drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

MARKA WŁASNA (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania


O szkoleniu


Marka własna (private labels) w ciągu ostatnich lat stała bardzo ważnym elementem rynku, zwłaszcza w wypadku produktów FMCG, zdobywając sobie z roku na rok coraz większe uznanie konsumentów. Obecnie mało który producent może pozwolić sobie na nieuwzględnienie w swoich planach zjawiska marki własnej. Zapraszamy Państwa na szkolenie w całości poświęcone zarządzaniu markami własnymi.

Adresaci szkolenia z marek własnych

Od ponad 20 lat skutecznie wspieramy rozwój kompetencji zawodowych managerów i specjalistów marketingu. Szkolenie „Marka Własna (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania” przeznaczone jest dla specjalistów ds. marketingu, product managerów, brand managerów, dyrektorów ds. marketingu, członków zarządu.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu z marki własnej zostaniesz przygotowany do realizacji projektów z zakresu marek własnych.

Uczestnicząc w naszym szkoleniu "Marka Własna (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania"

 

  • Uzyskasz wiedzę dotyczącą marek własnych, panujących trendów i perspektyw ich rozwoju.
  • Zdobędziesz umiejętność analitycznego podejścia do projektów marki własnej oraz umiejętność ograniczania i / lub eliminowania ewentualnych zagrożeń wynikających z tego projektu.
  • Poznasz kluczowe podmioty, które mają wpływ na rozwój marek własnych.
  • Nauczysz się jak pracować z produktem markowym, aby utrzymać jego pozycję na rynku w obliczu marek własnych.
  • Dowiesz się jak w praktyce wygląda wprowadzanie produktów pod marką własną na rynek i współpraca z klientem sieciowym.

3 wygodne formy realizacji szkolenia "Marka Własna (Private Labels). Nowoczesna strategie. Praktyka Zarządzania"

Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z zarządzania marką własną.

  • Udział w szkoleniu otwartym. Rozwiązanie rekomendowane dla uczestników indywidualnych lub małych grup 2/3 osoby. Terminy, miejsca i cenę znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte dla managerów / specjalistów Twojej firmy. Rozwiązanie rekomendowane dla grup 4/5 - 12 osób. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Korzyścią jest to, że szkolenie jest prowadzone wg. dedykowanego programu uwzględniające potrzeby szkoleniowe i specyfikę funkcjonowania przedsiębiorstwa klienta.
  • Szkolenie "1 na 1". Przeznaczone indywidualnie dla 1 osoby. Termin, miejsce szkolenia są uzgadnianie z klientem. Program szkolenia jest dostosowywany do zgłoszonych potrzeb.

Program szkolenia


1. CZYM JEST MARKA WŁASNA

  • Pojęcie marki własnej
  • Kluczowe kategorie dla marki własnej
  • Podmioty uczestniczące w rozwoju marki własnej

2. ROZWÓJ MARKI WŁASNEJ: AKTUALNE TRENDY, CZYNNIKI WZROSTU I PROGNOZY NA PRZYSZŁOŚĆ

3. KONSUMENT MARKI WŁASNEJ - JEGO ZACHOWANIA, OCZEKIWANIA I POSTRZEGANIE MAREK WŁASNYCH

4. MARKA WŁASNA Z PERSPEKTYWY PRODUCENTA I DETALISTY

  • Analiza szans i zagrożeń
  • Przekształcanie zagrożeń w szanse
  • Marka własna jako strategia

5. STRATEGIE SIECI DLA MAREK WŁASNYCH

  • Warianty i nazewnictwo marek własnych - rozwiązania stosowane przez sieci
  • Co dla sieci jest najważniejsze w marce własnej
  • Wspieranie marek własnych przez detalistę
  • Wpływ działań podejmowanych przez sieci na właścicieli produktów markowych

6. STRATEGIE WŁAŚCICIELI PRODUKTÓW MARKOWYCH W OBLICZU MARKI WŁASNEJ

  • Analiza biznesu - rozwój produktów / marek ekonomicznych, optymalizacja asortymentu
  • Sposoby zarządzania produktem markowym
  • Poszukiwanie i przyjmowanie nowych ról przez producenta na zmieniającym się rynku
  • Umacnianie pozycji rynkowej

7. PROCES WPROWADZANIA PRODUKTU POD MARKĄ WŁASNĄ Z PERSPEKTYWY PRODUCENTA

  • Proces realizacji projektu marki własnej
  • Odpowiedzialność za projekt marki własnej w firmie
  • Zakres odpowiedzialności producenta i detalisty podczas realizacji projektu
  • Błędy popełniane przy realizacji projektów

8. TECHNIKI POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM SIECIOWYM PRZY PROJEKTACH MARKI WŁASNEJ

  • Udział w przetargu
  • Sytuacje kryzysowe po wygranym przetargu
  • Obrona produktów markowych

9. ASPEKTY PRAWNE MAREK WŁASNYCH

Szkolenie "Marka Własna (Private Labels). Nowoczesne Strategie. Praktyka Zarządzania" poprowadzi:

Szkolenie zamknięte – dopasowane do Twojej firmy i zespołu

Szukasz skutecznego szkolenia, które naprawdę odpowiada na potrzeby Twojego biznesu? Nasze szkolenia zamknięte to więcej niż standardowa wiedza – to praktyczne rozwiązania dostosowane do wyzwań Twojej branży i specyfiki Twojego zespołu.

Dlaczego warto?
  • Program dopasowany do Twojej firmy – na podstawie profesjonalnej analizy potrzeb i specyfiki branży.
  • Termin i miejsce ustalane indywidualnie – pełna elastyczność, zarówno stacjonarnie, jak i online.
  • Praktyczne podejście – szkolenia prowadzą trenerzy z doświadczeniem biznesowym.
  • Forma warsztatowa – angażujące ćwiczenia i realne case study.
  • Kompleksowe materiały szkoleniowe – gotowe do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Certyfikaty dla uczestników – imienne potwierdzenie zdobytych kompetencji.
  • Optymalne grupy warsztatowe – 3/4 do 12/15 osób dla maksymalnej efektywności.
  • Działamy w całej Polsce – dojazd trenera i zakwaterowanie wliczone w cenę.
  • Indywidualna wycena – dopasowana do zakresu i potrzeb Twojego zespołu.
  • Możliwość dofinansowania – realizujemy szkolenia ze środków KFS (Krajowy Fundusz Szkoleniowy).

Zainwestuj w rozwój swojego zespołu! Skontaktuj się z nami i otrzymaj spersonalizowaną ofertę.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!