drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce


O szkoleniu


Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Narzędzia promocji sprzedaży są chętnie stosowane przez marketerów i działy handlowe w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych.

Kampanie promocyjne, tak jak każde działanie w marketingu i sprzedaży, powinny być starannie zaplanowane, przemyślane i przeprowadzone. Nasze szkolenie z technik promocji sprzedaży przygotuje Cię do profesjonalnego planowania i realizowania działań promocyjnych w kanałach tradycyjnych i nowoczesnych oraz e-commerce.

Podczas szkolenia szczególną uwagę zwrócimy na powiązania promocji sprzedaży z polityką cenową (pricingiem). Kolejnym ważnym elementem szkolenia będą techniki promocji sprzedaży, które pozwalają zwiększyć sprzedaż bez konieczności obniżania cen produktów i uzyskiwanej na nich marży.

Grupa docelowa szkolenia "Promocja sprzedaży...":

Szkolenie "Promocja Sprzedaży" skierowane jest do managerów i specjalistów działów marketingu i sprzedaży, które są odpowiedzialne w firmach za kreowanie promocji, wspieranie sprzedaży i za politykę cenową.

Cele szkolenia


Podczas szkolenia z narzędzi promocji sprzedaży w kanale tradycyjnym i e-commerce:

  • Uporządkujesz swoją wiedzę o miejscu działań promocyjnych w strategii marketingowej i handlowej firmy.
  • Dowiesz się kiedy i jak należy stosować "strategię niskich cen" aby była ona skuteczna i zgodna z polityką marketingową firmy.
  • Poznasz sprawdzone w praktyce mechanizmy promocji sprzedaży i nauczysz się stosować "mix mechanizmów promocyjnych".
  • Poznasz i nauczysz się dobierać odpowiednie techniki promocyjne do realizacji celów promocyjnych i sprzedażowych, które chcesz osiągnąć.
  • Dowiesz się jak mierzyć efektywność promocji sprzedaży.
 

Program szkolenia


1. POJĘCIE "PROMOCJA SPRZEDAŻY" - CO OZNACZA I JAKI MA WPŁYW NA BIZNES

  • Promocja jako element marketingu mix
  • Kto promuje sprzedaż - marketing czy sprzedaż
  • Jaka jest różnica pomiędzy promocją a reklamą

2. DODATKOWE RABATY = OBNIŻANIE CENY

  • Efekty obniżania ceny
  • Kiedy strategia niskich cen ma sens?
  • Działania towarzyszące obniżaniu ceny, - czyli jak zwiększyć skuteczność akcji i zaangażowanie klientów, aby obniżka cen była skuteczna

3. DIAGNOZUJEMY RZECZYWISTOŚĆ, - CZYLI JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO MYŚLENIA O PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Czynniki, które wpłyną na projektowanie promocji sprzedaży - za jakie sznurki powinna pociągnąć organizacja

4. MECHANIZMY PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Praktyczne przykłady potwierdzające każdy mechanizm
  • Zastosowanie mechanizmów w sprzedaży tradycyjnej i internetowej (e-commerce)
  • Praktyczne wykorzystanie mixu mechanizmów

5. TECHNIKI PROMOCJI SPRZEDAŻY

  • Techniki poparte przykładami z rynku
  • Zastosowanie poszczególnych technik w korelacji z celami i różnymi zmiennymi

6. ZŁOTE ZASADY POWODZENIA PROMOCJI SPRZEDAŻY ORAZ SPOSOBY MIERZENIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ

Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

MARKETING INTERNETOWY (e-marketing). Reklama internetowa, Content Marketing, SEO, Social Media, Marketing Mobilny
Według danych z raportu "Ecommerce w Polsce" oraz z jego kolejnych edycji do robienia zakupów w sieci przyznaje się aż 46% polskich i...

Czytaj więcej

MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, specjalistów marketingu i PR, a także osób zajmujących się sprzedażą, kt&oa...

Czytaj więcej

PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

SOCIAL MEDIA W MARKETINGU
Social media (media społecznościowe) stały się ważnym kanałem komunikacji marketingowej z rynkiem i odbiorcami. Dynamiczny rozwój i w...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA I FIRMY
Podczas szkolenia zdefiniujemy pojęcia wartości dla klienta i dla firmy oraz rozważymy konotacje wynikające z tych definicji dla każdego z n...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Marcin Kozioł
Trener praktyk. Ekspert w zakresie emarketingu, marketingu mobilnego, mediów i reklamy. Menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem (m....

Czytaj więcej

Artykuły
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

QR kody w marketingu mobilnym

Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przed...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Reklama społeczna w Polsce po 1989 roku

Brak doświadczenia twórców i nieumiejętne niekiedy ściąganie wzorców z krajów Zachodnich owocuje popełnianiem...

Czytaj więcej

Reklama wizerunkowa w Internecie

W ostatnich latach dynamicznie rozwija się rynek usług e-marketingowych, a wydatki na reklamę w internecie systematycznie rosną. Wciąż po...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -