drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

Informacja zwrotna (feedback) w zarządzaniu zespołami


O szkoleniu


Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wyobrazić sobie managera profesjonalnie i skutecznie kierującego podwładnymi, który nie wykorzystuje "siły" informacji zwrotnej. Feedback udzielany przez przełożonego podwładnym jest niezbędnym składnikiem procesu osiągania celów indywidualnych i zespołowych, które manager stawia przed swoim pracownikami.

Praktyczny aspekt szkolenia z udzielania informacji zwrotnej:

Zasady i modele udzielania informacji zwrotnej, które będziemy ćwiczyć podczas szkolenia będziesz mógł /-ła wykorzystać w swojej pracy managerskiej jako:

  • skuteczne narzędzia motywowania pracowników (pozafinansowe),
  • profesjonalny algorytm rozmowy oceniającej (okresowej),
  • metodę na udzielanie konstruktywnej krytyki pracownikowi, która nie wywołuje konfliktu,
  • zasady udzielania pochwał, po których zwiększy się motywacja pracowników.

Informacja zwrotna buduje Twój autorytet wśród pracowników:

Autorytet lidera (managera zespołu) zależy w dużym stopniu od sposobu, w jaki prowadzi on dialog z pracownikami. Dobrze zaplanowana i prowadzona w oparciu o zasady udzielania informacji zwrotnej (feedbacku) pomaga liderom rozwijać i budować zespół i podnosić efektywność pracy zespołu. Częste i profesjonalne udzielanie informacji zwrotnej przez managera to naturalne budowanie autorytetu lidera.

Cele szkolenia


Biorąc udział w szkoleniu z przekazywania informacji zwrotnej pracownikom:

  • Poznasz wpływ jaki wywiera informacja zwrotna (feedback) na funkcjonowanie pracownika w zespole.
  • Nauczysz się, podczas praktycznego warsztatu, profesjonalnego udzielania informacji zwrotnej swoim pracownikom.
  • Podniesiesz swoje kompetencje komunikacyjne, zwłaszcza w prowadzeniu rozmów z podwładnymi.
  • Poznasz strukturę rozmowy rozwojowej i nauczysz się korzystać z niej w swojej pracy managerskiej.
  • Zdobędziesz i wiedzę i umiejętności rozmowy z nowym zespołem i nowym pracownikiem.
  • Zaplanujesz, razem z trenerem, wdrożenie nabytej wiedzy i umiejętności do swojej aktywności managerskiej.

Grupa docelowa:

Szkolenie z informacji zwrotnej (feedbacku) rekomendujemy przede wszystkim:

  • Managerom każdego szczebla kierującym zespołami pracowniczymi, którzy chcą wykorzystać w zarządzaniu nimi „siłę” jaką daje profesjonalnie udzielona informacja zwrotna.
  • Managerom prowadzącym rozmowy oceniające i rozmowy okresowe.
  • Właścicielom małych firm bezpośrednio zarządzającym pracownikami.
  • Osobom, które wiążą swoją karierę zawodową z zarządzaniem.

Program szkolenia


1. INFORMACJA ZWROTNA W PRACY MANAGERA Z PODWŁADNYMI

  • Rodzaje prowadzonych rozmów z pracownikami, w zależności od celu
  • Wpływ udzielania informacji zwrotnej, czyli perspektywa

2. ZNACZENIE KOMUNIKACJI W UDZIELANIU INFORMACJI ZWROTNEJ

  • Komunikacja (werbalna i niewerbalna)
  • Bariery komunikacyjne
  • Efektywne narzędzia komunikacji

3. ZNACZENIE ROZMOWY ROZWOJOWEJ W MOTYWACJI I DOSKONALENIU PRACOWNIKA

  • Struktura i etapy prowadzenia rozmów
  • Najczęstsze błędy liderów podczas prowadzenia rozmów
  • Schemat rozmowy z nowym pracownikiem i nowym zespołem

