drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

Google Ads. Szkolenie (kurs) - poziom podstawowy


O szkoleniu


Dołącz do naszego kursu "Google Ads - poziom podstawowy" i zdobądź kluczowe umiejętności w zakresie reklamy internetowej. Podczas szkolenia poznasz tajniki funkcjonowania Google Ads, nauczysz się tworzyć efektywne kampanie reklamowe oraz dowiesz się, jak znaleźć i wykorzystać trafne słowa kluczowe. Dodatkowo, kurs (szkolenie) wesprze Twoje przygotowania do oficjalnego egzaminu Google Ads, umożliwiając zdobycie certyfikatu, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu z Google Ads zostaniesz przygotowany do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych z użyciem tego najpopularniejszego w Polsce narzędzia.

Dzięki udziałowi w kursie Google Ads:

  1. Poznasz i zrozumiesz sposób funkcjonowania systemu Google Ads oraz nauczysz się konfigurować swoje konto.
  2. Nauczysz się tworzyć kampanie, grupy reklam i reklamy w oparciu o strukturę systemu.
  3. Rozwiniesz umiejętność wyszukiwania odpowiednich dla Twojego produktu / usługi fraz kluczowych przy użyciu Google Keyword Planner oraz dowiesz się jak zarządzać słowami i frazami kluczowymi.
  4. Poznasz rodzaje kampanii w Google Ads, które możesz wykorzystać do reklamowania / sprzedaży swoich produktów bądź usług.
  5. A dodatkowo, dowiesz się jak przygotować się do egzaminu Google Ads i uzyskać oficjalny certyfikat Google Ads.

Komu rekomendujemy szkolenie (kurs) "Google Ads - poziom podstawowy?

Od ponad 20 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji naszych klientów w obszarze marketingu i sprzedaży. Kierując się naszym doświadczeniem szkolenie (kurs) "Google Ads - poziom podstawowy" polecamy:

  1. Managerom i specjalistom ds. marketingu odpowiedzialnym za prowadzenie bądź kontrolę na kampaniami Google Ads.
  2. Pracownikom administracji publicznej i samorządowej korzystającym z Google Ads.
  3. Wszystkim, którzy przygotowują się do egzaminu i uzyskania certyfikatu Google z zakresu Google Ads.

Dwie wygodne formy odbycia szkolenia (kursu) "Google Ads - poziom podstawowy"

Wybierz najwygodniejszą dla Siebie formę uczestnictwa w szkoleniu (kursie) "Google Ads - poziom podstawowy".

Szkolenie zamknięte "Google Ads - poziom podstawowy"

Polecane dla grupy (4/5 - 12 osób). Termin i miejsce kursu są ustalane indywidualnie z klientem. Dużą korzyścią tego rozwiązanie jest to, że szkolenie jest prowadzone w oparciu o dedykowany program szkolenia powstały w wyniku analizy potrzeb szkoleniowych uczestników biorących udział w szkoleniu z Google Ads. Szkolenie zamknięte może być przeprowadzone w formie stacjonarnej lub online. Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami - tel. 784 010 775 / e-mail: firma@bonavigator.pl.

Kurs indywidualny (1 na 1) "Google Ads - poziom podstawowy"

Możesz również skorzystać z indywidualnego szkolenia z Google Ads. Termin prowadzenia szkolenia jest ustalany indywidualnie pomiędzy trenerem a Tobą. Kurs odbywa się online. Zajęcia poprzedza rozmowa z trenerem o twoich potrzebach szkoleniowych. Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami - tel. 784 010 775 / e-mail: bok@bonavigator.pl.

We wszystkich formach zajęć uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia (kursu) "Google Ads - poziom podstawowy".

Program szkolenia


1. CO TO JEST GOOGLE ADS

  • Ekosystem Google Ads
  • Założenie konta Google Ads
  • Integracja z serwisem internetowym
  • Podpięcie płatności + Bonusy
  • Statystyki Google Ads w Polsce

2. STRUKTURA KONTA GOOGLE ADS

  • Kampania Google Ads
  • Grupa reklam Google Ads
  • Reklama Google Ads
  • Wynik Jakości
  • Analiza aukcji
  • Ćwiczenie na podstawie case studies

3. FRAZY KLUCZOWE

  • Co to jest fraza kluczowa
  • Google Keyword Planner (Planer słów kluczowych Google)
  • Grupowanie słów kluczowych
  • Dopasowania słów kluczowych
  • Ćwiczenie na podstawie case studies

4. RODZAJE KAMPANII W GOOGLE ADS

  • Reklamy search (tekstowe)
  • Reklamy graficzne (display)
  • Reklamy produktowe
  • Reklamy wideo
  • Reklamy aplikacji mobilnych.
  • Ćwiczenie na podstawie case studies

5. DODATKOWE BONUSY DLA UCZESTNIKÓW (KLIENTÓW)

  • Jak przygotować się do egzaminu Google Ads
  • Jak uzyskać oficjalny certyfikat Google Ads

Szkolenie (kurs) "Google Ads - poziom podstawowy" poprowadzi

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Szkoliliśmy

Szkolenia
PLATFORMY ECOMMERCE. Obsługa Shoper, WooCommerce, Prestashop
Zapraszamy Cię do niezwykłej podróży w świat handlu elektronicznego! Jeśli chcesz poznać tajniki obsługi najpopularniejszych platform...

Czytaj więcej

NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO W PRAKTYCE. Szkolenie dla emarketing managerów i specjalistów
Czy jesteś gotów na ekscytującą podróż przez świat narzędzi marketingu internetowego? Jeśli marzysz o zdobyciu wiedzy i umieję...

Czytaj więcej

Facebook marketing (szkolenie online)
Facebook marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na największym serwisie sp...

Czytaj więcej

Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie (szkolenie online)
Instagram marketing. Sprzedaż na Instagramie, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych ...

Czytaj więcej

Linkedin marketing [szkolenie online]
Linkedin marketing, to szkolenie online, podczas którego poznasz zasady prowadzenia działań marketingowych na Linkedin. Serwis Linked...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych
Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych kli...

Czytaj więcej

PROFESJONALNY MARKETING INTERNETOWY. Konsument i marka w internecie. Sprzedaż internetowa
Marketing internetowy przestał być już kwestią mody. Jest koniecznością. Zarówno konsumenci jak i marki są obecne w sieci. Każdego ro...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozw&oacu...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Bartłomiej Lewicki - Ekspert SEO, SEM, E-Commerce
Ekspert w zakresie digital marketingu i e-commerce marketingu. Head of Digital Marketing & E-commerce. Posiada ponad 11 letnie doświadcz...

Czytaj więcej

Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Artykuły
Marketing social media

Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingie...

Czytaj więcej

PREZENTACJA PRODUKTU W INTERNECIE - PIERWSZY KROK DO SUKCESU SPRZEDAŻOWEGO W SIECI

Kiedy przygotowujemy, wraz z uczestnikami szkoleń, analizę SWOT dla kanału internetowego, zawsze słyszę, że słabą stroną tego kanału jest...

Czytaj więcej

Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji

Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło sw...

Czytaj więcej

Szkolenie emarketing. Praktyczne i z poczuciem humoru

3 i 4 lutego Marcin Kozioł, trener w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadził kolejną edycję szkolenia "Marketing internetowy (e...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -