Z satysfakcją możemy stwierdzić, że szkolenie spełniło oczekiwania naszych pracowników a przekazane przez trenera - Pana Grzegorza Skrzypczaka - umiejętności i wiedza znajdą zastosowanie w pracy naszych specjalistów ds. windykacji oraz pracowników Biura Obsługi Klienta.
Z cała pewnością możemy polecić firmę B&O Navigator jako profesjonalnego i skutecznego organizatora szkoleń.
Kierownik Działu
Billingu i Rozliczeń
Marta Medrygał
Czy otaczające nas społeczeństwo może wywierać wpływ na nasze zachowania i postawy? Tak naprawdę, to pytanie wcale nie powinno brzmieć "c...
Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...
Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych bieg...
Pierre Bourdieu pisał, że warunkiem rewolucyjnego projektu, jest umiejętność kontrolowania teraźniejszości. Teza ta, choć dedykowana dla ...
Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistó...
Umiejętność negocjowania jest jedną z najważniejszych kompetencji biznesowych. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej uniwersalnych zdo...
Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowyc...