Profesjonalna obsługa klienta, to szkolenie, które kształci i podnosi kompetencje managerów, specjalistów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Profesjonalna obsługa klienta powinna być celem i standardem rynkowych każdej firmy i organizacji. Pamiętajmy, że główny potencjał każdej firmy to jej zadowoleni klienci. Nie tylko sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne podejście do procesu obsługi klienta.
Szkolenie z profesjonalne obsługi klienta skupia się na dwóch biegunach pracy: pokazuje jak dbać o interesy klienta dbając jednocześnie o interes firmy oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami czy trudnymi klientami.
Od ponad 19 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji managerów i specjalistów odpowiedzialnych obsługę klientów B2C i B2B. Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" rekomendujemy managerom, specjalistom i pracownikom odpowiedzialnym za obsługę klientów indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B) w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym, e-mailowym. Kompetencje kształcone podczas szkolenia znajdą również zastosowanie w obsłudze klientów w urzędach administracji państwowej i samorządowej.
Celem szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta" jest przygotowanie uczestników do prowadzenia procesu obsługi klienta w sposób profesjonalny i nowoczesny skutkujący satysfakcją klienta i zyskiem firmy.
Podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta jego uczestnicy:
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta jest oparte o aktywną pracę i zaangażowanie uczestników. Podczas szkolenia wykorzystaną zostaną:
Podsumowaniem każdego modułu warsztatowego są krótkie prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.
Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" możesz odbyć / zrealizować w dwóch wygodnych formach:
Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" może być dofinansowane ze środków KFS.
Zdajemy sobie sprawę, że opnie i oceny osób, które brały udział w szkoleniu są ważne i pomagają podjąć decyzję. Zapraszamy do zapoznania się z informacją zwrotną z wrześniowej edycji tego szkolenia, której średnia ocen wyniosła 5,00.
"Ćwiczenia – mega fajne przeżycie (modelowanie sytuacji w pracy)".
"Bardzo ciekawy sposób prowadzenia zajęć. Mnóstwo przydatnych informacji i rozwiązanie rzeczywistych problemów, z którymi zmierzamy się w pracy".
Czytaj więcej w informacji zwrotnej "Zasady obsługi klienta".
Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.
Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.
Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43
Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47
Zapraszamy do kontaktu!