Każdy manager i specjalista komunikuje się pisemnie ze swoimi współpracownikami, przełożonymi, podwładnymi, klientami i bardzo często z urzędami. Codziennie piszemy e-maile, przygotowujemy dokumenty, oferty, listy, odpowiedzi na pisma... Robimy to najczęściej w języku polskim lub angielskim.
Przygotowanie i zredagowanie dowolnej korespondencji biznesowej powinno odbyć się zgodnie z przyjętymi standardami obejmującymi układ, wygląd, formę i treść.
Każdy dokument i e-mail wysłany w sprawach firmowych ze służbowego konta świadczy o kulturze organizacyjnej firmy. Warto zadbać o to aby korespondencja tradycyjna i elektroniczna budowała pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy i jej pracowników.
Udział w szkoleniu z korespondencji biznesowej przygotuje Cię do prowadzenia profesjonalnej i zgodnej z międzynarodowymi standardami korespondencji w języku polskim i angielskim.
Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową (zadania, ćwiczenia) rozwijającą umiejętności komunikacji pisemnej w języku polskim i angielskim.
Szkolenie "Korespondencja biznesowa w języku polskim i angielskim" jest przeznaczone dla managerów i specjalistów komunikujących się i redagujących pisma, dokumenty, oferty, e-maile do klientów biznesowych, indywidualnych, urzędów w języku polskim i angielskim.
Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.
Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.
Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43
Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47
Zapraszamy do kontaktu!