Jak efektywnie zarządzać zespołem? Jak motywować go do pracy? Jak radzić sobie z kryzysami? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań przedstawiamy uczestnikom starannie zaplanowanych i profesjonalnie przeprowadzonych szkoleń managerskich organizowanych przez B&O Navigator w Warszawie.
Szkolenia dla managerów to odpowiedź na zachodzące zmiany rynkowe, w których manager zaczął pełnić rolę nie tylko zarządzającą, ale i przywódczą. Niezbędne stało się więc w obecnych realiach nieustanne doskonale umiejętności, mających na celu poprawę skuteczności pracy zespołowej oraz zwiększenie osiąganych wyników.
Managerów zainteresowanych rozwijaniem swoich umiejętności zachęcamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez B&O Navigator w Warszawie spotkań. W ramach oferty zapraszamy między innymi do udziału w szkoleniu z kierowania zespołem pracowniczym, szkoleniu z motywowania pracowników, szkoleniu z poprawy komunikacji wewnętrznej w zespole oraz szkoleniu z coachingu.
W trakcie szkoleń managerskich nasi TRENERZY-PRAKTYCY z doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami i ich strukturami poruszają kwestie takie jak wzmacnianie autorytetu managera, udoskonalanie komunikacji z pracownikami, zdobywanie wiedzy o stylach komunikacyjnych dopasowanych do osobowości pracowników, prowadzenie rozmów delegujących czy udzielanie informacji zwrotnej.
Ważna zaletą naszej propozycji jest to, że szkolenia managerskie zostały od strony merytorycznej opracowane i są prowadzone przez trenerów praktyków zarządzania. Nasi trenerzy dzielą się z uczestnikami swoim wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami i ich strukturami.
Stały rozwój kompetencji managerskich jest gwarancją osiągania sukcesów na każdym szczeblu zarządzania. Szkolenia managerskie przygotowane przez zespół ekspertów i trenerów B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa skutecznie wspierają pracę managerów każdego szczebla. Nasze szkolenia managerskie to doskonała okazja do zdobycia nowoczesnej wiedzy z zakresu zarządzania i podniesienia umiejętności zarządczych wykorzystywanych w każdym aspekcie funkcjonowania managera w organizacji biznesowej.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach dla managerów każdego szczebla zapraszamy do zapoznania się z ich szczegółowym programem. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.
Szkolenia
W czasie szkolenia "Analiza biznesowa. Szkolenie dla managerów w oparciu o zasady BABOK" przedstawione zostaną założenia i "wspólny język" analizy biznesowej. Przedstawiane w programie szkolenia rozwiązania spełniają idee Business Analysis Body of Knowledge BABOK
Budowanie i zarządzanie zespołami sprzedaży w branży finansowej, to szkolenie dedykowane managerom zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż produktów i usługi finansowych skierowanych do klienta indywidualnego i biznesowego (konta, lokaty, kredyty, leasing, factoring, ubezpieczenia itd.). Autorem programu merytorycznego i trenerem prowadzącym szkolenie jest Pan Krystian Zadura. Doświadczony i aktywny zawodowo manager sprzedaży branży finansowej.
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły" informacji zwrotnej. Feedback udzielany przez przełożonego podwładnym jest niezbędnym składnikiem procesu osiągania celów indywidualnych i zespołowych, które manager stawia przed swoim pracownikami.
Innowacja i związane z nią działania badawczo - rozwojowe (R&D / B+R) są bezpośrednio związane z konkurencyjnością oferty rynkowej przedsiębiorstwa. Widocznym efektem tego, w organizacji panuje kultura innowacji a procesy i projekty R&D są zarządzane profesjonalnie jest m.in: stworzenie nowego produktu...
Stres związany z epidemią i ograniczeniami spowodowanymi kwarantanną dopadł nas wszystkich. Właściciele firm, managerowie martwią się o przyszłość swoich biznesów. Ich podwładni i pracownicy boją się o swoje zatrudnienie.
Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, przedstawicieli terenowych. W trakcie webinaru "Jak organizować zdalną Przedstawicieli Handlowych" dostarczy uczestnikom praktycznych porad i wskazówek jak organizować, planować i kierować zespołami sprzedażowymi w formule pracy zdalnej.
Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi. Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności managerskich i pogłębienie wiedzy z obszaru czterech kluczowych kompetencji w zarządzaniu zespołem.
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizacji, oraz nawyki komunikacyjne pracowników wpływają na efekty współpracy w zespołach. Świadomość własnych nawyków komunikacyjnych, umiejętność pokonywania barier komunikacyjnych, konfliktów, jak też umiejętność budowania dialogu poprzez inspirowanie się różnicami i indywidualizmem to potencjał nowoczesnej organizacji - kultury adhokracji. Taka organizacja jest w stanie zaakceptować swoją własną zmienność i dostosować się do zmian w otoczeniu.
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego i zależy ci: na pracy nad zaangażowaniem Twoich handlowców, na podnoszeniu motywacji podległego zespołu, budowaniu wyniku sprzedażowego przez Twój zespół. To dobrym rozwiązaniem jest coachingowy styl zarządzania handlowcami . Podczas naszego szkolenia przygotujemy Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu zespołem handlowym i pracy nad jego wynikami.
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji. Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół. Udział w szkoleniu "Manager Zespołu Coachem" przygotuje Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu pracownikami. Czym jest coaching i dlaczego pozwala managerowi "wrzucić wyższy bieg" w zarządzaniu pracownikami - o tym już na szkoleniu.
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracowników decyduje o tym, czy zadania i cele, które postawił przed nimi ich przełożony (manager) zostaną wykonane i zrealizowane.Z pewnością możemy stwierdzić, że skuteczny manager to manager motywujący pracowników. Motywujący profesjonalnie, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych metod i techniki motywowania.
Szkolenie "Planowanie Sprzedaży. Warsztat z wykorzystaniem MS Excel" ma na celu zaprezentowanie sposobów i metod profesjonalnego planowania sprzedaży (m.in. prognozowania sprzedaży i określenia popytu rynkowego na oferowane przez firmę produkty lub usługi). Właściwe planowanie sprzedaży pozwala na wywołanie trwałej zmiany zachowań, przyzwyczajeń i sposobów pracy handlowców oraz kanałów sprzedaży.
Problem solving jest usystematyzowanym procesem rozwiązywania problemów występujących w procesach produkcyjnych zorganizowanych w środowisku lean manufacturing / management. Podstawową korzyścią z płynąca z zastosowania tej metody jest rozwiązanie problemu produkcyjnego poprzez określenie a następnie wyeliminowanie jego przyczyny. Zastosowanie "problem solving" do rozwiązywania problemów produkcyjnym jest pozwala zmniejszyć ilość błędów w pracy a tym samym zwiększyć jej efektywność.
Przywództwo (leadership) jest jednym z nowoczesnych modeli managerskich uzupełniających a czasami nawet wypierających tradycyjne standardy zarządzania. Przywództwo zazwyczaj jest kojarzone z kierowaniem zespołem pracowników, jednak z powodzeniem jest stosowane również na poziomie organizacji (przedsiębiorstwo, piony organizacyjne). Przywództwo w praktyce pozwala na osiąganie ambitnych celów w sposób wyjątkowo skuteczny. Jest to możliwe dzięki efektywnemu i elastycznemu wykorzystaniu potencjału zespołu pracowniczego, firmy jako organizacji i kadry managerskiej. Podczas prowadzenia spotkań firmowych, przekazywania i podejmowania decyzji, prowadzenia rozmów z zespołem, a także po to, żeby motywować ludzi, może przydać się - jak to się mówi: "naturalne przywództwo", czyli umiejętności kierowania trudnymi spotkaniami i rozwiązywania konfliktów, praktyczne narzędzia mediacji, odwaga i pewność w relacjach interpersonalnych.
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do rozwiązania konfliktu to umiejętności społeczne, które posiada menedżer który stoi przed trudną sytuacją.
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działów sprzedaży. W jednoznaczny sposób wpływa na jakość pracy handlowców, ich motywację, zaangażowanie i poziom odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych. Wadliwie skonstruowany model wynagradzania handlowców działa na nich demotywująco uniemożliwiając managerom sprzedaży realizację zakładanych celów. Szkolenie, na które zapraszamy Cię, dostarczy wiedzy i umiejętności pozwalających na zbudowanie (lub restrukturyzację istniejącego) nowoczesnego i wydajnego systemy wynagradzania zespołów handlowych.
Zapraszamy na szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem - umiejętności motywowania pracowników.
Szkolenie "Trend, Foresight, Innowacja" dostarczy wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania innowacjami, analizy otoczenia biznesowego i tworzenia oraz wdrażania strategii rozwoju firm. Szkolenie pomoże także zrozumieć, jak ważną rolę pełnią w dzisiejszym świecie innowacje i ich odbiorcy oraz co należy wziąć pod uwagę projektując innowacje, by finalnie przyniosły one zysk.
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań. Często jest to właśnie kwestia zarządzania sobą w czasie, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Dziś zamiast skupiać się na właściwym robieniu rzeczy należy skoncentrować się na robieniu właściwych rzeczy. Efektywne zarządzanie czasem to dodatkowo robienie rzeczy we właściwej kolejności. Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.
Zarządzanie eksportem , to szkolenie, które umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji eksportu w firmie. Pozwoli to wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać klientem eksportowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt. Szkolenie pozwoli również prawidłowo zaplanować większość działań związanych z biznesowymi celami eksportowymi jak analiza opłacalności, poszukiwanie kontrahentów, marketing związany z eksportem, bieżąca współpraca z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz organizacyjnych. Pozwoli to zmniejszyć ryzyko biznesowe.
W dzisiejszym rozwoju organizacji kluczowa jest identyfikacja "słabych ogniw" i przejście z myślenia subopytmalizacyjnego (działowego) na przekrojowe / procesowe, czyli od planowania produktu i R&D , do zakupów, produkcji na sprzedaży i dystrybucji kończąc. Oczywiście z wykorzystaniem najlepszych rozwiązań własnych i outsourcingowych (logistyka czy produkcja kontraktowa)
Logistyka dystrybucji to wyjątkowe i unikalne na polskim rynku szkolenie przeznaczone dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawny i profesjonalny przebieg procesu dystrybucji produktów.
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad prawidłowej i całościowej organizacji współpracy w oparciu o logistykę czy produkcję kontraktową (delegowanie, outsourcing). Dzięki temu pozwoli wdrożyć najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej zarządzać podwykonawcą kontraktowym i zrealizować najbardziej optymalny efekt.
Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowym procesem w każdym przedsiębiorstwie. Oczekiwania i wymagania klienta cały czas rosną. Wraz z nimi powinny być doskonalone procesy obsługi klientów.
Zarządzanie Przez Cele - (ang. MBO - Management by Objectives) jest jedną z metod kierowania przedsiębiorstwem i pracownikami. Manager wykorzystujący w swojej pracy zarządzanie przez cele koncentruje się na zaangażowaniu pracowników w proces ustalania i realizacji celów. Wymaga to od managera umiejętności motywowania i rozbudzania innowacyjności swoich podwładnych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. Wśród wielu umiejętności niezbędnych managerowi do zarządzania zespołem, a które rozwijamy na szkoleniu, znajdują się określenie własnego stylu zarządzania, rekrutacja pracowników, planowanie i wyznaczanie celów dla zespołu, budowanie i rozwijanie zespołu, motywowanie pracowników, kontrolowanie realizacji celów i rozwiązywanie konfliktów.
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami kierowania. Nasze szkolenie to praktyczne kompendium wiedzy o nowoczesnym i efektywnym zarządzaniu zespołem handlowym. Szkolenie to również warsztat podnoszący Twoje umiejętności kierowania handlowcami. Biorąc udział w szkoleniu rozwiniesz pakiet kluczowych kompetencji potrzebnych do efektywnego zarządzania Twoim handlowcami i pracy nad wynikiem sprzedażowym zespołu. Nasze wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu sił sprzedaży wyraźnie pokazuje, że sukces i skuteczność zespołów handlowych zależą w dużej mierze od profesjonalizmu ich managera w zarządzaniu i kierowaniu.
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjonalnego i efektywnego kierowania pracownikami produkcji na każdym szczeblu zarządzania. Dodatkową wartością szkolenia jest zapoznanie uczestników z ideą i narzędziami lean manufacturing ich wpływem na wydajność pracy zespołów produkcyjnych.