drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

TECHNIKI OBRONY CENY


O szkoleniu


Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, czyli tzw. "technikom obrony ceny". Istotą skutecznego radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów, tak na rynku B2B jak i w segmencie B2C, są trzy podstawowe elementy: - zmiana postawy handlowca, czyli odejście od przekonania, że "cena jest najważniejsza i klient kieruje się tylko ceną", - zdobycie wiedzy o roli ceny i obiekcji w procesie sprzedaży i negocjacji oraz zbudowanie na tej podstawie umiejętności korzystania ze skutecznych technik obrony ceny.
Szkolenie "Techniki obrony ceny" łączy w sobie wszystkie trzy powyższe elementy skutecznie przygotowując handlowców do zbijania obiekcji cenowych klientów.

Grupa docelowa szkolenia "Techniki obrony ceny"

Od ponad 19 lat, podczas naszych szkoleń, wyposażany managerów i pracowników sił sprzedaży w skuteczne narzędzia, metody i techniki handlowe. Nasze doświadczenie pozwala nam zarekomendować szkolenie z technik obrony ceny:

  • Managerom sprzedaży, Key Account Managerom, Specjalistom ds. Sprzedaży i Przedstawicielom Handlowym działającym na rynkach B2B i B2C.

Cele szkolenia


Szkolenie "Techniki obrony ceny" przygotowuje handlowców do profesjonalnego i skutecznego zbijania i radzenia sobie z obiekcjami cenowymi klientów:

Kończąc szkolenie z technik obrony ceny:

  • Zmienisz swoje postrzeganie roli ceny, obiekcji cenowych, presji rabatowej wywieranej przez klienta w procesie sprzedaży.
  • Nauczysz się prezentować produkt / usługę nie mówiąc o cenie.
  • Poznasz i nauczysz się stosować zasady profilaktyki cenowej.
  • Dowiesz jakie są (i zdobędziesz umiejętność) korzystania z siedmiu metod prezentacji ceny, które nie wywołują obiekcji cenowej.
  • Podniesiesz swój poziom asertywności w trakcie negocjacji cenowych.

Sposób prowadzenia szkolenia "Techniki obrony ceny"

Szkolenie z technik obrony ceny ma charakter bardzo praktycznego warsztatu. Podczas szkolenia weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach indywidualnych, ćwiczenia w małych grupach, ćwiczeniach zespołowych, scenkach, będzie rozwiązywał zadania i testy, weźmiesz udział w burzach mózgów i dyskusjach moderowanych.

Podsumowaniem każdej części warsztatowej są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera.

3 wygodne formy realizacji szkolenia "Techniki obrony ceny"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z obrony ceny.

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla uczestników indywidualnych lub małych grup 2/3 osoby. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla sił sprzedaży / obsługi klienta Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie online. Dedykowane e-szkolenie prowadzone na profesjonalnej platformie internetowej dla Twojej firmy / zespołu. Podobnie jak w wypadku szkolenia zamkniętego zrealizujemy je w oparciu o dedykowany program merytoryczny.

Jak klienci oceniają nasze szkolenie z obrony ceny?

Wiemy jak ważna jest w procesie podejmowania decyzji opinia rynku i klientów. Zapraszamy więc do zapoznania się z ocenami i opiniami uczestników o szkoleniu "Techniki obrony ceny" zawartymi w informacji zwrotnej "Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta". Proszę kliknąć w tytuł.

Program szkolenia


1. CENA, DLACZEGO STRASZY? CZY ROZMOWA O CENIE JEST NAJTRUDNIEJSZYM ETAPEM ROZMOWY HANDLOWEJ?

2. JAK ZAPREZENTOWAĆ PRODUKT, NIE MÓWIĄC O CENIE

  • Produkty / usługi i ich cena.
  • Kiedy cena jest istotna?
  • Dlaczego kobiety kupują małe torebki za 261.000 $?
  • Dlaczego mężczyźni kupują harley’a za 800.100 $?

3. PROFILAKTYKA CENOWA

  • Jak prowadzić rozmowę, aby cena byłam tylko jednym z wielu elementów negocjacji?
  • Co można zrobić już na początku rozmowy - "Rozmawiamy o rzeczach, które kosztują"

4. KIEDY JUŻ ROZMAWIAMY O CENIE… JAK ZAPREZENTOWAĆ CENĘ NIE WYWOŁUJĄC OBIEKCJI?

  • Metoda "kanapki"- jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom
  • Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys
  • Metoda porównywania - są rzeczy, które kosztują znacznie więcej
  • Metoda kompaktowa - w zestawie taniej
  • Metoda inwestycyjna - warto dobrze inwestować
  • Metoda bilansowa - ile stracę, gdy nie kupię?

5. NEGOCJACJE CENY TO GRA - STRATEGIE RADZENIE SOBIE Z ZARZUTAMI CENOWYMI I NIE TYLKO

5.1 Właściwe reagowanie na "zagrywki cenowe" klienta

  • "Ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?"
  • "Tylko cena mnie interesuje"
  • "Taka jest polityka firmy"
  • "Wiem, że możecie mi dać lepszą cenę. I tak na mnie zarobicie"
  • "Ja znam ten rynek, wiem, ile to kosztuje"
  • "U konkurencji mam lepsze warunki"

5.2 Emocje - sprzymierzeniec czy wróg. Negocjator to aktor

  • "Ile?! To jest zdecydowanie za drogie"
  • "To nic wielkiego wyprodukować takie coś"
  • "A Pan w branży to chyba od niedawna?"
  • "Chcę rozmawiać z kimś kompetentnym"

5.3 Rozsądne czynienie ustępstw

  • "Dorzuci Pani / Pan coś na "R" (rabat) na początek współpracy"
  • "Dla stałych klientów na pewno coś da się zrobić"

6. TAKTYKA KLIENTA JAKO PODSTAWA DO TWORZENIA WŁASNEJ STRATEGII NEGOCJACYJNEJ

7. ZACHOWANIE ASERTYWNE W CZASIE NEGOCJACJI CENOWYCH.

  • Jak powiedzieć "nie"? Techniki asertywne w pracy handlowca
  • Jak zadbać o własne emocje

Szkolenie "Techniki obrony ceny" poprowadzi:

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!