Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna w zarządzaniu zespołami" podnosi kompetencje przekazywania informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, który jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego managera. U podstaw pracy z ludźmi leży komunikacja, której celem jest zbudowanie takiej płaszczyzny kontaktu, która stworzy warunki do głębszej, bardziej precyzyjnej rozmowy, której ważną częścią jest informacja zwrotna.
Pracownik, aby podnosić swoją skuteczność, musi wiedzieć, co robi bardzo dobrze, a gdzie popełnia błędy, kiedy wykorzystuje swoje zasoby w pełni, a kiedy powinien je odkrywać, uruchamiać, poszukiwać alternatywnych sposobów realizacji zadań. Feedback staje się codziennością w dzisiejszym świecie. Jednocześnie stanowi bardzo ważne źródło nauki o skuteczności/nieskuteczności naszych działań oraz naszego rozwoju osobistego. Każdy ma potrzebę wykonywania pracy, która ma sens, jest ważna i wykonywana dobrze. Jak z szacunkiem rozmawiać o rezultatach? Jak przekazywać informację zwrotną, by sprzyjała rozwojowi pracownika?
Zasady i modele udzielania informacji zwrotnej, które będziemy ćwiczyć podczas szkolenia będziesz mógł /-ła wykorzystać w swojej pracy managerskiej jako:
Zapraszamy do zapoznania się opiniami i ocenami naszych klientów i uczestników szkolenia "Feedback (informacja zwrotna) w zarządzaniu zespołami":
"Konkretnie, dużo materiałów (także do analizy po szkoleniu), omówienie naszych indywidualnych przykładów";
"Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie i charyzmatyczna prowadząca";
"Na szkoleniu dowiedziałem się wielu przydatnych informacji w pracy zawodowej";
"Mogę zastosować teorię w codziennych problemach".
Więcej opinii znajdziesz w notce "Jak udzielać pracownikom informacji zwrotnej?". Wystarczy kliknąć w temat.
Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna) w zarządzaniu zespołami" ma celu podniesie Twoich kompetencji wykorzystania feedbacku w zarządzaniu zespołami. Modele informacji zwrotnej, zasady udzielania informacji zwrotnej, które poznasz i przećwiczysz pod okiem trenera pozwolą Ci na profesjonalnie korzystać z tych narzędzi managerskich w kierowaniu pracownikami.
Jak przebiega szkolenie feedbacku (informacji zwrotnej)? Czego możesz się spodziewać podczas zajęć?
Szkolenie "Feedback (informacja zwrotna) w zarządzaniu zespołami" ma charakter praktycznego warsztatu, którego celem jest praktyczne podniesienie twoich umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. Oznacza to, że:
Każdą część warsztatową szkolenia "Feedback (informacja zwrotna) w zarządzaniu zespołami" kończy krótki mini-wykład i prezentacja trenera przekazująca aktualną i najnowszą wiedzę dotyczącą modeli i zasad udzielania informacji zwrotnej.
Wybierz najwygodniejszą dla Siebie formę uczestnictwa w szkoleniu "Feedback (informacja zwrotna) w zarządzaniu zespołami".
We wszystkich formach zajęć uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia "Feedback (informacja zwrotna) w zarządzaniu zespołami".
Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.
Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...