O szkoleniu
Coachingowy styl zarządzania Twoim zespołem pracowniczym, jeżeli rozważasz jego zastosowanie, nie musi koniecznie wymagać ukończenia "szkoły coachów". Narzędzia coachingowe i techniki coachingowe, to umiejętności, które można wykształcić poprzez szkolenie coachingowe.
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji. Nasze doświadczenie w pracy z managerami różnych szczebli pokazuje prostą zależność - im bardziej kompetentny i przygotowany do pełnienia swojej roli manager - tym bardziej efektywny i wydajny staje się jego zespół.
Udział w szkoleniu "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe" przygotuje Cię do wykorzystania coachingu w zarządzaniu pracownikami. Czym jest coaching i dlaczego pozwala managerowi "wrzucić wyższy bieg" w zarządzaniu zespołem - o tym już na szkoleniu.
Komu rekomendujemy szkolenie coachingowe "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania"?
Udział w szkoleniu polecamy:
- Wyższej i średniej kadrze managerskiej kierującej zespołami pracowniczymi.
- Członkom zarządów i przedsiębiorcom.
- Specjalistom aspirującym i wiążącym swoją karierę zawodową z awansem na stanowisko managerskie lub zawodem coacha.
Cele szkolenia
Biorąc udział w szkoleniu "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe"
- Zdobędziesz wiedzę o rodzajach i modelach coachingu i ich zastosowaniu w pracy z podwładnymi.
- Dowiesz się, czym jest coachingowy styl zarządzania i jak go zastosować w swojej pracy.
- Nauczysz się wykorzystywać narzędzia coachingowe i techniki coachingowe w pracy z członkami Twojego zespołu.
- Dowiesz się jak prowadzić rozmowy coachingowe z pracownikami.
- Nauczysz się korzystać z coachingu jako skutecznego narzędzia motywującego podwładnych.
- Przygotujesz plan implementacji coachingu w zespole i organizacji.
Szkolenie coachingowe "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania" - metoda prowadzenia zajęć
Jak przebiega szkolenie z narzędzi i technik coachingowych? Czego możesz się spodziewać podczas dwóch dni zajęć?
Szkolenie coachingowego stylu zarządzania ma charakter praktycznego warsztatu, którego celem jest nabycie umiejętności związanych z coachingowym stylem zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi coachingowych i technik coachingowych. Oznacza to, że:
- zostaniesz zaangażowany/-a do wielu ćwiczeń indywidualnych, zespołowych, prowadzonych w małych grupach, które podniosą Twoje (lub wykształcą nowe) umiejętności efektywnego korzystania z narzędzi coachingowego stylu zarządzania zespołami ludzkimi,
- będziesz rozwiązywał / -a zadania i studia przypadków dotyczące problematyki coachingu w kierowaniu pracownikami, dzięki temu dowiesz się jakie skuteczne rozwiązania w kierowaniu podwładnymi stosują liderzy biznesu wykorzystujący coachingowy styl zarządzania,
- wygenerujesz świetne i oparte o coachingowy styl zarządzania pomysły na kierowanie zespołem pracowniczym i wymienisz doświadczenia z innymi uczestnikami szkolenia podczas burzy mózgów i dyskusji moderowanych dotyczących rozwiązywania problemów stojących przed managerem - coachem zespołu. Pozwoli to ci wyjść ze strefy komfortu i spojrzeć "świeżym okiem" na kierowanie zespołem podwładnych.
Każdą część warsztatowa szkolenia "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe" kończy krótki mini-wykład i prezentacja trenera przekazująca aktualną i najnowszą wiedzę dotyczącą funkcjonowania zespołów pracowniczych zarządzanych przez managerów - coachów.
Trzy wygodne formy uczestnictwa w warsztacie "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe"
Wybierz najwygodniejszą dla Siebie formę uczestnictwa w szkoleniu "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe":
Szkolenie otwarte
- Rozwiązanie rekomendowane dla pojedynczych osób i małych grup 2-4 osoby z jednej firmy. Terminy i miejsca / formę prowadzenia szkolenia znajdziesz w prawej kolumnie.
Szkolenie zamknięte
- Polecane dla grupy (4/5 – 12 osób) managerów zespołów pracowniczych. Termin i miejsce szkolenia są ustalane indywidualnie z klientem. Dużą korzyścią tego rozwiązanie jest to, że szkolenie jest prowadzone w oparciu o dedykowany program szkolenia powstały w wyniku analizy potrzeb szkoleniowych managerów biorących udział w szkoleniu coachingowym. "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe" może być przeprowadzone w formie stacjonarnej lub online. Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami - tel. 784 010 775 / e-mail: firma@bonavigator.pl.
Szkolenie indywidualne (1 na 1)
- Możesz również skorzystać z indywidualnej (1na1) formy zajęć. Termin i sposób prowadzenia szkolenia (stacjonarnie lub online) jest ustalany indywidualnie pomiędzy trenerem a tobą. Zajęcia poprzedza rozmowa z trenerem o twoich potrzebach szkoleniowych. W tym wypadku rekomendujemy ekonomiczną formę zajęć online. Zapraszamy do kontaktu na w/w telefon lub e-mail.
We wszystkich formach zajęć uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe".
Program szkolenia
1. CO TO JEST COACHING
- Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu
- Czym nie jest coaching - różnice i podobieństwa
- Podstawowe rodzaje i modele coachingu
2. KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING
- Coachingowy styl zarządzania - kiedy coaching, a kiedy inne metody rozwojowe
- Coaching w biznesie, rodzaje
- Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania, - czyli nauka zmiany perspektywy
3. MANAGER ZESPOŁU COACHEM
- Rola i podstawowe zadania managera - coacha
- Samoocena przywódcy, managera
- Kluczowe kompetencje coacha
4. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
- Rodzaj stylu zarządzania w zależności od potrzeb pracowników
- Strategia managera - coacha
- Techniki i narzędzia w coachingu zarządczym
- Mini sesje coachingowe z uczestnikami
5. ROZMOWA COACHINGOWA Z PRACOWNIKIEM
- Proces oceny
- Zawieranie kontraktu
- Określenie potrzeb i celów
- Praktyczny warsztat rozmowy: GROW, mocne pytania
6. MOTYWACJA PRACOWNIKÓW, czyli co motywuje ludzi do działań
- Motywacja managera - mini sesja, poziomy logiczne Diltsa
- Wartości - odkrywanie własnych i zespołu
- Mini sesje coachingowe z uczestnikami
7. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
- Etapy implementacji w organizacji
- Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
- Plan działań dla uczestników, - czyli pierwszy krok uczestników
Szkolenie "Narzędzia coachingowe. Techniki coachingowe. Coachingowy styl zarządzania. Szkolenie coachingowe" poprowadzi