drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

CONTENT MARKETING. Szkolenie z tworzenia angażujących treści w internecie


O szkoleniu


Content marketing, to zaprezentowanie Twojego produktu / marki w ciekawym kontekście, który przyniesie wartość dodaną Twoim użytkownikom. Treści tworzone w ramach content marketingu, w tym treści tworzone na stronę internetową, mają sprawić, że odbiorca nawiąże relacje z twoją marką, poczuje do niej sympatię, zaangażuje się, co w przyszłości zaowocuje zakupem twoich produktów. To też działanie długofalowe, które warto wpisać w swoją strategię marketingową.

Szkolenie Content Marketing pozwoli Ci nie tylko zrozumieć w jaki sposób marki wykorzystują content marketing do budowania swojej pozycji, ale również doskonały warsztat, na którym opanujesz lub podniesiesz swoje kompetencje w zakresie tworzenia treści na strony internetowe (web writting). Treści, które będą chętnie czytane i zapamiętane przez użytkowników twojej witryny.

Grupa docelowa szkolenia Content Marketing

Nasze szkolenie z content marketingu rekomendujemy:

  • Managerom i specjalistom marketingu, którzy są odpowiedzialni za prowadzenie działań w kanale online.
  • Copywriterom, managerom i specjalistom ds. content marketingu kreującym strategie i kampanie content marketingowe oraz bezpośrednio tworzącym treści na strony internetowe.
  • Managerom i specjalistom e-commerce przygotowującym opisy produktowe, opisy kategorii oraz treści dla sklepów internetowych i prezentacji produktów na platformach marketplace.

2 wygodne formy udziału w szkoleniu "Content Marketing"

Wybierz najwygodniejszą formę udziału w szkoleniu z content marketingi i tworzenia treści na strony internetowe.

  • Szkolenie zamknięte. Polecane dla grup 5-12 osób. Termin, miejsce szkolenia są ustalane z indywidualnie z Klientem. Zaletą szkolenia zamkniętego jest to, że jego jest ono realizowane w oparciu o dedykowany program szkolenia przygotowany pod kątem zamawiającego Klienta. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
  • Szkolenie "1 na 1". Szkolenie tylko dla Ciebie w wybranym przez Ciebie terminie.

Metoda prowadzenia szkolenia z content marketingu

Szkolenie ma charakter wybitnie warsztatowy. Jego celem jest wykształcenie konkretnych umiejętności i podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia kampanii content marketingowych i web writtingu (tworzenie treści na strony internetowe). Podczas warsztatu weźmiesz udział w ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych, dyskusjach i burzach mózgów, rozwiążesz case study ’s, będziesz projektował /-a działania content marketingowe oraz przygotowywał /-a treści na stronę internetową. Podsumowaniem każdego modułu będą krótkie prezentacje lub mini wykłady trenera,

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu "Content marketing":

  • Dowiesz się czym jest content marketing i czym różni się od treści typowo sprzedażowych.
  • Nauczysz się tworzyć treści marketingowe, które będą atrakcyjne dla Twojego odbiorcy internetowego.
  • Poznasz dobre praktyki content marketingowe na przykładzie wielu marek.
  • Zdobędziesz umiejętność pisania artykułów, które przyciągną uwagę Twojego odbiorcy.
  • Poznasz wiele narzędzi internetowych, które ułatwiają pracę przy tworzeniu content marketingu i treści.

Program szkolenia


1. INTERNET - KANAŁ DYSTRYBUCJI I MIEJSCE KOMUNIKACJI MAREK

  • Internet z perspektywy kupującego i sprzedającego
  • Ewolucja internetu
  • Aktualne trendy w internecie

2. WPROWADZENIE DO CONTENT MARKETINGU

  • Istota content marketingu
  • Różnice pomiędzy content marketingiem a treściami sprzedażowymi
  • Różnice w tworzeniu content marketingu B2B i B2C

3. NARZĘDZIA I TECHNIKI CONTENT MARKETINGU

  • Persona - czyli co warto wiedzieć o swoim odbiorcy
  • Klient - twórca Twojego contentu
  • RTM (real time marketing)
  • Video i podcasty
  • Współpraca z influencerami

4. PROJEKTOWANIE DZIAŁAŃ CONTENT MARKETINGOWYCH - WARSZTAT

5. TWORZENIE TREŚCI - WEB WRITTING

  • Zachowania odbiorców w sieci - jak czytamy treści
  • Sztuka tworzenia tytułów
  • Zasady tworzenia treści
  • Styl i język użyty do tworzenia treści
  • Call to action - wezwanie do działania
  • Warsztat z tworzenia treści

6. NARZĘDZIA INTERNETOWE PRZYDATNE W PRACY CONTENT MANAGERA I COPYWRITERA

  • Narzędzia do weryfikacji tekstów
  • Narzędzia do budowy person
  • Narzędzia do monitoringu sieci i treści tworzonych przez użytkowników

Szkolenie "Content marketing" poprowadzi:

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!