Szkolenia dla managerów są koniecznością wypływającą z szybko zmieniającego się otoczenia rynkowego. Tempo zmian w biznesie i rosnąca konkurencyjność rynku wymusza na firmach konieczność dostosowania się, hasło "dostosuj się albo zgiń" przestało być tylko ciekawym bon motem, a stało się wymogiem biznesowej rzeczywistości. Sprostanie oczekiwaniom rynku przez biznes implikuje konieczność posiadania kadry managerskiej, która reagując na zmianę, podnosi swoje kompetencje i zdobywa wiedzę poprzez szkolenia dla managerów.
Nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie. Szkolenia dla managerów na pewno powinny być reakcją na tzw. lukę kompetencyjną, rozumianą jako brak lub niedostateczny poziom wiedzy i umiejętności w obszarze, który jest istotny dla realizacji obowiązków służbowych. Szkolenia dla managerów mogą więc dotyczyć:
Przeprowadzenie diagnozy potrzeb przed wyborem szkolenia jest kluczowe dla określenia luki kompetencyjnej. Tylko tak przygotowane szkolenia dla managerów stają się narzędziem rozwoju ich kompetencji przyczyniając się, w rezultacie, do rozwoju całego biznesu.
W B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa szkolenia dla managerów są prowadzone przez trenerów praktyków zarządzania. Do współpracy przy tworzeniu programów zaprosiliśmy doświadczonych managerów, ekspertów w swoich dziedzinach, mających na koncie wiele sukcesów biznesowych. Podczas swoich szkoleń nasi trenerzy przekazują aktualną wiedzę o zarządzaniu, podnoszą i kształcą umiejętności managerskie uczestników oraz co bardzo istotne dzielą się swoim, często unikalnym i wyjątkowym, doświadczeniem biznesowym. Dzięki formule "trenera praktyka zarządzania" nasze szkolenia dla managerów są skoncentrowane na rzeczywistych problemach i realnych zagadnieniach zarządzania.
Zapraszamy do kontaktu w kwestiach związanych ze szkoleniami dla managerów.
DOBIERZ SZKOLENIE
DO SWOICH OCZEKIWAŃ
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty, wyczerpały się utarte formuły, na rynku pojawiają się nowi gracze, a Ty tracisz swoją pozycję, to zdecydowanie nadszedł czas zmian i podejmowania odważnych decyzji.
Szkolenie "Category Management (Zarządzanie Kategorią Produktów)" dostarczy category managerom i specjalistom odpowiedzialnym za zarządzanie kategorią kompleksową wiedzę i rozwinie umiejętności dotyczące tak szerokiego i strategicznego obszaru jakim jest category management, jego rola i wpływ na rozwój i wyniki finansowe firmy.
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana przez partnerów biznesowych i finalnych klientów ma aż takie ogromne znaczenie? Czy obniżanie ceny to jedyna metoda na zwiększanie sprzedaży?
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.
E-commerce i w efekcie trade marketing w internecie zyskały na znaczeniu. Do szybkiego rozwoju tej części marketingu w sieci przyczyniła się niewątpliwie pandemia. Sprawne projektowanie działań w tym kanale zależy od dobrej znajomości kanału dystrybucji, specyfiki sklepów i umiejętnego wykorzystania dostępnych narzędzi trade marketingowych...
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżowa wersja marketingu - takie słowa usłyszałam kiedyś od Brand Managera jednej z bardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Z biegiem lat przekonałam się, że trade marketing stanowi jednak ciekawy obszar. Stwarza przestrzeń do rozwoju kreatywności, daje możliwość obcowania z klientami i rozpoznawania ich potrzeb, reagowania na ich komunikaty i dodatkowo daje ogromną satysfakcję w postaci namacalnych wyników.
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to zadanie, przed którym stają managerowie i specjaliści marketingu każdej firmy. New product development, to proces angażujący pracowników różnych działów i bardzo często zasoby całej organizacji.
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych.
Szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i strategie sprzedaży w segmencie B2B" jest warsztatem, prowadzonym przez trenera praktyka biznesu, Pana Marka Pieńkowskiego, eksperta w zarządzaniu sprzedażą w branży B2B. Szkolenie dostarczy wiedzy i wykształci umiejętności potrzebne do profesjonalnego zarządzania sprzedażą w segmencie B2B.
AI w sprzedaży staje się kluczowym elementem sukcesu w nowoczesnym biznesie. Nasze szkolenie AI (Sztuczna Inteligencja) w sprzedaży B2B i B2C zostało zaprojektowane, aby pomóc handlowcom i managerom sprzedaży maksymalnie wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w codziennych procesach sprzedażowych.
Chcesz zamieniać każdą rozmowę sprzedażową w sukces? Szkolenie z finalizacji sprzedaży (technik zamykania sprzedaży) da Ci wszystko, czego potrzebujesz, by osiągać lepsze wyniki i budować lojalność klientów. Zyskasz umiejętność tworzenia zaufania, które sprawi, że klienci będą widzieć w Tobie partnera, a nie tylko sprzedawcę. Dzięki temu otworzysz sobie drzwi do większej liczby transakcji.
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedzialni w swoich firmach za poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warsztaty, które wyposażą Cię w zaawansowane narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania kluczowymi klientami.
Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów. Sprzedaż marek, produktów i usług luksusowych boryka się z jednym podstawowym błędem handlowców.
Szkolenie 'Techniki Sprzedaży. Profesjonalne szkolenie sprzedażowe" stanowi profesjonalne i intensywne wprowadzenie do zaawansowanych metod sprzedaży, które są kluczowe w osiąganiu wysokiej skuteczności w tej dziedzinie.
Szkolenie "AI (Sztuczna Inteligencja) w biznesie" stanowi kompleksowy kurs, który łączy teoretyczne podstawy sztucznej inteligencji z praktycznymi przykładami jej zastosowania w realiach biznesowych.
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości.
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji i zespole jest koniecznością dotykającą każdego managera, kierownika, dyrektora, prezesa, bez względu na to jak dużą firmą czy też zespołem kieruje.
Szkolenie Lean Manufacturing to praktyczny kurs dla firm produkcyjnych, które chcą wdrożyć lub uporządkować podejście Lean w swoich procesach. Ten intensywny kurs Lean Manufacturing został zaprojektowany z myślą o organizacjach dążących do zwiększenia efektywności, poprawy jakości, eliminacji marnotrawstwa i budowy kultury ciągłego doskonalenia.
Szkolenie "Zarządzanie projektem B+R (R&D)" to kompleksowy program, który odpowiada na potrzeby współczesnych managerów i specjalistów ds. badań i rozwoju, działających w dynamicznym środowisku innowacji.
Szkolenie "Zarządzanie zespołem sprzedażowym" to wyjątkowa okazja, aby znacząco podnieść swoje umiejętności menedżerskie i osiągnąć lepsze wyniki w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi.
Twoja logistyka ecommerce może działać szybciej, taniej i bez chaosu - wystarczy, że wiesz, jak to osiągnąć. To szkolenie pokaże Ci, jak uporządkować procesy magazynowe, zorganizować sprawną realizację dostaw i zwrotów, wdrożyć skuteczne narzędzia IT oraz redukować koszty bez utraty jakości.