drukuj

b_form
 @ 1,980.00
b_form

BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów


O szkoleniu


Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty, wyczerpały się utarte formuły, na rynku pojawiają się nowi gracze, a Ty tracisz swoją pozycję, to zdecydowanie nadszedł czas zmian i podejmowania odważnych decyzji.

Być może Twoją markę czekają zmiany, transformacja, czyli repozycjonowanie. A może planujesz wprowadzenie na rynek nowej kategorii / oferty, szukasz nowych możliwości rozwoju, masz wątpliwości czy Twoje pomysły idą w dobrym kierunku.

To szereg sytuacji, które w mniej lub bardziej zaawansowany sposób możesz diagnozować, badać, testować za pomocą różnych dostępnych metod i w efekcie podejmować dalsze działania zmierzające do zwiększenia sprzedaży.

Grupa docelowa szkolenia "Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów":

Szkolenie z badań marketingowych i rynkowych przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu różnego szczebla.

W szkoleniu mogą uczestniczyć również członkowie zarządu oraz pracownicy działu sprzedaży w celu zrozumienia istoty badań marketingowych, korzyści wynikających z ich stosowania oraz przełożenia uzyskanych danych na wyniki i efekty sprzedażowe.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów":

  • zapoznasz się ze specyfiką badań marketingowych, oraz zostaniesz przygotowany do wyboru odpowiednich metod i technik badawczych w zależności od problemów marketingowo - sprzedażowych,
  • nauczysz się rozpoznawać motywy działania nabywców / konsumentów,
  • w toku ćwiczeń wejdziesz w różne role, jakie pojawiają się w procesie badawczym (konsument, badacz, zleceniodawca, agencja) a więc spojrzysz na zagadnienie z różnych perspektyw,
  • poznasz nowoczesne metody badawcze z wykorzystaniem kanału on-line i badań EEG,
  • w oparciu o wyniki badań zaprojektujesz strategie dla marki,
  • poznasz inspirujące case studies z różnych branż, a kiedy zobaczysz jak robią to inni zdecydujesz co przyda się w Twoim biznesie,
  • zostaniesz solidnie przygotowany do procesu badawczego i unikniesz pułapek, które mogą się pojawić podczas badań.

Program szkolenia


1. INFORMACJA W MARKETINGU

  • Rodzaje i źródła informacji
  • Znaczenie informacji

2. CO ZNACZĄ BADANIA MARKETINGOWE DLA ORGANIZACJI I OTOCZENIA

  • Funkcje badań
  • Obszary badań marketingowych
  • Etapy przygotowania badania
  • Wykorzystanie badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

3. POZNAJEMY MOTYWY KONSUMENTÓW - JAKOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Zakres stosowania metod jakościowych
  • Techniki badawcze
  • Zasady doboru próby i konstruowania pytań
  • Interpretacja wyników

4. BADANIA ETNOGRAFICZNE

  • Przedmiot badań etnograficznych, cel stosowania
  • Metody zbierania danych

5. ILOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Specyfika badań ilościowych
  • Techniki badawcze
  • Konstruowanie pytań badawczych
  • Interpretacja wyników i przekładanie ich na konkretne działania

6. MARKO GDZIE JESTEŚ I DOKĄD ZMIERZASZ? - WYKORZYSTANIE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH I ILOŚCIOWYCH W BADANIU MARKI

 

  • Elementy marki poddawane badaniom
  • Korelacja marki z rynkiem - analiza konsumenta, konkurencji i trendów
  • Stosowane metody i techniki

7. TAJEMNICZY KLIENT - BADANIE JAKOŚCI USŁUG

  • Istota, cel, wady i zalety badania
  • Typy badań
  • Etapy projektu badawczego
  • Nietypowe zastosowania "Tajemniczego klienta"\
  • Interpretacja wyników

8. BADANIE WIELKOŚCI RYNKU

 

  • Zakres danych i możliwości ich wykorzystania w działaniach sprzedażowo - marketigowych
  • Interpretacja wyników, dobór strategii działania

9. WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI BADAWCZYMI

  • Rynek badań marketingowych w Polsce
  • Współpraca z agencją - wybór agencji, zasady oraz wady i zalety współpracy
  • Skuteczne przygotowanie briefu
Szkolenia otwarte
04.04 - 05.04.2019
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

1980 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 1,980.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumenta", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2019"

1000 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i zapoznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.

 



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Artykuły
A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -