O szkoleniu
Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce. Marki często podchodzą do sklepów i klientów on-line z dużą ostrożnością i niepewnością, często wręcz uciekają od kontaktu z klientem, bo mają świadomość, ze sprzedaż w internecie niszczy rynek, zaniża ceny i uniemożliwia współpracę z dotychczasowymi kanałami sprzedaży.
Warto pochylić się nad zagrożeniami, ale też wypracować rozwiązania, które pozwolą zaprzyjaźnić się ze sklepem on-line, bo od technologii i wygody nie uciekniemy. Świat zmierza w kierunku digitalizacji i jest to nie moda a trend i przy okazji świetny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Cele szkolenia
Podczas proponowanego szkolenia "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?":
- Spojrzysz na kanał on-line i sprzedaż internetową z różnych perspektyw.
- Zidentyfikujesz szanse i zagrożenia i dowiesz się jak uniknąć zagrożeń podejmując współpracę ze sklepem internetowym.
- Dowiesz się jak zaprzyjaźnić się z klientem internetowym.
- Nauczysz się jak prowadzić rozmowy z zewnętrznym sklepem on-line.
- Dobierzesz strategie postępowania do rodzaju sklepu internetowego.
- Poznasz narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż internetową w kanale on-line i skuteczność tych narzędzi.
- Na podstawie business case'ów z polskiego rynku poznasz różnorodne strategie sklepów on-line i ocenisz jak Twój biznes odnalazłby się w takiej strategii.
GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?":
Szkolenie "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?" jest przeznaczone dla:
- Managerów sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych, którzy współpracują lub zamierzają bliżej współpracować ze sklepami internetowymi.
- Ponieważ sprzedaż nie istnieje bez marketingu i na odwrót, na szkolenie zapraszamy również przedstawicieli działów marketingu, którzy chcą lepiej poznać kanał sprzedaży on-line i chcą się dowiedzieć jakimi narzędziami wspomóc sprzedaż internetową.
3 wygodne formy realizacji szkolenia "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line"
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu ze sprzedaży internetowej:
- Szkolenie zamknięte dla managerów / specjalistów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 3/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
- Szkolenie online. Dedykowany webinar / szkolenie online dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzone o w oparciu o dostosowany do potrzeb i specyfiki program szkoleniowy.
- Szkolenie "1 na 1". Indywidualne szkolenie specjalnie dla Ciebie. Termin i miejsce do ustalenia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.
Program szkolenia
1. ON-LINE - JAKIE PEŁNI FUNKCJE I JAKIE MOŻE MIEĆ ZNACZENIE DLA ORGANIZACJI
- Funkcja komunikacyjna i sprzedażowa
- On-Line w oczach Konsumenta, Klienta I Dostawcy
2. JAK ZWERYFIKOWAĆ SKLEP INTERNETOWY PRZED SPOTKANIEM HANDLOWYM - CO MOŻE ZOBACZYĆ DOSTAWCA
- Analiza półki on-line
- Analiza poprzez wyszukiwarkę i dostępne narzędzia on-line
3. ROZMOWA HANDLOWA Z KLIENTEM ON-LINE - NA KOGO WARTO POSTAWIĆ
- Jakie zadać pytania, aby ocenić potencjał klienta
- Jakie zadać pytania, aby dobrze dobrać asortyment do klienta
- Jakie zadać pytania, aby upewnić się, czy inwestycja w klienta jest opłacalna
- Co zrobić, aby stać się partnerem do rozmowy
- Jakich argumentów użyć, aby przekonać klienta do współpracy
4. RODZAJE KLIENTÓW INTERNETOWYCH I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - STRATEGIE POSTĘPOWANIA
- Prywatny sklep on-line
- Sklep korporacja
- Klient na platformie allegro
5. STRATEGIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH
- Jak wykorzystać strategie do rozwoju własnego biznesu
- Jak rozpoznać strategie sklepów
- Jak nie wpaść w pułapkę strategii klienta
- Strategie sklepów, w tym aspekt cenowy i jaka marża zadawala klienta on-line
6. NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ W KANALE ON-LINE I HANDEL ELEKTRONICZNY
- Narzędzia do wykorzystania w sklepie internetowym
- Co może zrobić Twój marketing, aby pomóc Ci w sprzedaży on-line
7. ZASADY, KTÓRYCH WARTO SIĘ TRZYMAĆ WSPÓŁPRACUJĄC ZE SKLEPEM INTERNETOWYM
Szkolenie "SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?" poprowadzi