4. WARSZTAT UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ PRACOWNIKOM

  • Rozmowy z nowym pracownikiem, z nowym zespołem, pochwała, konstruktywna krytyka
  • Wybrane modele prowadzenia rozmów w zależności od celu lidera
  • Analiza SWOT

5. PODSUMOWANIE, WNIOSKI I IMPLEMENTACJA W PRACY

Szkolenia zamknięte

Rekomendujemy przeprowadzenie tego szkolenia w formie zamkniętej. Szkolenie zostanie poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb szkoleniowych. Szczegółową propozycję można uzyskać kontaktując się z nami. Zapraszamy.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami Tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 E-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM
Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym jest przeznaczone dla managerów każdego szczebla zarządzających zespołami pracowniczymi. C...

Czytaj więcej

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizac...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

MANAGER ZESPOŁU COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu pracownikami
Zarządzanie zespołem pracowniczym, nawet tym najmniejszym, wymaga od managera ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracownikó...

Czytaj więcej

PRZYWÓDZTWO (LEADERSHIP). Szkolenie dla profesjonalnych managerów
Przywództwo (leadership) jest jednym z nowoczesnych modeli managerskich uzupełniających a czasami nawet wypierających tradycyjne stan...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. Zarządzanie konfliktem i trudne sytuacje w zespole
Konflikty mają swoje dobre strony, jeśli potrafimy je wykorzystać do efektywnego działania i rozwiązywania problemów. Narzędzie do ro...

Czytaj więcej

TECHNIKI MOTYWACJI POZAFINANSOWEJ
Zapraszamy na szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MANAGERÓW
Zarządzanie czasem to zarządzanie sobą. Jeżeli okazuje się, że masz 100 zadań, nie wiesz za co się zabrać, wszystko wykonujesz w pośpiechu l...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań
Rezultaty zarządzania zespołem, pomimo ogromnych nakładów pracy, nie są zgodne z twoimi oczekiwaniami? Podręcznikowe schematy nie spr...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Sprzedaży
Zarządzanie zespołem handlowym wymaga od managera kompleksowych (multidyscyplinarnych) kompetencji związanych z różnymi dziedzinami k...

Czytaj więcej

Trenerzy
Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Beata J. Grabiańska
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezente...

Czytaj więcej

Dariusz Misztal
Trener - praktyk. Ekspert w dziedzinie zarządzania. Menedżer wyższego szczebla (Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Prokurent). Posiada pona...

Czytaj więcej

Paweł Wojciechowski
Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania, techn...

Czytaj więcej

Artykuły
Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Jak być mniej zestresowanym i skuteczniejszym managerem?

Uczestników szkoleń, jakie prowadzę, łączy jedno: wszyscy narzekają na nieustanny brak czasu i przytłoczenie ilością obowiązk&oacu...

Czytaj więcej

Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem

Biologiczny mechanizm „walki lub ucieczki” został wykształcony w toku ewolucji, aby chronić nas m.in. przed atakiem dzikich z...

Czytaj więcej

Efekt halo a pierwsze wrażenie

Osoby wędrujące po górach miały być może okazję, aby zaobserwować tzw. widmo Brockenu czyli własny cień na chmurze poniżej wędrowc...

Czytaj więcej

Jak wywołać dobre pierwsze wrażenie?

Pierwsze 15 sekund spotkania to często najważniejsze sekundy, podczas których wszystko się rozgrywa i decyduje: sukces lub porażka...

Czytaj więcej

Sztuka prezentacji jest umiejętnością - można się jej nauczyć!

Z naszego doświadczenia wiemy, że najlepszą metodą nauki jest obserwacja własnych wystąpień. Tylko taka forma pracy szkoleniowej pozwala ...

Czytaj więcej

Podstawy radzenia sobie ze stresem

W dzisiejszych czasach żyjemy pod ogromnym napięciem… Tak zwykle zaczyna się większość artykułów, książek i naszych rozm&oa...

Czytaj więcej

Konflikt w zespole - rozpoznanie sytuacji

Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...

Czytaj więcej

Jak budować zaufanie w zespole?

Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -