drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów. Szkolenie marketingowe


O szkoleniu


Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty, wyczerpały się utarte formuły, na rynku pojawiają się nowi gracze, a Ty tracisz swoją pozycję, to zdecydowanie nadszedł czas zmian i podejmowania odważnych decyzji.

Być może Twoją markę czekają zmiany, transformacja, czyli repozycjonowanie. A może planujesz wprowadzenie na rynek nowej kategorii / oferty, szukasz nowych możliwości rozwoju, masz wątpliwości czy Twoje pomysły idą w dobrym kierunku.

To szereg sytuacji, które w mniej lub bardziej zaawansowany sposób możesz diagnozować, badać, testować za pomocą różnych dostępnych metod i w efekcie podejmować dalsze działania zmierzające do zwiększenia sprzedaży.

Grupa docelowa szkolenia "Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów":

Szkolenie z badań marketingowych i rynkowych przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu różnego szczebla.

W szkoleniu mogą uczestniczyć również członkowie zarządu oraz pracownicy działu sprzedaży w celu zrozumienia istoty badań marketingowych, korzyści wynikających z ich stosowania oraz przełożenia uzyskanych danych na wyniki i efekty sprzedażowe.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów":

  • zapoznasz się ze specyfiką badań marketingowych, oraz zostaniesz przygotowany do wyboru odpowiednich metod i technik badawczych w zależności od problemów marketingowo - sprzedażowych,
  • nauczysz się rozpoznawać motywy działania nabywców / konsumentów,
  • w toku ćwiczeń wejdziesz w różne role, jakie pojawiają się w procesie badawczym (konsument, badacz, zleceniodawca, agencja) a więc spojrzysz na zagadnienie z różnych perspektyw,
  • poznasz nowoczesne metody badawcze z wykorzystaniem kanału on-line i badań EEG,
  • w oparciu o wyniki badań zaprojektujesz strategie dla marki,
  • poznasz inspirujące case studies z różnych branż, a kiedy zobaczysz jak robią to inni zdecydujesz co przyda się w Twoim biznesie,
  • zostaniesz solidnie przygotowany do procesu badawczego i unikniesz pułapek, które mogą się pojawić podczas badań.

Program szkolenia


1. INFORMACJA W MARKETINGU

  • Rodzaje i źródła informacji
  • Znaczenie informacji

2. CO ZNACZĄ BADANIA MARKETINGOWE DLA ORGANIZACJI I OTOCZENIA

  • Funkcje badań
  • Obszary badań marketingowych
  • Etapy przygotowania badania
  • Wykorzystanie badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

3. POZNAJEMY MOTYWY KONSUMENTÓW - JAKOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Zakres stosowania metod jakościowych
  • Techniki badawcze
  • Zasady doboru próby i konstruowania pytań
  • Interpretacja wyników

4. BADANIA ETNOGRAFICZNE

  • Przedmiot badań etnograficznych, cel stosowania
  • Metody zbierania danych

5. ILOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Specyfika badań ilościowych
  • Techniki badawcze
  • Konstruowanie pytań badawczych
  • Interpretacja wyników i przekładanie ich na konkretne działania

6. MARKO GDZIE JESTEŚ I DOKĄD ZMIERZASZ? - WYKORZYSTANIE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH I ILOŚCIOWYCH W BADANIU MARKI

 

  • Elementy marki poddawane badaniom
  • Korelacja marki z rynkiem - analiza konsumenta, konkurencji i trendów
  • Stosowane metody i techniki

7. TAJEMNICZY KLIENT - BADANIE JAKOŚCI USŁUG

  • Istota, cel, wady i zalety badania
  • Typy badań
  • Etapy projektu badawczego
  • Nietypowe zastosowania "Tajemniczego klienta"\
  • Interpretacja wyników

8. BADANIE WIELKOŚCI RYNKU

  •  Zakres danych i możliwości ich wykorzystania w działaniach sprzedażowo - marketingowych
  • Interpretacja wyników, dobór strategii działania

9. WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI BADAWCZYMI

  • Rynek badań marketingowych w Polsce
  • Współpraca z agencją - wybór agencji, zasady oraz wady i zalety współpracy
  • Skuteczne przygotowanie briefu

Szkolenie z badań marketingowych oraz badań rynku i konsumentów prowadzi:

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!