drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

TECHNIKI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW LUKSUSOWYCH I MAREK PREMIUM


O szkoleniu


Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium, to szkolenie, które przygotuje uczestników do prowadzenia skuteczniej sprzedaży produktów i usług skierowanych do najbardziej zamożnej grupy klientów. Sprzedaż marek, produktów i usług luksusowych boryka się z jednym podstawowym błędem handlowców. Największą trudnością jest spojrzenie na produkt "oczami i portfelem" klienta. Dużo pracy wymaga nauczenie się "wyjścia ze swojej skóry" i mówienie do klienta jego korzyściami, a nie tymi, które handlowcy uważają za istotne.

Dodatkowo nieumiejętne badanie potrzeb klienta, powodowane tym samym błędem sprawia trudność z zaoferowaniu produktu relewantnego, idealnego dla klienta zainteresowanego ofertą marki luksusowej / premium. Często przez te dwa błędy handlowcy tracą potencjalnego klienta.

Kluczem do udanej sprzedaży produktów i usług luksusowych jest zmiana mentalności sprzedawcy i wytrącenie go z dotychczasowego schematu działania. Na szczęście jest to możliwe i kiedy handlowcy naucza się nowej sztuki rozmowy z klientem, następuje szybki wzrost sprzedaży przy rosnącej satysfakcji członków zespołu handlowego.

Nic tak nie frustruje jak kolejne nieudane próby i nic tak nie "dodaje skrzydeł" jak umiejętna i skuteczna rozmowa finalizująca się sprzedażą i oczarowanym obsługą klientem. Tak właśnie sprzedaje się produkty i usługi luksusowe w segmencie premium i na takie właśnie szkolenie Państwa zapraszamy.

Cele szkolenia


Celem szkolenia "Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium" jest:

  • Poznanie różnicy pomiędzy produktem basic a luksusowym.
  • Nauczenie się "patrzenia oczami i zasobnością portfela" klienta kupującego usługi o dobra luksusowe.
  • Zrozumienie indywidualnych / nietypowych potrzeb klienta w segmencie premium.
  • Poznanie i przećwiczenie języka korzyści i nauczenie się jego tworzenia do prezentacji oferty produktów i usług luksusowych.
  • Nauczenie się umiejętnego dopasowania korzyści do indywidualnych potrzeb klientów zainteresowanych posiadaniem marki luksusowej.
  • Poznanie i przećwiczenie umiejętnego dopasowania komunikacji oraz predykatów słownych do typu osobowości klienta premium, innych niż do klienta basic.
  • Zmiana mentalności handlowca i nastawienia do sprzedaży produktów marek luksusowych.
  • Przeanalizowanie procesu sprzedaży produktów i usług w segmencie premium.
  • Podniesienie umiejętności handlowych uczestników.
  • Pogłębienie wiedzy z zakresu stosowania efektywnych technik sprzedaży marek luksusowych i premium.
  • Zwiększenie motywacji do sprzedaży poprzez poznanie i zastosowanie nowych skutecznych narzędzi sprzedażowych.
  • Zainspirowanie oraz podniesienie satysfakcji z pracy działu handlowego.

Grupa docelowa szkolenia "Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium"

Od ponad 18 lat efektywnie wspieramy naszą wiedzą i doświadczeniem rozwój sił sprzedaży. Szkolenie ze sprzedaży dóbr luksusowych polecamy:

  • Managerom handlowym kierującym zespołami sprzedażowymi w segmencie produktów i usług premium adresowanych do klienta zamożnego.
  • Sprzedawcom, handlowcom, KAM-om, którzy biorą udział w procesie sprzedaży produktów i usług luksusowych.

Sposób prowadzenia szkolenia ze sprzedaży dóbr luksusowych

Szkolenie "Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium" ma charakter praktycznego warsztatu, podczas którego uczestnicy nabywają umiejętności potrzebnych do skutecznej sprzedaży produktu lub usługi adresowanej do klienta z segmentu premium. Uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach, które pozwolą na m.in.:

  • Przeanalizowanie "mapy postrzegania świata" klienta i zrozumienie jej wpływu na jego decyzje zakupowe.
  • Zmianę własnego nastawienia i motywacji.
  • Zbudowanie pewności siebie w kontakcie z klientem premium.
  • Podniesienie umiejętnego zadawania pytań i wyciągania wniosków z odpowiedzi.
  • Poznania wartości języka korzyści jako skutecznej techniki sprzedaży.
  • Poznania swojego sposobu komunikacji.
  • Określenie mocnych i słabych stron osobowości istotnych w kontakcie z klientem.

Podsumowaniem ćwiczeń są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera.

3 wygodne formy realizacji szkolenia "Techniki sprzedaży produktów luksusowych i marek premium"

  • Szkolenie otwarte. Rozwiązanie rekomendowane dla 1 osoby lub małej grupy 2-4/5 osób. Terminy realizacji, ceny i promocje oraz zgłoszenie znajdziesz z prawej strony.
  • Szkolenie zamknięte. Rozwiązanie polecane dla grupy 5/6 do 12 osób z jednej firmy. Zaletą szkolenia zamkniętego jest to, że jest ono prowadzone w oparciu o dedykowany program szkolenia przygotowany pod kątem Twojej firmy. Termin, miejsce realizacji są ustalane indywidualnie z Klientem. W celu otrzymania wyceny prosimy o kontakt.
  • Szkolenie online. Dedykowany szkolenie online z programem przygotowanym pod kątem potrzeb i specyfiki produktu. Tylko dla Twojej firmy / zespołu. Skontaktuj się z nami aby uzyskać wycenę.

Program szkolenia


1. ISTOTA PRACY SPRZEDAWCY DÓBR LUKSUSOWYCH

  • Niezbędna i pożądana wiedza, umiejętności i postawa
  • Wyzwania dla sprzedawców dóbr luksusowych w Polsce
  • Postawy konsumentów wobec luksusu
  • Czym jest "luksus"?
  • Zmiany w otoczeniu rynkowym, a popyt na produkty luksusowe w Polsce
  • Czym różni się produkt klasy premium od non premium
  • Polski użytkownik marki luksusowej

2. PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY - KLUCZOWY CZYNNIK WZMACNIAJĄCY POZYCJĘ HANDLOWCA

  • Analiza SWOT prezentowanej oferty
  • Analiza potencjalnych interesów klienta
  • Analiza SWOT potencjału działu handlowego

3. NAJWAŻNIEJSZE REGUŁY I ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA LUKSUSOWEGO

  • Umiejętne nawiązywanie relacji z klientem luksusowym
  • Prezentowanie oferty
  • Obsługa sprzedaży
  • Obsługa posprzedażowa
  • Docenianie i dowartościowanie klienta
  • Rekomendacje

4. SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ Z OTOCZENIEM. ELEMENTY AUTOPREZENTACJI I ETYKIETY BIZNESOWEJ W SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON

  • Siła komunikacji niewerbalnej - dlaczego zwracamy szczególną uwagę na to jak się zachowujemy oraz jak odbierają nas inni
  • Kreowanie pożądanego wizerunku personalnego.
  • Techniki budowania wiarygodności przekazu: ton głosu, gesty, słowa

5. RZECZYWISTE POTRZEBY KLIENTA A POTRZEBY EMOCJONALNE: ROZPOZNAWANIE POTRZEB

  • Zadawanie pytań jako sposób dochodzenia do sedna sprawy - umiejętne zbadanie potrzeb klienta luksusowego
  • Klucz do zadawania pytań, które RZECZYWIŚCIE zbadają potrzeby a nie tylko deklaracje klienta luksusowego
  • Techniki lingwistyczne:

- parafraza - metoda na skupienie uwagi i poprawne zrozumienie
- klaryfikacja, czyli zadawanie pytań w celu konkretyzacji szczegółów

  • Emocjonalne potrzeby określonych typów klientów

6. PREZENTACJA PRODUKTU W INTERAKCJI Z KLIENTEM

  • Motywacja klienta do zakupu produktu luksusowego
  • Rola prestiżu i jak ją wykorzystać w prezentacji produktu
  • Indywidualne traktowanie
  • Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa

7. CELEBRACJA SPRZEDAŻY - TECHNIKI PRZEDSTAWIANIA CENY I PREZENTACJI PRODUKTU MARKOWEGO

  • Zapomnij o podstawowych elementach podczas prezentacji, język korzyści (cecha, zaleta, korzyść)
  • Techniki przedstawiania ceny produktów luksusowych, zasad gwarancji, budowanie marki poprzez profesjonalna obsługę i jakość
  • Które korzyści produktu pozwalają go wyróżnić - jak o nie zadbać
  • Dobór korzyści do określonego typu klienta - odpowiedź na oczekiwania
  • Budowanie map korzyści dla oferty - praca zespołów

8. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA

  • Emocje towarzyszące zastrzeżeniom cenowym
  • Techniki przyjmowania zastrzeżeń
  • Sposoby zbijania obiekcji cenowych
  • Savoir-vivre kontaktu z zastanawiającym się nad decyzja klientem

9. PODSUMOWYWANIE ROZMÓW Z KLIENTEM

  • Jak zakończyć sprzedaż produktów luksusowych, żeby zdobyć rekomendacje
Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl
Formularz kontaktowy

Szkoliliśmy

Szkolenia
Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon [szkolenie online]
Nowy czas, nowe zastosowanie telemarketingu, który w całości zastąpi przez chwilę tradycyjną sprzedaż i bezpośrednią obsługę klienta....

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON
Sprzedaż przez telefon to zadanie, przed którym stoi każdy handlowiec. Rozmowa handlowa prowadzona przez telefon, podobnie jak bezpoś...

Czytaj więcej

Jak zorganizować pracę zdalną Przedstawicieli Handlowych [szkolenie online]
Wielu managerów sprzedaży stanęło obecnie wobec wyzwania zorganizowania pracy zdalnej swoich podwładnych, handlowców, PH, prze...

Czytaj więcej

ETAPY WIZYTY HANDLOWEJ
Etapy Wizyty Handlowej to szkolenie, które przygotowaliśmy z myślą o tych wszystkich handlowcach i managerach sprzedaży, którz...

Czytaj więcej

JĘZYK KORZYŚCI - skuteczna technika sprzedaży
Język korzyści! Kto z nas nie spotkał się z twierdzeniem, że klienci nie kupują produktu i jego cech, a jedynie tylko korzyści, które...

Czytaj więcej

NETWORKING HANDLOWY. Wszystko o wykorzystaniu networkingu w sprzedaży
Networking jest umiejętnością budowania osobistej sieci kontaktów w celu wzajemnej wymiany informacji, możliwości i kontaktów ...

Czytaj więcej

PERSWAZJA W SPRZEDAŻY (Sprzedaż Perswazyjna)
Perswazja w sprzedaży (sprzedaż perswazyjna), to wyjątkowe szkolenie w całości poświęcone kształceniu i podnoszeniu umiejętności handlowc&oa...

Czytaj więcej

POZYSKIWANIE KLIENTÓW (Prospecting). Szkolenie handlowe
Szkolenie "Pozyskiwanie Klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe" przygotowaliśmy z myślą o handlowcach, którzy są odpowiedz...

Czytaj więcej

PRZEJMOWANIE KLIENTÓW KONKURENCJI
Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia sprzedaż, Twoja rozmowa z klientem konkurencji będzie coraz częściej kończyła jego przeję...

Czytaj więcej

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. PSYCHOLOGIA KLIENTA
Psychologia sprzedaży, to wyjątkowe szkolenie, podczas którego zdobędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności pozwalające lepiej zrozum...

Czytaj więcej

STORYTELLING W SPRZEDAŻY
Storytelling jest nowoczesną i niebanalną metodą sprzedaży, której opanowanie i stosowanie wpływa na zwiększenie skuteczności działań...

Czytaj więcej

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Techniki sprzedaży, to szkolenie, na którym podniesiesz swoje umiejętności sprzedażowe i nauczysz się profesjonalnych, nowoczesnych t...

Czytaj więcej

TECHNIKI OBRONY CENY
Techniki obrony ceny, to szkolenie w całości poświęcone tylko jednemu zagadnieniu - skutecznym metodom radzenia sobie z obiekcjami cenowymi ...

Czytaj więcej

TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Kupując samochód możesz go zobaczyć, przetestować, kupując krem do twarzy możesz najpierw skorzystać z darmowych próbek i test...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej ci efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klientó...

Czytaj więcej

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe
Telemarketing to bardzo skuteczne narzędzie aktywnej sprzedaży i jedna z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnych klient&oacu...

Czytaj więcej

Typy klientów w sprzedaży i obsłudze klienta
Wspólnym doświadczeniem osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta jest przekonanie, że nie ze wszystkimi klientami da s...

Czytaj więcej

MATEMATYKA HANDLOWA. Jak zwiększyć rentowność sprzedaży i skuteczność negocjacji
Matematyka handlowa, to zestaw podstawowych kompetencji z zakresu finansów, które są potrzebne do prowadzenia działań w obszar...

Czytaj więcej

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY. DOMYKANIE KLIENTA
Zamykanie sprzedaży (domknięcie klienta), to kluczowe zadanie, które stoi przed handlowcem prowadzącym proces sprzedaży w relacji B2B...

Czytaj więcej

Trenerzy
Beata J. Grabiańska
Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Karierę zawodową rozpoczęła w 1994 roku, jako prezente...

Czytaj więcej

Aneta Ropek
Trener praktyk sprzedaży. Coach. Manager handlowy z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym związanym ze sprzedażą. Ekspert w zakresie zar...

Czytaj więcej

Anna Ritter
"Początek wszelkich zmian zaczyna się od Ciebie". Od ponad 5 lat trener praktyk, z wykształcenia psycholog społeczny ze specjalizacją p...

Czytaj więcej

Artykuły
Zasady obsługi klienta

Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady ob...

Czytaj więcej

Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo

Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo...

Czytaj więcej

Obrona ceny. Jak nie ulec presji klienta?

Obrona ceny, to priorytetowe zadanie każdego handlowca, przed którym staje on na ostatnich etapach procesu sprzedaży niezależnie c...

Czytaj więcej

JĘZYK KORZYŚCI - TWÓJ SUKCES W SPRZEDAŻY

Jeśli mówimy znajomemu, że ma ładną koszulę, mówimy mu komplement oparty na jednej z cech koszuli, która ma na sobie...

Czytaj więcej

TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chcia...

Czytaj więcej

A CO TY WIESZ O SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ?

Wiele lat temu, kiedy trafiłam pierwszy raz do sklepu on-line jako dostawca, nie miałam pojęcia o współpracy z tego typu klientami...

Czytaj więcej

SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON, CZYLI DZWONIĘ DO PANI TYLKO PO CO?

Czy też macie wrażenie, że dzwoniący do nas handlowcy z zaskakującymi ofertami, fantastycznymi propozycjami oraz innowacyjnymi produktami...

Czytaj więcej

ZASADY NETWORKINGU - TYLKO 6 OSÓB DZIELI NAS OD...

Rozpoczęło się szaleństwo pod hasłem networkingu. Specjaliści od tego tematu wyrastają jak grzyby po deszczu. Zapytania od firm, chcących...

Czytaj więcej

ZNIENAWIDZONE MUSZĘ W SPRZEDAŻY

Słowo, zmora naszej codzienności. "Muszę iść do pracy", "muszę posprzątać", "muszę dziś sfinalizować transakcję", "muszę iść do szefa na ...

Czytaj więcej

SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY

Czy zastanawialiście się, dlaczego jednym wszystko idzie gładko a innym po tzw. grudzie? Dlaczego jedni mają szczęście, a inni muszą na w...

Czytaj więcej

6 karygodnych błędów w obsłudze klienta, przez które klienci odchodzą do konkurencji

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i meryt...

Czytaj więcej

Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale...

Czytaj więcej

Finalizacja sprzedaży. Jak? Kiedy?

Finalizacja sprzedaży, zamykanie sprzedaży, domykanie klienta - te pojęcia w praktyce oznaczają dla każdego, kto zawodowo zajmuję się han...

Czytaj więcej

Jak wynagradzać i premiować handlowców?

Skuteczny system wynagradzania i premiowania w dziale sprzedaży jest głównym czynnikiem wpływającym na motywację handlowców...

Czytaj więcej

Już wiedzą jak pozyskać klienta

Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klient&oacu...

Czytaj więcej

Parafraza ułatwi komunikację z klientem, podwładnym i szefem

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wiesz już wszystko o parafrazie. Dobrze wiem, że do upadłego trenowałeś / - łaś parafrazy na szko...

Czytaj więcej

Zagadka asertywności. Zachowania asertywne w praktyce zawodowej i kontakcie z klientem

O potrzebie bycia asertywnym słyszymy na każdym kroku, Często nawet wymienia się ją, jako jedną z cech charakteru niezbędnych do osiągnię...

Czytaj więcej

Nowoczesne techniki sprzedaży

Ogromna konkurencja na rynku, coraz większa świadomość klientów i stale rosnące wymagania stawiają przed handlowcami ogromne wyzwa...

Czytaj więcej

Techniki, metody i etapy sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ...

Czytaj więcej

Storytelling i jego zastosowanie w sprzedaży

Storytelling to umiejętność komunikacji opowiadaniem. Dotychczas kojarzony był z marketingiem narracyjnym, który nawiązuje do kreo...

Czytaj więcej

Udane i praktyczne szkolenie z zarządzania zespołem sprzedażowym

Bardzo udaną premierę rynkową miał program szkolenia z zarządzania zespołami handlowymi (sprzedażowymi) przygotowany przez trenera i eksp...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 1

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jes...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 2

Obecnie wciąż trwają poszukiwania nowych narzędzi promocji i nowych taktyk handlowych w celu zwiększenia wartości sprzedaży. Nowoczesna s...

Czytaj więcej

Czas agresywnych sprzedawców minął? część 3

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa pr...

Czytaj więcej

Czy każdy klient może być kluczowy?

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korz...

Czytaj więcej

5 najbardziej irytujących taktyk negocjacyjnych. Wybór subiektywny

Trochę szkoleń z negocjacji za nami. Razem z ich uczestnikami dokonaliśmy, mocno subiektywnego, wyboru najbardziej irytujących taktyk neg...

Czytaj więcej

Trudny człowiek. Trudny klient

Spotykając się z „trudnym Klientem” w relacjach zawodowych nie mamy okazji pewnie o tym wszystkim myśleć. Po prostu pró...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -