drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?


O szkoleniu


Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce. Marki często podchodzą do sklepów i klientów on-line z dużą ostrożnością i niepewnością, często wręcz uciekają od kontaktu z klientem, bo mają świadomość, ze sprzedaż w internecie niszczy rynek, zaniża ceny i uniemożliwia współpracę z dotychczasowymi kanałami sprzedaży.

Warto pochylić się nad zagrożeniami, ale też wypracować rozwiązania, które pozwolą zaprzyjaźnić się ze sklepem on-line, bo od technologii i wygody nie uciekniemy. Świat zmierza w kierunku digitalizacji i jest to nie moda a trend i przy okazji świetny sposób na zwiększenie sprzedaży.

Cele szkolenia


Podczas proponowanego szkolenia "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?":

  • Spojrzysz na kanał on-line i sprzedaż internetową z różnych perspektyw.
  • Zidentyfikujesz szanse i zagrożenia i dowiesz się jak uniknąć zagrożeń podejmując współpracę ze sklepem internetowym.
  • Dowiesz się jak zaprzyjaźnić się z klientem internetowym.
  • Nauczysz się jak prowadzić rozmowy z zewnętrznym sklepem on-line.
  • Dobierzesz strategie postępowania do rodzaju sklepu internetowego.
  • Poznasz narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż internetową w kanale on-line i skuteczność tych narzędzi.
  • Na podstawie business case'ów z polskiego rynku poznasz różnorodne strategie sklepów on-line i ocenisz jak Twój biznes odnalazłby się w takiej strategii.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?":

Szkolenie "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?" jest przeznaczone dla:

  • Managerów sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych, którzy współpracują lub zamierzają bliżej współpracować ze sklepami internetowymi.
  • Ponieważ sprzedaż nie istnieje bez marketingu i na odwrót, na szkolenie zapraszamy również przedstawicieli działów marketingu, którzy chcą lepiej poznać kanał sprzedaży on-line i chcą się dowiedzieć jakimi narzędziami wspomóc sprzedaż internetową.

3 wygodne formy realizacji szkolenia "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu ze sprzedaży internetowej:

  • Szkolenie zamknięte dla managerów / specjalistów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 3/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie online. Dedykowany webinar / szkolenie online dla Twojej firmy / zespołu. Prowadzone o w oparciu o dostosowany do potrzeb i specyfiki program szkoleniowy.
  • Szkolenie "1 na 1". Indywidualne szkolenie specjalnie dla Ciebie. Termin i miejsce do ustalenia. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.

Program szkolenia


1. ON-LINE - JAKIE PEŁNI FUNKCJE I JAKIE MOŻE MIEĆ ZNACZENIE DLA ORGANIZACJI

  • Funkcja komunikacyjna i sprzedażowa
  • On-Line w oczach Konsumenta, Klienta I Dostawcy

2. JAK ZWERYFIKOWAĆ SKLEP INTERNETOWY PRZED SPOTKANIEM HANDLOWYM - CO MOŻE ZOBACZYĆ DOSTAWCA

  • Analiza półki on-line
  • Analiza poprzez wyszukiwarkę i dostępne narzędzia on-line

3. ROZMOWA HANDLOWA Z KLIENTEM ON-LINE - NA KOGO WARTO POSTAWIĆ

  • Jakie zadać pytania, aby ocenić potencjał klienta
  • Jakie zadać pytania, aby dobrze dobrać asortyment do klienta
  • Jakie zadać pytania, aby upewnić się, czy inwestycja w klienta jest opłacalna
  • Co zrobić, aby stać się partnerem do rozmowy
  • Jakich argumentów użyć, aby przekonać klienta do współpracy

4. RODZAJE KLIENTÓW INTERNETOWYCH I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - STRATEGIE POSTĘPOWANIA

  • Prywatny sklep on-line
  • Sklep korporacja
  • Klient na platformie allegro

5. STRATEGIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH

  • Jak wykorzystać strategie do rozwoju własnego biznesu
  • Jak rozpoznać strategie sklepów
  • Jak nie wpaść w pułapkę strategii klienta
  • Strategie sklepów, w tym aspekt cenowy i jaka marża zadawala klienta on-line

6. NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ W KANALE ON-LINE I HANDEL ELEKTRONICZNY

  • Narzędzia do wykorzystania w sklepie internetowym
  • Co może zrobić Twój marketing, aby pomóc Ci w sprzedaży on-line

7. ZASADY, KTÓRYCH WARTO SIĘ TRZYMAĆ WSPÓŁPRACUJĄC ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

Szkolenie "SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?" poprowadzi

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!