drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN


O szkoleniu


Design Thinking to metoda, która wspiera i systematyzuje pracę zespołów nad kreatywnymi pomysłami. Koncentrując się na użytkowniku, posiadając możliwość testowania hipotez oraz pracując w interdyscyplinarnych zespołach, powstaje proces wspierający budowanie rozwiązań, z których użytkownicy będą korzystali.
Metoda Design Thinking opiera się na pięciu głównych krokach, które wspierają konkretne narzędzia do zbierania informacji. Badania marketingowe oraz ich analiza, są główną specjalizacją prowadzącego szkolenie z design thinking i podczas warsztatów uczestnicy będą mogli poznać nowe narzędzia do gromadzenia użytecznych danych.

Dzisiejsze rynki charakteryzują się dużą konkurencyjnością, bez względu na branżę. Łatwość komunikacji z klientem oraz duża ilość ofert sprawiają, że firmy coraz bardziej starają się zainteresować klienta oryginalnością swoich produktów i usług. Jednak, żeby stać się pionierem, organizacja musi wiedzieć jak zarządzać procesem tworzenia innowacji.

Grupa docelowa szkolenia "Design Thinking i Service Design"

Szkolenie "Design Thinking i Service Design" skierowane jest do osób chcących korzystać z metody Design Thinking w budowaniu atrakcyjnych rozwiązań dla klientów. Szczególnie rekomendujemy je dla:

  • przyszłych moderatorów Design Thinking,
  • project managerów,
  • product ownerów,
  • liderów zmian,
  • UX/UI designerów,
  • marketingowców,
  • osób, które chcą zaadaptować swój biznes do nowych warunków,
  • oraz osób, które chcą się nauczyć praktycznego wykorzystywania potencjału poznanej metody w budowaniu atrakcyjnych rozwiązań dla klientów.

Cele szkolenia


Szkolenie "Design Thinking i Service Design" przygotuje Cię do profesjonalnego wykorzystania metodyki design thinking w pracy zawodowej. Biorąc aktywny udział w warsztacie:

  • dowiesz się, czym jest design thinking i service design i jak zastosować go w codziennej pracy i zarządzaniu zespołem,
  • zrozumiesz, jak DT i SD mogą wpłynąć na rozwiązywanie zadań, optymalizację usług i zwiększenie efektywności działań,
  • dowiesz się, jak wykorzystywać indywidualne i zespołowe narzędzia Design Thinking i Service Design,
  • nauczysz się myślenia wizualnego - wskażemy proste techniki, które odmienią Twoje podejście do zarządzania projektem.

Szkolenie Design Thinking i Service Design - 3 wygodne sposoby udziału

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie lub twojego zespołu / firmy formę udziału w szkoleniu z design thinking:

  • Szkolenie zamknięte dla zespołu Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 do 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.
  • Szkolenie online. Dedykowany webinar dla Ciebie indywidualnie lub Twojej firmy / zespołu.

Szkolenie "Design Thinking i Service Design" może być prowadzone w języku angielskim.

Program szkolenia


1. DESIGN THINKING I SERVICE DESIGN - WPROWADZENIE

  • Jak to się wszystko zaczęło, historia powstania i rozwoju design thinking
  • Definicje design thinking i przykłady zastosowania - przykłady firm, które inwestują w mapowanie doświadczeń klientów
  • Dla kogo jest design thinking
  • Kluczowe wartości i zasady podejścia design thinking
  • Design thinking vs service design - czym różnią się te podejścia od siebie? Kiedy je stosować?

2. PROCES PROJEKTOWY NA PRZYKŁADZIE - INTERAKTYWNE ZADANIA

  • Proces double diamond
  • Zrozumienie sensu myślenia konwergencyjnego i dywergencyjnego

3. EMPATYZACJA - METODY BADAWCZE I RESEARCH INTERNETOWY

  • Przejście przez ścieżkę klienta - mapowanie doświadczeń użytkownika - Customer Journey (porównanie dostępnych narzędzi do mapowania ścieżek klienta online i offline)
  • Poznanie takich narzędzi, jak: User Stories, mapy empatii, service blueprint
  • Poznanie potrzeb, frustracji, bolączek i pragnień finalnego odbiorcy naszego produktu / usługi

4. DEFINIOWANIE PROBLEMU

  • Priorytetyzacja danych i wyciąganie wniosków z badań
  • Skupianie się na najważniejszych wyzwaniach projektowych
  • Ideacja / generowanie pomysłów
  • Co oznacza bycie kreatywnym i jak pobudzać kreatywność
  • Tworzenie rozwiązań zgodnych z wybranymi wyzwaniami projektowymi
  • Wybór rozwiązań, które będą poddane testom

5. PROTOTYPOWANIE

  • Myślenie wizualne
  • Scenariusze korzystania z produktu / usługi
  • Tworzenie prototypów produktów / usług w celu ulepszenia, doprecyzowania i rozwinięcia pierwotnych pomysłów oraz sprawdzenia ich działania

6. TESTOWANIE

  • Przeprowadzenie testów prototypów z użytkownikami finalnego rozwiązania
  • Iteracja

7. PODSUMOWANIE I SESJA “PYTAŃ I ODPOWIEDZI”

Szkolenie Design Thinking i Service Design poprowadzi

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!