drukuj

b_form
 @ 0.00
b_form

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM


O szkoleniu


Zarządzanie zespołem, to szkolenie, które kompleksowo i jak najbardziej praktycznie rozwija kompetencje niezbędne managerowi do profesjonalnego i skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym. Wśród wielu umiejętności niezbędnych managerowi do zarządzania zespołem, a które rozwijamy na szkoleniu, znajdują się określenie własnego stylu zarządzania, rekrutacja pracowników, planowanie i wyznaczanie celów dla zespołu, budowanie i rozwijanie zespołu, motywowanie pracowników, kontrolowanie realizacji celów i rozwiązywanie konfliktów.
Zapraszamy do bliższego zapoznania się z programem szkolenia "Zarządzanie zespołem" i wzięcia w nim aktywnego udziału.

Cele szkolenia


Podniesienie i rozwinięcie Twoich kompetencji managerskich a poprzez to zwiększenie efektywności w zarządzaniu zespołem jest głównym celem szkolenia "Zarządzanie Zespołem".

Biorąc udział w szkoleniu z zarządzania zespołem:

  • Określisz swój osobisty styl zarządzania i nauczysz się dostosowywać styl zarządzania do dynamiki zespołu, którym kierujesz.
  • Poznasz zasady skutecznej rekrutacji właściwych pracowników na właściwe miejsca.
  • Nauczysz się planować i wyznaczać cele dla swojego zespołu.
  • Dowiesz się jak wykorzystać coaching do rozwoju i budowania silnego zespołu.
  • Podniesiesz swoje umiejętności skutecznego motywowania podwładnych.
  • Poznasz metody kontroli managerskiej, które nie powodują utraty zaufania wśród pracowników.
  • Nauczysz się profesjonalnych metod rozwiązywania konfliktów w Twoich zespole.

Grupa docelowa szkolenia "Zarządzanie zespołem"

Kierując się naszym ponad 19-letnim doświadczeniem w rozwoju kompetencji polskich managerów szkolenie z zarządzania zespołem rekomendujemy:

  • Właścicielom średnich i małych przedsiębiorstw z płaską strukturą organizacyjną.
  • Managerom wyższego szczebla kierującym zespołami na wyższych poziomach organizacyjnych, w tym zarządzającym zespołami managerskimi.
  • Managerom średniego i niższego szczebla zarządzającym zespołami pracowniczymi różnej wielkości.
  • Specjalistom, którzy swoją karierę zawodową wiążą z awansem na stanowiska managera zespołu.

Metoda prowadzenia szkolenia "Zarządzanie zespołem"

Szkolenie "Zarządzanie zespołem" jest prowadzone w formie praktycznym warsztatów aktywizujących jego uczestników. W trakcie szkolenia weźmiesz udział w ćwiczeniach (indywidualnych, w małych grupach, zespołowych), scenkach, dyskusjach moderowanych, burzach mózgów.

Podsumowaniem każdej części warsztatowej są mini-wykłady i prezentacje prowadzone przez trenera praktyka zarządzania.

Trzy wygodne formy udziału w szkoleniu "Zarządzanie zespołem"

Szkolenie "Zarządzanie zespołem" możesz odbyć / zrealizować w trzech wygodnych formach:

  • Szkolenie otwarte. Polecane pojedynczym osobom i małych 2/4 osobowym grupom. Terminy, miejsca realizacji i warunki uczestnictwa znajdziesz w prawej kolumnie.
  • Szkolenie zamknięte. Rekomendowane dla grup 5-12 osób z jednej firmy. Jest zazwyczaj prowadzone na miejscu u zamawiającego klienta w uzgodnionym terminie. Korzyścią jest to, że program szkolenia jest dostosowywany pod kątem potrzeb i specyfiki zleceniodawcy. W celu uzyskania wyceny i oferty prosimy o kontakt (firma@bonavigator.pl).
  • Szkolenie online. Profesjonalne szkolenie online dla Twojego zespołu lub firmy.

Szkolenie "Zarządzanie zespołem" może być dofinansowane ze środków KFS.

Opinie i oceny uczestników szkolenia "Zarządzanie Zespołem"

Poznaj opinie uczestników sierpniowej edycji szkolenia "Zarządzanie Zespołem" - średnia ocen 4,84 na 5,00 możliwych.

"Mnóstwo praktycznej i konkretnej wiedzy w bardzo twórczej i przyjaznej atmosferze".
"Dużo praktycznych wskazówek / konkretnych narzędzi".
"Kompleksowość przedstawienia tematu".

Przeczytaj całość informacji zwrotnej zwrotnej ze szkolenia - "Jak zarządzać zespołem?".

Program szkolenia


1. ROLA MANAGERA - STYLE ZARZĄDZANIA

  • Rozpoznanie stylów zarządzania
  • Dostosowanie stylów do dynamiki grupy, zespołu
  • Zarządzanie dyrektywne- w jakich sytuacjach
  • Kluczowe kompetencje managera

2. REKRUTACJA PRACOWNIKÓW

  • Określenie profilu pracownika
  • Skuteczna rekrutacja zasady i techniki rekrutacyjne
  • Konstruowanie zespołu

3. PLANOWANIE I FORMOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU

  • Expose szefa
  • Wyznaczanie celów długo i krótkoterminowych
  • Kluczowe zadania managera
  • Wyznaczanie obszarów rozwojowych dla pracowników
  • Jak wykorzystać potencjał pracowników

4. ROZWÓJ ZESPOŁU PRACOWNICZEGO

  • Jak stworzyć indywidualny proces rozwojowy
  • Coaching jako narzędzie do rozwoju pracownika
  • Coaching dla ekspertów
  • Budowanie silnego zespołu - strategie i techniki pracy z ludźmi

5. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW

  • Systemy motywacyjne
  • Motywacja finansowa
  • Motywacja po za finansowa
  • Zmiany motywacyjne podczas procesu coachingowego

6. KONTROLOWANIE JAKO ELEMENT PRACY Z ZESPOŁEM

  • Rola kontroli w zarządzaniu zespołem
  • Rola managera w kontroli pracowników wypracowanie modelu
  • Budowanie zaufania
  • Narzędzia kontrolingu

7. KONFLIKT W ZESPOLE

  • Sytuacje konfliktowe - jak sobie z nimi radzić
  • Komunikacja w konflikcie
  • Role managera podczas konfliktu w grupie
  • Role pracowników podczas konfliktu

Szkolenie "Zarządzanie Zespołem" poprowadzi:

Szkolenia zamknięte

Przygotujemy dla Twojej firmy bądź zespołu dedykowane klasyczne szkolenie zamknięte prowadzone w oparciu o specjalnie przygotowany, w oparciu o diagnozę potrzeb szkoleniowych, program szkolenia. Termin miejsce realizacji szkolenia zamkniętego ustalamy indywidualnie z Klientem. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt. Dojazd trenera gratis.

Szkolenie online

Szkolenie online jest nowoczesną, bezpieczną i efektywną formą rozwoju pracowników. Przygotujemy i przeprowadzimy dla Twojej firmy / zespołu dedykowane szkolenie online. dedykowanego programu merytorycznego. Nasze szkolenia online realizujemy na w pełni profesjonalnej platformie internetowej. W celu uzyskania oferty i wyceny prosimy o kontakt.


Pytania / Kontakt
Skontaktuj się z nami tel: 22 877 38 44, GSM 784 010 775 e-mail: firma@bonavigator.pl

Szkoliliśmy

Szkolenia
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM - KOLEJNY KROK DO CELU
Zarządzanie zespołem projektowym, to szkolenie dedykowane kierownikom i managerom projektów, którzy chcą podnieść swoje kompet...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
Zarządzanie zespołem rozproszonym, to szkolenie, które jest odpowiedzią na powszechną obecnie potrzebę zapewnienia menedżerom wszystk...

Czytaj więcej

KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM. Szkolenie dla profesjonalnego managera
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracow...

Czytaj więcej

LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWO). Szkolenie managerskie
Leadership nie jest kolejnym kolejny modnym trendem w zarządzaniu, którego odbiorcą są managerowie. Przywództwo w organizacji ...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM. Szkolenie dla kierowników sprzedaży
Szkolenie "Zarządzanie zespołem sprzedażowym" to wyjątkowa okazja, aby znacząco podnieść swoje umiejętności menedżerskie i osiągnąć lepsze w...

Czytaj więcej

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRODUKCYJNYM. Szkolenie dla Dyrektorów i Kierowników Produkcji
Szkolenie Zarządzanie zespołem produkcyjnym dostarcza kadrze managerskiej wiedzy i rozwija umiejętności i kompetencje niezbędne do profesjon...

Czytaj więcej

FEEDBACK (INFORMACJA ZWROTNA) W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI. Szkolenie dla managera
Informacja zwrotna (feedback) jednym z najważniejszych narzędzi managerskich wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem pracowniczym. Trudno wy...

Czytaj więcej

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Organizacje funkcjonujące w zmieniającym się otoczeniu wykształcają różne modele kultury organizacyjnej. Kultura panująca w organizac...

Czytaj więcej

MANAGER SPRZEDAŻY COACHEM. Jak wykorzystać coaching w zarządzaniu handlowcami?
Każdy manager sprzedaży dąży do zbudowania jak najskuteczniejszego zespołu handlowców. Jeżeli jesteś managerem zespołu sprzedażowego ...

Czytaj więcej

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW. Sposoby motywowania, skuteczne metody i techniki dla managera
Motywowanie pracowników jest głównym zadaniem managera kierującego zespołem pracowniczym. To poziom motywacji pracownikó...

Czytaj więcej

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W ZESPOLE. Szkolenie dla managerów
Szkolenie "Rozwiązywanie konfliktów w zespole" to kompleksowy program skierowany do managerów, mający na celu rozwój ic...

Czytaj więcej

SYSTEMY WYNAGRODZEŃ W DZIAŁACH HANDLOWYCH
System wynagradzania i premiowania handlowców jest jednym z kluczowych elementów funkcjonowania zespołów i działó...

Czytaj więcej

Trenerzy
Katarzyna Pawłowska
Trener praktyk. Manager z ponad 28 letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie obsługi klientów, zarządzania zespołami pracow...

Czytaj więcej

Artykuły
Jak zarządzać zespołem?

Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skró...

Czytaj więcej

EXPOSE SZEFA

Expose szefa jest bardzo ważnym i przydatnym narzędziem managerskim wykorzystywanym w zarządzaniu zespołami pracowniczymi. Czym jest expo...

Czytaj więcej

PIERWSZE WRAŻENIE. Efekt Halo (efekt aureoli i efekt Golema)

Jak to możliwe, że wyrabiamy sobie opinię o nowo poznanej osobie w ciągu 30 sekund? Nawet jeżeli nie odezwała się do nas ani jednym słowe...

Czytaj więcej

Zasada Pareto w biznesie i nie tylko

Czy to możliwe, że obserwacje włoskiego ekonomisty i miłośnika kotów, następnie opracowane i opisane w latach 50-tych XX wieku prz...

Czytaj więcej

Zarządzanie czasem czyli skupiajmy się na rezultatach, a nie na byciu zajętym

Czy ktoś z was stanął kiedyś przed problemem wypełniania raportera czasu pracy? Do tej pory tak naprawdę nie zastanawialiśmy się nad tym,...

Czytaj więcej

Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem

W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w ro...

Czytaj więcej

System ocen pracowniczych - zmiany są koniecznie i nieuniknione

Od dawna część firm stosuje proces oceny pracowników. Część z nich świadomie udoskonala lub rozpoczyna proces udoskonalenia w miar...

Czytaj więcej

SMART brzmi skutecznie

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potra...

Czytaj więcej

Czas, manager i 3 ćwiartki

Znajomy, dyrektor w sporej firmie opowiedział mi kiedyś o swoim poranku - "... do pracy jadę niecałe 40 minut i już odbieram i wykonuję t...

Czytaj więcej

Decyzje menedżerskie, czyli piramida strachu

W "płynnej nowoczesności", w której dominującym przekonaniem jest pewność co do tego, że wszystko może się zmienić, nie dziwi wcal...

Czytaj więcej

5 Zasad kierowania zespołem

Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor...

Czytaj więcej

Skuteczna motywacja pracowników

Motywowanie pracowników jest jednym z najważniejszych zadań każdego pracodawcy. Dlaczego? Ponieważ im pracownicy są bardziej zmoty...

Czytaj więcej

Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć

Oddajemy w Państwa ręce ebook "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotow...

Czytaj więcej

Zarządzanie pracownikami. Łatwo, prosto i przyjemnie? Przegląd stylów kierowania dla menedżerów

Pytanie postawione w tytule tego artykułu jest o tyle nietypowe, co frapujące. Każdy, kto kiedykolwiek zarządzał zasobami ludzkimi, czyli...

Czytaj więcej

Dylematy współczesnego lidera

Wielu liderów nie przyznaje się do strachu ... Jeśli szef zespołu stosuje "siłowe rozwiązania", prędzej czy później poczuje...

Czytaj więcej

Informacja zwrotna

Pani Wiesława... pierwsza osoba, od której uczyłam się standardów zarządzania, gdy zacząłem moją pierwszą pracę. Pierwsza p...

Czytaj więcej

Porozmawiaj z nią... Menedżerskie style zarządzania

Niedawno rozmawiałem z Anną, nowo mianowaną dyrektor dużego centrum informacyjnego. Kiedy się spotkaliśmy odniosłem wrażenie, że rozmawia...

Czytaj więcej

Wirtualny Menedżer - czy nim jesteś?

Sprzedaż, konsulting, szkolenia, rozwój produktów, e-commerce i wiele innych obszarów z rzeczywistości globalnego bi...

Czytaj więcej

Wyznaczanie celów z zespołem

Właściwe ukierunkowanie strategiczne pozwoli uzyskać wymierne korzyści wpływające na efektywność pracy zespołu min.: członkowie zespołu z...

Czytaj więcej

Planowanie strategiczne - kto pyta... ten Strategic Quest Questions™ (SQQ)

Sztuka zadawania właściwych pytań stała się dzisiaj jedną z podstawowych umiejętności w zarządzaniu firmą. Einstein twierdził, że to co r...

Czytaj więcej

Czego pracownicy oczekują od lidera?

Przed przystąpieniem do budowania zespołu każdy lider powinien sobie zadać kluczowe pytanie "Czego oczekują ode mnie moi pracownicy?". Cz...

Czytaj więcej

Konflikt w zespole - rozpoznanie sytuacji

Różnice w opiniach, to nic niezwykłego w pracy z dynamicznym zespołem. Ale nieporozumienia nie zawsze muszą oznaczać konflikty. Zd...

Czytaj więcej

Jak budować zaufanie w zespole?

Sposób, w jaki buduje się zaufanie w zespole jest jednym z najbardziej znaczących elementów wpływających na osiągane przez ...

Czytaj więcej

Key Performance Indicators (KPI) w rozwoju strategicznym

KPI - kluczowe wskaźniki wydajności (ang. Key Performance Indicators) - to wybrana kompozycja wskaźników, odnosząca do kompleksowe...

Czytaj więcej

NEWSLETTER


g -