Ekspert w zakresie digital marketingu i e-commerce marketingu. Head of Digital Marketing & E-commerce. Posiada ponad 11 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów SEM/SEO. Zarządzał zespołami Digital & E-commerce w ponad 70 projektach internetowych i start-upach technologicznych.
Karierę zawodową rozpoczynał jako Digital Marketing Manager w Ministerstwie Edukacji Narodowej (2012-2015) i Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii (2016). W obu instytucjach odpowiadał za projektowanie i realizację strategii online. W latach 2016-2017 związany z Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań (Digital Marketing Manager) gdzie tworzył i realizował strategie digitalowe, zarządzał zespołem marketingu internetowego odpowiadał za rozwój serwisów cyfrowych spółki. Pełnił również funkcję E-commerce Managera w RTV EURO AGD odpowiedzialnego za kluczową kategorię AGD.
Od 2018 do 2020 roku E-commerce Manager w Locon Sp. z o.o. odpowiadał za całość działań marketingowych w obszarze marketingu cyfrowego aplikacji internetowych.
Obecnie uznany ekspert i konsultant performance marketingu, projektów SEO, content marketingu i zastosowania AI w digital marketingu.
3 miejsce w Mistrzostwach Polski SEO w rankingu SENUTO. Sklep internetowy, w którym miał przyjemność prowadzić działania SEO od początku został wyróżniony w kategorii Rising Stars - zajął 3. miejsce pod względem najszybciej rosnących w Google sklepów internetowych w Polsce. Z poziomu 21 fraz w TOP 10 w 2019 roku, osiągnął ponad 14 610 % wzrostu. Źródło: Raport Senuto E-Commerce 2021.
Realizacja kampanii w modelu efektywnościowym (Performance Marketing 360°) na podstawie KPI, opracowanie i wdrożenie strategii marketingowych dla stron i sklepów internetowych firm oraz urzędów administracji rządowej na budżetach marketingowych do 1 000 000 zł miesięcznie.