O szkoleniu
Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywając sobie z roku na rok coraz większe uznanie konsumentów. Obecnie mało który producent może pozwolić sobie na nieuwzględnienie w swoich planach zjawiska marki własnej. Zapraszamy Państwa na szkolenie w całości poświęcone zarządzaniu markami własnymi.
Adresaci szkolenia z marek własnych
Od ponad 20 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji zawodowych managerów i specjalistów marketingu. Szkolenie „Marka Własna (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania” przeznaczone jest dla specjalistów ds. marketingu, product managerów, brand managerów, dyrektorów ds. marketingu, członków zarządu.
Cele szkolenia
Biorąc udział w szkoleniu z marki własnej zostaniesz przygotowany do realizacji projektów z zakresu marek własnych.
Uczestnicząc w naszym szkoleniu "Marka Własna (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania"
- Uzyskasz wiedzę dotyczącą marek własnych, panujących trendów i perspektyw ich rozwoju.
- Zdobędziesz umiejętność analitycznego podejścia do projektów marki własnej oraz umiejętność ograniczania i / lub eliminowania ewentualnych zagrożeń wynikających z tego projektu.
- Poznasz kluczowe podmioty, które mają wpływ na rozwój marek własnych.
- Nauczysz się jak pracować z produktem markowym, aby utrzymać jego pozycję na rynku w obliczu marek własnych.
- Dowiesz się jak w praktyce wygląda wprowadzanie produktów pod marką własną na rynek i współpraca z klientem sieciowym.
3 wygodne formy realizacji szkolenia "Marka Własna (Private Labels). Nowoczesna strategie. Praktyka Zarządzania"
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z zarządzania marką własną.
- Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla uczestników indywidualnych lub małych grup 2/3 osoby. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
- Szkolenie zamknięte dla managerów / specjalistów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
- Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.
Program szkolenia
1. CZYM JEST MARKA WŁASNA
- Pojęcie marki własnej
- Kluczowe kategorie dla marki własnej
- Podmioty uczestniczące w rozwoju marki własnej
2. ROZWÓJ MARKI WŁASNEJ: AKTUALNE TRENDY, CZYNNIKI WZROSTU I PROGNOZY NA PRZYSZŁOŚĆ
3. KONSUMENT MARKI WŁASNEJ - JEGO ZACHOWANIA, OCZEKIWANIA I POSTRZEGANIE MAREK WŁASNYCH
4. MARKA WŁASNA Z PERSPEKTYWY PRODUCENTA I DETALISTY
- Analiza szans i zagrożeń
- Przekształcanie zagrożeń w szanse
- Marka własna jako strategia
5. STRATEGIE SIECI DLA MAREK WŁASNYCH
- Warianty i nazewnictwo marek własnych - rozwiązania stosowane przez sieci
- Co dla sieci jest najważniejsze w marce własnej
- Wspieranie marek własnych przez detalistę
- Wpływ działań podejmowanych przez sieci na właścicieli produktów markowych
6. STRATEGIE WŁAŚCICIELI PRODUKTÓW MARKOWYCH W OBLICZU MARKI WŁASNEJ
- Analiza biznesu - rozwój produktów / marek ekonomicznych, optymalizacja asortymentu
- Sposoby zarządzania produktem markowym
- Poszukiwanie i przyjmowanie nowych ról przez producenta na zmieniającym się rynku
- Umacnianie pozycji rynkowej
7. PROCES WPROWADZANIA PRODUKTU POD MARKĄ WŁASNĄ Z PERSPEKTYWY PRODUCENTA
- Proces realizacji projektu marki własnej
- Odpowiedzialność za projekt marki własnej w firmie
- Zakres odpowiedzialności producenta i detalisty podczas realizacji projektu
- Błędy popełniane przy realizacji projektów
8. TECHNIKI POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM SIECIOWYM PRZY PROJEKTACH MARKI WŁASNEJ
- Udział w przetargu
- Sytuacje kryzysowe po wygranym przetargu
- Obrona produktów markowych
9. ASPEKTY PRAWNE MAREK WŁASNYCH
Szkolenie "Marka Własna (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania" poprowadzi: