drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI


O szkoleniu


Kluczowi klienci to 20% takich klientów, którzy dostarczają 80% zysków. Kluczowi klienci, to tacy którzy mają potencjał by zaliczać się do kategorii 20/80.
Kluczowi klienci, to tacy których nie można zaliczyć do kategorii 20/80, ale prawdopodobieństwo ich pozyskania jest bardzo wysokie.

Ale także…..

Kluczowi klienci – to Ci klienci, którzy z punktu widzenia długofalowej polityki firmy mają szczególne cechy, strategicznie ważne dla naszej organizacji.

Jak powinno się w profesjonalny sposób zarządzać krótko i długofalowymi relacjami z klientami kluczowymi, o tym dowiedziecie biorąc udział w naszym szkoleniu.

Cele szkolenia


W trakcie szkolenia "Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi":

  • Poznasz zasady identyfikacji i segmentacji klientów kluczowych.
  • Dowiesz jak powinna wyglądać organizacja pracy z klientem kluczowym.
  • Nauczysz się elementów wywierania wpływu, perswazji, które pomogą Ci w rozmowach z klientami kluczowymi.
  • Opanujesz zasady profesjonalnych technik sprzedaży i negocjacji z klientami kluczowymi.
  • Nauczysz się tworzyć "Plany Rozwoju Współpracy z Klientem".

Program szkolenia


1. IDENTYFIKACJA KLIENTA KLUCZOWEGO

  • Definicja klienta kluczowego
  • Segmentacja - jak wyłonić najbardziej wartościowych klientów

2. FIRMA ZORIENTOWANA NA KLIENTA KLUCZOWEGO

  • Koszty niskiej jakości obsługi klienta
  • Kształtowanie modelu współpracy - zastosowanie barier wyjścia

3. ELEMENTY WYWIERANIA WPŁYWU W KONTAKTACH Z KLIENTEM

  • Dostosowanie się do Klienta
  • Przydatne narzędzia perswazji
  • Budowanie mostów w przypadku różnicy zdań
  • Oddawanie pola w podejmowaniu decyzji

4. SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE Z KLIENTEM KLUCZOWYM

  • Zasady sprzedaży aktywnej
  • Zasady budowania relacji z klientem
  • Jak budować silną pozycję wyjściową w procesie negocjacji
  • Jak negocjować z silniejszym partnerem
  • Koncentracja na rozwiązaniu problemów

5. PLAN ROZWOJU WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM

Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy s...

Czytaj więcej

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Główny potencjał firmy to zadowoleni klienci. Nie sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne pod...

Czytaj więcej

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Wszyscy wiemy, jaka powinna być obsługa klienta, problem zaczyna się w momencie, gdy przekładamy tę wiedzę na konkretne zachowania i codzien...

Czytaj więcej

OBSŁUGA REKLAMACJI
Szkolenie "Obsługa reklamacji" uczy profesjonalnego podejścia w kontaktach z klientem, który daje wyraz niezadowolenia z usługi, prod...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ KLIENTA
Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowym procesem w każdym przedsiębiorstwie. Oczekiwania i wymagania klienta cały czas rosną. Wraz z nimi...

Czytaj więcej

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad procesowego podejścia do obsługi Klienta jako logicznego połączenia procesu logistycznego, ...

Czytaj więcej

Trenerzy
Beata J. Grabiańska
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezente...

Czytaj więcej

Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Anna Ritter
Trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją psychologia biznesu. Ekspert z ponad 15 letnim doświadczeniem managersk...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Krzysztof Wiak
Trener - Praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania logistyką, dystrybucją, zarządzania projektami, customer service i eksportem. Menedżer wyżs...

Czytaj więcej

Artykuły
6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...

Czytaj więcej

Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -