drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

Korespondencja biznesowa w języku polskim i angielskim


O szkoleniu


Każdy manager i specjalista komunikuje się pisemnie ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, klientami i bardzo często z urzędami. Codziennie piszemy e-maile, przygotowujemy dokumenty, oferty, listy, odpowiedzi na pisma... Robimy to najczęściej w języku polskim lub angielskim.

Przygotowanie i zredagowanie dowolnej korespondencji biznesowej powinno odbyć się zgodnie z przyjętymi standardami obejmującymi układ, wygląd, formę i treść.

Każdy dokument i e-mail wysłany w sprawach firmowych ze służbowego konta świadczy o kulturze organizacyjnej firmy. Warto zadbać o to aby korespondencja tradycyjna i elektroniczna budowała pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy i jej pracowników.

Cele szkolenia


Udział w szkoleniu z korespondencji biznesowej przygotuje Cię do prowadzenia profesjonalnej i zgodnej z międzynarodowymi standardami korespondencji w języku polskim i angielskim.

Podczas szkolenia z korespondencji biznesowej:

  • Poznasz i nauczysz się korzystać z formalnej struktury listu biznesowego i e-maila.
  • Dowiesz się jaki wygląd powinna mieć korespondencja firmowa w języku polskim a jaki w języku angielskim.
  • Opanujesz zasady stosowania formatów i układów stosowanych w pismach kierowanych do biznesu, osób indywidualnych i urzędów.
  • Nauczysz się zasad i standardów przygotowania i redagowania dokumentów i e-maili w języku angielskim.
  • Przyswoisz sobie zwroty wykorzystywane w korespondencji prowadzonej w języku polskim i angielskim.

Metoda prowadzenia szkolenia:

Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową (zadania, ćwiczenia) rozwijającą umiejętności komunikacji pisemnej w języku polskim i angielskim.

Grupa docelowa szkolenia:

Szkolenie "Korespondencja biznesowa w języku polskim i angielskim" jest przeznaczone dla managerów i specjalistów komunikujących się i redagujących pisma, dokumenty, oferty, e-maile do klientów biznesowych, indywidualnych, urzędów w języku polskim i angielskim.

Program szkolenia


1. OGÓLNE ELEMENTY BUDOWY LISTU FORMALNEGO

  • Zasady i szablon listu
  • Przydatne zwroty w liście
  • Ogólne zwroty w listach i mailach
  • Zwroty i wyrażenia powszechnie używane za niewskazane w korespondencji biznesowej

2. WYGLĄD KORESPONDENCJI BIZNESOWEJ W JĘZYKU POLSKIM

  • Układ blokowy
  • Układ na wpół blokowy
  • Układ wcięty

3. FORMAT KORESPONDENCJI BIZNESOWEJ

  • Format daty
  • Format adresu
  • Lista załączników

4. KONWENCJE W KORESPONDENCJI BIZNESOWEJ i E-MAIL W JĘZYKU ANGIELSKIM

  • Ogólne informacje wstępne
  • Podawanie liczb w mailu
  • Duże litery, zastosowanie
  • Podawanie czasu
  • Terminologia komputerowa
  • Układ strony

5. OGÓLNE ZWROTY W LISTACH I E-MAILACH

  • Powitanie, czyli jak rozpocząć i najczęstsze błędy
  • Konwencje, czyli kim jest Twój odbiorca
  • Zwroty grzecznościowe kończące list, e-mail
  • Podpis pod listem, e-mailem

6. PRZYDATNE ZWROTY W NOWOCZESNEJ KORESPONDENCJI BIZNESOWEJ

  • Zwroty na początku, w języku polskim vs. w języku angielskim
  • Przydatne zwroty w części środkowej w języku polskim i angielskim
  • Zwroty na zakończenie w języku polskim i angielskim

7. GŁÓWNE ELEMENTY LISTU BIZNESOWEGO W JĘZYKU ANGIELSKIM

  • Różnice w wyglądzie korespondencji w języku polskim, angielskim
  • Korespondencja biznesowa, odpowiedzi na reklamacje
  • Korespondencja dotycząca ofert, nawiązanie kontaktów handlowych
  • Korespondencja z urzędami
  • Potwierdzanie spotkań i szkoleń
  • Życzenia w korespondencji oficjalnej
Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!