dominacja
  • Dopasowanie
  • Unikanie
  • Kompromis
  • WIN - WIN

3. CZTERY TYPY ZACHOWAŃ W NEGOCJACJACH

  • Manipulacja
  • Agresja
  • Uległość
  • Asertywność

4. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 1

  • Żądaj więcej niż spodziewasz się uzyskać
  • Ustal odpowiedni przedział oczekiwań
  • Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty

5. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 2

  • Okazuj zaskoczenie
  • Koncentruj się na zasadniczych sprawach
  • Unikaj konfliktowego stylu prowadzenia negocjacji

6. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 3

  • Inflacja ustępstw
  • Dzielenie się różnicą
  • Wielkość ustępstw

7. TECHNIKI OTWARCIA NEGOCJACJI

  • Zaskoczenie
  • Udawane niezdecydowanie
  • Imadło

8. GRA ŚRODKOWA W NEGOCJACJACH

  • Wyższa instancja
  • Kukułcze jajo
  • Coś za coś

9. GRA KOŃCOWA W NEGOCJACJACH

  • Dobry - Zły
  • Skubanie
  • Wycofanie oferty

10. TECHNIKI ZAMYKANIA

  • Część 1: holownik, koń na wybiegu, to was chyba nie powstrzyma, stać was na to, pozostaw ich samych sobie, dodatkowy wysiłek, milczące zamknięcie, zamknięcie warunkowe
  • Część 2: zamknięcie z zastrzeżeniem, bilans, głupi błąd, ostatnia obiekcja, szczeniak, taktyka małych kroków, pozytywne założenie, zwrotny serw, jeniec wojenny
  • Część 3: alternatywa, zwrot przy drzwiach, dziel i rządź, czas do namysłu, banknot, przypomniałem sobie, przejęcie kontroli, więcej czasu

11. FORMY NACISKU

  • Presja czasu
  • Wykorzystanie informacji
  • Gotowość do zerwania

12. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NEGOCJACYJNYCH

  • Pat
  • Impas
  • Zastój

13. ZACHOWANIA ASERTYWNE W NEGOCJACJACH CZ.1

  • Odmawianie
  • Konfrontacja przekonań
  • Reagowanie na krytykę

14. ZACHOWANIA ASERTYWNE W NEGOCJACJACH CZ.2

  • Obrona przed atakiem werbalnym
  • Obrona przed zachowaniami inwazyjnymi
  • Wyrażanie oczekiwań
  • Wyrażanie krytyki i pochwały

15. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

  • Dobierz odpowiedni kanał nadawania
  • Rozkoduj blokady mentalne partnera
  • Właściwie używaj perswazji i wpływu

16. STRATEGII PRZEŁAMANIA WG WILLIAMA URY

  • Nie reaguj: Idź na galerię
  • Nie spieraj się: Przejdź na ich stronę
  • Nie odrzucaj: Przekształć
  • Nie naciskaj: Zbuduj im złoty most
  • Nie eskaluj: Użyj siły, aby edukować
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
NEGOCJACJE HANDLOWE
Z negocjacjami handlowymi jest jak ze sportem. Nawet mistrz świata nie zawsze wygrywa i ciągle doskonali swoje umiejętności. Stosowanie tyc...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG
Jak sprzedaje się usługi? Niełatwo, takiej odpowiedzi udziela ponad 86% handlowców zajmujących się sprzedażą usług BtB i BtC. Sprzeda...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE W BIZNESIE
Coraz częściej spotykasz podczas rozmów biznesowych osoby doskonale wyszkolone i przygotowane, znające tajniki taktyk negocjacyjnych....

Czytaj więcej

NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
Sprzedaż produktów w sieciach handlowych jest dla wielu przedsiębiorstw istotnym, jeżeli nie kluczowym, kanałem dystrybucji. Bardzo w...

Czytaj więcej

NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie
Negocjacje zakupowe i negocjowanie warunków zakupu towarów i usług wymaga, tak jak każde inne działanie w przedsiębiorstwie, p...

Czytaj więcej

WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH
Przypomnij sobie kilka ostatnich sytuacji, w których targowałeś się o cenę swojego produktu czy o warunki umowy z kontrahentem. Gdyb...

Czytaj więcej

Trenerzy
Marcin Mielniczuk
Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie zawodowe w...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Andrzej Zdanowski
Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów...

Czytaj więcej

Artykuły
5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...

Czytaj więcej

Negocjacje 1001 nocy

Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...

Czytaj więcej

Negocjacje kupieckie – doświadczenia praktyka

Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...

Czytaj więcej

Style negocjacyjne

Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -