drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA


O szkoleniu


Profesjonalna obsługa klienta, to szkolenie, które kształci i podnosi kompetencje managerów, specjalistów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Profesjonalna obsługa klienta powinna być celem i standardem rynkowych każdej firmy i organizacji. Pamiętajmy, że główny potencjał każdej firmy to jej zadowoleni klienci. Nie tylko sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne podejście do procesu obsługi klienta.

Szkolenie z profesjonalne obsługi klienta skupia się na dwóch biegunach pracy: pokazuje jak dbać o interesy klienta dbając jednocześnie o interes firmy oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami czy trudnymi klientami.

Grupa docelowa szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"

Od ponad 19 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji managerów i specjalistów odpowiedzialnych obsługę klientów B2C i B2B. Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" rekomendujemy managerom, specjalistom i pracownikom odpowiedzialnym za obsługę klientów indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B) w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym, e-mailowym. Kompetencje kształcone podczas szkolenia znajdą również zastosowanie w obsłudze klientów w urzędach administracji państwowej i samorządowej.

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta" jest przygotowanie uczestników do prowadzenia procesu obsługi klienta w sposób profesjonalny i nowoczesny skutkujący satysfakcją klienta i zyskiem firmy.

Podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta jego uczestnicy:

  • Pogłębią wiedzę na temat sposobów budowania długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.
  • Rozwiną praktyczne umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań swoich klientów.
  • Poznają i przećwiczą sposoby radzenie sobie z trudnym sytuacjami w obsłudze klienta.
  • Nauczą się radzić sobie z negatywnymi emocjami i stresem jaki mogą wywoływać trudne sytuacje w obsłudze klienta.

Metoda prowadzenia szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta jest oparte o aktywną pracę i zaangażowanie uczestników. Podczas szkolenia wykorzystaną zostaną:

  • Ćwiczenia indywidualne, zespołowe, w małych grupach i parach.
  • Scenki sytuacyjne.
  • Dyskusje moderowane, wymiana doświadczeń, studia przypadków (case study ’s).
  • Testy i autodiagnozy.

Podsumowaniem każdego modułu warsztatowego są krótkie prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.

Trzy wygodne formy realizacji szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" możesz odbyć / zrealizować w dwóch wygodnych formach:

  • Szkolenie otwarte. Polecane pojedynczym osobom i małych 2/4 osobowym grupom. Terminy, miejsca realizacji i warunki uczestnictwa znajdziesz w prawej kolumnie.
  • Szkolenie zamknięte. Rekomendowane dla grup 5-15 osób z jednej firmy. Jest zazwyczaj prowadzone na miejscu u zamawiającego klienta w uzgodnionym terminie. Korzyścią jest to, że program szkolenia jest dostosowywany pod kątem potrzeb i specyfiki zleceniodawcy. W celu uzyskania wyceny i oferty prosimy o kontakt (firma@bonavigator.pl).
  • Szkolenie online. Dedykowany webinar dla Twojego zespołu / firmy.

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" może być dofinansowane ze środków KFS.

Opinie i oceny uczestników szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"

Zdajemy sobie sprawę, że opnie i oceny osób, które brały udział w szkoleniu są ważne i pomagają podjąć decyzję. Zapraszamy do zapoznania się z informacją zwrotną z wrześniowej edycji tego szkolenia, której średnia ocen wyniosła 5,00.

"Ćwiczenia – mega fajne przeżycie (modelowanie sytuacji w pracy)".

"Bardzo ciekawy sposób prowadzenia zajęć. Mnóstwo przydatnych informacji i rozwiązanie rzeczywistych problemów, z którymi zmierzamy się w pracy".

Czytaj więcej w informacji zwrotnej "Zasady obsługi klienta".

Program szkolenia


1. Budowanie pozytywnych relacji w profesjonalnej obsłudze klienta

  • Nasze nastawienie kluczem do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta
  • Typologia klientów - jak się do nich dostosować
  • Analiza SWOT działu obsługi klienta w naszych firmach
  • Korzyści z doskonałej obsługi klienta

2. ABC komunikacji z klientem

  • Rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych w kontakcie z klientem
  • Zadbaj o pozytywny klimat rozmowy - unikanie zwrotów niepożądanych
  • Metoda rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów - klient jak "góra lodowa"
  • Aktywne słuchanie dzięki niemu zaoszczędzisz czas i dowartościujesz klienta
  • Odpowiedzialność za komunikat. Klient nie chce zrozumieć, tylko chce być zrozumianym

3. Mistrz telefonicznej obsługi klienta

  • "Jak Cię słyszą, tak Cię widzą", czyli kto jest po drugiej stronie?
  • Etapy telefonicznego kontaktu z klientem
  • Przez telefon czas płynie szybciej - zadbaj o aktualną informację
  • Kilka pożytecznych i sprawdzonych wskazówek na temat zasad rozmowy telefonicznej

4. Reagowanie na zastrzeżenia klientów

  • Gdy klient ma i nie ma racji
  • Sprawdzone techniki reagowania na zastrzeżenia - bumerang, sprostowanie, itp.
  • Język korzyści w obsłudze klienta i słowa perswazyjne

5. Trudny klient czy trudna sytuacja?

  • Źródła powstawania trudnych sytuacji
  • Asertywność i empatia w relacji z klientem - różnice
  • Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami - zdarta płyta, asertywna odmowa, itp.

6. Emocje i stres w obsłudze klienta - jak sobie z nimi radzić

  • Oddziel fakty od emocji
  • Stres - eustres i distres. Sposoby radzenie sobie z nadmiarem negatywnych emocji
Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Szkoliliśmy

Szkolenia
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Trudny klient, kto z nas nie spotkał się z nim? Każdy ma swoje doświadczenia z tak zwanym "trudnym klientem". Szczególnie pamiętamy s...

Czytaj więcej

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Standardy obsługi klienta (biznesowego i indywidualnego), to zbiór zasad, reguł i dobrych praktyk, które odpowiadają na z pozo...

Czytaj więcej

OBSŁUGA REKLAMACJI
Szkolenie "Obsługa reklamacji" uczy profesjonalnego podejścia w kontaktach z klientem, który daje wyraz niezadowolenia z usługi, prod...

Czytaj więcej

NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA. Telefon, e-mail, chat firmowy, social media
Nowoczesna obsługa klienta wykorzystuje do kontaktu i budowania relacji z klientami rozwiązania technologiczne. W ogromniej mierze procesy o...

Czytaj więcej

Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon [szkolenie online]
Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta....

Czytaj więcej

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA
Szkolenie umożliwi uczestnikom zrozumienie zasad procesowego podejścia do obsługi Klienta jako logicznego połączenia procesu logistycznego, ...

Czytaj więcej

PROFESJONALNY KEY ACCOUNT MANAGER. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management). Szkolenie dla KAM
Szkolenie "Profesjonalny Key Account Manager. Zarządzanie klientami kluczowymi (Key Account Management)" to kompleksowe i intensywne warszta...

Czytaj więcej

Trenerzy
Artykuły
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?

Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technol...

Czytaj więcej

Zasady obsługi klienta

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady ob...

Czytaj więcej

Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...

Czytaj więcej

Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?

Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie c...

Czytaj więcej

JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY

Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie...

Czytaj więcej

TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA? JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM?

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON, CZYLI DZWONIĘ DO PANI TYLKO PO CO?

Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...

Czytaj więcej

ZASADY NETWORKINGU - TYLKO 6 OSÓB DZIELI NAS OD...

Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...

Czytaj więcej

ZNIENAWIDZONE MUSZĘ W SPRZEDAŻY

Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...

Czytaj więcej

SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY

Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...

Czytaj więcej

6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...

Czytaj więcej

Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...

Czytaj więcej

Finalizacja sprzedaży. Jak? Kiedy?

Finalizacja sprzedaży, zamykanie sprzedaży, domykanie klienta - te pojęcia w praktyce oznaczają dla każdego, kto zawodowo zajmuję się han...

Czytaj więcej

Jak wynagradzać i premiować handlowców?

Skuteczny system wynagradzania i premiowania w dziale sprzedaży jest głównym czynnikiem wpływającym na motywację handlowców...

Czytaj więcej

Już wiedzą jak pozyskać klienta

Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klient&oacu...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Nowoczesne techniki sprzedaży

Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...

Czytaj więcej

Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Storytelling i jego zastosowanie w sprzedaży

Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...

Czytaj więcej

Udane i praktyczne szkolenie z zarządzania zespołem sprzedażowym

Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

Szkolenia online obsługa klienta

Szkolenia online obsługa klienta, to kategoria zawierająca programy szkoleń online przeznaczonych dla managerów działów obs...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -