drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA


O szkoleniu


Profesjonalna obsługa klienta, to szkolenie, które kształci i podnosi kompetencje managerów, specjalistów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klientów. Profesjonalna obsługa klienta powinna być celem i standardem rynkowych każdej firmy i organizacji. Pamiętajmy, że główny potencjał każdej firmy to jej zadowoleni klienci. Nie tylko sam produkt czy usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz gotowość i profesjonalne podejście do procesu obsługi klienta.

Szkolenie z profesjonalne obsługi klienta skupia się na dwóch biegunach pracy: pokazuje jak dbać o interesy klienta dbając jednocześnie o interes firmy oraz jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami czy trudnymi klientami.

Grupa docelowa szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"

Od ponad 19 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji managerów i specjalistów odpowiedzialnych obsługę klientów B2C i B2B. Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" rekomendujemy managerom, specjalistom i pracownikom odpowiedzialnym za obsługę klientów indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B) w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym, e-mailowym. Kompetencje kształcone podczas szkolenia znajdą również zastosowanie w obsłudze klientów w urzędach administracji państwowej i samorządowej.

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta" jest przygotowanie uczestników do prowadzenia procesu obsługi klienta w sposób profesjonalny i nowoczesny skutkujący satysfakcją klienta i zyskiem firmy.

Podczas szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta jego uczestnicy:

  • Pogłębią wiedzę na temat sposobów budowania długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.
  • Rozwiną praktyczne umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań swoich klientów.
  • Poznają i przećwiczą sposoby radzenie sobie z trudnym sytuacjami w obsłudze klienta.
  • Nauczą się radzić sobie z negatywnymi emocjami i stresem jaki mogą wywoływać trudne sytuacje w obsłudze klienta.

Metoda prowadzenia szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta

Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta jest oparte o aktywną pracę i zaangażowanie uczestników. Podczas szkolenia wykorzystaną zostaną:

  • Ćwiczenia indywidualne, zespołowe, w małych grupach i parach.
  • Scenki sytuacyjne.
  • Dyskusje moderowane, wymiana doświadczeń, studia przypadków (case study ’s).
  • Testy i autodiagnozy.

Podsumowaniem każdego modułu warsztatowego są krótkie prezentacje i mini-wykłady prowadzone przez trenera.

Dwi wygodne formy realizacji szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" możesz odbyć / zrealizować w dwóch wygodnych formach:

  • Szkolenie zamknięte. Rekomendowane dla grup 5-15 osób z jednej firmy. Jest zazwyczaj prowadzone na miejscu u zamawiającego klienta w uzgodnionym terminie. Korzyścią jest to, że program szkolenia jest dostosowywany pod kątem potrzeb i specyfiki zleceniodawcy. W celu uzyskania wyceny i oferty prosimy o kontakt (firma@bonavigator.pl).
  • Szkolenie online. Dedykowany webinar dla Twojego zespołu / firmy.

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" może być dofinansowane ze środków KFS.

Opinie i oceny uczestników szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"

Zdajemy sobie sprawę, że opnie i oceny osób, które brały udział w szkoleniu są ważne i pomagają podjąć decyzję. Zapraszamy do zapoznania się z informacją zwrotną z wrześniowej edycji tego szkolenia, której średnia ocen wyniosła 5,00.

"Ćwiczenia – mega fajne przeżycie (modelowanie sytuacji w pracy)".

"Bardzo ciekawy sposób prowadzenia zajęć. Mnóstwo przydatnych informacji i rozwiązanie rzeczywistych problemów, z którymi zmierzamy się w pracy".

Czytaj więcej w informacji zwrotnej "Zasady obsługi klienta".

Program szkolenia


1. Budowanie pozytywnych relacji w profesjonalnej obsłudze klienta

  • Nasze nastawienie kluczem do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta
  • Typologia klientów - jak się do nich dostosować
  • Analiza SWOT działu obsługi klienta w naszych firmach
  • Korzyści z doskonałej obsługi klienta

2. ABC komunikacji z klientem

  • Rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych w kontakcie z klientem
  • Zadbaj o pozytywny klimat rozmowy - unikanie zwrotów niepożądanych
  • Metoda rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów - klient jak "góra lodowa"
  • Aktywne słuchanie dzięki niemu zaoszczędzisz czas i dowartościujesz klienta
  • Odpowiedzialność za komunikat. Klient nie chce zrozumieć, tylko chce być zrozumianym

3. Mistrz telefonicznej obsługi klienta

  • "Jak Cię słyszą, tak Cię widzą", czyli kto jest po drugiej stronie?
  • Etapy telefonicznego kontaktu z klientem
  • Przez telefon czas płynie szybciej - zadbaj o aktualną informację
  • Kilka pożytecznych i sprawdzonych wskazówek na temat zasad rozmowy telefonicznej

4. Reagowanie na zastrzeżenia klientów

  • Gdy klient ma i nie ma racji
  • Sprawdzone techniki reagowania na zastrzeżenia - bumerang, sprostowanie, itp.
  • Język korzyści w obsłudze klienta i słowa perswazyjne

5. Trudny klient czy trudna sytuacja?

  • Źródła powstawania trudnych sytuacji
  • Asertywność i empatia w relacji z klientem - różnice
  • Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami - zdarta płyta, asertywna odmowa, itp.

6. Emocje i stres w obsłudze klienta - jak sobie z nimi radzić

  • Oddziel fakty od emocji
  • Stres - eustres i distres. Sposoby radzenie sobie z nadmiarem negatywnych emocji

Zapraszamy na szkolenie "Profesjonalna Obsługa Klienta"

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!