drukuj

b_form
 @ 960.00
b_form

SPRZEDAŻ INTERNETOWA (HANDEL ELEKTRONICZNY). Jak współpracować ze sklepami on-line?


O szkoleniu


Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii / marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce. Marki często podchodzą do sklepów i klientów on-line z dużą ostrożnością i niepewnością, często wręcz uciekają od kontaktu z klientem, bo mają świadomość, ze sprzedaż w internecie niszczy rynek, zaniża ceny i uniemożliwia współpracę z dotychczasowymi kanałami sprzedaży.

Warto pochylić się nad zagrożeniami, ale też wypracować rozwiązania, które pozwolą zaprzyjaźnić się ze sklepem on-line, bo od technologii i wygody nie uciekniemy. Świat zmierza w kierunku digitalizacji i jest to nie moda a trend i przy okazji świetny sposób na zwiększenie sprzedaży.

Cele szkolenia


Podczas proponowanego szkolenia "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?":

  • Spojrzysz na kanał on-line i sprzedaż internetową z różnych perspektyw.
  • Zidentyfikujesz szanse i zagrożenia i dowiesz się jak uniknąć zagrożeń podejmując współpracę ze sklepem internetowym.
  • Dowiesz się jak zaprzyjaźnić się z klientem internetowym.
  • Nauczysz się jak prowadzić rozmowy z zewnętrznym sklepem on-line.
  • Dobierzesz strategie postępowania do rodzaju sklepu internetowego.
  • Poznasz narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż internetową w kanale on-line i skuteczność tych narzędzi.
  • Na podstawie business case'ów z polskiego rynku poznasz różnorodne strategie sklepów on-line i ocenisz jak Twój biznes odnalazłby się w takiej strategii.

GRUPA DOCELOWA SZKOLENIA "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?":

Szkolenie "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-line?" jest przeznaczone dla:

  • Managerów sprzedaży oraz przedstawicieli handlowych, którzy współpracują lub zamierzają bliżej współpracować ze sklepami internetowymi.
  • Ponieważ sprzedaż nie istnieje bez marketingu i na odwrót, na szkolenie zapraszamy również przedstawicieli działów marketingu, którzy chcą lepiej poznać kanał sprzedaży on-line i chcą się dowiedzieć jakimi narzędziami wspomóc sprzedaż internetową.

Program szkolenia


1. ON-LINE - JAKIE PEŁNI FUNKCJE I JAKIE MOŻE MIEĆ ZNACZENIE DLA ORGANIZACJI

  • Funkcja komunikacyjna i sprzedażowa
  • On-Line w oczach Konsumenta, Klienta I Dostawcy

2. JAK ZWERYFIKOWAĆ SKLEP INTERNETOWY PRZED SPOTKANIEM HANDLOWYM - CO MOŻE ZOBACZYĆ DOSTAWCA

  • Analiza półki on-line
  • Analiza poprzez wyszukiwarkę i dostępne narzędzia on-line

3. ROZMOWA HANDLOWA Z KLIENTEM ON-LINE - NA KOGO WARTO POSTAWIĆ

  • Jakie zadać pytania, aby ocenić potencjał klienta
  • Jakie zadać pytania, aby dobrze dobrać asortyment do klienta
  • Jakie zadać pytania, aby upewnić się, czy inwestycja w klienta jest opłacalna
  • Co zrobić, aby stać się partnerem do rozmowy
  • Jakich argumentów użyć, aby przekonać klienta do współpracy

4. RODZAJE KLIENTÓW INTERNETOWYCH I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - STRATEGIE POSTĘPOWANIA

  • Prywatny sklep on-line
  • Sklep korporacja
  • Klient na platformie allegro

5. STRATEGIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH

  • Jak wykorzystać strategie do rozwoju własnego biznesu
  • Jak rozpoznać strategie sklepów
  • Jak nie wpaść w pułapkę strategii klienta
  • Strategie sklepów, w tym aspekt cenowy i jaka marża zadawala klienta on-line

6. NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ W KANALE ON-LINE I HANDEL ELEKTRONICZNY

  • Narzędzia do wykorzystania w sklepie internetowym
  • Co może zrobić Twój marketing, aby pomóc Ci w sprzedaży on-line

7. ZASADY, KTÓRYCH WARTO SIĘ TRZYMAĆ WSPÓŁPRACUJĄC ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

 

Szkolenia otwarte
22.03.2019
Warszawa
31.05.2019
Warszawa
Cena zgłoszenia biznesowego

960 zł netto +23% VAT

Promocje dla klientów biznesowych

10 % dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
20 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
25 % dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
100 zł netto rabatu przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
100 zł netto rabatu przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

 @ 960.00

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Sprzedaż internetowa (handel elektroniczny). Jak współpracować ze sklepami on-lne?", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.

CENA DLA OSÓB PRYWATNYCH W RAMACH PROJEKTU "PROFESJONALNY INDYWIDUALISTA 2019"

550 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

jak powyżej.

Kliknij tutaj i zapoznaj się ze szczegółami projektu.

Zgłoszenie dla osoby prywatnej w ramach projektu możesz pobrać tutaj.

Jeżeli nie jesteś pewny /-a czy kwalifikujesz się do projektu bądź masz pytania, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - tel. 22 877 38 43, GSM 784 010 774, email:bok@bonavigator.pl.

 



Pytania / Kontakt
B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Tel: 22 877 38 43, GSM 784 010 774 E-mail: bok@bonavigator.pl
Formularz
Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami
Czym jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? Czy faktycznie złota myśl "cena czyni cuda" tak często powtarzana prze...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów
Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowani...

Czytaj więcej

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów
Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. ...

Czytaj więcej

TRADE MARKETING. Metody wsparcia wzrostu sprzedaży
Trade marketing to taki dziwny twór zawieszony pomiędzy sprzedażą a marketingiem. Niby marketing, ale nie do końca. To mniej prestiżo...

Czytaj więcej

BADANIA MARKETINGOWE. BADANIA RYNKU. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów
Jeśli dostrzegasz, ze Twojej marce brakuje wiatru w żaglach, dotychczasowe działania nie przynoszą już takich efektów jak przed laty,...

Czytaj więcej

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywaj...

Czytaj więcej

BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?
Różne źródła wskazują jako początek usystematyzowanego benchmarkingu wewnętrzny program naprawczy Rank Xerox-a "Leadership Thr...

Czytaj więcej

REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych
Repozycjowanie i rebranding marki coraz częściej staje się koniecznością przed która, stają Dyrektorzy Marketingu i Brand Managerowie...

Czytaj więcej

PROMOCJA SPRZEDAŻY - jak zwiększać sprzedaż bez obniżania cen. Mechanizmy i techniki stosowane w handlu tradycyjnym oraz e-commerce
Promocje sprzedaży to szeroko rozumiane mechanizmy i techniki mające w swoim zamierzeniu zwiększyć sprzedaż produktów bądź usług. Nar...

Czytaj więcej

Trenerzy
Izabela Bohdan - Talmont
Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product managemen...

Czytaj więcej

Hanna Adamiak
Trener praktyk biznesu. Manager marketingu z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie product managementu, category mana...

Czytaj więcej

Artykuły
A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

Wróżyć każdy może, czyli badania rynku i marketingowe

Firma X przez wiele lat funkcjonowała w przekonaniu, że jest liderem rynkowym w swojej kategorii. Rozbudowany i dość różnorodny as...

Czytaj więcej

Umysł klienta jest wiele wart

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój te...

Czytaj więcej

Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy

Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Jednocześnie chciałabym Wa...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -