drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce


O szkoleniu


Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych.

Kampanie promocyjne, tak jak każde działanie w marketingu i sprzedaży, powinny być starannie zaplanowane, przemyślane i przeprowadzone. Nasze szkolenie z technik promocji sprzedaży przygotuje Cię do profesjonalnego planowania i realizowania działań promocyjnych w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych oraz e-commerce.

Podczas szkolenia szczególną uwagę zwrócimy na powiązania promocji sprzedaży z polityką cenową (pricingiem). Kolejnym ważnym elementem szkolenia będą techniki promocji sprzedaży, które pozwalają zwiększyć sprzedaż bez konieczności obniżania cen produktów i uzyskiwanej na nich marży.

Grupa docelowa szkolenia "Promocja sprzedaży...":

Szkolenie "Promocja Sprzedaży" skierowane jest do managerów i specjalistów działów marketingu i sprzedaży, które są odpowiedzialne w firmach za kreowanie promocji, wspieranie sprzedaży i za politykę cenową.

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z narzędzi promocji sprzedaży w kanale tradycyjnym i e-commerce:

  • Uporządkujesz swoją wiedzę o miejscu działań promocyjnych w strategii marketingowej i handlowej firmy.
  • Dowiesz się kiedy i jak należy stosować "strategię niskich cen" aby była ona skuteczna i zgodna z polityką marketingową firmy.
  • Poznasz sprawdzone w praktyce mechanizmy promocji sprzedaży i nauczysz się stosować "mix mechanizmów promocyjnych".
  • Poznasz i nauczysz się dobierać odpowiednie techniki promocyjne do realizacji celów promocyjnych i sprzedażowych, które chcesz osiągnąć.
  • Dowiesz się jak mierzyć efektywność promocji sprzedaży.

3 wygodne formy realizacji szkolenia z promocji sprzedaży w handlu tradycyjnym i e-commerce

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału:

  • Szkolenie zamknięte dla managerów / specjalistów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 3/4 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie online. Dedykowany szkolenie online dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzone według dostosowanego do potrzeb i specyfiki i programu.
  • Szkolenie "1 na 1". Indywidualne szkolenie tylko dla Ciebie. Termin i miejsce do ustalenia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.

Program szkolenia


1. POJĘCIE "PROMOCJA SPRZEDAŻY" - CO OZNACZA I JAKI MA WPŁYW NA BIZNES

  • Promocja jako element marketingu mix
  • Kto promuje sprzedaż - marketing czy sprzedaż
  • Jaka jest różnica pomiędzy promocją a reklamą

2. DODATKOWE RABATY = OBNIŻANIE CENY

  • Efekty obniżania ceny
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens?
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny, - czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka cen była skuteczna

3. DIAGNOZUJEMY RZECZYWISTOŚĆ, - CZYLI JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO MYŚLENIA O PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Czynniki, które wpłyną na projektowanie promocji sprzedaży - za jakie sznurki powinna pociągnąć organizacja

4. MECHANIZMY PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Praktyczne przykłady potwierdzające każdy mechanizm
  • Zastosowanie mechanizmów w sprzedaży tradycyjnej i internetowej (e-commerce)
  • Praktyczne wykorzystanie mixu mechanizmów

5. TECHNIKI PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Techniki poparte przykładami z rynku
  • Zastosowanie poszczególnych technik w korelacji z celami i różnymi zmiennymi

6. ZŁOTE ZASADY POWODZENIA PROMOCJI SPRZEDAŻY ORAZ SPOSOBY MIERZENIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ

Szkolenie z promocji sprzedaży w kanale tradycyjnym i e-commerce prowadzi:

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!