drukuj

b_form
 @ 1,740.00
b_form

SZKOLENIE Z ZARZĄDZANIA CZASEM DLA MENADŻERÓW


O szkoleniu


Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu lub po godzinach to nie zawsze oznacza, że jest to wina organizacji, innych czy tego, że masz za dużo zadań. Często jest to właśnie kwestia zarządzania sobą w czasie, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów. Dziś zamiast skupiać się na właściwym robieniu rzeczy należy skoncentrować się na robieniu właściwych rzeczy.

Efektywne zarządzanie czasem to dodatkowo robienie rzeczy we właściwej kolejności. Na czas nie mamy wpływu, mamy natomiast wpływ i możemy wybierać to, co i jak będziemy robić w danym czasie.

"Nie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to, aby robić właściwe rzeczy".

Peter Drucker

Jeżeli chcemy efektywnie zarządzać naszym czasem i mieć jego zasoby na własny rozwój zawodowy:

  • musimy pamiętać, że kluczem do sukcesu w budowaniu własnej efektywności jest zmiana nawyków i przyjęcie proaktywnej postawy w zarządzaniu celami, priorytetami i planowanymi zadaniami,
  • nie możemy lekceważyć znaczenia prawidłowego formułowania celów,
  • musimy pamiętać o pobocznych obszarach życia, które mają znaczący wpływ na efektywność osobistą oraz realizację celów,
  • opanować i korzystać z zestawu skutecznych metod oraz zasad efektywnego planowania pracy,
  • umiejętnie wykorzystywać znajomość zasad służących priorytetyzacji celów oraz zadań.

"Większość ludzi wie, jak zabić czas, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić."

Albert Einstein

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z zarządzania czasem:

  • zdiagnozujesz styl zarządzania sobą w czasie,
  • dowiesz się jakie twoje zachowania są odpowiedzialne za ten styl,
  • zidentyfikujesz swoje złe nawyki i wypracujesz nowe, bardziej efektywne,
  • odzyskasz kontrolę nad swoim czasem za pomocą skutecznych technik i metod,
  • dowiesz się, kiedy od siebie wymagać więcej i efektywniej, a kiedy mniej, bo nieskutecznie,
  • nauczysz się wyznaczać skutecznie cele, które są istotne a nie pozorne,
  • priorytety i plany staną się twoim procesem automatycznym,
  • staniesz się osobą decyzyjną i radzącą sobie ze stresem przy nagromadzeniu obowiązków.

Program szkolenia


1. ZARZĄDZANIE CZASEM WŁASNYM - ROLA I ZNACZENIE

  • Zarządzanie sobą w czasie jako główne założenie lepszego zorganizowania
  • Czas jako osobisty kapitał każdego z nas
  • Korzyści z lepszej organizacji
  • Co kryje się pod pojęciem pozytywnego myślenia?
  • Jaki jest wpływ mechanizmów pozytywnego myślenia na stan emocjonalny osoby, motywację oraz umiejętność realizacji celów?
  • Jakie znaczenie ma pozytywnie sformułowany cel, czyli jak to się dzieje, że pewne cele realizujemy a inne nie?

2. AUTOANALIZA

  • Analiza własnego stylu zarządzania sobą w czasie
  • SWOT
  • Indywidualny styl zarządzania sobą w czasie
  • Diagnozowanie alokacji czasu na przykładzie własnej sytuacji życiowej
  • Analiza kryteriów wpływających na zarządzanie sobą w czasie

3. STYLE ZARZĄDZANIA CZASEM

  • Różne style pracy, efektywności i możliwości koncentracji człowieka
  • Zarządzanie czasem a typy pracowników
  • Refleksja nad czasem w trzech wymiarach

4. BARIERY EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA CZASU

  • Analiza obecnego stylu pracy
  • Mity dotyczące zarządzania czasem oraz ich wpływ na nasze działania
  • Identyfikacja pożeraczy czasu oraz walka z nimi
  • Nawyki tracenia czasu i metody zapanowania nad nimi
  • Zarządzanie czasem a zarządzanie sobą
  • Nawyki i ich podatność na zmiany
  • Kryteria efektywności działania

5. WYZNACZANIE CELÓW

  • Zasady ułatwiające formułowanie celów
  • Wybranie i doprecyzowanie najistotniejszego celu

- Cele długo- i krótkoterminowe
- Kryteria właściwie zdefiniowanego celu (np. metoda SMART)
- Analiza SWOT narzędziem pomocnym w definiowaniu celów
- Cele danej grupy zawodowej
- dobrze sformułowany cel
- Cele i szczegółowe podcele
- Motywacja ukryta w celu
- Techniki ułatwiające realizację celu

6. USTALANIE PRIORYTETÓW

  • Zasady pomagające w ustalaniu ważności zadań i maksymalizacji wydajności
  • Techniki pomocne przy nadawaniu zadaniom priorytetów
  • Struktura wykorzystania czasu i waga zadań

7. PLANOWANIE - JEGO ISTOTA W EFEKTYWNYM ZARZĄDZANIU SOBĄ W CZASIE

  • Skuteczność a efektywność w działaniu - różnice
  • Analiza własnej aktywności w ciągu dnia
  • Krzywa wydajności i koncentracji - sposób optymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na pracę i regenerację sił
  • Krzywa zakłóceń
  • Moje plany a plany zespołu / działu / firmy
  • Reguły związane z proaktywnym zarządzaniem sobą
  • Gospodarowanie czasem, czyli eliminowanie tzw. złodziei czasu
  • Zarządzanie czasem a organizacja przestrzeni

8. ZASADY PLANOWANIA

  • Tworzenie harmonogramu działań
  • Techniki skutecznego planowania
  • Ocena wykorzystania czasu i narzędzia wspierające efektywne planowanie
  • Błędy w planowaniu
  • Opracowanie osobistego planu działań

9. TECHNIKI I METODY ZARZĄDZANIA CZASEM

  • System planowania czasu 60/40
  • Zasada Pareto
  • Analiza ABC
  • Metoda ALPEN
  • Pomoce w planowaniu - sposoby organizacji pracy
  • Odzyskanie kontroli nad swoim czasem - planowanie działań
  • Sprawna organizacja dnia pracy - wskazówki praktyczne
  • Plan dnia - technika ALPEN
  • Rytm aktywności - krzywa zakłóceń i efekt piły
  • Zalety planowania działań

10. USTALANIE PRIORYTETÓW A WŁAŚCIWE PODEJMOWANIE DECYZJI

  • Metody ustalania priorytetów
  • Matryca zarządzania czasem jako sposób i możliwość delegowania zadań pracownikom
  • Zadania ważne i pilne - które z nich są najważniejsze - zasada Eisenhowera
  • Wyciąganie konsekwencji z braku realizacji zadań
  • Analiza zadań pod kątem priorytetów
  • Umiejętność stawiania priorytetów - ważność a pilność zadań
  • Ustalanie priorytetów - zasada Pareto
  • Ustalanie priorytetów - model Eisenhowera

11. PODEJMOWANIE DECYZJI

  • Identyfikacja trudności w podejmowaniu decyzji
  • Techniki ułatwiające efektywne podejmowanie decyzji i załatwianie spraw do końca
  • Przeciwdziałanie postawom utrudniającym realizację zadań i podejmowanie decyzji
  • Motywowanie działań i przygotowywanie zabezpieczeń do zastosowania od zaraz

12. RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

  • Przyczyny i objawy stresu
  • Techniki antystresowe

13. CO POTEM? PROCES ZMIANY OSOBISTEJ

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Wskazówki dotyczące wdrożenia nabytych umiejętności w praktyce
  • Plan zmiany osobistej
Szkolenia otwarte
30.08 - 31.08.2018
Warszawa
25.10 - 26.10.2018
Warszawa
13.12 - 14.12.2018
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1740 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,740.00

Cena zawiera:

Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Zarządzanie czasem", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2018"

1000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i poznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi. C...

Czytaj więcej

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizac...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracownikó...

Czytaj więcej

PRZYWÓDZTWO (LEADERSHIP). Szkolenie dla profesjonalnych managerów
Przywództwo (leadership) jest jednym z nowoczesnych modeli managerskich uzupełniających a czasami nawet wypierających tradycyjne stan...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do ro...

Czytaj więcej

TECHNIKI MOTYWACJI POZAFINANSOWEJ
Zapraszamy na szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
Rezultaty zarządzania zespołem, pomimo ogromnych nakładów pracy, nie są zgodne z twoimi oczekiwaniami? Podręcznikowe schematy nie spr...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami k...

Czytaj więcej

Trenerzy
Beata J. Grabiańska
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezente...

Czytaj więcej

Dariusz Misztal
Trener - praktyk. Ekspert w dziedzinie zarządzania. Menedżer wyższego szczebla (Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Prokurent). Posiada pona...

Czytaj więcej

Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Artykuły
Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Jak być mniej zestresowanym i skuteczniejszym managerem?

Uczestników szkoleń, jakie prowadzę, łączy jedno: wszyscy narzekają na nieustanny brak czasu i przytłoczenie ilością obowiązk&oacu...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem

Biologiczny mechanizm „walki lub ucieczki” został wykształcony w toku ewolucji, aby chronić nas m.in. przed atakiem dzikich z...

Czytaj więcej

Efekt halo a pierwsze wrażenie

Osoby wędrujące po górach miały być może okazję, aby zaobserwować tzw. widmo Brockenu czyli własny cień na chmurze poniżej wędrowc...

Czytaj więcej

Jak wywołać dobre pierwsze wrażenie?

Pierwsze 15 sekund spotkania to często najważniejsze sekundy, podczas których wszystko się rozgrywa i decyduje: sukces lub porażka...

Czytaj więcej

Sztuka prezentacji jest umiejętnością - można się jej nauczyć!

Z naszego doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień. Tylko taka forma pracy szkoleniowej pozwala ...

Czytaj więcej

Podstawy radzenia sobie ze stresem

W dzisiejszych czasach żyjemy pod ogromnym napięciem… Tak zwykle zaczyna się większość artykułów, książek i naszych rozm&oa...

Czytaj więcej

Konflikt w zespole - rozpoznanie sytuacji

Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...

Czytaj więcej

Jak budować zaufanie w zespole?

Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -