Zarządzanie zespołem rozproszonym, to szkolenie, które jest odpowiedzią na powszechną obecnie potrzebę zapewnienia menedżerom wszystkich szczebli zarządzania aktualnej i fachowej wiedzy w zakresie zasad, metod i narzędzi efektywnej organizacji własnej pracy zdalnej oraz podległego zespołu pracowników.
Nowe wyzwania - osobno, lecz razem
Pandemia koronawirusa dla wielu firm oznacza konieczność zamiany dotychczasowego tradycyjnego modelu pracy na model pracy zdalnej lub hybrydowej. Ta sytuacja stawia przed menedżerami nowe wyzwania, polegające na zdalnym zarządzaniu zespołem, którego członkowie pracują w odseparowaniu od siebie nawzajem. Przedłużająca się izolacja oraz towarzyszące jej problemy komunikacyjne bardzo często mają negatywny wpływ na poziom motywacji oraz efektywności pracy zespołu, jak również zarządzającego nim menedżera.
Pierwsza część szkolenia, pt. "Menedżer w domowym centrum dowodzenia", koncentruje się na rozwoju umiejętności menedżera produktywnego zarządzania sobą w warunkach pracy zdalnej, zgodnie z zasadą głoszącą, że zmiany na lepsze najlepiej jest zaczynać od siebie samego i następnie dawać dobry przykład innym.
Druga część szkolenia, pt. "Zespół rozproszony w domowych biurach", uczy menedżerów jak efektywnie zarządzać podległymi pracownikami, wykonującymi pracę na odległość. Każda część szkolenia składa się z trzech modułów. Moduły psychologiczne kładą największy nacisk na motywację. W modułach organizacyjnych najważniejszym zagadnieniem jest efektywność pracy. Natomiast w modułach technologicznych najwięcej uwagi zostało poświęconej sprawnej komunikacji. W każdym z modułów uczestnicy szkolenia przejdą przez cykle nauki, składające się z czterech etapów, tj.: doświadczenie, obserwacja i refleksja, teoria, zastosowanie.
Przetrenowanie zdobytych umiejętności pod okiem trenera z 11-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami rozproszonymi pozwoli uczestnikom szkolenia pokonywać nowe wyzwania i prowadzić zespoły do osiągania założonych celów - osobno, lecz razem.
Celem szkolenia "Zarządzanie zespołem rozproszonym" jest wyposażenie menedżerów w aktualną, fachową i praktyczną wiedzę psychologiczną, organizacyjną oraz technologiczną w zakresie efektywnego zarządzania sobą oraz zespołem rozproszonym, w warunkach pracy zdalnej.
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy pragną poznać lub uporządkować wiedzę oraz przećwiczyć umiejętności posługiwania się narzędziami, zapewniającymi motywację oraz efektywność pracy zespołu rozproszonego, w warunkach pracy zdalnej.
Szkolenie ma charakter interaktywnego warsztatu, którego celem jest podniesienie kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem rozproszonym. W trakcie szkolenia jego uczestnicy wezmą udział w:
Podsumowaniem aktywności uczestników będą mini - wykłady prowadzone przez trenera.
Wybierz najbardziej odpowiednią dla siebie formę udziału w szkoleniu z zarządzania zespołem rozproszonym.
Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.
Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.
Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...
Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...
Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...
Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...
Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...
Informacja zwrotna (feedback) może być dla każdego managera zarządzającego zespołem pracowniczym bardzo istotnym narzędziem w kierowaniu ...
W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...
Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...
Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...
Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...
W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...
Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...
Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...
Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...
Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...
Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...
Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...
Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...
Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...
Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...
Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...
Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...
Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...
Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...
Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...
KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...