drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM. Szkolenie dla profesjonalnego managera


O szkoleniu


Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości. Warsztatowa formuła szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" gwarantuje CI indywidualne podejście do Twoich oczekiwań oraz komplet wiedzy, pozwalający osiągnąć CI rozwój osobisty w obszarze kompetencji potrzebnych do skutecznego i efektywnego kierowania zespołem pracowniczym.

Lider XXI wieku - manager kierujący zespołem pracowniczym powinien być stworzony z cech, które pozwolą mu nie tylko operować umiejętnościami twardymi, ale i miękkimi. Obok umiejętności nadzorowania zespołu, odpowiedniego dobrania priorytetów czy osiągania wyznaczonych celów musi być tym, do którego pracownicy będą mieli zaufanie.

To "człowiek ludzi" obdarzony ciekawością i wyobraźnią, który potrafi spojrzeć na potrzeby socjalne zatrudnionych, wczuć się w ich sytuację i zadbać o ich satysfakcję z pracy. To lider, który inspiruje zespół, zauważa talenty i umożliwia ich rozwój.

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczymi" jest podniesienie Twoich umiejętności managerskich niezbędnych do skutecznego kierowania zespołem podwładnych.

Biorąc udział w szkoleniu z kierowania pracownikami:

  • Zdobędziesz informacje i rozwiniesz swoje kompetencje komunikacji z podwładnymi oraz nauczysz się kierować zespołem pracowników poprzez właściwą komunikację.
  • Dowiesz się i nauczysz się, jak panować nad informacją, jak budować wiarygodność osobistą managera zespołu oraz wzmacniać swój autorytet wśród podwładnych.
  • Poznasz i opanujesz praktyczny wymiar motywowania i angażowania członków zespołu pracowniczego do zdobywania celów.
  • Dowiesz się co zrobić, by znaleźć odpowiedź na potrzeby pracowników w czasach kryzysu.
  • Nauczysz się kreować ambitne cele dla swojego zespołu pracowniczego.
  • Dowiesz się jakie są sposoby na podejmowanie dobrych decyzji przez managera zespołu pracowniczego.
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci inspirować twoich pracowników oraz (jeżeli zajdzie taka konieczność) zarządzać kryzysem w zespole pracowników, za których odpowiadasz.

Chcemy, aby szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" stało się dla ciebie inspiracją, aby zostać, dla swoich ludzi, liderem, za którym chcą oni podążać.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym - grupa docelowa

Jesteś managerem? Kierujesz zespołem pracowniczym? Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest dla ciebie.

Nasze szkolenie z kierowania pracownikami jest przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą doskonalić i podnosić swoje umiejętności z zakresu kompetencji managerskich. Ze szkolenia skorzystają zarówno osoby stawiające pierwsze kroki w kierowaniu zespołem, jak również bardziej doświadczeni managerowie.
Szkolenie koncentruje się na uniwersalnych i efektywnych kompetencjach i narzędziach kierowania zespołami, które z powodzeniem wykorzystasz w zarządzaniu pracownikami niezależnie od branży, którą reprezentujesz.

Szkolenie Kierowanie Zespołem Pracowniczym - metoda prowadzenia zajęć

Jak przebiega szkolenie z kierowania zespołem pracowniczym? Czego możesz się spodziewać podczas dwóch dni zajęć?

Szkolenie z kierowania pracownikami ma charakter praktycznego warsztatu, którego celem jest praktyczne podniesienie Twoich umiejętności kierowania podwładnymi. Oznacza to, że:

  • zostaniesz zaangażowany/-a do wielu ćwiczeń indywidualnych, zespołowych, prowadzonych w małych grupach, które podniosą Twoje (lub wykształcą nowe) umiejętności efektywnego korzystania z narzędzi managerskich w procesie kierowania pracownikami,
  • będziesz rozwiązywał/-a zadania i studia przypadków dotyczące problematyki kierowania zespołami pracowniczymi, dzięki temu dowiesz się jakie skuteczne rozwiązania w kierowaniu podwładnymi stosują liderzy biznesu,
  • wygenerujesz świetne pomysły na kierowanie zespołem pracowniczym i wymienisz doświadczenia z innymi uczestnikami szkolenia podczas burzy mózgów i dyskusji moderowanych dotyczących rozwiązywania problemów w kierowaniu pracownikami. Pozwoli to ci wyjść ze strefy komfortu i spojrzeć "świeżym okiem" na kierowanie zespołem podwładnych.

Każdą część warsztatowa szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" kończy krótki mini-wykład i prezentacja trenera przekazująca aktualną i najnowszą wiedzę dotyczącą funkcjonowania zespołów pracowniczych.

Opinie i oceny uczestników szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczym"

Doskonale wiemy, że opinie uczestników są ważne przy wyborze szkolenia. Zapraszamy do zapoznania się z ocenami szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" z edycji przeprowadzonej 5 i 6 grudnia w Poznaniu. Bardzo wysoką ocenę szkolenia (sam/-a sprawdź jaką) uzasadniano m.in. tak:

"Bardzo dużo praktycznej wiedzy, dużo wspólnych dyskusji, wymiany doświadczeń. Materiały szkoleniowe bardzo dobrej jakości".

Oceny i pozostałe opinie znajdziesz w informacji zwrotnej "Udane szkolenie z kierowania zespołem w Poznaniu". Wystarczy kliknąć.

Program szkolenia


1. JAKIM JESTEM LIDEREM DZISIAJ?

  • Kim jesteś i co Cię wyróżnia?
  • Jakie mocne strony i pasje wnosisz do swojego przywództwa?
  • Dlaczego chcesz być liderem?
  • Co Cię nakręca aby dążyć do swoich celów?

2. JAKA JEST DROGA OD MANAGERA DO LIDERA?

  • Trzy poziomy zarządzania (Ja, zespół, organizacja)
  • Na czym polega różnica między managerem a liderem?
  • Cztery role lidera. Kiedy jaka rola?
  • Kluczowe kompetencje lidera

3. JAK ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM POPRZEZ KOMUNIKACJĘ?

  • Rozmowa startem do budowania relacji
  • Model komunikacji wg. von Thuna
  • Aktywne słuchanie - na czym polega i jakie techniki stosować?
  • Dlaczego warto doskonalić warsztat komunikacji?
  • Co utrudnia komunikację - jakie są najczęstsze przyczyny?
  • Expose lidera - czym jest expose? Jak i kiedy wygłosić? O czym pamiętać?

4. JAK UDZIELAĆ INFORMACJI ZWROTNEJ?

  • Informacja w świecie VUCA - jak działać w zmiennym, nieprzewidywalnym świecie?
  • Góra lodowa - co wiemy o drugiej osobie? A czego się domyślamy?
  • Docenianie - jak i kiedy doceniać pracowników?
  • Model DEEP - jak skutecznie przekazywać informację zwrotną
  • Zasady udzielania i przyjmowania feedbacku
  • Bariery w udzielaniu informacji zwrotnej
  • Dekalog informacji zwrotnej

5. JAK STYLE UCZENIA POMAGAJĄ KIEROWAĆ ZESPOŁEM?

  • Cykl uczenia się przez doświadczanie wg. modelu Kolba
  • 4 style uczenia się - jak wykorzystać swój styl uczenia się w zarządzaniu zespołem

6. DELEGOWANIE ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI - CO ROBIĆ, A CZEGO NIE?

  • 13 praktycznych wskazówek jak delegować zadania
  • Czym się różni delegowanie zadań od wydawania poleceń?

7. JAK BUDOWAĆ RELACJE I ZAUFANIE W ZESPOLE?

  • Zarządzanie i przywództwo - jakie są różnice?
  • Cztery elementy zaufania niezbędne w budowaniu relacji
  • Model Johari Window - jak wykorzystać w budowaniu długotrwałych relacji

8. JAKIE ETAPY ROZWOJU PRZECHODZI ZESPÓŁ?

  • Cztery fazy rozwoju grupy - typowe zachowania i komunikacja dla każdej z faz
  • Rola i zadania lidera w każdej z czterech faz rozwoju
  • Jak wykorzystać to we własnym zespole?

9. MOTYWOWAĆ, ANGAŻOWAĆ CZY INSPIROWAĆ - JAKA JEST RÓŻNICA?

  • Teoria Hertzberga - motywatory (czynniki wewnętrzne) i czynniki higieny (czynniki zewnętrzne)
  • Jak stawiać inspirujące cele?
  • Motywacja 3.0 - jej kluczowe czynniki

10. JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY, ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?

  • Metoda 5 x dlaczego
  • 6 kroków skutecznego rozwiązywania problemów
  • Co jest niezbędne w zarządzaniu kryzysowym?

11. PRZYWÓDZTWO W NOWEJ ERZE - JAKICH WYMAGA UMIEJĘTNOŚCI?

  • Jakie wyzwania stoją przed liderami XXI wieku?
  • Jakie są największe luki współczesnego przywództwa?
  • 6 najważniejszych umiejętności współczesnego lidera

12. REFLEKSJA I NAUKA

  • Model "Reflection well" - kluczowy w procesie uczenia się

Zaproszenie na szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym"

Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" poprowadzi

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące naszego szkolenia.

Biuro Obsługi Klienta: bok@bonavigator.pl | 784 010 774 | 22 877 38 43

Dział szkoleń zamkniętych: firma@bonavigator.pl | 784 010 775 | 22 877 38 47

Zapraszamy do kontaktu!